Postcrossing 4
zaterdag 13 maart 2010 om 12:57
Mijn kaartje van de ruil is ook binnen! Super leuk kaartje erg bedankt ( weet niet of ik de naam al mag vrij geven) Past ook helemaal bij mijn profiel!!!
Volg de mol niet.
Gaaaaaaaaaaf c_estelle dat ze binnen zijn.
Vandaag gaat mijn kaartje voor de ruil op de post en hoop dat ik een juist kaartje uitgekozen heb....
Volg de mol niet.
Gaaaaaaaaaaf c_estelle dat ze binnen zijn.
Vandaag gaat mijn kaartje voor de ruil op de post en hoop dat ik een juist kaartje uitgekozen heb....
zaterdag 13 maart 2010 om 13:07
zaterdag 13 maart 2010 om 13:13
zaterdag 13 maart 2010 om 13:37
Eergisteren kreeg ik een leuke kaart uit Polen en gisteren eentje uit Duitsland. Leuk hoor! Ik word er altijd vrolijk van, als ik dan wat reclame / andere saaie post zie en dan een mooie kaart ertussen.
Er mochten ook wat nieuwe kaartjes de deur uit, dat werd Nieuw Zeeland en Wit-Rusland.
Prettig weekend allemaal!
Er mochten ook wat nieuwe kaartjes de deur uit, dat werd Nieuw Zeeland en Wit-Rusland.
Prettig weekend allemaal!
zaterdag 13 maart 2010 om 16:30
C-estelle, ik vind wel dat je elke kaart moet registreren die je binnenkrijgt.
Of je het nu helemaal een mooie vind of niet.
Iemand heeft toch de moeite genomen om jou een kaartje te sturen he.
Hier voor vandaag geen pc-nieuws.
Wel wat andere post maar geen kaartjes, had gisteren wel een mooie natuur-kaart uit Noorwegen.
En ik mag natuurlijk nog steeds 3 adressen aanvragen.
Heb vanmorgen weer even postzegels gehaald dus ik kan weer.
Ga er zo maar eens eentje doen.
Of je het nu helemaal een mooie vind of niet.
Iemand heeft toch de moeite genomen om jou een kaartje te sturen he.
Hier voor vandaag geen pc-nieuws.
Wel wat andere post maar geen kaartjes, had gisteren wel een mooie natuur-kaart uit Noorwegen.
En ik mag natuurlijk nog steeds 3 adressen aanvragen.
Heb vanmorgen weer even postzegels gehaald dus ik kan weer.
Ga er zo maar eens eentje doen.
zaterdag 13 maart 2010 om 16:46
zaterdag 13 maart 2010 om 19:08
C_estelle, tof dat de kaarten van the postcard store binnen zijn!! En nee, ik vind niet dat je het kunt maken om niet meer actief te zijn met postcrossen, niet te reageren op e-mailtjes van mensen, maar toch je account niet op inactive te zetten. Ik heb ook een paar van dat soort expired kaarten (twee), die mensen heb ik al twee kaarten gestuurd en ze reageren niet op e-mails. Ook zijn ze al maanden niet online geweest.
Maar, ik moet erbij zeggen, dat ik het ook niet vind kunnen om zo op je profiel andere mensen met naam en toenaam aan de schandpaal te nagelen. Misschien heeft iemand wel een hele goede reden om je kaart niet te registreren, ligt ze in het ziekenhuis of iets dergelijks, ja weet ik veel... Ik vind het nogal beschuldigend op deze manier.
Ik kreeg een uitgebreide Hurray uit India vandaag, ik had geschreven dat ik zo van Indiaas eten hou (en dat is ook zo, mijn favoriete keuken) en hij ging me allerlei tips geven. Heel leuk! Ook kreeg ik twee kaarten, een heel mooie oude foto uit Singapore en een mooie natuurkaart uit Finland.
Maar, ik moet erbij zeggen, dat ik het ook niet vind kunnen om zo op je profiel andere mensen met naam en toenaam aan de schandpaal te nagelen. Misschien heeft iemand wel een hele goede reden om je kaart niet te registreren, ligt ze in het ziekenhuis of iets dergelijks, ja weet ik veel... Ik vind het nogal beschuldigend op deze manier.
Ik kreeg een uitgebreide Hurray uit India vandaag, ik had geschreven dat ik zo van Indiaas eten hou (en dat is ook zo, mijn favoriete keuken) en hij ging me allerlei tips geven. Heel leuk! Ook kreeg ik twee kaarten, een heel mooie oude foto uit Singapore en een mooie natuurkaart uit Finland.
zaterdag 13 maart 2010 om 19:34
Neferisis, soms heb je van die dagen he.
Lekker bankhangen hoor.
Noa-Lynn, jij maakt de brievenbus weer erg blij met al je kaartjes!!!!
Ik zat net even de post door te nemen en daarin zat ook een tijdschriftje van mijn werk.
Daarbij zaten 4 ansichtkaarten.
Lekker kleurrijk en er zal vast weleens een profiel voorbij komen waarbij ik deze kan gebruiken.
Ga zo de resterende twee adressen opvragen.
Lekker bankhangen hoor.
Noa-Lynn, jij maakt de brievenbus weer erg blij met al je kaartjes!!!!
Ik zat net even de post door te nemen en daarin zat ook een tijdschriftje van mijn werk.
Daarbij zaten 4 ansichtkaarten.
Lekker kleurrijk en er zal vast weleens een profiel voorbij komen waarbij ik deze kan gebruiken.
Ga zo de resterende twee adressen opvragen.
zaterdag 13 maart 2010 om 19:48
Yes, mijn hurray uit Turkije is na 47 dagen binnen. Kreeg een reactie op mijn mailtje (ze was al 8 dagen niet online geweest), blijkt ze ineens in Berlijn te wonen en kan dus geen brievenbus in Istanbul leeghalen. Ze heeft mijn kaart nu geregistreerd en me haar nieuwe adres in Berlijn gegeven. Stuur haar daar nog maar een kaartje.
Heb meteen een nieuw adres aangevraagd, kaart gaat naar Finland, naar een beginneling. De kaart (de molen uit ons stadje) is al geschreven.
Heb meteen een nieuw adres aangevraagd, kaart gaat naar Finland, naar een beginneling. De kaart (de molen uit ons stadje) is al geschreven.
zaterdag 13 maart 2010 om 21:04
quote:Teigera schreef op 13 maart 2010 @ 19:08:
Hier ben ik het mee eens. Openbaar beschuldigen ben ik niet voor.
Ik heb even op de profielen gekeken van de personen die ze beschuldigt, maar het lijken normale/vriendelijke profielen.
Hier ben ik het mee eens. Openbaar beschuldigen ben ik niet voor.
Ik heb even op de profielen gekeken van de personen die ze beschuldigt, maar het lijken normale/vriendelijke profielen.
zaterdag 13 maart 2010 om 21:53
Hi
de 'regel' is dat als je een kaartje ontvangt deze met registreren. Het niet ragistreren van een niet zo'n leuk o.i.d is hetzelfde als dat je een kaartje zowiezo niet verstuurd omdat je het geen leuk land vind.
Door dit te doen benadeel je iemand anders omdat deze voor niets een kaartje heeft verstuurd of die geen kaartje krijgt! Dus nee ik vind het niet terecht dat er eventueel mensen zijn die de kaartjes dus niet registreren.
Ik heb nou ook een kaart onderweg naar Portugal, 40 dgn nu dacht ik. De ontvanger is redelijk actief (over de 300 kaarten ontvangen en verstuurd) maar al zolang ik de kaart heb verstuur dniet mee online geweest. Afgelopen week toch maar een message verstuurd en zolang ik hier geen reactie op krijg zal ik ook zker geen nieuwe kaart sturen.
Ik verwacht niet dat deze mw mijn kaart expres niet registreerd maar wat er wel aan de hand is weet ik niet. Misschien is er wel iets erg/onverwachts aan de hand.
Als ze op vakantie blijkt vin dik het wel vervelend want dat kan ze vermelden in haar profiel van wanneer tot wanneer ze weg is...
wie is de mol volg ik niet en heb ik ook nooit gedaan. Het lijkt me wel weer spannend maar ik kom er altijd te laat achter als er weer een serie is begonnen!
Jeetje Noa_lynn: 10 kaarten, je handen zullen wel helemaal verkrampt zijn!
Nefrisis; vreemd dat ze 'opeens' in Berlijn woont. Dat had ze ook wel even mogen vermelden in haar profiel!
ik ga lekker nog even tv kijken!
groetjes
de 'regel' is dat als je een kaartje ontvangt deze met registreren. Het niet ragistreren van een niet zo'n leuk o.i.d is hetzelfde als dat je een kaartje zowiezo niet verstuurd omdat je het geen leuk land vind.
Door dit te doen benadeel je iemand anders omdat deze voor niets een kaartje heeft verstuurd of die geen kaartje krijgt! Dus nee ik vind het niet terecht dat er eventueel mensen zijn die de kaartjes dus niet registreren.
Ik heb nou ook een kaart onderweg naar Portugal, 40 dgn nu dacht ik. De ontvanger is redelijk actief (over de 300 kaarten ontvangen en verstuurd) maar al zolang ik de kaart heb verstuur dniet mee online geweest. Afgelopen week toch maar een message verstuurd en zolang ik hier geen reactie op krijg zal ik ook zker geen nieuwe kaart sturen.
Ik verwacht niet dat deze mw mijn kaart expres niet registreerd maar wat er wel aan de hand is weet ik niet. Misschien is er wel iets erg/onverwachts aan de hand.
Als ze op vakantie blijkt vin dik het wel vervelend want dat kan ze vermelden in haar profiel van wanneer tot wanneer ze weg is...
wie is de mol volg ik niet en heb ik ook nooit gedaan. Het lijkt me wel weer spannend maar ik kom er altijd te laat achter als er weer een serie is begonnen!
Jeetje Noa_lynn: 10 kaarten, je handen zullen wel helemaal verkrampt zijn!
Nefrisis; vreemd dat ze 'opeens' in Berlijn woont. Dat had ze ook wel even mogen vermelden in haar profiel!
ik ga lekker nog even tv kijken!
groetjes
zaterdag 13 maart 2010 om 22:20
zondag 14 maart 2010 om 09:25
Even een kort berichtje van mij, want ik moet zooooo enorm aan de studie vandaag!
Gisteren had ik eindelijk een hurray uit Taiwan (na 35 dagen) helaas zonder berichtje again, en.....gaat mijn volgende kaart óók weer naar Taiwan! Dus weer lekker lang wachten vrees ik.
Raar trouwens dat mensen hun kaarten niet registreren. Dat soort profielen (wel adressen aanvragen, niks registreren etc) mogen van mij direct verwijdert worden. Dan blijft postcrossing tenminste leuk!
Wie is de mol, heb ik 1 aflevering gekeken... Vind het een erg leuk programma, maar kan het (nog) niet ontvangen.
Heb maar een paar zenders vreemd genoeg, dus ik mis allerlei leuke dingen!
*gaat maar weer eens verder met al het werk* Fijne dag!
Gisteren had ik eindelijk een hurray uit Taiwan (na 35 dagen) helaas zonder berichtje again, en.....gaat mijn volgende kaart óók weer naar Taiwan! Dus weer lekker lang wachten vrees ik.
Raar trouwens dat mensen hun kaarten niet registreren. Dat soort profielen (wel adressen aanvragen, niks registreren etc) mogen van mij direct verwijdert worden. Dan blijft postcrossing tenminste leuk!
Wie is de mol, heb ik 1 aflevering gekeken... Vind het een erg leuk programma, maar kan het (nog) niet ontvangen.
*gaat maar weer eens verder met al het werk* Fijne dag!
zondag 14 maart 2010 om 09:45
zondag 14 maart 2010 om 10:17
quote:_lotte85_ schreef op 14 maart 2010 @ 09:45:
Stuurt hier iemand trouwens weleens de kaartjes zonder priortity sticker.
Mijn eerste 2 kaartjes heb ik zonder priority sticker verstuurd, en traveltijd naar finland 12dagen en engeland 16 dagen, dus langer denk ik dan met sticker, maarja, kan ook zijn dat ontvanger net paar dagen weg was ofzo en daardoor wat later registreerde. Ze komen iig wel gewoon aan, met misschien langere reisduur.
Hier al sinds maandagavond geen hurray meer gehad,
Wel zojuist een mooie kaart uit Amerika tussen de reclame gevonden, dus dat was wel een verrassing, een kaart op zondag Dacht wat zie ik daar nu uit de folder steken, ow, leuk toch nog postcrossing nieuws, haha.
Mijn lijstje:
Poland 8 Mar, 2010 937 km 5 days Traveling
Australia 7 Mar, 2010 16,557 km 6 days Traveling
Taiwan 3 Mar, 2010 9,468 km 10 days Traveling
Mexico 19 Feb, 2010 9,343 km 22 days Traveling
U.S.A. 9 Feb, 2010 6,384 km 32 days
Om die laatste maak ik me wel een beetje zorgen...
Wij zijn dit weekend kinderloos, kids lekker bij oma logeren, dus lekker genieten van de dingen die we met de kids niet kunnen doen, ze vanmiddag ophalen en dan meteen een etentje met mijn vader voor zijn verjaardag, ga ik hem vertellen van mijn nieuwe hobby, postcrossing!!!!
Fijne zondag allemaal!
Stuurt hier iemand trouwens weleens de kaartjes zonder priortity sticker.
Mijn eerste 2 kaartjes heb ik zonder priority sticker verstuurd, en traveltijd naar finland 12dagen en engeland 16 dagen, dus langer denk ik dan met sticker, maarja, kan ook zijn dat ontvanger net paar dagen weg was ofzo en daardoor wat later registreerde. Ze komen iig wel gewoon aan, met misschien langere reisduur.
Hier al sinds maandagavond geen hurray meer gehad,
Wel zojuist een mooie kaart uit Amerika tussen de reclame gevonden, dus dat was wel een verrassing, een kaart op zondag Dacht wat zie ik daar nu uit de folder steken, ow, leuk toch nog postcrossing nieuws, haha.
Mijn lijstje:
Poland 8 Mar, 2010 937 km 5 days Traveling
Australia 7 Mar, 2010 16,557 km 6 days Traveling
Taiwan 3 Mar, 2010 9,468 km 10 days Traveling
Mexico 19 Feb, 2010 9,343 km 22 days Traveling
U.S.A. 9 Feb, 2010 6,384 km 32 days
Om die laatste maak ik me wel een beetje zorgen...
Wij zijn dit weekend kinderloos, kids lekker bij oma logeren, dus lekker genieten van de dingen die we met de kids niet kunnen doen, ze vanmiddag ophalen en dan meteen een etentje met mijn vader voor zijn verjaardag, ga ik hem vertellen van mijn nieuwe hobby, postcrossing!!!!
Fijne zondag allemaal!