PB van de NRC
zaterdag 15 november 2014 om 16:32
Hoewel niemand ooit naar mij roept " je hebt een PB " heb ik vandaag maar eens gezocht hoe de mailbox hier werkt.
Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.
Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )
Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.
Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )
Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 23 november 2014 om 08:11
zondag 23 november 2014 om 09:17
quote:korenwolf schreef op 23 november 2014 @ 08:59:
Huh? Ik weet zeker dat ik je genoemd heb.
Geeft niet, feow en netniet staan er nog dubbel op.
En ik heb vanochtend ook alweer 10 namen bedacht die ik vergeten ben...
Ik heb netniet vervangen door Broedkip. Istar, Calvijn staan er ook niet in.
Ik ben voor nog een lijst
Huh? Ik weet zeker dat ik je genoemd heb.
Geeft niet, feow en netniet staan er nog dubbel op.
En ik heb vanochtend ook alweer 10 namen bedacht die ik vergeten ben...
Ik heb netniet vervangen door Broedkip. Istar, Calvijn staan er ook niet in.
Ik ben voor nog een lijst
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!