Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
maandag 23 maart 2020 om 19:46
Mijn conditie begint ook achteruit te gaan zeg..
Het weekend gefietst en ik denk dat ik morgen ook maar op de fiets naar cliënt ga. Is maar 10 minuutjes fietsen hoor. En ik heb geen zin om te krabben morgenvroeg
Ik zou eind mei naar een concert gaan met vriendin. Dat gaat nu dus niet door, maar dat hadden we al wel verwacht. Al zou het wel doorgaan, dan zou ik er niet met zo'n gerust gevoel naartoe gaan. Ik begreep wel dat de concerten worden verplaatst maar het is eerst maar afwachten of we de kaartjes krijgen
Afijn, dat zien we tegen die tijd wel.
Het weekend gefietst en ik denk dat ik morgen ook maar op de fiets naar cliënt ga. Is maar 10 minuutjes fietsen hoor. En ik heb geen zin om te krabben morgenvroeg
Ik zou eind mei naar een concert gaan met vriendin. Dat gaat nu dus niet door, maar dat hadden we al wel verwacht. Al zou het wel doorgaan, dan zou ik er niet met zo'n gerust gevoel naartoe gaan. Ik begreep wel dat de concerten worden verplaatst maar het is eerst maar afwachten of we de kaartjes krijgen
Afijn, dat zien we tegen die tijd wel.
maandag 23 maart 2020 om 20:01
Ik heb een theaterkaartje voor 1 mei, hoop op aanpassing van de planning. Heb overnachting alvast geannuleerd. Had een Bed&Breakfast gevonden, hoop dat ie overleeft maar mijn overnachting laten staan kan ik ook financieel niet op gokken nu.
Eind mei ook Z te A Kwebbeltje? Facebook zat al vol annuleringsstress sinds begin deze maand. Ik heb in ieder geval het fysieke ticket....
Eind mei ook Z te A Kwebbeltje? Facebook zat al vol annuleringsstress sinds begin deze maand. Ik heb in ieder geval het fysieke ticket....
maandag 23 maart 2020 om 20:12
Wij hebben theaterkaartjes, waren voor 2 weken geleden maar toen al geannuleerd. En voor over 2 weken. Was cadeau voor verjaardag man. Dit zijn de kosten niet, eet er geen boterham minder om maar wel heel jammer.
Voor juli hebben we dure festival kaarten. Kan het geld wel missen maar zou dat wel heel jammer vinden.
Voor juli hebben we dure festival kaarten. Kan het geld wel missen maar zou dat wel heel jammer vinden.
maandag 23 maart 2020 om 20:32
Bedoel je met die Z de locatie/gebouw?Watervrouw333 schreef: ↑23-03-2020 20:01Ik heb een theaterkaartje voor 1 mei, hoop op aanpassing van de planning. Heb overnachting alvast geannuleerd. Had een Bed&Breakfast gevonden, hoop dat ie overleeft maar mijn overnachting laten staan kan ik ook financieel niet op gokken nu.
Het probleem is dat vriendin het niet via officieel kanaal heeft gekocht. Als het goed is komen de tickets ongeveer 2 weken van tevoren bij haar aan, maar ik lees ook veel verhalen, dat tickets lang niet altijd aankomen.
maandag 23 maart 2020 om 22:21
Is bij mij ook eindelijk geblokkeerd, is wel handig denk ik.
Heb wel de fout gemaakt door naar de persconferentie te kijken..
Nu ben ik wel rustig maar verder, even ontopic:
Zo dat moest ik even kwijt...
Welterusten allen.
dinsdag 24 maart 2020 om 07:14
Misschien wel Marquise, scheelt een hoop denk ik.
Mmm we kunnen dit topic dan bij deze misschien ook tijdelijk omdopen tot positief topic
.
Ik zal zelf beginnen, ik zat er gisteren even doorheen maar ik ben vroeg gaan slapen, mijn moeder zei iets liefs en nu voel ik mij een stuk beter.
Ook is Nm erg lief
en ik begin verliefd te worden... en zin te krijgen om het iets minder rustig aan te doen...
Goedemorgen, fijne dag.
Mmm we kunnen dit topic dan bij deze misschien ook tijdelijk omdopen tot positief topic
Ik zal zelf beginnen, ik zat er gisteren even doorheen maar ik ben vroeg gaan slapen, mijn moeder zei iets liefs en nu voel ik mij een stuk beter.
Ook is Nm erg lief
Goedemorgen, fijne dag.
dinsdag 24 maart 2020 om 07:41
Wat fijn dat je iets van je nieuwe baan hebt gehoord Marquise!
Haha Phoebe, heerlijk he, verliefd zijn
Ik heb vandaag een vol werkdagje, heerlijk. Maar even genieten voor hoelang het duurt
Weet natuurlijk niet of er nu nieuwe maatregelen vanuit werk gaan komen.
Goed idee om het topic tot iets positiefs om te dopen. Kunnen we wel gebruiken de komende weken/maanden.
Aankomend weekend gaat de klok vooruit! Oftewel.. Langer licht!
Ik heb vandaag een vol werkdagje, heerlijk. Maar even genieten voor hoelang het duurt
Goed idee om het topic tot iets positiefs om te dopen. Kunnen we wel gebruiken de komende weken/maanden.
dinsdag 24 maart 2020 om 07:46
Nou ho, rustig aanKwebbeltje91 schreef: ↑24-03-2020 07:41Wat fijn dat je iets van je nieuwe baan hebt gehoord Marquise!
Ik heb vandaag een vol werkdagje, heerlijk. Maar even genieten voor hoelang het duurtWeet natuurlijk niet of er nu nieuwe maatregelen vanuit werk gaan komen.
Kijk jij snapt het, jeej bijna zomertijd!!
dinsdag 24 maart 2020 om 07:55
Phoebemeaculpa schreef: ↑24-03-2020 07:46Nou ho, rustig aanhet begint, de verliefdheid maar dat gaat niet snel bij mij..
Kijk jij snapt het, jeej bijna zomertijd!!![]()
![]()
dinsdag 24 maart 2020 om 08:43
Ik werk ook op kantoor vanmiddag.
Straks even een klein wandelingetje naar de primera voor een pakje.
Het is heerlijk weer, wat fijn!
dinsdag 24 maart 2020 om 11:53
Good meuning (nog net)!
Phoebe, wat leuk!
Vandaag is een redelijk productief dagje, ik loop nog rond in 'sport' outfit maar ik heb wat Frans geleerd, een yoga lesje gedaan en beetje gepland wat ik vandaag nog meer wil doen.
Straks nog even wat naar mijn nieuwe werk mailen. Zoals het eruit ziet, zal ik afgezien van de introductie veelal thuiswerken. Ze vroegen alleen wel of ik met de auto kon komen. Lieverds, er stond toch echt duidelijk op mijn CV dat ik geen rijbewijs heb. Ik heb een vrij mislukt dieptezicht, dat moet je niet willen.
Nu nog eerst een kopje koffie, douchen en omkleden en even een blokje om want ik mag weer!
Phoebe, wat leuk!
Vandaag is een redelijk productief dagje, ik loop nog rond in 'sport' outfit maar ik heb wat Frans geleerd, een yoga lesje gedaan en beetje gepland wat ik vandaag nog meer wil doen.
Straks nog even wat naar mijn nieuwe werk mailen. Zoals het eruit ziet, zal ik afgezien van de introductie veelal thuiswerken. Ze vroegen alleen wel of ik met de auto kon komen. Lieverds, er stond toch echt duidelijk op mijn CV dat ik geen rijbewijs heb. Ik heb een vrij mislukt dieptezicht, dat moet je niet willen.
Nu nog eerst een kopje koffie, douchen en omkleden en even een blokje om want ik mag weer!
dinsdag 24 maart 2020 om 12:35
Goed bezig Marquise!
Ik heb bericht gekregen dat we de komende tijd nog dicht blijven. Dus ik moet me ook wel even gaan richten op thuis sporten. Wil daar morgenvroeg mee beginnen.
Ben ook al even buiten geweest en heb wat voor het werk gedaan en heb alweer een keukenkastje uitgesopt en nu ga ik mijn tosti eten en daarna weer even blokje om.
Ik heb bericht gekregen dat we de komende tijd nog dicht blijven. Dus ik moet me ook wel even gaan richten op thuis sporten. Wil daar morgenvroeg mee beginnen.
Ben ook al even buiten geweest en heb wat voor het werk gedaan en heb alweer een keukenkastje uitgesopt en nu ga ik mijn tosti eten en daarna weer even blokje om.