Postcodeloterij - word gek van de reclame!

10-03-2010 21:21 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 31-08-2010 23:37
Reden: privacy
% gewijzigd
Of ingepakte bakstenen retour sturen op het antwoordnummer? lekker zwaar, lees duur! (voor hun dan)
Ik heb ooit eens een bedrijf gedreigd om stoeptegels naar hun antwoordnummer te sturen.

En dat ook gedaan toen ze bleven lastigvallen

Was binnen de week van ze af en heb nooit meer iets gehoord

edit: er lag in mijn straat een hele berg van die tegels, ik heb geen oma'tjes met rollators hun nek laten breken omdat ik de tegels had uitgebikt
nemhain wijzigde dit bericht op 10-03-2010 23:22
Reden: ...
% gewijzigd
quote:Kastanjez schreef op 10 maart 2010 @ 22:08:

Maar graag even een weetje voor iedereen die denkt dat de Postcode Loterij een goed doel is...

De Postcode Loterij is gewoon een winstgevende BV die ik geloof maar 60% ofzo van zijn inkomsten weggeeft.

Dus....50 % volgens mij en dat is het wettelijk verplichte minimum percentage voor loterijen.
Bellen, vraag de naam van de persoon die jou te woord gestaan heeft. Als het niet ophoudt, weer bellen en naar die persoon vragen.

Ik had hetzelfde met het rode kruis. Daar heb ik toen 3 keer woest mee aan de telefoon gehangen. en drie keer was scheepsrecht. Had bij mijn inschrijving duidelijk aangegeven geen post te willen ontvangen en als ik dat toch zou krijgen, ik direct de donatie zou stoppen. Werkte niet. Goede doelen zijn heel laks in dit soort dingen, volgens mij is het beleid....
Postcode Loterij is idd een zeer opdringerige agressieve club. Blijkbaar werkt die asociale aanpak, dus gaan ze er mee door.
quote:twompie schreef op 10 maart 2010 @ 21:47:

verhuisbericht:

Hoi, kunt u mijn verhuisbericht doorvoeren?

Nieuw adres:

Tessaaa

Fockingtiefnouisopkutluivansbsstraat 6

6666SB

uit Strontinoor

Doet me denken aan mijn blauwe zaterdag als postbode toen ik studeerde. In mijn wijk had ik een ansichtkaart, die vanwege de postcode dus in mijn stapel was gekomen. Van een meisje voor een jongen in het eingels geschreven. Dat ze het zo leuk vond hem ontmoet te hebben op vakantie. De liefde was waarschijnlijk niet wederzijds, want als straat stond er : De dikke lul straat. Ik verzin het niet.

(en ja niet netjes om een kaart te lezen, maar 'De dikke lul straat' had ik echt niet in mijn wijk).
Ik heb een poos de post rondgebracht van Sandd, ja dus ook de postcode lotterij, Sporsorbingo en bankgirolotterij.

Wij zeiden altijd dat we meer verdienden aan die zooi dan dat we ooit zouden winnen als we mee zouden doen. Was ook nog zo, vooral de postcodelotterij, die is nl nagenoeg huis aan huis en met 800 woningen in mijn wijk liep dat nogal op.
Postcodeloterij heb ik geen last van (waarschijnlijk omdat ik mee doe) maar de Bankgiroloterij/Sponsorbingo wel, verschrikkelijk! ik stuur het vaak retour afzender maar niks helpt. Soms krijg je wel 2 brieven per week van die lui.
Ik heb nooit meer iets van de postcodeloterij of welke reclameclub ook gehoord sinds ik me heb opgegeven bij postfilter (voormalig infofilter)

Daar kun je opgeven dat je geen geadresseerde reclame (direct mail) wilt hebben. Werkt als een tierelier.

En jouw adres hebben ze heus niet gekregen van de nieuwe bewoners van je oude huis, maar van instanties als KPN, je bank etc.
Bellen helpt ook niet.

Wat wel helpt: een laatste keer mailen en zeggen dat als je nog een keer iets ontvangt je aangifte doet van stalking.

Tenminste hielp bij mij
Hm, bellen hielp bij mij wel. Maar ik geloof dat ze die bestanden ook na 3 jaar ofzo weer opschonen en dan kan het zijn dat ze weer helemaal opnieuw beginnen met sturen. Infofilter is een goede tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven