Populairste forum-pijler?

06-02-2010 12:09 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Af en toe kijk ik wel es terug in welke pijlers ik gepost heb. Ik kijk (en post) regelmatig in entertainment, actueel, gezondheid en werk & studie.

Op de kinderen-pijler kom ik nooit (heb geen kinderen)

Waar posten jullie vooral en welke pijler is eigenlijk het populairst op het Viva-forum?
.
Ik reageer in eerste instantie eigenlijk alleen in de Top10. Als daar een interessant topic in staat, dan reageer ik daar op.

Later zoek ik het dan wel terug.

Maar ik heb dus niet per se een voorkeurpijler.
De populariteit van de pijlers is makkelijk af te lezen aan het aantal posts per pijler, dat je ziet als je de pijler opent, ergens bovenaan.
Nu dan;

-Overig en etenpijler vooral.

-"geregeld" de relatiepijler

-als ik over kookprogramma's wil praten Entertainment (of gezellig met veel meiden samen een dom programma bekijken)

-thuis om te Tetteren.

- gezondheid en psyche zo nu en dan

- geld & recht interessant om te lezen

-actueel alleen als het een topic is die mij interesseert, maar meestal zijn de discussies daar van dien aard dat ik er geen niets aan vind

- verder topics die in de laatste 10 staan of net geopende topicslijst. Door het formuleren van een titel wil ik dan nog wel eens per ongeluk op een andere pijler komen zoals de horrorpijler. Gaat een wereld voor je open, maar sluit die meestal ook weer direct.

Mode en lijf en lijn kom ik normaal nooit. Of ik moet een keer verdwaald zijn. Reizen alleen over steden en landen waar ik geweest ben, dat vind ik nog wel leuk. Werk & studie vind ik echt geen moer aan.

Ik dacht al, ik vergeet wat, Seks doe ik niet aan .
anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 06-02-2010 13:34
Reden: Vergeet seks helemaal
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Top 10 meestal en kinderen en overig.

Kinderen is het populairst
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik bedoel nieuwe topics ipv top tien
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waar ik het meest aan heb is de reispijler, nuttige tips en leuke ervaringen.

Lijf en lijn heeft ook zo z'n nut voor mij. Bij eten kan ik beter wegblijven.

Maar ik kom verder eigenlijk wel op alle pijlers en de topics die in de laatste 10 staan klik ik regelmatig aan als ik zin heb om te forummen. Gewoon lekker 'n beetje kijken wat interessante discussieonderwerpen zijn en waar ik me weer wat mee kan vermaken.
Ik zit het meest op overig en psyche voor 2 bepaalde topics en verder topic-hop ik maar wat rond.
Ook hier de top 10 nieuwe items, als er wat leuks bijzit lees/reageer ik. Zoals bij deze .

Let niet zo op pijlers.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Overig, Psyche, Gezondheid, Relaties, Actueel....

maar meestal pak ik de top 10 of ik ga een beetje rondhoppen
actief:

overig

eten

veel lezend:

geld en recht

relaties

soms lezend:

mode & beauty

seks

thuis

zelden, tenzij verdwaald/topic anders dan topictitel doet vermoeden:

reizen

kinderen

gezondheid

lijf en lijn
Ik kom veel op:

- Kinderen (enige pijler waar ik eigenlijk op post! Zal wel komen door de drie kleine jongetjes die door mijn huis denderen!)

Verder lees ik elke dag mee op:

- Mode

- Thuis

- Geld en Recht

- Entertainment

- Overig

- Actueel

Heel soms kijk ik op:

- Relaties

Nooit:

- Psyche

- Gezondheid

- Lijf en lijn

- Digi

- Reizen

- Seks
Ik lees en schrijf het meest op:

Werk&studie, Overig, reizen, eten

En iets minder, maar ook geregeld op:

Relaties, mode, actueel, entertainment, geld&recht, wonen, digi (heb altijd het gevoel dat er op die drie laatste pijlers weinig gebeurt. Kom er een tijdje niet, zie ik nog steeds dezelfde topics met weinig reacties)

En wanneer ik via een topictitel of verveling verdwaal eindig ik op:

Lijf en lijn,Gezondheid, kinderen, seks, psyche.
Dat zeg ik....
Dubbel...
Dat zeg ik....
quote:mamzelle schreef op 06 februari 2010 @ 12:12:

De populariteit van de pijlers is makkelijk af te lezen aan het aantal posts per pijler, dat je ziet als je de pijler opent, ergens bovenaan.

Ah ja, dat zie ik nu.

Leuk om te lezen wat mede-forummers interesseert! En ik ben dus niet de enige die af en toe maar wat rondhupst hier!
Ik let er nooit op op welke pijler iets staat. Klik altijd eerst 'vandaag' aan en reageer op wat ik wil/kan, of welke onderwerpen mij aanspreken. Dat kan soms zelfs op de horrorpijler zijn, terwijl ik zelf geen kinderen heb

Daarna kijk ik bij de topics waar ik al eerder op heb gereageerd (staat in mijn favorieten). Heel soms kom ik bij de tot 10 terecht, maar dat is dan bij toeval.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
(als je op 'bekijk bericht' drukt wordt het zo te zien ook meteen geplaatst... dubbelt dus)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Veel op overig schrijven en plakken.

Lees veel op psyche en daar schrijf ik ook met vlagen.

Mode heb ik geblokkeerd dus kom daar zelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven