Postcrossing 4
donderdag 18 maart 2010 om 11:41
donderdag 18 maart 2010 om 12:48
Kozoo: Ik heb Maleisie ook al 2 keer 'ontvangen' en één keer zelf mogen sturen! En zoveel kaarten heb ik nog niet verstuurd, dus voor jou is er ook nog hoop
Ik heb gisteren weer een kaart ontvangen, uit Oekraïne. Leuke kaart en originele tekst, helemaal blij dus. Gisteren moest ik een kwartier wachten op het station en wat zag ik? Bij het boekhandeltje hing een bordje: 5 kaarten halen, 4 betalen. Heb dus 10 kaarten gekocht (5 voor PC en 5 voor algemeen gebruik, netjes he).
Ik heb gisteren weer een kaart ontvangen, uit Oekraïne. Leuke kaart en originele tekst, helemaal blij dus. Gisteren moest ik een kwartier wachten op het station en wat zag ik? Bij het boekhandeltje hing een bordje: 5 kaarten halen, 4 betalen. Heb dus 10 kaarten gekocht (5 voor PC en 5 voor algemeen gebruik, netjes he).
donderdag 18 maart 2010 om 13:20
Sweetcandy succes met je hertentamens.
Lekkere dag voor mij.
Vier officials: Finland, USA, Rusland en Duitsland. Mooie, volgeschreven kaarten. Verder nog een RR binnen, Verjaardagskaarten van Snjokorn en Stefanie (dank jullie wel). En ook nog een kaart van mijn kaartenverstuurvriendin uit Oslo.
Van artunlimited heb ik de kaarten wel binnen, maandagavond besteld.
Stefanie, wanneer had jij ze besteld?
Lekkere dag voor mij.
Vier officials: Finland, USA, Rusland en Duitsland. Mooie, volgeschreven kaarten. Verder nog een RR binnen, Verjaardagskaarten van Snjokorn en Stefanie (dank jullie wel). En ook nog een kaart van mijn kaartenverstuurvriendin uit Oslo.
Van artunlimited heb ik de kaarten wel binnen, maandagavond besteld.
Stefanie, wanneer had jij ze besteld?
donderdag 18 maart 2010 om 13:47
En nu kom ik thuis van wegbrengen en dan vind ik ook nogeens 3 kaartjes in de brievenbus *kijkt heel blij*.
Eentje uit Noorwegen, eentje uit Portugal met lekker heel veel tekst achterop en die ga ik zo echt een uitgebreide hurray terug doen en eentje uit Argentinie.
En daar zijn volgens mij nog niet zoveel PC-ers want die heeft een heel kort nr nog 4282.
Dat vind ik wel extra gaaf!!!
Eentje uit Noorwegen, eentje uit Portugal met lekker heel veel tekst achterop en die ga ik zo echt een uitgebreide hurray terug doen en eentje uit Argentinie.
En daar zijn volgens mij nog niet zoveel PC-ers want die heeft een heel kort nr nog 4282.
Dat vind ik wel extra gaaf!!!
donderdag 18 maart 2010 om 14:09
quote:varisha schreef op 18 maart 2010 @ 14:07:
Jeej 2 hurrays
En dan nu weer snel adressen aanvragen!!!!!!
Mijn kaartjes mogen naar Duitsland en Finland.
Ga even snel het dorp in want de dame uit Finland wil graag een kaart met traditional clothing, laat ik daar nu helemaal geen eentje meer van hebben.
Jeej 2 hurrays
En dan nu weer snel adressen aanvragen!!!!!!
Mijn kaartjes mogen naar Duitsland en Finland.
Ga even snel het dorp in want de dame uit Finland wil graag een kaart met traditional clothing, laat ik daar nu helemaal geen eentje meer van hebben.
donderdag 18 maart 2010 om 14:27
donderdag 18 maart 2010 om 14:27
donderdag 18 maart 2010 om 14:29
Wow, Kobe, dat is heel speciaal! Is het ook een mooie kaart? Leuke tekst?!
We hadden het toch over Franse postcrossers? Deze hurray kreeg ik vandaag:
"Merci pour votre carte et recevez toutes mes amitiés du Sud de la France.
Marie-Thé.
Happy Postcrossing !!!!!!!!!!!!!!!!!"
Er zaten ook nog 2 andere hurrays in mn mailbox, dus straks ff lekker 3 nieuwe kaarten schrijven!
1 kaart uit Rusland in de bus, wel aardig!
We hadden het toch over Franse postcrossers? Deze hurray kreeg ik vandaag:
"Merci pour votre carte et recevez toutes mes amitiés du Sud de la France.
Marie-Thé.
Happy Postcrossing !!!!!!!!!!!!!!!!!"
Er zaten ook nog 2 andere hurrays in mn mailbox, dus straks ff lekker 3 nieuwe kaarten schrijven!
1 kaart uit Rusland in de bus, wel aardig!
donderdag 18 maart 2010 om 14:38
quote:juuf schreef op 18 maart 2010 @ 12:48:
Kozoo: Ik heb Maleisie ook al 2 keer 'ontvangen' en één keer zelf mogen sturen! En zoveel kaarten heb ik nog niet verstuurd, dus voor jou is er ook nog hoop
Kijk.. dat bedoel ik! En ik ben al bijna 2 jaar lid.
Maar he.. de positieve kant is: zo blijft er wat te wensen over!
Ik ben vandaag verwend met kaartjes, ik vis er net 3 uit de bus. Joehoeeeee. Een heeeeeeeele mooie van de Hyvesruil. Thanks Snjokorn!!
1 uit Hongkong, is een reclame kaartje voor Hongkong zelf, maar best mooi.
en 1 uit Finland waar ik geen touw aan kan vastknopen. Onleesbaar. Maar het id kan ik volgens mij wel lezen. De kaart is wel leuk.
Kijk.. dat bedoel ik! En ik ben al bijna 2 jaar lid.
Maar he.. de positieve kant is: zo blijft er wat te wensen over!
Ik ben vandaag verwend met kaartjes, ik vis er net 3 uit de bus. Joehoeeeee. Een heeeeeeeele mooie van de Hyvesruil. Thanks Snjokorn!!
1 uit Hongkong, is een reclame kaartje voor Hongkong zelf, maar best mooi.
en 1 uit Finland waar ik geen touw aan kan vastknopen. Onleesbaar. Maar het id kan ik volgens mij wel lezen. De kaart is wel leuk.
donderdag 18 maart 2010 om 17:28
Kozoo, ik was in de war ja, snorrie
Mijn mailbox was vandaag 2 keer happy!
Mijn kaartje naar Siberië is aangekomen na 39 dagen aangekomen en mijn kaart na Australië is na 24 dagen aangekomen.
Mijn nieuwe kaarten gaan naar Zwitserland, iemand met een leuk profiel waar ik al een kaartje voor heb. En mijn andere kaart mag naar 2 katten in Frankrijk! Het profiel is trouwens wel in goed engels, dus dat scheelt!
Wow, Equador, Argentinië en Maleisië zag ik voorbij komen.... die wil ik ook wel!
Mijn mailbox was vandaag 2 keer happy!
Mijn kaartje naar Siberië is aangekomen na 39 dagen aangekomen en mijn kaart na Australië is na 24 dagen aangekomen.
Mijn nieuwe kaarten gaan naar Zwitserland, iemand met een leuk profiel waar ik al een kaartje voor heb. En mijn andere kaart mag naar 2 katten in Frankrijk! Het profiel is trouwens wel in goed engels, dus dat scheelt!
Wow, Equador, Argentinië en Maleisië zag ik voorbij komen.... die wil ik ook wel!
donderdag 18 maart 2010 om 17:43
donderdag 18 maart 2010 om 17:49
Wat komen er leuke landen voorbij zeg.
Graag gedaan Kozoo.
Ik kreeg vandaag ook mijn kaartje van de hyvesruil.....tsjonge-jonge wat een paniek. Het kaartje was dikker dan normaal en zat in een envelop met stickers en vlinders erop...... was dus open gemaakt door de douane want o jee, komt uit NL...
Hardstikke leuk kaartje van een rups die, als je aan het uitstekende blaadje trekt, veranderd in een vlinder. Dank je wel Chayuz.
Verder geen PC nieuws hier.
Graag gedaan Kozoo.
Ik kreeg vandaag ook mijn kaartje van de hyvesruil.....tsjonge-jonge wat een paniek. Het kaartje was dikker dan normaal en zat in een envelop met stickers en vlinders erop...... was dus open gemaakt door de douane want o jee, komt uit NL...
Hardstikke leuk kaartje van een rups die, als je aan het uitstekende blaadje trekt, veranderd in een vlinder. Dank je wel Chayuz.
Verder geen PC nieuws hier.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 18 maart 2010 om 17:51
Wat grappig dat jullie het net over Franse postcrossers hebben. Ik kreeg vandaag namelijk een hurry die deels in het Frans was, dat kon ik nog wel lezen. Maar hij heeft de volgende comment onder de kaart gezet: 'Thank you very much I resu fotre indeed card(map) his(her,its) my fact to plesir' Hier kan ik niet zoveel van maken, nouja in ieder geval is hij er blij mee:-p.
Het is vandaag byzondere landen dag denk ik:P
Het is vandaag byzondere landen dag denk ik:P
donderdag 18 maart 2010 om 18:58
Het hyvesruilkaartje zal niet helemaal aan de wensen voldoen vrees ik, maar het komt af, ik schrijf het nu.
Verder nog een hurray uit USA en ik heb 2 adressen aangevraagd, de kaartjes mogen naar Spanje (leeg profiel) en Finland (meisje van 10 die graag van katten houdt!). Verder nog een RR die ik opstuur en nog wat brieven
Verder nog een hurray uit USA en ik heb 2 adressen aangevraagd, de kaartjes mogen naar Spanje (leeg profiel) en Finland (meisje van 10 die graag van katten houdt!). Verder nog een RR die ik opstuur en nog wat brieven
donderdag 18 maart 2010 om 19:31
@kobe: Ecuador, wat bijzonder zeg!! Heel tof.
Vandaag een schattig kaartje uit China, haar allereerste kaartje voor Postcrossing. Leuk hoor! Verder waren er wat Hurrays binnen en nu mag ik 15 kaartjes onderweg hebben . Ik heb alvast weer twee adressen aangevraagd, eentje gaat naar een 7-jarig meisje in Thailand (een Nijntje-kaart) en eentje gaat naar een medeforummer!! Ik zeg verder niets, heb mezelf bekend gemaakt op t kaartje. Vond t zo leuk!!
Vandaag een schattig kaartje uit China, haar allereerste kaartje voor Postcrossing. Leuk hoor! Verder waren er wat Hurrays binnen en nu mag ik 15 kaartjes onderweg hebben . Ik heb alvast weer twee adressen aangevraagd, eentje gaat naar een 7-jarig meisje in Thailand (een Nijntje-kaart) en eentje gaat naar een medeforummer!! Ik zeg verder niets, heb mezelf bekend gemaakt op t kaartje. Vond t zo leuk!!
donderdag 18 maart 2010 om 19:34
hahahaha snjorkorn! excuses voor al dat gedoe, ik had geen "normale" enveloppen meer en bij de kaart zat ook geen enveloppe dus heb het zo uit "nood" maar gedaan.
stefanieV, ik heb nu wel zo'n vermoeden waar dat kaartje heengaat, hihi
en hoe stoer ecuador! dan voel je je sowieso wel een beetje bijzonder
Zelf ga ik vanavond lekker niksen want heb vandaag beetje te druk gedaan waardoor mijn knie weer druk aan het kloppen is.
Ownee verdorie, ik moet nog een patroon uittekenen, njah kan morgen eventueel ook nog wel. Bijna weer Wie is de MOl tijd :d
stefanieV, ik heb nu wel zo'n vermoeden waar dat kaartje heengaat, hihi
en hoe stoer ecuador! dan voel je je sowieso wel een beetje bijzonder
Zelf ga ik vanavond lekker niksen want heb vandaag beetje te druk gedaan waardoor mijn knie weer druk aan het kloppen is.
Ownee verdorie, ik moet nog een patroon uittekenen, njah kan morgen eventueel ook nog wel. Bijna weer Wie is de MOl tijd :d