Parkeren Beyonce

18-06-2018 14:59 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Aanstaande woensdag gaan mijn zus en ik naar Beyoncé in de arena (whoop whoop).
Nu ga ik meestal naar concerten in de ziggo dome. Dan vind ik het al vrij druk met het wegrijden van de parkeerplaats daar omdat dat allemaal via dat ene stoplicht moet. En in de arena passen dus 4x zoveel mensen dus is het een nog groter drama.

Ik vroeg me dus af of er mensen zijn die tips hebben rondom het parkeren. Van buitenaf met de tram of een eindje lopen en dan wat rustiger weg kunnen rijden of iets dergelijks.

Alvast bedankt!
Welke richting ga je op na afloop van het concert?
Er rijdt geen tram bij de Arena, wel trein en metro. Ook erg druk altijd. Meestal kan je ook parkeren bij de bedrijventerreinen rond de Arena, richting de Ikea bijvoorbeeld.
https://www.concertvervoer.com/busreize ... rdam-arena

Met een busreis gaan,heerlijk ontspannend niet zelf te hoeven parkeren,gewoon vooraan uit en weer instapen.
Alle reacties Link kopieren
Sophievdb schreef:
18-06-2018 14:59
Hoi hoi,

Aanstaande woensdag gaan mijn zus en ik naar Beyoncé in de arena (whoop whoop).
Nu ga ik meestal naar concerten in de ziggo dome. Dan vind ik het al vrij druk met het wegrijden van de parkeerplaats daar omdat dat allemaal via dat ene stoplicht moet. En in de arena passen dus 4x zoveel mensen dus is het een nog groter drama.

Ik vroeg me dus af of er mensen zijn die tips hebben rondom het parkeren. Van buitenaf met de tram of een eindje lopen en dan wat rustiger weg kunnen rijden of iets dergelijks.

Alvast bedankt!
Inderdaad whoop whoop.
Hier geen zinnige bijdrage aan jou topic maar ik ga jou wel heel veel plezier wensen en dit zeg ik een tikkeltje jaloers.
Laat je ons weten hoe het was, en wil je haar vragen of ze weer zwanger is. :proud:
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dit topic zou gaan over dat Beyonce niet kon parkeren :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Voor concerten bij de ZiggoDome parkeer ik altijd bij de hotels. Dat kost € 12,00 en ik vind het wegrijden daarna prima te doen. Lijkt me ook wel te doen voor de Arena?
Alle reacties Link kopieren
POISONxIvy schreef:
18-06-2018 15:20
Voor concerten bij de ZiggoDome parkeer ik altijd bij de hotels. Dat kost € 12,00 en ik vind het wegrijden daarna prima te doen. Lijkt me ook wel te doen voor de Arena?
goeie tip, ik heb al te vaak veeel te lang staan wachten om weer weg te komen
Wij hebben eens geparkeerd op ongeveer 15 minuten lopen in de garage van een kantoorcomplex. Er zijn een aantal die hun parkeergarages na kantoortijd hiervoor openstellen. Door googelen gevonden. Weet niet meer wat het kostte. We waren vrij vlot weer onderweg.
Ik parkeer in Slotermeer. Je kunt gratis parkeren vlakbij de metrohalte Jan van Galenstraat. Maar dat is voor mij dan al de goede richting op zeg maar en ik heb een ov kaart van het werk dus dat stukje metro is ook gratis.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik afgelopen mei naar de Toppers ging met een vriend,hadden we de auto neergezet (vlakbij) het Fletcher hotel Amsterdam, op een industrie terrein, bij de Ikea/Praxis daar. Gratis parkeren trouwens. Maar dan moet je nog wel een eindje heen en terug lopen, geen idee of je daar zin in hebt of haalbaar is.
Overigens ga ik wel altijd met auto, maar bekijk van tevoren de setlist en ga ik tijdens het laatste nummer weg. Nooit problemen gehad. P2 Borchland is eitje dan.
Ik zou ook even uitzoeken aan welke kant van de Arena je zit, (tenzij sta-plaatsen natuurlijk), dat je aan de goede kant geparkeerd staat. En hou ook rekening met files op de heenweg dus wellicht is het handiger om een paar metrohaltes verder te parkeren.
Star² schreef:
18-06-2018 16:35
Overigens ga ik wel altijd met auto, maar bekijk van tevoren de setlist en ga ik tijdens het laatste nummer weg. Nooit problemen gehad. P2 Borchland is eitje dan.
Vind je dat niet zonde? Als ik naar een concert ga drink ik liever achteraf nog wat, als soms heb ik het meegemaakt dat mensen halverwege de show weer weg gaan, want ja, parkeerdrama's anders he...
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
18-06-2018 16:35
Overigens ga ik wel altijd met auto, maar bekijk van tevoren de setlist en ga ik tijdens het laatste nummer weg. Nooit problemen gehad. P2 Borchland is eitje dan.
Dan mis je alle toegiften!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
18-06-2018 16:35
Overigens ga ik wel altijd met auto, maar bekijk van tevoren de setlist en ga ik tijdens het laatste nummer weg. Nooit problemen gehad. P2 Borchland is eitje dan.
Vind het ook vrij respectloos, zowel voor de artiest als ook voor het overige publiek. Erger mij altijd rot aan die voortijdig vertrekkende meute waar je voor op moet staan en wat gewoon een hoop onrust geeft terwijl artiest zich uit de naad loopt te entertainen en anderen het einde wel boeiend vinden.....sorry.....
Alle reacties Link kopieren
Je kunt nu op internet een parkeerkaarten kopen voor P2 of andere parkeerplaatsen. Google maar even....Ben je best snel weg en je zit zo op de snelweg. Kosten 13,-
Alle reacties Link kopieren
Parkeren op P10 of P11, (tussen Arena en Ikea) dan loop je in nog geen 10 minuten naar de arena, en zit je terug zo op de uitvalsweg naar de snelweg (richting Amersfoort, Utrecht, Schiphol/Haarlem en verder).

En wat al gezegd is: veel kantoren en hotels tussen Ikea/Arena pikken een graan mee en stellen hun parkeerterreinen tegen betaling open.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
balderdash schreef:
18-06-2018 15:19
Ik dacht dit topic zou gaan over dat Beyonce niet kon parkeren :facepalm:
Hahaha :lol:


Bedankt voor de tips. Die van de bedrijven/hotels zal ik eens gaan bekijken.

Normaal gesproken vind ik P2 prima te doen maar met 63000 man in de arena en nog weet ik hoeveel uit het AFAS zie ik het niet zitten met z’n allen langs dat ene stoplicht te gaan met daarna nog dat stuk 2-baans.
Mijn zus moet de volgende dag half 7 op en wil dus zsm weer thuis zijn.

En weg gaan voor het is afgelopen heb ik lang geleden ooit bij Anouk gedaan. Die geeft nooit toegiften dus daar hoefden we niet op te wachten. Maar juist toen speelde ze een van haar beste nummers nog. Liepen we daar buiten het stadion met in de verte nog een knallend sportpaleis. Vreselijk vond ik dat. (Niet mijn keuze btw)
Alle reacties Link kopieren
Voor de geïnteresseerden.
We hebben uiteindelijk toch op P2 geparkeerd. Het was niet echt duidelijk aangegeven dat je bij bedrijven kon parkeren en had geen zin/tijd meer om alles af te bellen of dat mogelijk was.
Bijna alle parkeerplaatsen die in de P-ring zaten waren volgereserveerd. Enkel nog in een winkelcentrum van de Bijlmer waar veel politie zichtbaar aanwezig was vanwege autoinbraken eerder die week.
Geadviseerd werd P2. Dus dat gedaan en supergoed geregeld.
De auto’s uit de parkeergarage arena werden rechtdoor via de reguliere weg geleid en de mensen van P2 en 3 werden linksom over een andere weg terug naar de snelweg geleid zodat er niet 3 parkeerplaatsen over 1 route moesten.

22.50 was het concert afgelopen en 00.30u thuis bij Waalwijk in de buurt.

Ps. Concert was supergaaf!
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
18-06-2018 15:16
Laat je ons weten hoe het was, en wil je haar vragen of ze weer zwanger is. :proud:
Helaas net niet dichtbij genoeg om te kunnen vragen ;-) (stonden wel in Pitch1)
Maar ik twijfel.
Ze had echter wel op den duur een goud jurkje aan met wat hartjes erop. 1 hartje was rood en dat zat wel ter hoogte van de onderbuik, dus wie weet.
Maar ze had een superlijf dus vraag me af als je een tweeling hebt gehad en weer zwanger bent of je dan niet sneller al iets ziet?
Nouschi schreef:
18-06-2018 17:58
Dan mis je alle toegiften!

Tijdens de toegift weg dus bedoel ik. Staan ook gewoon op de setlist.
jooppie schreef:
18-06-2018 18:29
Vind het ook vrij respectloos, zowel voor de artiest als ook voor het overige publiek. Erger mij altijd rot aan die voortijdig vertrekkende meute waar je voor op moet staan en wat gewoon een hoop onrust geeft terwijl artiest zich uit de naad loopt te entertainen en anderen het einde wel boeiend vinden.....sorry.....

Respectloos als ik tijdens de laatste 300 thank yous en buigingen weg ga? :rofl:
Weet je wat repectloos is? Mobiels en het hele concert er doorheen blijven ouwehoeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven