Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Wow, Nieuw Zeeland staat bovenaan mijn lijst! Maar moet nog ff heeeeel veel geld daarvoor sparen hihi. Jammer zeg dat dat niet door kon gaan, Tine!

Juuf is denk ik nog in Nederland... zal ze gisteren nog een ijsje hebben gehaald haha?
Stefanie, is goed hoor.

Tine, ik heel vaak en het is leuk. Slaapt ook prima (tenzij er evt een snurker in de coupé ligt.

Leuk voor jullie om een extra kaart te mogen versturen.

Alle vluchten van en naar Schiphol gaan gewoon weer, hopelijk die van Juuf ook hoor.
Juuf: zoals je ziet leven we enorm met je mee! Als je toch nog kunt vliegen vandaag: veel plezier in Manchester!

Ik is blij... belasting teruggaaf is binnen!
JJ, fijn dat je belasting teruggaaf binnen is... geloof dat ik het aan hun mag terug geven helaas... Nieuw Zeeland is idd wel een beetje duur... Ik zou met een groepsreis gaan had het al helemaal uitgevogeld... Maar ja eerst maar eens flink aan de slag voor mn nieuwe werk gever!

Steph, oke, goed te horen dat het leuk is haha! De heen reis heb ik een coupe voor mij alleen:) terug met nog 3 anderen.

Nou ik ga de kits hier weer naar school brengen en daarna even een flinke afwas weg werken hier.. De vaatwasser is stuk...Dus wie zin heeft om te helpen is welkom hahahaha *nu verwacht ik jullie hier met een uur op de stoep he:)*
Tine, dat haal ik niet hoor. Heb ook nog een niet leuke verjaardag. Collectebussen wegbrengen............Vaatwasser aanzetten *hihi*.

JJ, altijd leuk zoiets.

Twee kaarten binnen, uit de Beemsterpolder (super dat is Unesco) en uit Bonn. Beide mooi en een leuk verhaal achterop.
tine, laat ons een deal maken, ik kom met jouw afwas helpen en jij komt dan bij mij helpen? (ik heb wel geen afwasbak enzo). Mijn afwas groeit en groeit hier maar, omdat we op reis zijn geweest ben k nog niet gaan werken. En ik doe mijn afwas momenteel op het werk, wegens het ontbreken van een keuken. En nu heb k niets meer, dus vanavond wordt het ergens gaan eten, want ik heb niets meer over. Maar morgen kan ik mijn afwas meenemen haha

Mijn kaartjes zijn hier allemaal geschreven, 6 zijn het er! Ik vind trouwens dat mijn kaartjes naar Rusland en Australie/China nu wel heel lang onderweg zijn, Rusland is al 38 dagen onderweg, ze komt wel dagelijks online. Australie en China al 28 dagen.. Die van Australie is al 18 dagen niet online geweest :( China komt ook dagelijks.. Nuja de volgende 6 zijn zo ver niet, Finland, USA, Polen, Lithuania, Frankrijk en dan Taiwan..
Ik hoop dat er zo nog wat post binnenkomt! Hurray's zijn in ieder geval erg spaarzaam in mijn mailbox :(

Heb alles wel bijgelezen, maar even geen tijd om lang te reageren , sorry!

Fijne dag allemaal
Steph, leuk de Beemsterpolder, das hier vlakbij! Hoe staat het met je vaatwasser! Hier is alles weg gewassen pffff wat een klus. Je kan wel merken dat hier een gezin woont met 3 kits hahaha! Maar heb mn best weer gedaan! Ook nog even de stofzuiger er door heen gehaald! En nu heb ik het warm haha.

Stefanie, haha jij had een goede deal voor ogen... helaas heb ik hier de afwas al weg en morgen ook niet echt tijd om jou te helpen. Maar goed bedacht hahaha! Vervelend he als het zo lang duurt met sommige kaartjes...

Sweetcandy, heb je al post gehad? Of een leuke hurray? Jij ook een fijne dag!

Zo maar eens een spelletje doen met die smurf die zich hier super goed even alleen vermaakt heeft zodat ik even door het huis kon racen! Dat heeft hij wel verdient!
ik hoop dat ik ook snel weer kaartjes krijg, dat zouden dan de eerste kaartjes zijn op mijn nieuwe adres...
Ik hoop met je mee Kaatje!
ik had 2 kaarten, een uit Moskou en 1 uit Mechelen.

UIt moskou kwam een mooie kinderboekillustratie, een kaart opgedragen aan nationale kinderboekdag, 2 april. Leuk dat ze dat er bij heeft gezet, want best lastig lezen dat russisch

JJ, heb jij nu inmiddels weer kaarten gehad de laatste dagen?

steph, sterkte gewenst met de zieke en lastige patient

tine, afwassen is alleen leuk om met z'n tweeen te doen als je het ouderwets met de hand doet. Als ik weer eens baal van de vaat denk ik aan mijn moeder die het al haar hele leven met de hand doet (en meestal drie keer per dag = kleine keuken, groot gezin)
Nou, ik vind met zn twee afwassen ook vreselijk haha Wij laten het vaak een paar dagen voor wat het is en zitten dan te puffen en te klagen over de enorme berg afwas!

Ligaa.. heb afgelopen zaterdag 3 kaarten gehad... had ik dat niet gemeld? Uit Frankrijk een lelijke, een mooie kaart uit Denemarken van een Nederlandse (mijn eerste uit Denemarken) en een leuke uit Finland. Mijn adres wordt dus toch wel afgegeven haha. Wat leuk dat jij vandaag weer 2 kaarten had, ik helaas niets, maar morgen weer een dag!
(Nog) geen hurrays hier, en ook al geen kaarten vandaag gekregen.. Potverdorie!

Jokejacket, de belastingteruggave al binnen! Ik wil oook
Ja ja, nu kan ik op vakantie Tchai Heb je wel voor 1 april je papieren ingeleverd? Dan zou je het één dezer dagen toch moeten krijgen?!

We zijn aan het kijken voor een koophuisje dus wat belastinggeld terug is altijd leuk meegenomen.
Ik heb vandaag niets gehad, niet in de bus en niet in de mailbox.

Ik wil ook mijn belastingteruggave!! Ik kan dat geld goed gebruiken.... dan kan ik iig al mijn vakantie betalen en eindelijk die vaatwasser kopen! jaja, ik doe het ook nog met de hand.... altijd in mijn eentje....... en heb er ook de schurft aan. Zodra het geld binnen is, komt die vaatwasser er. Dan alleen nog even mijn zwager charteren dat ie dat ding komt inbouwen, hihi.....

Nererisis, ik had minder te wassen dan dat ik meegegeven had. Volgens mij is er redelijk wat in tassen van andere jongens terecht gekomen, Larf kennende. Maar goed, ik heb al naar de begeleider gemaild en die zal bij de anderen informeren. Komt vast wel goed.
Kozoo. Heb het hyvesruilkaartje vandaag gekregen. Hij is leuk.

En ook nog 3 officials: Duitsland, Engeland en Filippijnen (had ik nog niet). Alle 3 volgeschreven.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Jokejacket schreef op 17 mei 2010 @ 12:35:

Ik is blij... belasting teruggaaf is binnen!

Ik is ook heel blij .

Heb gisteren in Volendam even kaarten gescoord, was daar als 'voetbalsupporter', najah gewoon voor Nick en Simon, Jan Smit en de 3J's en hun vrienden .
Dag allen!

geen hurrays of kaartjes voor mij, helaas pindakaas.

Verdorie ik lees dat sommigen hun belastingteruggaaf binnen hebben... wil ik ook!!!! (moet deze week nog met 12 eurie doen, oeps.)

Tjah, verder eigenlijk weinig te melden, heb nu al geenidee meer wat er allemaal geschreven is, las iets over afwas, nou als er iets is waar ik goed in ben om uit te stellen dan is dat het wel!
Vriend heeft ook geld teruggekregen!!!

Ik twee hurray's.

Tine, met de vaatwasser gaat het goed hoor.

Ik kon helaas door de regen de bussen niet brengen, ik die mensen bellen............NIEMAND thuis (terwijl het wel de afspraak was). Dankzij de regen, voor één keer.
Jippie!

Ik heb ook veeeeel centjes teruggekregen.

Morgen maar een shopdag inlassen ;)
Tine: Bedankt voor je leuke Nijntje verjaardagskaart! Veel plezier in Zwitserland!

Verder geen post gehad vandaag!
quote:chayuz schreef op 17 mei 2010 @ 18:52:

(moet deze week nog met 12 eurie doen, oeps.)

Troost je, Ik heb het de laatste 3 maanden steeds 2 weken lang met minder dan 12 euro moeten doen voor eten en drinken voor de kat en mij .

Ik weet dus hoe klote het is om geen geld te hebben..

Ben dr ook door gekomen, nu gelukkig een 3weken salaris van de belastingdienst gehad en woensdag/donderdag salaris + vakantiegeld en huur-/zorgtoeslag..

Over 2 maandjes dan weer een financiele meevaller (winstdeling van mn werk ) en dan hoop ik eindelijk te kunnen klussen in mn huis waar ik sinds begin november '09 woon

Dan kan ik weer even rustig ademhalen..

Kreeg gisteren te horen dat ik mn opleiding niet hoef terug te betalen aan mn ouders, dat was ook een echte meevaller .

Ga mn ouders nog wel even extra bedanken hiervoor uiteraard.
Iedereen weer blij met zn centjes... en de rest krijgt binnekort misschien ook wel een leuke financiele meevaller!
noa_lynn,geld is inderdaad bagger, maar komt wel weer goed, zoals een wijze pa altijd zei: het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht :-)
quote:chayuz schreef op 17 mei 2010 @ 20:03:

noa_lynn,geld is inderdaad bagger, maar komt wel weer goed, zoals een wijze pa altijd zei: het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht :-)

Zeker waar..

Dat is een hele wijze pa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven