Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Goedemorgen! Dacht ik even de eerste te kunnen zijn , maar 2 vroege vogels waren me al voor. Een fijne postweek gewenst allemaal. Dat jullie brievenbussen mogen overstromen
Goedemorgen

Tine, helaas geen registratie vanuit China toen ik net mijn mail las.

Hier dochter naar school gebracht en verder maar wat rommelen thuis.

Vanmiddag verjaardag dus mijn dag is weer goed gevuld.

Voor iedereen een fijn PC-week!!!!
Zoooo wat hebben jullie veel geschreven zeg!

Ik had vanaf woensdag geen internet meer...

Ondertussen wel 4 Hurray's gehad, zelfs China is na 12 dagen al aangekomen. Ik heb nu nog 3 kaartjes onderweg.

Wat zijn die kaarten goedkoop zeg, volgende keer doe ik ook mee met de bestelling
Ik heb wat gemist? Baby Anita?? Waar kan ik het lezen?

Kaarten naar Nederland was één official en eentje mag ik niets over zeggen.

Teigera, veel plezier alvast in Thialf. ga je het hele weekend?

Gelukkig Chayuz dat je geen zere knie meer hebt zeg.

Oké wachten op post en hurray's.
Ehj Steph, haha mijn knie doet serieus nog wel zeer ;) ik hoopte alleen dat het deze week over zou gaan. Maar gewoon beetje in beweging blijven dan komt het helemaal goed ik ga even naar beneden strompelen om te kijken of de postbode nog lief is geweest vandaag..... i'll be back!
Helaas, geen pluspunten voor de postbode! sneu!

maar goed op dit punt heb ik onderweg:

Thailand --> 1 dag

Turkije --> 1 dag

USA --> 4 dagen

nog een USA -->4 dagen

Rusland --> 10 dagen

China --> 13 dagen

ik ben benieuwd welke als eerste aan gaat komen

JustMe, nogmaals bedankt voor de tip van dat knopje, is toch leuker om kaartjes echt naar verschillende landen te kunnen sturen :D
Hier het kaartje van de hyves-ruil binnen!! En ook nog kaarten van de postcard store die ik op het PC-forum had besteld.

Jammergenoeg is de bestelling van art unlimited nog niet binnen, dus ik moet nog steeds wachten voor het kaartje van de hyves-ruil..
Steph, ik verwacht mijn tweede kindje eind deze maand.

Dus baby is er nog niet hoor.

Die zit nog lekker veilig opgeborgen in mijn dikke buik.

Postbode is nog niet geweest voor vandaag, helaas.
Oef, gelukkig Anita. Ik al denken dat ik iets gemist had.

*wacht ook op post*
@Tine2804,C_estelle en Larf, Eveline en Noa_lynn enorm bedankt voor de kaartjes die allemaal een dag te vroeg zijn. Maar wij weten allemaal dat je niet op de TNT kunt vertouwen. Verder nog een kaartje uit Nederland in envelope die ik alleen op mijn verjaardag mag openen, dus die is (echt waar daar ben ik heel goed in) dicht. Geen officials maar dames en Larf YOU MADE MY DAY!
Hallo allemaal,

Heb 3 leesboeken gescoord op de Boekenbeurs, 3 hobbyboekjes voor kaarten maken, 1 pakje paasservetten, 1 set met 4 verschillende pincets en 1 infoboek over de making of lord of the rings (voor broertje van mn vriend). De kaarten waren er wel, maar ik mag tot en met december 2010 geen kaarten meer kopen En dat houd ik nu nog vol hahahaha.

Hier helaas helemaal geen kaartjes, zaterdag ook al niet, bah! En mn kaart naar de USA blijft maar travellen... ik ga denk ik heel hard huilen om mn eerste expired haha.

Nu ren ik ff naar de brievenbus, voordat het gaat regenen!
Wat wordt er weer veel geschreven zeg! Vandaag vond ik drie kaartjes op de mat; kaartje van de hyvesruil (erg leuk Kozoo, dankje!), een kaartje uit zwitserland (best oké) en een kaartje uit Portugal. Die kaart is zooooo moooooi! Helemaal mijn smaak!! Ze vroeg wel of ik wilde terugschrijven... heb eerst maar een berichtje gestuurd met de vraag of het een eenmalig kaartje moet zijn of dat ze meer opzoek is naar een penvriend.

Ik kan weer lang zitten wachten op hurrays vrees ik:

Taiwan en India.... Grmbl
tsss ik heb wel een beetje een baaldag!

Ik haat afstuderen en dan vooral onderzoek doen. En de eigenaar van het bedrijf waar ik afstudeer is mega-eigenwijs... brr...
ff snel kort..

Noa Lynn thanks voor het geweldige kaartje...ik kreeg meteen zin in taart haha....en ben nog steeds niet lekker nee...val idd nog steeds veel flauw....ben inmiddels bont en blauw....en de dokter kan niks vinden :( but thx voor asking...

als degene die ik een kaartje heb gestuurd er een bon aankrijgt dat er bij betaald moet worden...laat het me dan ff weten...want dan betaal ik dat...

ik kom nl net thuis en zie een postzegel in mijn tas geplakt....zucht...die is dus van 1 van de kaarten die ik verstuurd heb

jj tot december geen kaarten meer komen...wow dat wordt moeilijk ...ik zou dat niet kunnen volhouden...
Chayus, welk knopje? Ik krijg namelijk ook steeds dezelfde landen!

JJ, wow.. ik zou het knap vinden als je dat vol gaat houden
Als het goed is krijgt vandaag of morgen iemand van hier een kaartje van mijn halfdochter. Heeft ze zaterdag, helaas net na de lichting want die was vroeger, op de post gedaan. Ze heeft een kaartje gekozen met een combi van alle wensen zo'n beetje. Ben benieuwd wat degene er van vindt.

Voor de rest hier al een week geen kaartje gekregen, wel hurray's gekregen dus binnenkort waarschijnlijk, geduld
Helaas was mijn mailbox vandaag niet happy maar de brievenbus wel!

Ik kreeg een envelop vol met zaadjes voor de tuin (van een ruil op een ander topic) en een heel leuk vintage kaartje van de Hyvesvivapostcrossingruil (leuk nieuw scrabble woord ) Dank je wel Justme! (of mocht ik het nog niet zeggen? )

Janna, ik ben bang dat jij niet degene bent die de kaartjes als eerste heeft. Morgen gaan de kaarten voor Ligaa op de bus.

Tine, als je niet kunt wachten op de kaarten, woensdagmiddag staat de thee klaar!

Nu even koken, ik kom straks nog even terug!
Mijn brievenbus noch mijn mailbox waren happy vandaag.
Snjókorn falla, á allt og alla
Geen hurrays hier... Ik mag nog 2 kaarten sturen maar ik probeer het even uit te stellen, haha...

JJ, tot dec. 2010 geen kaarten kopen, phoe!!

StefanieV, "geen wensen" hoezo geen wensen, vind je echt alle kaarten leuk? Da's lastig kiezen hoor!!

C_Estelle, oh, nou, als bijna eerste dan maar, hihi!

Snjokorn, mijne ook niet...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:snjokorn schreef op 15 maart 2010 @ 17:47:

Mijn brievenbus noch mijn mailbox waren happy vandaag.

Hier idem

Maar wel lekker taart gegeten vanmiddag.
quote:Anita1973 schreef op 15 maart 2010 @ 18:14:

[...]

Hier idem

Maar wel lekker taart gegeten vanmiddag.Oh, dat moet ik dan ook als troost!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Lekker, taart!

Mijn favoriete traktatie!

Bij mij geen hurrays/kaartjes, wel 3 kaartjes gepost!
Hihi Janna, erg hé van mij geen wensen Ik vind de meeste kaarten idd leuk, maar heb mijn profiel nu aangepast. Zie het liefste natuurkaarten of dieren in de natuur Maar ik vond het een mooi kaartje, dank je wel!!

Mijn kaartjes liggen in de auto, we vertrekken nu naar carnaval (vuurwerk en poppenverbranding) en ik post ze dan. Het kaartje van de ruil komt later, het is nog niet binnen.

Verder geen hurray's, ik heb nu onderweg het volgende:

Maleisie: 0 dagen

USA: 0 dagen

Nederland: 3 dagen

Belarus: 7 dagen

China: 7 dagen

Filipijnen : 19 dagen

Zie nog niet snel een toekomen, aangezien Nederland hier nog ligt
Hier vandaag een kaart uit North Carolina. De tekst getypt en opgeplakt en leest als een standaard verhaaltje, maar dat mag de pret niet drukken. Op de voorkant een close up van een zeeschildpad bij een rif. Niet mijn favoriete dier (dat huidje, gruwel), maar het is wel een hele mooie foto.

Mijn kaart naar Croatië is na 7 dagen aangekomen. Leuke vrolijke reactie, dus mijn avond begint goed!

En een expired. Maar die is dan ook een beetje raar. Kijk maar mee. Een adres in Engeland en een vlaggetje in Azië. Heeft iemand van jullie een idee wat ik hier mee kan doen?

Edit: Geen nieuwe adressen opgevraagd, ik bewaar ze tot 11 april. Als ik het zo lang volhoud

Nog een edit: Zojuist nog een hurray in mijn email. Ook mijn kaartje naar Duitsland is gearriveerd! Nieuwe adressen opvragen is toch wel erg verleidelijk hoor... Ach, vanavond geen tijd om er voor te gaan zitten. Drukke avonden deze week, vrijdag wordt de moeilijkste dag
Vandaag een leuke kaart uit Weimar gekregen, erg mooi. En een Hurray uit Finland, nieuw kaartje mag naar Frankrijk maar helaas had die niet zo'n leuk profiel. Hij wil graag treinkaarten. Tja... en als je die niet hebt?? Heb er maar wat anders van gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven