Post niet aangekomen?
donderdag 18 november 2010 om 17:31
Ik heb dinsdag iets op de post gedaan, 's ochtends, normaal zou het dan woensdag moeten aankomen, maar vandaag is het donderdag en het is nog niet aangekomen. Weet iemand van julle of ze staken of iets dergelijks? Of heeft iemand hetzelfde probleem? Kan er op internet verder niks over vinden en het was genoeg gefrankeerd. Ik maak me een beetje zorgen want het gaat om iets van ¤100
donderdag 18 november 2010 om 17:45
Maandag is de post wel opgehaald, dinsdag niet. Dinsdag is er geen post bezorgd (alleen pakketjes) en woensdag is de post bezorgd die maandag in de brievenbus zat. Verder geeft TNT aan dat er wel enige vertraging zal zijn in de postbezorging. Meer info op de site
En zoals Dahlia al zei wordt er volgende week weer gestaakt...
Er stond overigens een grote advertentie in onze krant waarin ze precies aangaven wat er wel en niet werd bezorgd, naast alle berichtgeving in het nieuws...
En zoals Dahlia al zei wordt er volgende week weer gestaakt...
Er stond overigens een grote advertentie in onze krant waarin ze precies aangaven wat er wel en niet werd bezorgd, naast alle berichtgeving in het nieuws...
donderdag 18 november 2010 om 18:58
donderdag 18 november 2010 om 19:09
Echt ik raad je aan spullen etc.. met een toch wel hoge waarde niet via de post te versturen. Ik moest een aantal pakketten op mijn werk versturen en pakte een postzak uit een baal en tot mijn grote verbazing zaten daar dus allemaal brieven in!!! Echt een stuk of 10. Sommige dikke enveloppen. Heb ze natuurlijk gelijk weer via mijn werk op de post gedaan. Maar schrok er wel van ik doe voortaan echt alles via de pakketpost als is veel waard is.
donderdag 18 november 2010 om 19:13
Hier zijn de afgelopen 5 weken 5 pakketjes met inhoud niet bezorgd. Drie dingen kwamen van een webshop en zij hebben wederom wat nieuws toegestuurd.
De 2 andere pakkertjes waren gespaarde Dungans.
Ik heb twee keer een klacht ingediend bij de TNT. Ze hebben nog tot morgen om te reageren en anders ga ik weer bellen.
Ik durf mensen niet eens meer wat toe te laten sturen.
De 2 andere pakkertjes waren gespaarde Dungans.
Ik heb twee keer een klacht ingediend bij de TNT. Ze hebben nog tot morgen om te reageren en anders ga ik weer bellen.
Ik durf mensen niet eens meer wat toe te laten sturen.
donderdag 18 november 2010 om 19:22
quote:jas schreef op 18 november 2010 @ 19:16:
Hier komt ook heel veel post, brievenbuspost, niet aan. Om gestoord van te worden. Vooral de laatste maanden is het heel erg.
Hier dus ook. En dit zijn dus dingen waarvan ik het weet, omdat ik het besteld heb.
Ik vraag me af wat er nog meer verdwijnt, of dat het alleen de interessante poststukken zijn.
Na klacht 1 kreeg ik na 2,5! week een nietszeggend mailtje waarin stond dat ik het dan in het vervolg maar verzekerd moest laten versturen.
Vorige week had ik een erg meelevende mevrouw en ze zou me binnen 5 werkdagen terug bellen. Dat is morgen.
Hebben ze dan niet gebeld of geen compensatie geboden, dan ga ik Radar inschakelen.
Dat het 1x mis gaat kan ik me nog voorstellen, maar 5x? Dat is geen toeval meer.
Hier komt ook heel veel post, brievenbuspost, niet aan. Om gestoord van te worden. Vooral de laatste maanden is het heel erg.
Hier dus ook. En dit zijn dus dingen waarvan ik het weet, omdat ik het besteld heb.
Ik vraag me af wat er nog meer verdwijnt, of dat het alleen de interessante poststukken zijn.
Na klacht 1 kreeg ik na 2,5! week een nietszeggend mailtje waarin stond dat ik het dan in het vervolg maar verzekerd moest laten versturen.
Vorige week had ik een erg meelevende mevrouw en ze zou me binnen 5 werkdagen terug bellen. Dat is morgen.
Hebben ze dan niet gebeld of geen compensatie geboden, dan ga ik Radar inschakelen.
Dat het 1x mis gaat kan ik me nog voorstellen, maar 5x? Dat is geen toeval meer.