Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Noa-Lynn sterkte met alles.

Niet leuk om je zo te voelen.

Lekker veel post voor jou Chrisy.

Hier vandaag 2 kaartjes.

1 uit Taiwan en 1 uit Finland.

En dan vooral die laatste is er eentje om trek van te krijgen.

Er staat wel heel veel chocolade op.

Ook nog een hurray uit Brazillie, kaart werd na 39 dagen geregistreerd en was de eerste kaart die deze postcrossende klas ontving.

Toch leuk.

Nu ga ik eens op mijn gemak 2 adresjes aanvragen.

Eens zien wat er voor mij uit de grote toverhoed komt.
quote:noa_lynn schreef op 15 juli 2010 @ 19:28:

[...]

Dank je!

Heb er heel erg aan getwijfeld of ik wel een eigen topic moest openen.

En nu?? Opgelucht?

Ik hoop echt dat het je wat oplevert.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:snjokorn schreef op 15 juli 2010 @ 20:26:

[...]

En nu?? Opgelucht?

Ik hoop echt dat het je wat oplevert.

Ja het lucht inderdaad op, heb al best wat reacties daar en ik kan dr ook echt iets mee.

Sommige reacties zijn ook heel opbouwend.

Ik hoop ook dat ik rap iets anders heb gevonden, heb zelfs mn cv net nagelopen of tie nog klopt en meteen even een printje van gemaakt.

Vond het ook wel veel zeggend dat de huisarts zegt dat ik beter weg kan gaan want nu maak ik mezelf ziek.

Misschien hard maar waar.
Zo de kaartjes zijn geschreven en gaan onderweg naar de Usa, een kaart met heel veel tulpen en binnen Nederland een kaart met de zeeuwse vlag.
verstuurd 304

ontvangen 293

onderweg:

zwitserland 0 dagen

Brazilie 0 dagen

Finland 0 dagen

Rusland 0 dagen

Polen 0 dagen

USA 0 dagen

Oostenrijk 2 dagen

UK 2 dagen

Nl 2 dagen

Duitsland 2 dagen

Canada 7 dagen

Philipijnen 13 dagen

China 22 dagen

Portugal 22 dagen

Hihhi verveelde me vanavond, dus dacht heej laat ik eens adressen aanvragen.
Geen PC nieuws vandaag...zit met smart te wachten tot de eerste kaart voor mij in de bus valt, ben zo benieuwd van wie en wat!

Succes noa_lynn met het zoeken en vinden van een andere baan, en sterkte met (het afronden van) je huidige.

neferisis, jouw schuifpuiblunder is wel een stukje genanter dan die van mij zeg...ik was 'gelukkig' in een bekend gezelschap. Heb a.s maandag een afspraak bij de tandarts, hoop dat mn tand een beetje eenvoudig te repareren is.
Goedemorgen dames

Hier geen nieuwe kaartjes ontvangen helaas. Wel is mijn kaartje naar Frankrijk aangekomen en door iemand anders favoriet gemaakt.

Ik kan een nieuw adres aanvragen maar ik wacht even tot ik mijn salaris heb gehad, moet namelijk postzegels hebben en wilde die bij PMK bestellen (en zit een beetje krap nu )
Zooowheee Justme, 6 kaartjes tegelijk aangevraagd!

Ik doe meestal niet zoveel tegelijk,maar ben nu ook aardig opweg met drukken op het knopje. Heb er gewoon even behoefte aan

Nieuw land voor mij: ukraine!

En net ook nog geschreven Duitsland, Taiwan. Denk dat ik er nog wel een of twee aanvraag. Heb vandaag ook een tik dat ik mijn mooiste kaarten weg wil sturen. Hmm...

Gister niks gehad, loop er nog wel steeds 11 achter. Heb er nu precies 300 verstuurd dus mag er 14 onderweg hebben.

Noa_lyn: wat goed van jou dat je zo serieus en actief bezig bent met een carrieremove! Hartstikke goed en je krijgt nu tips waar je daadwerkelijk ook wat aan hebt.

Snjo: leuk he, als je zo een kaart voor iemand uitzoekt en dat het dan ook enthousiast aankomt bij diegene.

Stefanie: ik heb mn twee eerste amigurumi's af!!! Ben er best heel trots op, heb foto geplaatst op PC forum
quote:looklikemerel schreef op 15 juli 2010 @ 21:43:

Succes noa_lynn met het zoeken en vinden van een andere baan, en sterkte met (het afronden van) je huidige.

Dankje...

Intussen ben ik net zover als ik in april was, in elk geval voor mn gevoel.

Heb me net weer ziek gemeld op mn werk en afspraak gemaakt met de bedrijfsarts.

De tranen zijn dr weer genoeg.
quote:Kozoo schreef op 16 juli 2010 @ 11:31:

Noa_lyn: wat goed van jou dat je zo serieus en actief bezig bent met een carrieremove! Hartstikke goed en je krijgt nu tips waar je daadwerkelijk ook wat aan hebt.

Ik heb nu A gezegd en moet nu ook B zeggen.

Inmiddels zit ik weer thuis en baal enorm dat ik me weer of eigenlijk nog steeds zo voel.

Ik heb al een sollicitatie de deur uit gedaan, totaal iets anders maar wil weg daar.
Hartstikke goed toch!! Je mag ook wel een beetje trots zijn op jezelf he?! Je dóet het wel maar mooi.

Snap dat je het rot vind dat je je zo voelt, dat is het ook, maar je gaat je zeker niet beter voelen als je er ook nog van gaat balen. ik ben in ieder geval trots op je dat je het probleem aangaat, aanpakt én ook al een sollici de deur uit hebt!!
Goedemorgen allemaal, zo nu ga ik eerst even inlezen, wel beetje gelezen de laatste dagen maar niet dat het ook werkelijk tot mij doordrong.

Jokejacket -- > oeh die nouvelles kaarten lijken best leuk,vind die theepottenserie wel schattig, haha maar is alles behalve een sprookjeskaart hihi

C_estelle -- > niet dat je dit nu leest, maar toch, ik hoop dat je nu een fijne vakantie hebt, geniet ervan!

Looklikemerel -- > Hallo! En welkom (beter laat als nooit toch?) leuk dat je ook mee komt schrijven! Haha en wie weet schrijft je zus allang mee op dit topic en weet je het helemaal niet!

Tine -- > NOOOOOOOOOO NOT LAURENT, sneuerd dat je er rondloopt, het enige wat tegen dit virus helpt zijn de tranen van een pasgeboren kangaroo… die smeer je over je brievenbus zodat als er een kaart van laurent binnen komt deze gelijk wordt uitgespuugd en teruggestuurd! Verder klinkt je huisje erg leuk hoor! Spannend allemaal (maar vergeet niet in je nieuwe huisje je brievenbus in te smeren met de tranen van een pasgeboren kangaroo) en hoe bevalt het eigenlijk op je nieuwe werk (of loop ik voor en ben je nog niet begonnen, chaos!!)

Ligaa -- > ik kan je keuze goed voorstellen hoor, maar ik denk dat we je allemaal wel zouden missen hier! Ik hoop wel dat je nog een keer langskomt om te vertellen hoe Rock Werghter was, want daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar!

Chrisy -- > al eerste alsnog gefeliciteerd!!! Ik ben blij dat je me hebt vergeven wat het kaartje betreft, nu kan ik weer rustig slapen ;) En is je zoon geslaagd voor de judo?

Kaatje -- > balen van je collega, is echt jammer als je favoriete collega weggaat! Maar ik hoop dat je wel een soort “vervanger” voor hem gaat vinden!

Lampje -- > en wat vind je van het Flow vakantieboek (jeetje soms lijken wij hier wel een stel lopende reclamezuilen) en mis je je meiden al een beetje? Kan mij voorstellen dat 3 weken dan wel erg lang is!

Justme -- > heerlijjk zo’n vakantie dichtbij je woonplaats : ) heb je de storm e.d. nog een beetje overleefd daar, hoorde van mijn pa dat het in die omgeving er woest bezig is geweest!

Noa_Lynn -- > verdorie zeg, niet leuk om te lezen dat het niet zo lekker gaat! Ik hoop voor je dat je snel een plekje ergens vind waar je op je plek bent! (en wat het kaartje betreft, was maar een kleine moeite hoor, maar ik zag hem en moest gewoon aan jou denken)

Neferisis -- > owww ik moest heel erg hard lachen om je schuifpuiblunder hihi, zoiets heb ik ook eens meegemaakt, toen ik een jaar of 11 was ging ik naar disneyland, ik was zo hyper dat ik toen we aankwamen de bus uit sprintte en keihard tegen het bushokje opknalde hihi!

Snjokorn --> jaaaa ik zit ook te wachten op de volgende Harry Potter film whoehoeee i love it (hihi sneu he )

Jeetje dit wordt wel een heel verhaal van mijn kant, maar goed.

Nog 5 dagen en dan heb ik mijn 1e expired kaart (trekt zo’n enorme pruillip dat de onderlip de grond raakt) ik heb haar al een mailtje gestuurd maar daar wordt nog niet op gereageerd helaas.

Zo en nu ga ik zo eerst naar mijn werk eindelijk een kort dagje (half 1 tot 6) andere dagen steeds gewerkt van half 8 tot 5, toch wel lang (erg he, ben het niet zo heel erg gewend) maar wel heel gezellig zo’n hele dag met de kids! Vanmiddag gaan wij naar het museum, eens kijken of ze daar nog leuke kaartje hebben!

Ik spreek jullie snel weer als ik weer zin heb :D (hopelijk zijn vanmiddag mijn scrabblesteentjes binnen dan kan ik vanavond mooi gaan knooien)
quote:chayuz schreef op 16 juli 2010 @ 11:49:

Tine -- > NOOOOOOOOOO NOT LAURENT, sneuerd dat je er rondloopt, het enige wat tegen dit virus helpt zijn de tranen van een pasgeboren kangaroo… die smeer je over je brievenbus zodat als er een kaart van laurent binnen komt deze gelijk wordt uitgespuugd en teruggestuurd!

Mensch... hoe kom je erop?
Kozoo, ik lees hier amper nog mee, en ook niet op het PC-forum maar zag toch mijn naam voorbij komen. Ze zijn echt schattig hoor!! Ik vind ze goed gelukt!
quote:Kozoo schreef op 16 juli 2010 @ 11:45:

Hartstikke goed toch!! Je mag ook wel een beetje trots zijn op jezelf he?! Je dóet het wel maar mooi.

Snap dat je het rot vind dat je je zo voelt, dat is het ook, maar je gaat je zeker niet beter voelen als je er ook nog van gaat balen. ik ben in ieder geval trots op je dat je het probleem aangaat, aanpakt én ook al een sollici de deur uit hebt!!

Dat vind ik echt lief dat je dat zegt!

Ben stilletjes ook best trots maar ook oww zo bang voor wat ze vanuit mn werk nu gaan doen.

Aan de andere kant boeit het me nu niet als ze me dr uitgooien, zou een hele last minder zijn (voor even).
quote:chayuz schreef op 16 juli 2010 @ 11:49:

Noa_Lynn -- > verdorie zeg, niet leuk om te lezen dat het niet zo lekker gaat! Ik hoop voor je dat je snel een plekje ergens vind waar je op je plek bent! (en wat het kaartje betreft, was maar een kleine moeite hoor, maar ik zag hem en moest gewoon aan jou denken)

Jouw kaartje kwam echt heel erg goed getimed, had net tijdens gesprek op mn werk met tranen die maar bleven komen mezelf verdedigd en bij thuiskomst een kaartje speciaal voor mij vinden.

Postcrossen en het forum is gewoon een supergoede combinatie.

Begin nu een beetje te kalmeren maar voel me nog altijd niet fijn.
En vandaag nog twee kaartjes in mijn brievenbus.

Eveline bedankt voor je doolhof kaart met de mannen met bosjes bloemen. Echt grappig.

Ligaa ook jij bedankt voor je kaartje met leuke kinder illustratie, is het uit een boek? Het muisje is super schattig in ieder geval.

En nog een kaartje van mijn collega's.

Wederom geen officals en geen hurray.

En nu ga ik mijn jongste ophalen op school, nog 1 week school en dan begint hier de vakantie ook. Van de week heeft hij zijn groene slip trouwens gehaald (op z'n witte band) voor de judo kenners.
Heej meiden!!

Zo ben ik even fanatiek met mn kaarten bezig hier!! Heb zojuist mn doos met kaarten gesorteerd die verstuurd moeten worden. En zometeen ga ik beginnen om al mn gekregen kaarten te ordenen in de dozen die ik daarvoor gekocht heb. Zojuist ook een kaartje gekregen. Aan de afbeelding te zien (zie mijn postcrossingsprofiel, laatste gekregen kaart) is het een verjaardagskaart en aan het afgesneden randje te zien was dit gewoon een kaart die ze zelf gekregen had.. Ook de lijntjes achterop heeft ze zelf met podlood getekend.. Beetje cheap vind ik dat.. Maar oke de afbeelding was best leuk. Heb haar in de hurray bedankt voor de feestelijke kaart.

Chayuz ik heb me bescheurd om jou post!!! Ik denk dat ik maar eens op snor ga naar een baby kangaroe! Heb jij enig idee waar ik die kan vinden...

Noa-Lynn super dat je zo bezig bent met wat anders zoeken! Ik weet zelf hoe moeilijk is, al lang mijn situatie iets anders dan de jouwe natuurlijk. Kan je niet alvast zelf ontslag nemen per september ofzo... Dan kan je daar alvast naar toe leven, en het klinkt heel stom maar het staat beter op je cv als je zelf ontslag neemt dan dat je ontslagen word. Ik weet zeker dat er voor jou ergens een hele leuke vacature is! Ze kunnen zon leuke meid als jij toch niet over het hoofd zien! Enne, je kan beter teveel brieven de deur uit sturen dan te weinig! Ga er voor!!!!!! JE KAN HET!

Kozoo hoe is het met jou? Ik loop er ook al zo veel achter.. vaag. Wat leuk dat je weer een nieuw land hebt! Ook nog leuke bijpassende mooiste kaarten kunnen vinden:)

Chrisy wat goed dat je zoon de groene slip heeft gehaald! Feliciteer hem maar van mij:) Hier is de vakantie voor de kids al aangebroken en das duidelijk merkbaar bij mn buren... Of moet ik zeggen hoor baar.

Meiden, DE MAZZEL!
NoaLynn: Echt een rottijd nu voor jou. Maar de zon zal weer schijnen hoor! En jij moet daar gewoon weg!!! Dat is beter voor je eigen geluk en gezondheid en laat die nou net voorop staan! Je vindt vast wel weer iets leuks!

Hier een kaartje uit Bulgarije en een hurray uit Australie en de USA.
quote:chrisy1 schreef op 16 juli 2010 @ 15:13:

En vandaag nog twee kaartjes in mijn brievenbus.

Eveline bedankt voor je doolhof kaart met de mannen met bosjes bloemen. Echt grappig.

Ligaa ook jij bedankt voor je kaartje met leuke kinder illustratie, is het uit een boek? Het muisje is super schattig in ieder geval.

En nog een kaartje van mijn collega's.

Wederom geen officals en geen hurray.

En nu ga ik mijn jongste ophalen op school, nog 1 week school en dan begint hier de vakantie ook. Van de week heeft hij zijn groene slip trouwens gehaald (op z'n witte band) voor de judo kenners.

Ehmm... heb je nog steeds mijn kaartje niet binnen???

Hier vandaag 1 leuk kaartje uit Finland en mijn bestelde Idrukkers --> de 'wij gaan verhuizen' kaart.
quote:Kozoo schreef op 16 juli 2010 @ 11:56:

[...]

Mensch... hoe kom je erop? Dat dacht ik dus ook.
Hier een aardg kaartje uit Taiwan (heeft er maar 6 dagen over gedaan).

Noa_lynn: balen dat je weer thuis zit maar hardstikke goed van je dat je niet bij de pakken neerzit en aan het solliciteren bent. That's the spirit.
quote:tine2804 schreef op 16 juli 2010 @ 15:31:

super dat je zo bezig bent met wat anders zoeken! Ik weet zelf hoe moeilijk is, al lang mijn situatie iets anders dan de jouwe natuurlijk. Kan je niet alvast zelf ontslag nemen per september ofzo... Dan kan je daar alvast naar toe leven, en het klinkt heel stom maar het staat beter op je cv als je zelf ontslag neemt dan dat je ontslagen word. Ik weet zeker dat er voor jou ergens een hele leuke vacature is! Ze kunnen zon leuke meid als jij toch niet over het hoofd zien! Enne, je kan beter teveel brieven de deur uit sturen dan te weinig! Ga er voor!!!!!! JE KAN HET!

Ik heb nog niet goed naar de consequentie gekeken voor als ik zelf ontslag neem.

Ben bang dat ik dan nergens recht op heb, heb wel mn huis e.d. en dan zonder inkomen.

Liefst neem ik inderdaad direct ontslag.

quote:Zazana1985 schreef op 16 juli 2010 @ 17:36:

Echt een rottijd nu voor jou. Maar de zon zal weer schijnen hoor! En jij moet daar gewoon weg!!! Dat is beter voor je eigen geluk en gezondheid en laat die nou net voorop staan! Je vindt vast wel weer iets leuks!

Ik probeer positief te denken bij dit gebeuren, voel me nu ook beter dan vanmiddag.

Heb geloof ik ook even een uurtje liggen slapen op de bank van vermoeidheid.

En ik ga dr nu echt voor!

Ik blijf het lastig vinden om mezelf op de eerste plaats te zetten ipv mijn werk.

quote:snjokorn schreef op 16 juli 2010 @ 18:34:

balen dat je weer thuis zit maar hardstikke goed van je dat je niet bij de pakken neerzit en aan het solliciteren bent. That's the spirit.Dank je wel, doet me best goed al die opbeurende en stimulerende berichtjes te lezen.
dag zonnestralen!

zow, ik ga mijn mijn beentjes omhoog en doe vandaag niks meer. wat een dag maar was enorm leuk met die kids, we zijn naar de drukkerijmuseum geweest en ze vonden het nog leuk ook. Altijd fijn. Ben erachter gekomen dat ze daar MC Escher kaarten verkopen dus denk dat ik daar nog een keer voor terug ga!

Noa_Lynn --> wijze woorden van mijn vader: het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht! en het is raar maar het is vaak wel zo!

Chrissy --> wat goed van je zoon! helemaal top,!

Tine --> hihi ga je op snor naar een baby kangaroo... verdorie, mijn gedachten zijn soms veel te levendig, zie echt zo'n dikke krulsnor voor me op pootjes...zucht, ik ben echt toe aan weekend ;) Maar misschien kan die Laurent Kangarootranen importeren hiernaartoe, zeggen we natuurlijk niet waarvoor, dan verdoemd hij zichzelf *zet pinkt op rechtermondhoek en roept MHUHAHAHAH alla dr, Evil*

tjah hoe ik erop kom? hoe kom ik ervanaf!

en nu ga ik smullen van mijn opwarmlasagne waar ik mij al de hele dag verheug (he sarcasme?? wat is dat??)
Whahahahaha Chayuz!!! Ik blijf om je lachen!!! Ik zie en hoor het al helemaal Ik zal hem eens een bericht sturen op een van zijn vele accounts of hij nog wat van die tranen over heeft. In ruil voor een foto van bv de kaasmarkt hier hahahaha.

O en wat zal jij gesmuld hebben van je opwarm lasagna!!!! mjammie!!!

Noa, daar had ik dan weer niet over nagedacht, misschien is het iets om eens uit te zoeken... Het zou jou in ieder geval een hoop rust geven.

Zazana, Bulgarije, was het een leuk kaartje? En aardige hurrays gekregen?

JJ, Finland, Moomin??

Snjokorn das zeker snel!!! Wast een leuke kaart!

Heb hier vandaag al mn gekregen kaarten ingescand en netjes opgeborgen!! Morgen weer verder maar dan met de RR kaarten!!

Nu popstars kijken. Echt ik gier het soms uit bij die rare vogels die vandaag voorbij komen.

Laterzzzz

*Ziet nu opwarmlasagna voorbij komen en denkt aan Chayuz die heel smakelijk kijkt whahaha*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven