Postcrossing 4
maandag 29 maart 2010 om 18:57
Plieno, welkom hier. Je vindt altijd wel rare mensen die aan Postcrossing doen hoor. Bij die internetwinkel heb ik nog nooit kaarten gekocht (artunlimited daar shop ik meestal).
Vrouw, ik heb dat wel maar heb er maar een keer respons op gehad (naar mijn kaartenverstuurvriendin uit Oslo).
C_estelle, dat is wel een giga k*tkaart dan zeg.
Ik ga trouwens voor een kindje bij Anita. En nog steeds geen adressen aangevraagd, heb er 9 onderweg van de 14!
Vrouw, ik heb dat wel maar heb er maar een keer respons op gehad (naar mijn kaartenverstuurvriendin uit Oslo).
C_estelle, dat is wel een giga k*tkaart dan zeg.
Ik ga trouwens voor een kindje bij Anita. En nog steeds geen adressen aangevraagd, heb er 9 onderweg van de 14!
maandag 29 maart 2010 om 19:39
Plieno, heel erg hartelijk welkom bij het verslavingshoekje van dit forum
Ik mocht nog een adres aanvragen, die mag naar Canada. Heb de hele dag zitten te ploeteren voor een verslag. Nog lang niet af.... morgen ochtend heb ik nog heel even en tussen 12.00 en 14.00 moet deze in geleverd worden. Dat wordt stressen!!
Moet hier dus ook eigenlijk helemaal niet zijn... maarja.. verslaafd hè
Spannend van Anita hoor, hopelijk horen we snel van haar!
Ik mocht nog een adres aanvragen, die mag naar Canada. Heb de hele dag zitten te ploeteren voor een verslag. Nog lang niet af.... morgen ochtend heb ik nog heel even en tussen 12.00 en 14.00 moet deze in geleverd worden. Dat wordt stressen!!
Moet hier dus ook eigenlijk helemaal niet zijn... maarja.. verslaafd hè
Spannend van Anita hoor, hopelijk horen we snel van haar!
maandag 29 maart 2010 om 19:48
Hoera uit Finland, nieuwe gaat daar ook naartoe. Het loopt nu heel anders met 8 kaarten onderweg, dan toen ik net begon.
Zoetsnoepje: ga aan je verslag werken! PC is verboden vandaag . Succes!
Kozoo, klinkt als een duffe kaart zeg. Goed dat je geen berichtje stuurde, dat zal haar /hem helaas niet leren
StefanieV je vertoond een ongekende discipline wat betreft het niet aanvragen van kaarten. Chapeau!
Zoetsnoepje: ga aan je verslag werken! PC is verboden vandaag . Succes!
Kozoo, klinkt als een duffe kaart zeg. Goed dat je geen berichtje stuurde, dat zal haar /hem helaas niet leren
StefanieV je vertoond een ongekende discipline wat betreft het niet aanvragen van kaarten. Chapeau!
maandag 29 maart 2010 om 20:37
maandag 29 maart 2010 om 20:55
Plieno welkom hier!
Janna beterschap!
Sweetcandy you can do it!
Vandaag 3 kaartjes voor mij.
1 offical uit NL met een leuke tekst geschreven. En 2 RR kaartjes (uit zwitserland en USA).
2 Hurray's: duitsland na 5 dagen en usa na 6 dagen.
2 nieuwe kaarten onderweg naar canada en zweden (in totaal 5 van de 30 onderweg en 6 expired)
Janna beterschap!
Sweetcandy you can do it!
Vandaag 3 kaartjes voor mij.
1 offical uit NL met een leuke tekst geschreven. En 2 RR kaartjes (uit zwitserland en USA).
2 Hurray's: duitsland na 5 dagen en usa na 6 dagen.
2 nieuwe kaarten onderweg naar canada en zweden (in totaal 5 van de 30 onderweg en 6 expired)
maandag 29 maart 2010 om 22:07
@plieno: welkom! Ik was wel benieuw naar die pp-junkie site die je noemt, maar hij opent niet als ik erop klik! Oh, het is een .com en geen .nl . Raadsel alweer opgelost .
Vandaag nog een Hurray gehad, jeej! Uit Duitsland. Ik mocht er dus weer drie versturen maar doe er maar twee, die gaan naar Duitsland en Engeland. Heel toevallig alletwee profielen waarin specifiek gevraagd wordt om in de moedertaal te schrijven, zij gaan het dan vertalen (spreken alletwee dus geen Nederlands) omdat ze dat leuk en afwisselend vinden. Nou prima, heb ik gedaan, maar vond t zo grappig dat ik er precies twee achter elkaar trok met hetzelfde verzoek!
Vandaag nog een Hurray gehad, jeej! Uit Duitsland. Ik mocht er dus weer drie versturen maar doe er maar twee, die gaan naar Duitsland en Engeland. Heel toevallig alletwee profielen waarin specifiek gevraagd wordt om in de moedertaal te schrijven, zij gaan het dan vertalen (spreken alletwee dus geen Nederlands) omdat ze dat leuk en afwisselend vinden. Nou prima, heb ik gedaan, maar vond t zo grappig dat ik er precies twee achter elkaar trok met hetzelfde verzoek!
dinsdag 30 maart 2010 om 00:27
dinsdag 30 maart 2010 om 11:19
dinsdag 30 maart 2010 om 11:28
dinsdag 30 maart 2010 om 12:38
Snjo: welkom terug! En HALLO 
Ik kreeg gister wat kaartjes van Penpaljunkie, maar ik vind het 3 keer niks... Vind de kwaliteit prut, het lijkt net of het gewoon zelf afgedrukt is op fotopapier en de achterkant ziet er ook zo uit. Sorry voor de negativiteit ,maar ik vind het gewoon niks. het zijn geen ansichtkaarten.
Ehm..vandaag nog geen post, dus dat is nog even spannend. Heb er nu 5 onderweg en probeer het zo te houden. Dat ik er iig nog iets van 5 of 6 straks voor de meeting heb. En anders, ach..doe ik er een tag bij ofzo (daar doen we dan ook niet moeilijk over, ghehe)
Sweetcandy: hoop dat het lukt alles naar tevredenheid af te krijgen op tijd.
Trouwens: over de verstuurde kaarten van jezelf.. Ik heb een aantal op mn computer staan die ik al geupload heb. Die voeg ik best vaak dan al in zodat ik kan onthouden welke kaart ik gestuurd heb. Vaak krijg je een reaktie over die kaart en weet je gewoon niet meer welke het dan was. Ik vind dat wel makkelijk. En zelf vind ik het alleen maar handig als een kaart die ik ontvang ook alvast op de wall staat.
Maar ik las een discussie op het PCforum en daar blijkt dat een aantal het niet leuk vind dat mensen alvast hun verzonden kaarten inscannen. Wat vinden jullie?
Ik kreeg gister wat kaartjes van Penpaljunkie, maar ik vind het 3 keer niks... Vind de kwaliteit prut, het lijkt net of het gewoon zelf afgedrukt is op fotopapier en de achterkant ziet er ook zo uit. Sorry voor de negativiteit ,maar ik vind het gewoon niks. het zijn geen ansichtkaarten.
Ehm..vandaag nog geen post, dus dat is nog even spannend. Heb er nu 5 onderweg en probeer het zo te houden. Dat ik er iig nog iets van 5 of 6 straks voor de meeting heb. En anders, ach..doe ik er een tag bij ofzo (daar doen we dan ook niet moeilijk over, ghehe)
Sweetcandy: hoop dat het lukt alles naar tevredenheid af te krijgen op tijd.
Trouwens: over de verstuurde kaarten van jezelf.. Ik heb een aantal op mn computer staan die ik al geupload heb. Die voeg ik best vaak dan al in zodat ik kan onthouden welke kaart ik gestuurd heb. Vaak krijg je een reaktie over die kaart en weet je gewoon niet meer welke het dan was. Ik vind dat wel makkelijk. En zelf vind ik het alleen maar handig als een kaart die ik ontvang ook alvast op de wall staat.
Maar ik las een discussie op het PCforum en daar blijkt dat een aantal het niet leuk vind dat mensen alvast hun verzonden kaarten inscannen. Wat vinden jullie?
dinsdag 30 maart 2010 om 12:58
Ik vind die discussie echt nutteloos op het forum... Je hebt de keuze toch of je het wel of niet inscant... de mogelijkheid is er... dus moeten mensen niet zeuren... tis hartstikke handig als iemand anders alvast de kaart ingescand heeft! En net zoals je zegt, Kozoo, ook ik vind het handig om mijn verstuurde kaarten in te scannen, zodat ik nog kan terugzien welke kaart ik heb gestuurd naar diegene die een hurray schrijft.
dinsdag 30 maart 2010 om 13:03
chayuz ik kom dit ook voor, over wat ging het nu weer haha
snjo: welkom terug, leuke tijd gehad?
Hier een hurray uit USA, nog steeds geen kaarten aangevraagd, ik blijf wachten voor de meet!
Die discussie heb k trouwens nog niet gelezen, maar vind het wel handig dat sommige kaarten al ingescand zijn aangezien ik dat niet doe (nog niet, moet het eens gaan doen)..
snjo: welkom terug, leuke tijd gehad?
Hier een hurray uit USA, nog steeds geen kaarten aangevraagd, ik blijf wachten voor de meet!
Die discussie heb k trouwens nog niet gelezen, maar vind het wel handig dat sommige kaarten al ingescand zijn aangezien ik dat niet doe (nog niet, moet het eens gaan doen)..
dinsdag 30 maart 2010 om 13:31
Psst, Snjokorn is nog steeds weg hoor! (niet doorvertellen).
JJ, arme jij.
Kozoo geeft niets, spuug je gal hier lekker uit.
Scannen doe ik als ik de kaart mooi vind, wat wel vaak zo is.
Als ik eraan denk scan ik de verstuurde ook weleens, maar dat vergeet ik heel vaak.
Geen hurray's en post is zonder kaarten geweest.
JJ, arme jij.
Kozoo geeft niets, spuug je gal hier lekker uit.
Scannen doe ik als ik de kaart mooi vind, wat wel vaak zo is.
Als ik eraan denk scan ik de verstuurde ook weleens, maar dat vergeet ik heel vaak.
Geen hurray's en post is zonder kaarten geweest.