Post niet aangekomen?

18-11-2010 17:31 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dinsdag iets op de post gedaan, 's ochtends, normaal zou het dan woensdag moeten aankomen, maar vandaag is het donderdag en het is nog niet aangekomen. Weet iemand van julle of ze staken of iets dergelijks? Of heeft iemand hetzelfde probleem? Kan er op internet verder niks over vinden en het was genoeg gefrankeerd. Ik maak me een beetje zorgen want het gaat om iets van ¤100
Vandaag en morgen wordt er toch gestaakt?
Klopt, er is een staking gaande.. breed uitgemeten in het nieuws en alles.
Disndag werd er inderdaad gestaakt, ook lang niet alle brievenbussen werden leeggehaald. Dus sowieso pas op de woensdag, dus wordt het donderdag of vrijdag afgeleverd. Wacht dus morgen even mag.

Volgende week gaan ze weer 2 dagen staken.
Oke, nou ik moet eerlijk zeggen; heb het nieuws deze week ook nog niet gezien, behalve nu.nl. Maar dan weet ik in ieder geval dat het daar aan ligt, dankjewel!
Oh nee ze staken volgende week do en vri.

En dus afgelopen dinsdag.
Maandag is de post wel opgehaald, dinsdag niet. Dinsdag is er geen post bezorgd (alleen pakketjes) en woensdag is de post bezorgd die maandag in de brievenbus zat. Verder geeft TNT aan dat er wel enige vertraging zal zijn in de postbezorging. Meer info op de site

En zoals Dahlia al zei wordt er volgende week weer gestaakt...

Er stond overigens een grote advertentie in onze krant waarin ze precies aangaven wat er wel en niet werd bezorgd, naast alle berichtgeving in het nieuws...
Ik merk al maanden dat TNT niet meer de volgende dag bezorgd. Twee tot drie dagen is 'normaal'.

Maar eh... iets t.w.v. ¤100 stuur je toch sowieso niet met gewone post?
Sorry mijn reactie, maar geld per post versturen???? Of lees ik het verkeerd? Als je tnt post een beetje volgt weet je dat er erg veel verdwijnt, was overmaken niet beter?
Nee, natuurlijk is het geen geld Zo maar.
Een kledingstuk
Een pakje doet er langer over dan een brief.
Ondanks de staking heb ik de hele week gewoon post gehad, zowel thuis als op mijn werk. En dat werd toch echt bezorgd door TNT...
Ondanks de staking heb ik de hele week gewoon post gehad, zowel thuis als op mijn werk. En dat werd toch echt bezorgd door TNT...
Misschien dat er in jouw woonplaats dan niet werd gestaakt Nammma? Of dat de post die je kreeg ouder was dan de dag ervoor?
of het waren paketten
Dat heeft te maken met het onderscheidt tussen fulltime postbodes en partimes postbezorgers. De eerste groep staakt, de tweede groep zijn de mensen die als bijbaan bij de poast werken en die staken niet. Als je post wordt bezorgd door een postbezorger komt deze dus gewoon aan.
waarom heb je het niet als pakketpost verzonden met traceercode?
Echt ik raad je aan spullen etc.. met een toch wel hoge waarde niet via de post te versturen. Ik moest een aantal pakketten op mijn werk versturen en pakte een postzak uit een baal en tot mijn grote verbazing zaten daar dus allemaal brieven in!!! Echt een stuk of 10. Sommige dikke enveloppen. Heb ze natuurlijk gelijk weer via mijn werk op de post gedaan. Maar schrok er wel van ik doe voortaan echt alles via de pakketpost als is veel waard is.
Hier zijn de afgelopen 5 weken 5 pakketjes met inhoud niet bezorgd. Drie dingen kwamen van een webshop en zij hebben wederom wat nieuws toegestuurd.

De 2 andere pakkertjes waren gespaarde Dungans.

Ik heb twee keer een klacht ingediend bij de TNT. Ze hebben nog tot morgen om te reageren en anders ga ik weer bellen.

Ik durf mensen niet eens meer wat toe te laten sturen.
Hier komt ook heel veel post, brievenbuspost, niet aan. Om gestoord van te worden. Vooral de laatste maanden is het heel erg.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:jas schreef op 18 november 2010 @ 19:16:

Hier komt ook heel veel post, brievenbuspost, niet aan. Om gestoord van te worden. Vooral de laatste maanden is het heel erg.

Hier dus ook. En dit zijn dus dingen waarvan ik het weet, omdat ik het besteld heb.

Ik vraag me af wat er nog meer verdwijnt, of dat het alleen de interessante poststukken zijn.

Na klacht 1 kreeg ik na 2,5! week een nietszeggend mailtje waarin stond dat ik het dan in het vervolg maar verzekerd moest laten versturen.

Vorige week had ik een erg meelevende mevrouw en ze zou me binnen 5 werkdagen terug bellen. Dat is morgen.

Hebben ze dan niet gebeld of geen compensatie geboden, dan ga ik Radar inschakelen.

Dat het 1x mis gaat kan ik me nog voorstellen, maar 5x? Dat is geen toeval meer.
Even afwachten, maar wat ik in onze regio heb begrepen, rouwpost en pakketjes werden buiten de staking gehouden. Overigens vandaag had ik weer post

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven