Postcrossing 5
maandag 17 mei 2010 om 20:23
Fijn voor iedereen die z'n centjes van de belastingdienst gekregen heeft. Ik moet altijd bijbetalen omdat ik bruto word uitbetaald en achteraf afdraag. Maar daar kan ik rekening mee houden gelukkig.
Een afwasmachine staat ook op mijn verlanglijstje. Maar toch blijf ik het geld op m'n spaarrekening laten staan en wacht ik steeds weer met de aanschaf. De afwas staat me dan nog niet zo heel erg tegen zou je zeggen.
Begin van de avond een Hurray uit Nederland. Nieuwe kaart mag naar USA. Verder geen kaarten ontvangen vandaag. Ik verwacht ook niet heel veel want beide accounts lopen redelijk gelijk.
Lampje
Een afwasmachine staat ook op mijn verlanglijstje. Maar toch blijf ik het geld op m'n spaarrekening laten staan en wacht ik steeds weer met de aanschaf. De afwas staat me dan nog niet zo heel erg tegen zou je zeggen.
Begin van de avond een Hurray uit Nederland. Nieuwe kaart mag naar USA. Verder geen kaarten ontvangen vandaag. Ik verwacht ook niet heel veel want beide accounts lopen redelijk gelijk.
Lampje
maandag 17 mei 2010 om 20:23
Vandaag 2 hurray's. Mijn kaart naar Polen kon eindelijk geregistreerd worden, ik bleek het laatste cijfer van de ID vergeten te zijn . Ook was mijn kaart in Portugal aangekomen, de ontvangster was blij met mijn Gooische klederdrachtdames (zo loop jij er vast niet bij Lampje )
De nieuwe kaarten gaan naar de Oekraine en Taiwan, dat wordt waarschijnlijk weer duimen draaien.
@JJ > Ik was degene met de 'water'kaart en zegel. Maar die moest ik naar een vrouw in NH sturen. Ben ook een fan van Junglebook. Lang geleden (oma vertelt ) was ik akela en ging ik elk jaar met mijn welpjes naar de bios om die film te gaan kijken. In het tijdperk zonder DVD's en video's dus...
@Tine > Ging regelmatig met de nachttrein naar Italië, heerlijk. Heb in afgelopen 30 jaren maar 1x een vervelende ervaring gehad met drie opdringerige mannen (was destijds nog jong, blond en goddelijk ), maar conducteur heeft toen andere coupé voor me geregeld.
@Steph > Nieuwe week, nieuwe kansen. By the way, hoe is het met de konijntjes?
Hier is iedereen gek op Beemsterkaas, gaat er met kilo's door elke week.
@C-estelle > Jongens zijn ook zulke sloddervossen
@Kaatje > Heb je een leuke postbode op het nieuwe adres?
@Noa-Lynn > Nog bekende Volendammers gespot?
@Zazana > Uitbuiken achter de studieboeken
Ik hoop dat iedereen snel zijn centjes terugkrijgt
De nieuwe kaarten gaan naar de Oekraine en Taiwan, dat wordt waarschijnlijk weer duimen draaien.
@JJ > Ik was degene met de 'water'kaart en zegel. Maar die moest ik naar een vrouw in NH sturen. Ben ook een fan van Junglebook. Lang geleden (oma vertelt ) was ik akela en ging ik elk jaar met mijn welpjes naar de bios om die film te gaan kijken. In het tijdperk zonder DVD's en video's dus...
@Tine > Ging regelmatig met de nachttrein naar Italië, heerlijk. Heb in afgelopen 30 jaren maar 1x een vervelende ervaring gehad met drie opdringerige mannen (was destijds nog jong, blond en goddelijk ), maar conducteur heeft toen andere coupé voor me geregeld.
@Steph > Nieuwe week, nieuwe kansen. By the way, hoe is het met de konijntjes?
Hier is iedereen gek op Beemsterkaas, gaat er met kilo's door elke week.
@C-estelle > Jongens zijn ook zulke sloddervossen
@Kaatje > Heb je een leuke postbode op het nieuwe adres?
@Zazana > Uitbuiken achter de studieboeken
Ik hoop dat iedereen snel zijn centjes terugkrijgt
maandag 17 mei 2010 om 20:25
neferisis, ik zal wel nog een eindje mogen wachten op mijn centjes, moet nog mijn belastingen ingeven (tegen 1 juli moet dat dacht ik) En dan krijg ik het geld terug in november, als ik het online invul, anders wordt het pas juli volgend jaar
Dus ik wacht wel nog even op mijn geld van de belastingen
maandag 17 mei 2010 om 20:50
quote:neferisis schreef op 17 mei 2010 @ 20:23:
De vader en moeder van Jan en de chauffeur van Nick en Simon, het podium stond vol zingend Volendam en het veld was vol met allemaal onbekendere Volendammers .
Was erg leuk, ook het Noord-Hollandse taaltje (of toch echt Volendams) was erg leuk om te horen .
Hebben terug dr bijna 2 uur over gedaan om thuis te komen, tis maar een uurtje rijden ongeveer voor mij, was pas om 1 uur vannacht thuis (en mocht toch echt werken vandaag ).
De vader en moeder van Jan en de chauffeur van Nick en Simon, het podium stond vol zingend Volendam en het veld was vol met allemaal onbekendere Volendammers .
Was erg leuk, ook het Noord-Hollandse taaltje (of toch echt Volendams) was erg leuk om te horen .
Hebben terug dr bijna 2 uur over gedaan om thuis te komen, tis maar een uurtje rijden ongeveer voor mij, was pas om 1 uur vannacht thuis (en mocht toch echt werken vandaag ).
maandag 17 mei 2010 om 21:41
maandag 17 mei 2010 om 21:43
Hahaha... mannen en technologie...
Vandaag 2 hurrays ontvangen, 1 lege en een met een bedankje voor de hele groep
Was dus aangekomen van de meeting.
Heb er nog maar 5 onderweg... Nu nog even kaarten ontvangen.. dan komt het goed.
Las ergens dat iemand moest afwassen.... brrr heb ik ook een hekel aan.... daarom ook een vaatwasser, maar op de camping heb ik er geen problemen mee... raar maar waar.
Vandaag 2 hurrays ontvangen, 1 lege en een met een bedankje voor de hele groep
Heb er nog maar 5 onderweg... Nu nog even kaarten ontvangen.. dan komt het goed.
Las ergens dat iemand moest afwassen.... brrr heb ik ook een hekel aan.... daarom ook een vaatwasser, maar op de camping heb ik er geen problemen mee... raar maar waar.
maandag 17 mei 2010 om 21:43
maandag 17 mei 2010 om 22:14
Hi Janna, kijk hieronder
If you have sent between 0 and 19 postcards, you can send 5 postcards.
If you have sent between 20 and 39 postcards, you can send 6 postcards.
If you have sent between 40 and 59 postcards, you can send 7 postcards.
If you have sent between 60 and 79 postcards, you can send 8 postcards.
If you have sent between 80 and 99 postcards, you can send 9 postcards.
If you have sent between 100 and 149 postcards, you can send 10 postcards.
If you have sent between 150 and 199 postcards, you can send 11 postcards.
If you have sent between 200 and 249 postcards, you can send 12 postcards.
... and so on, in increments of 1 postcard for each 50 you send.
If you have sent between 0 and 19 postcards, you can send 5 postcards.
If you have sent between 20 and 39 postcards, you can send 6 postcards.
If you have sent between 40 and 59 postcards, you can send 7 postcards.
If you have sent between 60 and 79 postcards, you can send 8 postcards.
If you have sent between 80 and 99 postcards, you can send 9 postcards.
If you have sent between 100 and 149 postcards, you can send 10 postcards.
If you have sent between 150 and 199 postcards, you can send 11 postcards.
If you have sent between 200 and 249 postcards, you can send 12 postcards.
... and so on, in increments of 1 postcard for each 50 you send.
maandag 17 mei 2010 om 22:28
maandag 17 mei 2010 om 22:28
Even snel alleen deze pagina gelezen.
Ik weet het heel slecht.
Maar ik ben net thuis van de OR-vergadering op school.
Dus eerst wandelen en daarna als een speer aan de praat over het eindfeest.
Voor je het weet is het alweer zover he.
Ik ga me bezighouden met de versiering en de drankkraam.
Leuk leuk
Jammer van de lege hurrays die ik voorbij heb zien komen.
Doe je zoveel moeite en dan krijg je dat.
En ik moet wel erg lachen om het telefoon verhaal!
Ik had vandaag een kaartje uit Duitsland en verder geen hurrays ofzo.
Aanvragen ga ik ook nog niet, daar moet ik echt rustig voor kunnen zitten.
Ik weet het heel slecht.
Maar ik ben net thuis van de OR-vergadering op school.
Dus eerst wandelen en daarna als een speer aan de praat over het eindfeest.
Voor je het weet is het alweer zover he.
Ik ga me bezighouden met de versiering en de drankkraam.
Leuk leuk
Jammer van de lege hurrays die ik voorbij heb zien komen.
Doe je zoveel moeite en dan krijg je dat.
En ik moet wel erg lachen om het telefoon verhaal!
Ik had vandaag een kaartje uit Duitsland en verder geen hurrays ofzo.
Aanvragen ga ik ook nog niet, daar moet ik echt rustig voor kunnen zitten.
maandag 17 mei 2010 om 22:46
maandag 17 mei 2010 om 23:53
quote:Janna80 schreef op 17 mei 2010 @ 22:28:
[...]
Ja, ik ga langzaam. Volgens mij ben ik ongeveer tegelijk met Ligaa begonnen, maar zij heeft er al veel meer, toch?!
85
Maar ik laat me rustig inhalen
Het gaat nu zo vlug dat de lol er even af was.
Maar de lol is weer helemaal terug, had dit weekend de kaarten weer volgeklad met tekst.
Ik liet laatst mijn kaartendoos met officials zien aan een paar vrienden. Ze vroegen zich allemaal af wat ik nou toch op zo'n kaart zet. Daar konden ze zich niets bij voor stellen, je kent die persoon immers niet.
Ik vind dat nooit een probleem, schrijf een end weg (tot de kaart vol is). Behalve bij mannen die 50+ zijn, geen idee wat ik daar aan moet schrijven. Dat worden dus beleefde zinnen of een saai interessant verhaal over de kaart/mijn stad/land
Neferisis je bent erg scherp!
Weltrusten allemaal
[...]
Ja, ik ga langzaam. Volgens mij ben ik ongeveer tegelijk met Ligaa begonnen, maar zij heeft er al veel meer, toch?!
85
Maar ik laat me rustig inhalen
Het gaat nu zo vlug dat de lol er even af was.
Maar de lol is weer helemaal terug, had dit weekend de kaarten weer volgeklad met tekst.
Ik liet laatst mijn kaartendoos met officials zien aan een paar vrienden. Ze vroegen zich allemaal af wat ik nou toch op zo'n kaart zet. Daar konden ze zich niets bij voor stellen, je kent die persoon immers niet.
Ik vind dat nooit een probleem, schrijf een end weg (tot de kaart vol is). Behalve bij mannen die 50+ zijn, geen idee wat ik daar aan moet schrijven. Dat worden dus beleefde zinnen of een saai interessant verhaal over de kaart/mijn stad/land
Neferisis je bent erg scherp!
Weltrusten allemaal