Op wie zou jij wel willen lijken?

02-02-2025 12:36 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou wel willen lijken op:

- Rebecca Fergusson
- Katie Holmes
- Penélope Cruz
- Margot Robbie
- Amber Heard

Op wie zou jij heel graag willen lijken? :)
Elise Schaap. Ik vind haar geweldig.
En als tweede Lies Visschedijk
Op mezelf van 15 jaar geleden.
FransjeG schreef:
02-02-2025 12:50

Dit!
En zeven kilo lichter.
Amal Clooney.
Op een zak paprikachips, op een zonnige dag in april. Met zacht strijklicht en de tulpen die wiegen in de wind.

We zijn toch volwassenen, laten we gewoon blij zijn met wie we zijn, dat is al lastig genoeg.
Ook al woon je in een krot, met de huisdeur kapot. Je weet toch dat ik van je hou.
Pimpim schreef:
02-02-2025 12:57
Amal Clooney.
:high5:
Nana_Mouskouri schreef:
02-02-2025 12:58
Op een zak paprikachips, op een zonnige dag in april. Met zacht strijklicht en de tulpen die wiegen in de wind.

We zijn toch volwassenen, laten we gewoon blij zijn met wie we zijn, dat is al lastig genoeg.
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Wat eten we vanavond?
FransjeG schreef:
Ik ook maar dan 30 jaar geleden ; )
.
Nana_Mouskouri schreef:

Dat ben ik ook wel hoor, tevreden met mezelf, de ene keer meer en de andere keer baal ik van sommige dingen, maar dat heeft iedereen. Maar het is soms best leuk om te fantaseren wat je perfecte uiterlijk zou zijn :)

Ik zag de film ' the girl on the train' en dacht. Ik zou er best zo uit willen zien als Rebecca Ferguson.
Ik ben volledig tevreden met op wie ik lijk.
TAFKAPML
Bedoel je qua uiterlijk? Of ook qua karakter, talenten etc?
Purrmaid schreef:
02-02-2025 13:10
Ik ben volledig tevreden met op wie ik lijk.
Nou willen we natuurlijk wel weten op welke beroemdheid dat dan is. ;-)
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

FransjeG schreef:
Oh ja!
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.
koala schreef:
02-02-2025 13:11
Bedoel je qua uiterlijk? Of ook qua karakter, talenten etc?

Uiterlijk.
merano schreef:
02-02-2025 13:14
Nou willen we natuurlijk wel weten op welke beroemdheid dat dan is. ;-)

Er staat nergens dat het een beroemdheid moet zijn toch?

Ik lijk op mezelf van 20 jaar geleden maar dan 20 jaar later. Helemaal blij mee. Niet beroemd, misschien wel een beetje berucht.
TAFKAPML
Ik wil op Claudia de Breij lijken, trouwens.
Maar ja....
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Cartman van Southpark. Schaamteloos alles kunnen roepen en mensen vinden je alsnog grappig en je hebt alsnog vrienden.

:mrgreen:
MissClooney schreef:
02-02-2025 13:09
Dat ben ik ook wel hoor, tevreden met mezelf, de ene keer meer en de andere keer baal ik van sommige dingen, maar dat heeft iedereen. Maar het is soms best leuk om te fantaseren wat je perfecte uiterlijk zou zijn :)

Ik zag de film ' the girl on the train' en dacht. Ik zou er best zo uit willen zien als Rebecca Ferguson.
Ik had de topictitel dan volkomen verkeerd begrepen, want ik vatte het op als een 'wie is jouw grote voorbeeld'. Dus een op wie zou jij willen lijken qua persoonlijkheid. En dan wil ik lijken op Tove Jansson: eigenzinnig, openlijk lesbisch (al zagen mensen waarschijnlijk 2 kunstenaars en geen liefdeskoppel) en ze heeft de moomins bedacht. :flirting:
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Als we het over celebs hebben dan heb ik al eeuwen een crush op Catherina Zeta-Jones ( in haar Mask of Zorro tijd ) en Natalie Portman.
Maar ik zie zoveel prachtige vrouwen. Ik ben best tevreden met mijn eigen uiterlijk, vooral mijn ogen.
I'll face it with a grin. I'm never giving in. On with the show.
Nana_Mouskouri schreef:

:worship:
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Nu ik op een leeftijd ben waarbij bekende mensen van dezelfde leeftijd aan de botox zijn (wat ik niet zo mooi vind) vind ik de vergelijking met anderen eigenlijk steeds vaker positief voor mezelf uitvallen.

Dus nu heb ik zo even niemand met wie ik wil ruilen
Taylor Swift
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Tavistock schreef:
02-02-2025 13:29
Nu ik op een leeftijd ben waarbij bekende mensen van dezelfde leeftijd aan de botox zijn (wat ik niet zo mooi vind) vind ik de vergelijking met anderen eigenlijk steeds vaker positief voor mezelf uitvallen.

Dus nu heb ik zo even niemand met wie ik wil ruilen
Ja dat heb ik ook! Jammer toch die botox etc. want het haalt iemands persoonlijkheid weg. En dat is juist wat iemand aantrekkelijk maakt vind ik. Aantrekkelijk is iets heel anders dan mooi en glad. Vind ik! Kennelijk denkt men daar in Hollywood anders over.
koala schreef:
02-02-2025 13:58
Ja dat heb ik ook! Jammer toch die botox etc. want het haalt iemands persoonlijkheid weg. En dat is juist wat iemand aantrekkelijk maakt vind ik. Aantrekkelijk is iets heel anders dan mooi en glad. Vind ik! Kennelijk denkt men daar in Hollywood anders over.

Niet alleen in Hollywood hoor. Ik ben er ook heel blij mee. :)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven