Plaats hier uw niet begrepen afkortingen

donderdag 7 februari 2008 om 09:40

donderdag 7 februari 2008 om 11:03
quote:geve schreef op 07 februari 2008 @ 09:59:
De H in IMHO staat niet voor Honest (= eerlijk) maar voor Humble (= bescheiden)
In My Humble Opinion. De tegenhanger daarvan is namelijk IMNSHO wat dan weer staat voor In My Not So Humble Opinion.
IMNSHO
G.a.t.v.e.r. MOSTERD na Xander Ehmmm...mosterd is bést lekker hoor Geve
De H in IMHO staat niet voor Honest (= eerlijk) maar voor Humble (= bescheiden)
In My Humble Opinion. De tegenhanger daarvan is namelijk IMNSHO wat dan weer staat voor In My Not So Humble Opinion.
IMNSHO
G.a.t.v.e.r. MOSTERD na Xander Ehmmm...mosterd is bést lekker hoor Geve
donderdag 7 februari 2008 om 11:23
ha, ik weet van het andijvieverhaal
Dat is ooit zo begonnen over een onderwerp dat ging over andijviekoken, geloof ik. het staat inderdaad voor alle mutserige, huishoudelijke onderwerpen, waar niks spannends aan is, en waar je je eigenlijk al een beetje voor schaamt dat je er mee bezig bent. Als iemand een onderwerp opende over het wassen van gordijnen ofzo, riep iedereen heel hard andijvie. Vervolgens ging men dat zelf aangeven om de zeikerds voor te zijn. én het was een mooie indeling, kon je alle "hoe poets ik rubberstrepen van mijn witte sportschoenen" topics mooi scheiden van de rest.
Dat is ooit zo begonnen over een onderwerp dat ging over andijviekoken, geloof ik. het staat inderdaad voor alle mutserige, huishoudelijke onderwerpen, waar niks spannends aan is, en waar je je eigenlijk al een beetje voor schaamt dat je er mee bezig bent. Als iemand een onderwerp opende over het wassen van gordijnen ofzo, riep iedereen heel hard andijvie. Vervolgens ging men dat zelf aangeven om de zeikerds voor te zijn. én het was een mooie indeling, kon je alle "hoe poets ik rubberstrepen van mijn witte sportschoenen" topics mooi scheiden van de rest.
zaterdag 9 februari 2008 om 20:01
maandag 11 februari 2008 om 13:58
Haha Allis, klopt. Het topic over Andijvie koken werd bestempeld als uber-mutselijktopic, en ieder topic daarna over een huishoudelijk onderwerp daar werd luidkeels ANDIJVIE! geroepen. Vandaar de andijvietopics.
Een collega van mij verraadde zichzelf laatst, door aan de koffietafel te zeggen: Wat een andijvieonderwerp zeg.
Goh, vroeg ik, wat doe jij in je vrije tijd??
Ik ben haar nog steeds niet tegengekomen dus weet niet wie ze is!
Een collega van mij verraadde zichzelf laatst, door aan de koffietafel te zeggen: Wat een andijvieonderwerp zeg.
Goh, vroeg ik, wat doe jij in je vrije tijd??
Ik ben haar nog steeds niet tegengekomen dus weet niet wie ze is!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
maandag 11 februari 2008 om 14:02