Postcodeloterij - word gek van de reclame!

10-03-2010 21:21 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 31-08-2010 23:37
Reden: privacy
% gewijzigd
gewoon ongezien weggooien. Wat maakt dat jij je er zo door laat opwinden?
Maak je niet druk, gooi het gewoon weg!
Ik stuur ook de post retour met vele kilo's troep erin. En soms werkt het wel hoor. Volhouden zou ik zeggen.
Dat stoort me ook aan die ´goede doelen´: dat geld voor het drukken,verzenden en leeg teruggestuurd krijgen kunnen ze toch wel beter besteden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
.
tessaa wijzigde dit bericht op 31-08-2010 23:36
% gewijzigd
Helemaal eens!

Ik vind het te belachelijk voor woorden dat je maar lastig gevallen wordt door dit soort bedrijven!

Er is ook een bel-me-niet-register, waarom geen stuur-mij-geen-brieven-register??

Ook zo'n vreselijk bedrijf: SBS!!! Nooit aangeven dat je de nieuwsbrief wilt ontvangen! Heb al 20x afgemeld, boze, zeer boze en nog bozere mails gestuurd, klachtenformulieren ingestuurd en zelfs een keer bij een enquete over SBS6 alleen maar ingevuld dat ze mij met rust moeten.. Niets helpt, zucht...

Dus ja, ook ik kan mij hierover opwinden omdat je niet serieus genomen wordt. Zo, ben ik het ook weer even kwijt.
Begrijp ik. Je kan natuurlijk proberen een onderhoud te krijgen met de directeur van de Postcodeloterij, deze grief naar Radar/Kassa/andere consumentenrubriek sturen, kamervragen laten stellen, etc.

Of je legt je er bij neer.

Heb je trouwens al geprobeerd om het retour te sturen met erop geschreven 'geadresseerde overleden'? Wel luguber, jezelf doodverklaren, maar vaak wordt daar wel gehoor aangegeven.
quote:Donut schreef op 10 maart 2010 @ 21:32:

Ook zo'n vreselijk bedrijf: SBS!!! Nooit aangeven dat je de nieuwsbrief wilt ontvangen! Heb al 20x afgemeld, boze, zeer boze en nog bozere mails gestuurd, klachtenformulieren ingestuurd en zelfs een keer bij een enquete over SBS6 alleen maar ingevuld dat ze mij met rust moeten.. Niets helpt, zucht...

Eh... gewoon markeren als ongewenste post in je mailbox, zodat hij in je spambox terecht komt? Of sturen ze hem nog per ouderwetsche postduif?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
.
% gewijzigd
.
% gewijzigd
Verhuizen!
.
tessaa wijzigde dit bericht op 31-08-2010 23:35
% gewijzigd
Oh echt? Ik kreeg op mij oude adres ook ladingen post van de Postcodeloterij maar sinds ik ben verhuisd nergens last meer van.

Vreemd dat ze jouw nieuwe adres hebben.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 31-08-2010 23:34
% gewijzigd
verhuisbericht:

Hoi, kunt u mijn verhuisbericht doorvoeren?

Nieuw adres:

Tessaaa

Fockingtiefnouisopkutluivansbsstraat 6

6666SB

uit Strontinoor
Ik zou gewoon even bellen, zorgen ze er zo voor dat je geen post meer krijgt, heb ik zelf ook gedaan.
quote:Tessaa schreef op 10 maart 2010 @ 21:41:

[...]

Ja het bizarre is dus dat ik pas verhuisd ben... Tegen ongeadresseerde post heb ik een sticker, maar "ze" weten dat ik verhuisd ben en sturen nu de brieven netjes weer met mijn naam erop naar mijn nieuwe adres!Vast een aardige geste van de nieuwe bewoners van je oude adres. Ik zou zeggen: return the favour.
.
% gewijzigd
.
% gewijzigd
.
tessaa wijzigde dit bericht op 31-08-2010 23:33
% gewijzigd
quote:twompie schreef op 10 maart 2010 @ 21:47:

verhuisbericht:

Hoi, kunt u mijn verhuisbericht doorvoeren?

Nieuw adres:

Tessaaa

Fockingtiefnouisopkutluivansbsstraat 6

6666SB

uit Strontinoor

Tuurlijk kan sbs in mijn ongewenste spambox, maar het gaat om het principe. Ik geef aan dat ik het niet wil, respecteer dat!

Volgende keer stuur ik een grote, lege doos op naar al die antwoordnummers met mijn verzoek. Dat kost ze toch ook geld? gna gna
.
tessaa wijzigde dit bericht op 31-08-2010 23:33
% gewijzigd
Even bellen helpt echt!

Maar graag even een weetje voor iedereen die denkt dat de Postcode Loterij een goed doel is...

De Postcode Loterij is gewoon een winstgevende BV die ik geloof maar 60% ofzo van zijn inkomsten weggeeft.

Dus....
.
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven