Persoon vinden op basis van uiterlijk

04-02-2014 20:50 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week ben ik door iemand lastig gevallen.

Het begon bij de bushalte, daar maakte zij al de nodige opmerkingen over mijn jas, die trouwens heel normaal is (grijs en lang). Ook in de bus maakte ze opmerkingen over mij. Toen ik uitstapte, begon ze ineens keihard op straat het één en ander te roepen "Wie denk je wel niet dat je bent? Denk je dat je dat kan hebben?". Ik ken haar niet, maar ze was me verrot aan het uitschelden, gillen etc. Toen ik haar aansprak en vroeg wat ze mankeerde, gilde ze: JE MOET NIET TEGEN MIJ SCHREEUWEN.

Ik denk niet dat ze drugs had gebruikt, maar ze was compleet aan het krijsen tegen mij. Ook maakte ze wat opmerkingen over mijn afkomst. Ik heb vervolgens 1-1-2 gebeld, maar toen is zij weggerend.

Nu weet ik alleen nog hoe ze eruit ziet. De politie heeft haar niet meer kunnen vinden. Wel weet ik waar ze ongeveer zich moet hebben verschuild. Omdat het in een woonwijk gebeurde, denk ik dat ze er ook woont.

Weet iemand hoe ik achter haar gegevens kan komen alleen op basis van haar uiterlijk?

Edit: ze had het ook nog over school, dus ik denk dat ze nog op school (vmbo/havo/roc) zit. (geen hbo of wo vermoed ik, ook op basis van haar leeftijd)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 februari 2014 @ 21:28:

Wat denk je, TO; was het iemand die " niet helemaal goedjes " was, of een strontvervelende puber die jou er uit had gepikt om eens fijn ruzie mee te maken?

Mmmm

Dat kan natuurlijk ook. Die zou ik helemaal negeren, doe even niet zo idioot zeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@Bgb : ik doel dus op de de puber.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:snoopylynn schreef op 04 februari 2014 @ 21:31:

[...]

Nee serieus, misschien heeft ze wel gilles de la tourette.

.

????

Weet jij wel wat dat is?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarschijnlijk weet ze dat niet. Maar goed, niemand schijnt tegenwoordig ook nog te weten wat schizofrenie is.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
quote:Blue_Yoshi schreef op 04 februari 2014 @ 21:40:

Waarschijnlijk weet ze dat niet. Maar goed, niemand schijnt tegenwoordig ook nog te weten wat schizofrenie is.Vroeger wel? Wat bedoel je? Waarom moeten mensen mogelijke schizofrenie herkennen als ze niets vermoedend in de bus op weg naar huis zitten?
Ik bedoelde meer dat iedereen denkt labeltjes op mensen te kunnen plakken. Lastige ex-en zijn altijd narcist en iemand die meerdere persoonlijkheden heeft is schizofreen. Veel mensen roepen maar wat in de rondte wat dat betreft.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.

Oh zo! Ik ben vanavond duidelijk niet in staat om sarcasme te detecteren.
Je kunt geen sarcasme detecteren? Dan moet je wel een autist zijn!
Ik voel wat ODD-erigs in me opkomen nu.

En ik doe er ook een vleugjes narcisme en opportunisme bij. Dat roomt de zaken lekker af en schuift de verantwoording in ieder geval naar de psychiatrie.

Ben ik daar ook weer vanaf.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 februari 2014 @ 21:37:

[...]

????

Weet jij wel wat dat is?Jahoor mevrouw wijsneus, ik weet wat het is en ga me aan jou niet verantwoorden.
Ja en?
quote:Blue_Yoshi schreef op 04 februari 2014 @ 21:48:

Ik bedoelde meer dat iedereen denkt labeltjes op mensen te kunnen plakken. Lastige ex-en zijn altijd narcist en iemand die meerdere persoonlijkheden heeft is schizofreen. Veel mensen roepen maar wat in de rondte wat dat betreft.Daar is het forum toch voor, laat mij lekker.
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven