Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
@Snjo: wat een supermooie foto's! Lijkt me heerlijk, zo een avondwandeling en dan je fototoestel mee en genieten van wat voor moois de natuur je biedt. Dat doe je goed. En de temperaturen bij jou klinken erg prettig.

@Chayuz: heb je nog leuke dingen gevonden op de rommelmarkt? Was je op zoek naar iets speciaals of gewoon lekker struinen? Geen last gehad van regenbuien? Hier heeft het echt kei en keihard gehoosd, en niet 1 keer ook... brr

@Juuf: wat jammer van je vakantie, hoop dat jullie nog wel mooie momenten hebben gehad. Hoe gaat het met je buik/gezondheid nu?

@Neferisis: heftig die branden.

Oh ik ben best heel trots op mn amigurumi's :-) Heb gister een muffin gemaakt , mét lief gezichtje

Bedoel je plaatjes van dingen die jij gemaakt hebt? Die wil ik wel graag zien hoor, leuk!!

@Chrissy: lekker joh zo lang vakantie! Geniet ervan.

@Sweetcandy: hihi, ik zie je al helemaal zitten, op zo'n stoeltje..

@Beachlover, leuk dat jij ook het flowvakantieboek hebt gekocht.

Ik had 3 kaartjes in de bus, die waren allemaal van gister, maar toen kon ik de post niet halen. Maar wat een tegenvallers.. eentje uit Duitsland helemaal in het duits geschreven..ehhhhh...ok.. staat toch echt niet in mn profiel dat ik duits kan. (hoop niet dat ik iemand ermee voor t hoofd stoot maar ik heb echt een hekel aan duits). Vind dat best arrogant van mensen om 'gewoon maar' in hun eigen taal te schrijven (of hun profiel daarin het hebben), zonder vertaling.

En een kaartje uit Brazilie wat ik een superleuk land vind. Alleen het was geen kaartje, maar een slap stukje papier van Greenpeace ofzo, leek wel een 'wordt lid' kaartje. Jammer.

En de derde kwam uit Japan, die is wel ok.

Ach ja, je kunt niet altijd leuke kaartjes hebben he. 3 is al wel een hele leuke score.
Hier ook even snel een berichtje van mij.

Gisteren een kaartje uit Schotland in de bus, mooi meer erop, de tekst maar moeilijk te lezen helaas.

Vandaag een hurray van mijn kaartje binnen Nederland.

Leuke tekst en bedankje!!

Nieuwe kaart gaat naar China.

Vanmorgen wezen shoppen en natuurlijk weer een stuk of 10 kaarten gekocht.

Kon het echt niet laten.
Snjokorn --> echt mooie foto’s, leuk om te zien hoe jou omgeving eruit ziet!

Sweetcandy --> geniet van de vierdaagsefeesten! Je hoort er altijd goede verhalen over! Nog geen zin om zelf mee te doen?

Beachlover --> haha Flow mag ons allen wel gaan sponsoren! Gratis extra lading kaarten oid! We kunnen deze topic bijna ‘Postcrossing with Flow” noemen haha

Kozoo --> nou het was een beetje een sneue rommelmarkt dus we zijn maar gaan kringloopcruisen! Daar heb ik nog wel een hele toffe emaile (of hoe schrijf je dat?) koffiepot gekocht die ik wil gebruiken als vaas en er waren wel een paar regenbuien hier maar dat was zo gedaan. En wel raar hoor die kaart helemaal in het Duits.. blijf het tof vinden trouwens dat je kan haken, bij mij wil het nog niet lukken (stuk ongeduld ben ik)

Anita --> kaarten shoppen is altijd leuk! Wat voor kaarten heb je gekocht?

Zo ik heb nu mijn eerste lading scrabbleblokjes met plaatjes klaarliggen te drogen! Ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien (alleen hebben mijn flows er wel aan moeten geloven, staan gewoon teveel leuke plaatjes in)

Verder geen pc nieuws hier, zo mooi op tijd slapen en morgen er op tijd uit, want wij gaan kanoën (geen idee hoe we daarbij komen, leek ons leuk haha) ik denk dat ik morgen nog wel een keer online kom maar de rest van de week erg weinig want het wordt erg druk op mijn werk!
Goedemorgen,

Gisteren een kaartje in de bus uit Wit Rusland en eentje uit Finland. Beide leuke kaartjes met leuke tekst.

Ik zag bij Selexyx dat ze zo'n Wreck dinges hebben. Is dat wat jullie hadden bij de meeting? Is het wat?
quote:Zazana1985 schreef op 18 juli 2010 @ 09:29:

Ik zag bij Selexyx dat ze zo'n Wreck dinges hebben. Is dat wat jullie hadden bij de meeting? Is het wat?Zo ziet een Wreck this journal eruit.

Je hebt een NL en een Engelse versie.
Tine verveelt zich.....
chayuz om te leren haken moet je veel geduld hebben, heb k ook gemerkt, maar niet meer dan PC Eens je het door hebt, vlieg je echt vooruit :-)
Misschien moet ik ook gaan haken.....
...of sokken gaan breien Tine
Snjókorn falla, á allt og alla
O Snjokorn dat lijkt me helemaal het einde!!!!
Haha tine, ga naar buiten ofzo, is het geen koopzondag bij jullie? (ah nee enkel de 1e van de maand zeker?)
Stefanie, tis inderdaad helaas geen koopzondag... Ik ben nu mn kleine broertje aant paaien of ie wat leuks wil doen...
Ga lekker wandelen, naar de speeltuin, voetballen met hm

Weet niet hoe oud ie is?
hahahahahahha 18
Ik heb nog wel een leuk patroon voor sokken hoor (vraag maar aan Steph )

Wat dacht je van een cake bakken of scones of zo iets. Lekker voor bij de thee/koffie straks.
Snjókorn falla, á allt og alla
mmmm klinkt goed!!! Krijg er nu al trek in!
quote:tine2804 schreef op 18 juli 2010 @ 13:22:

hahahahahahha 18

Laat ie het maar niet lezen dan .

Die van mij wil echt niet dat ik hm mn kleine broertje noem .

Nu is hij wel intussen 25, zou dat het verschil zijn.
Ik noem mijn kleine broertje echt niet meer zo! Hij is een jaar jonger dan mij, maar 15cm groter!
quote:StefanieV schreef op 18 juli 2010 @ 13:26:

Ik noem mijn kleine broertje echt niet meer zo! Hij is een jaar jonger dan mij, maar 15cm groter!

Die van mij is ook een stuk langer, hij kan zo zijn kin op de borst leggen en op me neer kijken als tie wil...

Maar we schelen echt 2,5 jaar.
Haha dit kleine broertje begint ook al aardig boven me uit te komen, maar ja hij is nog altijd 7,5 jaar jonger als mij:)
Vermoed dat dat wel zo blijft... .

Maarrr wat ga je nu doen, wie weet wil die toch wel gaan voetballen.
Ik heb zojuist een aantal kaarten geschreven naar Tsjechië, NL, Finland, Polen, USA, Duitsland en China. Nu heb ik er weer 10 onderweg.

Straks naar mijn moeder om te BBQ-en.

En Tine wat is het geworden?
nou we gaan naar shrek! en met een beetje mazzel naar de imax in amsterdam! cool!! word mn saaie zondag toch nog leuk!
Zie nu dat ik wel een hoofletter mag gaan gebruiken, mijn welgemeende excuses voor mijn slordige schrift in de vorige post
quote:tine2804 schreef op 18 juli 2010 @ 13:39:

Zie nu dat ik wel een hoofletter mag gaan gebruiken, mijn welgemeende excuses voor mijn slordige schrift in de vorige post

Ik vergeef het je .

Fijne middag met je broertje bij Shrek.

Mag ik niet mee??

Al heb ik mezelf eigenlijk opgelegd wat sollicitatiebrieven te schrijven vandaag maar je raadt het al... Ik laat me afleiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven