Plaats hier grappige teksten/plaatjes (deel 2)
woensdag 17 december 2014 om 20:44
Het vorige topic staat vol met de leukste en grappigste plaatjes. Met name katten deden werkte erg op de lachspieren.
Hier kunnen we verder met alle grappige plaatjes.
Deel 1: Plaats hier grappige teksten/plaatjes
TO begint:
Hier kunnen we verder met alle grappige plaatjes.
Deel 1: Plaats hier grappige teksten/plaatjes
TO begint:
neweve wijzigde dit bericht op 21-01-2015 09:59
Reden: toevoeging link
Reden: toevoeging link
% gewijzigd
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
donderdag 25 december 2014 om 21:13
quote:paper-clip schreef op 25 december 2014 @ 16:17:
Dank je, zal wel net als ieder jaar een tientje of niks zijn maar hoop moet je houden !
En anders hoop ik dat Gaston op 1 januari aan de deur staat
Zolang dit niet op jou van toepassing is houden we hoop
Dank je, zal wel net als ieder jaar een tientje of niks zijn maar hoop moet je houden !
En anders hoop ik dat Gaston op 1 januari aan de deur staat
Zolang dit niet op jou van toepassing is houden we hoop

I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

vrijdag 26 december 2014 om 13:21
quote:paper-clip schreef op 26 december 2014 @ 12:46:
Een loterijticket met net niet de winnende cijfers, de winnende cijfers waren bijvoorbeeld 10,27,48,53,68 en op dat briefje stond 11,28,49,54,69, net niet dus
Zoiets was het idd!
Het krijgt onderhand meer weg van dit:
En ga me nu aub niet vertellen dat deze ook niet te zien is
Een loterijticket met net niet de winnende cijfers, de winnende cijfers waren bijvoorbeeld 10,27,48,53,68 en op dat briefje stond 11,28,49,54,69, net niet dus
Zoiets was het idd!
Het krijgt onderhand meer weg van dit:
En ga me nu aub niet vertellen dat deze ook niet te zien is

vrijdag 26 december 2014 om 14:18

vrijdag 26 december 2014 om 14:50
sorry het te moeten zeggen, maar kan het niet zien. de ene keer kan ik het wel zien en de andere keer niet. misschien even aan modje vragen wat er aan de hand is. Ik heb het namelijk ook gehad, maar toen kwam ik er achter dat ik vergat om het te selecteren en dan op schilderijtje klikken. Misschien bij jou ook zo?

vrijdag 26 december 2014 om 14:58
quote:chinchilla schreef op 26 december 2014 @ 14:50:
sorry het te moeten zeggen, maar kan het niet zien. de ene keer kan ik het wel zien en de andere keer niet. misschien even aan modje vragen wat er aan de hand is. Ik heb het namelijk ook gehad, maar toen kwam ik er achter dat ik vergat om het te selecteren en dan op schilderijtje klikken. Misschien bij jou ook zo?Hè bah... ik doe het precies zoals je hierboven hebt beschreven. En ik kan de foto's zelf overigens wel zien. Missch. Idd een vraagje aan de Mods. Hoewel, nu nog maar even niet. Merry X-mas!
sorry het te moeten zeggen, maar kan het niet zien. de ene keer kan ik het wel zien en de andere keer niet. misschien even aan modje vragen wat er aan de hand is. Ik heb het namelijk ook gehad, maar toen kwam ik er achter dat ik vergat om het te selecteren en dan op schilderijtje klikken. Misschien bij jou ook zo?Hè bah... ik doe het precies zoals je hierboven hebt beschreven. En ik kan de foto's zelf overigens wel zien. Missch. Idd een vraagje aan de Mods. Hoewel, nu nog maar even niet. Merry X-mas!