Populairste forum-pijler?
zaterdag 6 februari 2010 om 12:09
zaterdag 6 februari 2010 om 12:21
Nu dan;
-Overig en etenpijler vooral.
-"geregeld" de relatiepijler
-als ik over kookprogramma's wil praten Entertainment (of gezellig met veel meiden samen een dom programma bekijken)
-thuis om te Tetteren.
- gezondheid en psyche zo nu en dan
- geld & recht interessant om te lezen
-actueel alleen als het een topic is die mij interesseert, maar meestal zijn de discussies daar van dien aard dat ik er geen niets aan vind
- verder topics die in de laatste 10 staan of net geopende topicslijst. Door het formuleren van een titel wil ik dan nog wel eens per ongeluk op een andere pijler komen zoals de horrorpijler. Gaat een wereld voor je open, maar sluit die meestal ook weer direct.
Mode en lijf en lijn kom ik normaal nooit. Of ik moet een keer verdwaald zijn. Reizen alleen over steden en landen waar ik geweest ben, dat vind ik nog wel leuk. Werk & studie vind ik echt geen moer aan.
Ik dacht al, ik vergeet wat, Seks doe ik niet aan .
-Overig en etenpijler vooral.
-"geregeld" de relatiepijler
-als ik over kookprogramma's wil praten Entertainment (of gezellig met veel meiden samen een dom programma bekijken)
-thuis om te Tetteren.
- gezondheid en psyche zo nu en dan
- geld & recht interessant om te lezen
-actueel alleen als het een topic is die mij interesseert, maar meestal zijn de discussies daar van dien aard dat ik er geen niets aan vind
- verder topics die in de laatste 10 staan of net geopende topicslijst. Door het formuleren van een titel wil ik dan nog wel eens per ongeluk op een andere pijler komen zoals de horrorpijler. Gaat een wereld voor je open, maar sluit die meestal ook weer direct.
Mode en lijf en lijn kom ik normaal nooit. Of ik moet een keer verdwaald zijn. Reizen alleen over steden en landen waar ik geweest ben, dat vind ik nog wel leuk. Werk & studie vind ik echt geen moer aan.
Ik dacht al, ik vergeet wat, Seks doe ik niet aan .
anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 06-02-2010 13:34
Reden: Vergeet seks helemaal
Reden: Vergeet seks helemaal
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 6 februari 2010 om 12:52
Waar ik het meest aan heb is de reispijler, nuttige tips en leuke ervaringen.
Lijf en lijn heeft ook zo z'n nut voor mij. Bij eten kan ik beter wegblijven.
Maar ik kom verder eigenlijk wel op alle pijlers en de topics die in de laatste 10 staan klik ik regelmatig aan als ik zin heb om te forummen. Gewoon lekker 'n beetje kijken wat interessante discussieonderwerpen zijn en waar ik me weer wat mee kan vermaken.
Lijf en lijn heeft ook zo z'n nut voor mij. Bij eten kan ik beter wegblijven.
Maar ik kom verder eigenlijk wel op alle pijlers en de topics die in de laatste 10 staan klik ik regelmatig aan als ik zin heb om te forummen. Gewoon lekker 'n beetje kijken wat interessante discussieonderwerpen zijn en waar ik me weer wat mee kan vermaken.
zaterdag 6 februari 2010 om 14:07
Ik kom veel op:
- Kinderen (enige pijler waar ik eigenlijk op post! Zal wel komen door de drie kleine jongetjes die door mijn huis denderen!)
Verder lees ik elke dag mee op:
- Mode
- Thuis
- Geld en Recht
- Entertainment
- Overig
- Actueel
Heel soms kijk ik op:
- Relaties
Nooit:
- Psyche
- Gezondheid
- Lijf en lijn
- Digi
- Reizen
- Seks
- Kinderen (enige pijler waar ik eigenlijk op post! Zal wel komen door de drie kleine jongetjes die door mijn huis denderen!)
Verder lees ik elke dag mee op:
- Mode
- Thuis
- Geld en Recht
- Entertainment
- Overig
- Actueel
Heel soms kijk ik op:
- Relaties
Nooit:
- Psyche
- Gezondheid
- Lijf en lijn
- Digi
- Reizen
- Seks
zaterdag 6 februari 2010 om 14:10
Ik lees en schrijf het meest op:
Werk&studie, Overig, reizen, eten
En iets minder, maar ook geregeld op:
Relaties, mode, actueel, entertainment, geld&recht, wonen, digi (heb altijd het gevoel dat er op die drie laatste pijlers weinig gebeurt. Kom er een tijdje niet, zie ik nog steeds dezelfde topics met weinig reacties)
En wanneer ik via een topictitel of verveling verdwaal eindig ik op:
Lijf en lijn,Gezondheid, kinderen, seks, psyche.
Werk&studie, Overig, reizen, eten
En iets minder, maar ook geregeld op:
Relaties, mode, actueel, entertainment, geld&recht, wonen, digi (heb altijd het gevoel dat er op die drie laatste pijlers weinig gebeurt. Kom er een tijdje niet, zie ik nog steeds dezelfde topics met weinig reacties)
En wanneer ik via een topictitel of verveling verdwaal eindig ik op:
Lijf en lijn,Gezondheid, kinderen, seks, psyche.
Dat zeg ik....
zaterdag 6 februari 2010 om 15:21
quote:mamzelle schreef op 06 februari 2010 @ 12:12:
De populariteit van de pijlers is makkelijk af te lezen aan het aantal posts per pijler, dat je ziet als je de pijler opent, ergens bovenaan.
Ah ja, dat zie ik nu.
Leuk om te lezen wat mede-forummers interesseert! En ik ben dus niet de enige die af en toe maar wat rondhupst hier!
De populariteit van de pijlers is makkelijk af te lezen aan het aantal posts per pijler, dat je ziet als je de pijler opent, ergens bovenaan.
Ah ja, dat zie ik nu.
Leuk om te lezen wat mede-forummers interesseert! En ik ben dus niet de enige die af en toe maar wat rondhupst hier!
zaterdag 6 februari 2010 om 16:03
Ik let er nooit op op welke pijler iets staat. Klik altijd eerst 'vandaag' aan en reageer op wat ik wil/kan, of welke onderwerpen mij aanspreken. Dat kan soms zelfs op de horrorpijler zijn, terwijl ik zelf geen kinderen heb
Daarna kijk ik bij de topics waar ik al eerder op heb gereageerd (staat in mijn favorieten). Heel soms kom ik bij de tot 10 terecht, maar dat is dan bij toeval.
Daarna kijk ik bij de topics waar ik al eerder op heb gereageerd (staat in mijn favorieten). Heel soms kom ik bij de tot 10 terecht, maar dat is dan bij toeval.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje