Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Is nog niet duur!! ( volgens mij heb ik van elk 2 besteld.. en er zijn toch 5 verschillende? )

Heb weer 3 kaarten aangevraagd.

1 mag naar Taiwan, wil graag kaarten van mijn land met sneeuw.( ook meerdere opties)

1 mag naar Finland wil graag zelf gemaakte kaarten ook meerdere opties)

1 naar duitsland die meerdere dingen wil maar ook molens en klederdracht.
dubbel....
anoniem_7112 wijzigde dit bericht op 14-03-2010 18:50
Reden: dubbel
% gewijzigd
Janna, als ik ze niet vergeet!

Justme, het zijn 4 verschillende: Bright and Beautiful, Mix it up, Sweet and Sour en Animal Kingdom. Die van Wonderful World is niet zichtbaar op de site en heb ik daarom niet besteld.
Neferisis: nee, ik was niet oranje. wel een Bob-muts had ik op mijn hoofd.

Anita, hoe is het nu met je?

Ik heb een kaart naar Taiwan, Tsjechie en twee naar Nederland verstuurd. Morgen nog een RR van drie kaarten naar Finland en Zweden.
Zo kwam ik ook nog even stiekum om de hoek gluren! Heb vanaf 4 uur al mn kaarten in zitten scannen, in ieder geval wat nog niet gescand was dan he, haha. Nu dansen de kaarten letterlijk voor mn ogen.. Een aantal moet ik nog in mn boek plakken. Maar dat houd me van de straat!

Die Steph, zomaar een Bob muts op haar hoofd, ik heb geen schaatsen gekeken maar anders had ik je vast en zeker herkend hahaha!

Justme, je hebt weer verrassende landen te pakken haha, zijn het leuke profielen?

Sweetcandy hoe is het met de studie? Ben je al lekker opgeschoten??

Vrouwlimburg, ik was er zeker van dat Arjen de mol was... Maar helaas had het weer niet goed, net als de voorgaande jaren haha... Nu denk ik maar Frits.. Maar denk het aan de andere kant ook weer niet, daarom lijkt het me leuk dat hij het wel is lekker verrassend hahaha.

Snjokorn, ook weer lekker veel adressen, leuke profielen?? Raar he dat het de ene keer zo lang duurt en dat het de andere keer zo aan komt.. Dan doen die priorty stickers er helemaal niet toe eigenlijk... Want het kan evengoed lang duren.

Janna, wat een ontzettend leuke en volgeschreven hurrays had jij toch weer gekregen... zo zeg kon die ene HI er nog wel vanaf bij ze.. pffff Nou ja wel fijn dat ze in ieder geval zijn aangekomen.

Heel goed Anita de PTT zal weer blij met je zijn!!!

C_estelle, fijn dat de kaarten binnen zijn! En wat een geld zeg whahahaa lekker goedkoop! Mocht ik het nou onverhoopt op het forum erover hebben dat ik weer kaarten ga scoren.. Dan mag je me tegenhouden... Heb nu echt teveel.

Haha Neferisis, hebben jullie de schaatsers nog wel gezien... Of keken jullie alleen naar het publiek haha!
Hallo allemaal,

Vermoeiende, maar leuke dag in Den Bosch gehad met 3 andere Pc'ers! Lekker tussen de boeken en hobbyspullen gesnuffeld op het boekenfestijn!

Vandaag nog 1 hurray uit Frankrijk. Ik wacht ff met aanvragen van een nieuw adres.

Heb zin in de nieuwe postweek haha!
Ik ben terug van carnaval en 2 adressen aangevraagd, de kaartjes mogen naar Londen en Maleisie (alweer). Maar morgen dus alle kaartjes schrijven, 3 officials, hyvesruil (als het binnen is) en nog een kaart voor een vriendin.
Heej JJ! Heb je nog wat leuks gescoord in Den Bosch! Lekker weer een hurray! Stond er nog wat leuks in! Ben benieuw waar je volgende kaart heen mag!

Heej Stefanie, hoe was het! Londen!! Leuk leuk leuk, Maleisie wel ver weg haha.
quote:neferisis schreef op 14 maart 2010 @ 17:55:

[...]

Ik gebruik nu al een paar weken de 77 cent zegels met muziekcorpsen en liedteksten erop. Daar zit ook een prioritysticker aan vast.

Dan hadden we hier nog oude voorraad zeker.

Zullen dan vast niet veel postcrosser op het dorp zijn
Steph, gaat goed hier hoor.

Baby is wel erg druk vandaag.

En ik ben bijna bijna klaar met het schrijven van de enveloppen van de geboortekaartjes, ach ja zijn er maar zo'n 120 stuks he.

Lijkt me zo gaaf om eens een keertje naar het Thialf, maar vind het zo'n eind van hier.

Stefanie, carnaval is toch al geweest????

Ik hoop heel erg dat dat wanneer ik morgen mijn lappie aanzet ik zie dat mijn kaart naar China geregistreerd is.

Die is ondertussen al iets van 54 dagen ondeweg *kijkt nu even sip*
Toen ik vanmorgen thuis kwam lagen er vier kaartjes op mij te wachten.

Het kaartje van de Hyves-ruil is binnen, bedankt Tine voor de leuke kikker-kaart!

Een offical uit Finland met brief in envelop erbij maar dat had niet gehoeven van mij. Een verzoek om met hem te schrijven en uiteindelijk als ik ooit eens in Finland was om op bezoek te kunnen komen want hij kan vele plaatsen en uitzichten laten zien..... En bedankt maar hier ga ik niet op in. Tevens nog een foto erbij uitgeprint op de brief.

Ik ga straks de kaart registreren en hem dan even wijzen op zijn onsmakelijke voorstel....het komt op mij niet over als een vriendelijk verzoek tot corresponderen maar eerder om op deze manier aan een nieuwe liefde te komen.

De kaart die hij stuurde daar in tegen kon ik zeker wel waarderen, een mooi winterlandschap.

Een offical uit USA van Wonder Lake, Illinois. Wel een aardige kaart meteen leuk berichtje.

En ook nog 1 offical uit China, een mooie nightview.

Oja en ik had ook nog een hele leuke uitgebreide hurray uit Griekenland.
@ c_estelle... ooo dan kom ik maar op 8 euro ;)

@steph, wel genoten dus ;) alleen moe van het staan.... , kaarten naar nederland.. gewoon officials?

@tine, Lekker werk he... scannen.. pffff voelde me van het weekend niet echt op en top dus niet verder gegaan met inscannen, doe ik morgenvroeg wel, ( in ieder geval die kaarten die ik ga versturen.)

Ja zijn wel niet de meest speciale landen, maar wel erg leuke profielen!

@JJ, nog kaarten kunnen vinden dan of dat helemaal niet?

@Stefanie, is carnaval zoveel later in belgie dan?

Leuk weer maleisie,.... zal wel iemand jaloers op zijn ( kozoo geloof ik )

@Anita Mooi dat het nog goed gaat... 30 maart was je toch uitgerekend... oe spannend hoor. Maar de kleine baby moet nog even wachten, je hebt de enveloppen nog niet af ;) Dat moet eerst hahaha. Duim voor je dat je kaartje naar China snel arriveert!

@Chrisy, jeee 4 kaartjes heerlijk zeg. Was je weg geweest? ( heb ik iets gemist, of vergeten ) Naja wat een engerd zeg die uit finland, dat doe je toch niet. Zit er bij postcrossing niet iets van een knop... DIT IS NIET OK ?

Leuk zeg altijd die uitgebreide hurray.
@justme80, ik was gisteren vertrokken richting mijn schoonmoeder die in N-H woont, daar hebben we geslapen en vanmorgen vroeg heb ik mijn man en moeder op Schiphol afgezet, zij zijn naar Nieuw-Zeeland voor 3 weken.

Daarna naar huis gereden (Zeeland) en met mijn 2 jongens heerlijk gelummeld de rest van de dag.
Jaaaaaaaaa was het dus vergeten, hahaha... wist het wel.. ( jaja word oud..... ;-P )
Chrisy, was even langs gekomen, je weet de weg in dit durp!

Koffie staat hier altijd klaar.... of thee!
Carnaval was hier pas dit weekend, we zijn een van de laatste in BE.

Maleisie, ik heb het steeds opnieuw. Vanmorgen is de kaart nog maar toegekomen en ik heb weeral een nieuw adres. nuja maakt mij zoveel niet uit :-)
quote:c_estelle schreef op 14 maart 2010 @ 21:48:

Chrisy, was even langs gekomen, je weet de weg in dit durp!

Koffie staat hier altijd klaar.... of thee! Wie weet een volgende keer c_estelle! Tja en de weg weet ik maar gedeeltelijk meer denk ik....
jeej het is bijna weer morgen, ben benieuwd wat deze week ons gaat brengen ik hoop:

- bergen met post ;) (wat volgens mij bij mij erg gaat tegenvallen hihi)

- mooi weer

- geen zere knie meer

- een lift naar een introavond woensdag

- veel gezelligheid

nou dat is toch een aardig fijn schemaatje dacht ik zo! dit alles wens ik jullie ook toe ;) (incl, minder zere knie en lift!)
Ik wil idd ook geen zere knie!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:c_estelle schreef op 14 maart 2010 @ 19:10:

Janna, als ik ze niet vergeet! Neee!! Dan vergeet je je wachtwoord maar
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik had 1 hurray dit weekend.n lege... Vond dat zo stom!

heb myn kaartje van de ruil nog niet verstuurd.sorry
Goedemorgen!!

Bah het is nog vroeg, maar.. Het ziet er vriendelijk uit buiten, het is al licht en niet helemaal grijs. Dat komt vast vanmiddag wel weer want dan schijnt het te gaan regenen.

@Varisha, ja die lege hurrays, ik heb het iedee dat ze steeds vaker voorbij komen of ligt dat aan mij?

@Anita, hoe is het met de kaart naar China? Is ie al geregistreerd? Ik hoop het voor je! En de baby lekker rustig geslapen? En jij dan hopelijk ook!

@Chrisy1, je hebt niet even gezwaaid toen je hier was.. Haha.

Jij hebt een lekker postcrossing weekend achter de rug.. Maar wat een rare vent zeg.. Tis geen datingsite..

@Justme, pff ja dat scannen, ben blij dat het weer even klaar is. Eerst scannen en dan weer alles netjes bij snijden enzo op de computer.. Beetje sloom werk maar goed. Het is weer gedaan! Fijn dat hetwel leuke profielen zijn!

@Stefanie, ja Maleisie moet je wel steeds hebben he... Tis een vloek hahaha. Jullie hebben een soort van verlate carnaval.. Tis hier allang al over!

@Chayuz, lijkt me een mooi lijstje! Ik doe mee hahahaha!

@Janna, raar dat jij geen zere knie wilt. hahahaha!

@C_estelle, we hadden dan bijna een mini meet gehad... hahahaha

Meiden ik ga aant werk.. De plicht roept!

Fijne dag!
@c_estelle: leuk dat de kaartjes al binnen zijn, zal je m'n adres sturen via hyves.

@steph: tof dat je dit weekend in Thialf geweest bent! Komend weekend ga ik erheen .

Verder even geen postcrossingnieuws, misschien vanavond weer wat Hurrays of kaartjes. Zou leuk zijn! Wens jullie allemaal leuke kaartjes toe vandaag!
We zijn weer over een mijlpaal heen, ik heb net een nieuw adres aangevraagd, mijn kaart naar Australie was na 8 dagen aangekomen, leuke hurray ook, en de volgende mag naar Finland met nr nl - 310006!

Veel hurray's gewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven