Postcrossing 5
donderdag 6 mei 2010 om 15:20
He een nieuw topic. Leuk
Stefanie V, gefeliciteerd met je verjaardag! Heel veel plezier.
Ligaa, veel te laat maar alsnog gefeliciteerd.
Regent het bij jullie ook?
3 kaarten aangevraagd. Eentje naar de VS, eentje naar Wit Rusland (hopelijk komt deze wel aan) en eentje naar China. Geen verassende landen helaas.
Stefanie V, gefeliciteerd met je verjaardag! Heel veel plezier.
Ligaa, veel te laat maar alsnog gefeliciteerd.
Regent het bij jullie ook?
3 kaarten aangevraagd. Eentje naar de VS, eentje naar Wit Rusland (hopelijk komt deze wel aan) en eentje naar China. Geen verassende landen helaas.
donderdag 6 mei 2010 om 15:34
Regen Kobe? Nope, zon hier! Gelukkig... China en Wit Rusland duurt altijd zo lang...
Ik heb gewoon geen expired kaarten meer!
*klopt het af...*
C_Estelle, leuke kaarten hebben ze daar he!
Stefanie, ging je vandaag nog wel iets leuks doen, of niet? Barca is ook al bijna toch?!
Ik heb gewoon geen expired kaarten meer!
*klopt het af...*
C_Estelle, leuke kaarten hebben ze daar he!
Stefanie, ging je vandaag nog wel iets leuks doen, of niet? Barca is ook al bijna toch?!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
donderdag 6 mei 2010 om 15:47
Vanmorgen lag er een hele mooie Anne Geddes kaart op mij te wachten in de brievenbus (van Chrisy1) .
Dankjewel!!
Heb gisteren en vandaag in een vrij nieuwe auto gereden, heerlijk.
Mogen ze vaker doen bij die garage .
Ze kwamen de afspraak niet na waardoor ik een dag extra zonder auto kwam te zitten en heb gezegd dat dat alleen kon als ik een andere auto had.
Kreeg gelijk een leenauto mee van hun, een grote bak vergeleken met mn eigen auto (Deawoo Matiz versus Opel Corsa (nieuwer type).
Dankjewel!!
Heb gisteren en vandaag in een vrij nieuwe auto gereden, heerlijk.
Mogen ze vaker doen bij die garage .
Ze kwamen de afspraak niet na waardoor ik een dag extra zonder auto kwam te zitten en heb gezegd dat dat alleen kon als ik een andere auto had.
Kreeg gelijk een leenauto mee van hun, een grote bak vergeleken met mn eigen auto (Deawoo Matiz versus Opel Corsa (nieuwer type).
donderdag 6 mei 2010 om 17:34
Stefanie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hartstikke bedankt voor je kaartje! Ik vind 'm heel leuk
Janna, ze hebben echt heel leuke kaarten bij Naturais. Ik had ze allemaal wel mee willen nemen maar ja, moest mezelf echt een limiet opleggen.
Chazuy, je nieuwe avatar is heel leuk... ik vind Donkey grappig!
JJ, wat goed dat je kaart naar Iran is aangekomen. En het is dat Ligaa er wat van zei anders had ik de link niet gelegd met Iran en Boeddha!
Zou Lampje nu wel weggevlogen zijn?? Ik hoop het wel voor haar.
Janna, ze hebben echt heel leuke kaarten bij Naturais. Ik had ze allemaal wel mee willen nemen maar ja, moest mezelf echt een limiet opleggen.
Chazuy, je nieuwe avatar is heel leuk... ik vind Donkey grappig!
JJ, wat goed dat je kaart naar Iran is aangekomen. En het is dat Ligaa er wat van zei anders had ik de link niet gelegd met Iran en Boeddha!
Zou Lampje nu wel weggevlogen zijn?? Ik hoop het wel voor haar.
donderdag 6 mei 2010 om 18:07
Dank u allen donky is nou eenmaal een held die geeerd moet worden!
hier verder ook geen post, maar dat komt deze maand sowieso niet echt denk ik, gezien ik ook even een kaartstuurvrijemaand heb! Nu maar eens even gaan koken... want zoals mn oma altijd wijzelijk zegt: je moet goed eten want anders ga je dood... wijs vrouw,,,
hier verder ook geen post, maar dat komt deze maand sowieso niet echt denk ik, gezien ik ook even een kaartstuurvrijemaand heb! Nu maar eens even gaan koken... want zoals mn oma altijd wijzelijk zegt: je moet goed eten want anders ga je dood... wijs vrouw,,,
donderdag 6 mei 2010 om 18:20
donderdag 6 mei 2010 om 18:33
Zo net 1 hurray vanuit Japan!
Hij heeft er 13 dagen over gedaan..
Nu zien hoe lang het duurt voor ik weer een nieuw adres mag opvragen van mezelf..
Ben een beetje out of stock met de postzegels en heb geen centjes om nieuwe te halen .
Dus Chayuz..
Ik doe met je mee aan de kaartloze maand vermoed ik .
Hij heeft er 13 dagen over gedaan..
Nu zien hoe lang het duurt voor ik weer een nieuw adres mag opvragen van mezelf..
Ben een beetje out of stock met de postzegels en heb geen centjes om nieuwe te halen .
Dus Chayuz..
Ik doe met je mee aan de kaartloze maand vermoed ik .
donderdag 6 mei 2010 om 19:09
StefanieV > hieperdepiep hoera!
Net een hurray uit Japan, kaart heeft er 9 dagen over gedaan. De nieuwe kaart mag naar NL, maar niemand van hier denk ik.
De brievenbus was vandaag goed gevuld: 1 kaart uit Oostenrijk voor dochter, 1 kaart uit Rusland voor zoon en voor mij zelfs 3 stuks: NL, Italië en Wit-Rusland. Leuke teksten en aardige plaatjes.
Ik zwaai nog even naar jullie *dagdagdag*, ga zo de laatste spulletjes bij elkaar zoeken. Morgenochtend richting Limbabwe. En nu maar hopen op een droge week
Veel mooie kaarten en leuke hurrays voor jullie allemaal!
Net een hurray uit Japan, kaart heeft er 9 dagen over gedaan. De nieuwe kaart mag naar NL, maar niemand van hier denk ik.
De brievenbus was vandaag goed gevuld: 1 kaart uit Oostenrijk voor dochter, 1 kaart uit Rusland voor zoon en voor mij zelfs 3 stuks: NL, Italië en Wit-Rusland. Leuke teksten en aardige plaatjes.
Ik zwaai nog even naar jullie *dagdagdag*, ga zo de laatste spulletjes bij elkaar zoeken. Morgenochtend richting Limbabwe. En nu maar hopen op een droge week
donderdag 6 mei 2010 om 19:16
Hier weer geen PC nieuws.
MrVolcano is actiever aan het worden maar zijn buren zijn nog in winterslaap.
Ik heb een kaartjesverstuurquotum, houdt de kosten een beetje binnen de perken.
Op de website van het postkantoor hier zag ik dat je tegenwoordig ook je eigen postzegels kan ontwerpen (kon al voor binnenlandse post maar nu dus ook voor naar het buitenland). Ga vanavond eens kijken of ik er iets leuks van kan maken....
MrVolcano is actiever aan het worden maar zijn buren zijn nog in winterslaap.
Ik heb een kaartjesverstuurquotum, houdt de kosten een beetje binnen de perken.
Op de website van het postkantoor hier zag ik dat je tegenwoordig ook je eigen postzegels kan ontwerpen (kon al voor binnenlandse post maar nu dus ook voor naar het buitenland). Ga vanavond eens kijken of ik er iets leuks van kan maken....
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 6 mei 2010 om 19:44
Wat leuk snjokorn dat je ze nu ook voor het buitenland kunt ontwerpen. Voor het binnenland hebben wij hier in BE super veel mooie postzegels (met Me to you beertjes, de smurfen, Suske en Wiske, ... ) echt vanalles. En voor het buitenland moet je de standaardpostzegels nemen, je kan tussen 2 kiezen. Die 2 wisselen soms af maar over het algemeen is het hetzelfde, dat vind ik dan weer saai..
donderdag 6 mei 2010 om 19:46
Dat is ook niet verkeerd, zo'n kaartjes verstuurquotum .
Ik heb nog wel veel NLzegels en bijplakzegels dus kan wel versturen.
Maar denk dat het even goed is een break in te lassen.
Kaarten heb ik trouwens ook nog meer dan genoeg in huis.
Offtopic:
Even rust en orde in mn hoofd creeeren, wordt soms (of toch meestal..) knettergek van mezelf.
Dan lig ik weer heel boos en verdrietig te wezen omdat ik mezelf probeer te begrijpen maar het schijnbaar toch niet kan begrijpen.
Financieel wil het ook niet meezitten en meer werken dan 20 uur per week zit er voorlopig ook niet in .
Ik heb nog wel veel NLzegels en bijplakzegels dus kan wel versturen.
Maar denk dat het even goed is een break in te lassen.
Kaarten heb ik trouwens ook nog meer dan genoeg in huis.
Offtopic:
Even rust en orde in mn hoofd creeeren, wordt soms (of toch meestal..) knettergek van mezelf.
Dan lig ik weer heel boos en verdrietig te wezen omdat ik mezelf probeer te begrijpen maar het schijnbaar toch niet kan begrijpen.
Financieel wil het ook niet meezitten en meer werken dan 20 uur per week zit er voorlopig ook niet in .
donderdag 6 mei 2010 om 19:49
Stefanie van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Jeetje wat word er weer veel geschreven. Volgens mij is mijn hyvesruilkaart nog niet aangekomen, evenals de verjaardagskaarten ( heb er in ieder geval niets van gelezen, of er overheen gelezen...)
Net nog een hurray ontvangen, naja loop van de dag, en lees hem nu pas
Ze vond mijn kaartje helemaal te wauw! Dat is leuk om te lezen! Denk dat ik van het weekend maar weer eens wat ga aanvragen... nu lekker moe zijn..
Jeetje wat word er weer veel geschreven. Volgens mij is mijn hyvesruilkaart nog niet aangekomen, evenals de verjaardagskaarten ( heb er in ieder geval niets van gelezen, of er overheen gelezen...)
Net nog een hurray ontvangen, naja loop van de dag, en lees hem nu pas
donderdag 6 mei 2010 om 19:52
quote:StefanieV schreef op 06 mei 2010 @ 19:48:
Sterkte met alles noa_lynn. Als ik kan helpen met iets, zeg het maar hé!
Dank je, maar het is meer een strijd die ik met mn eigen persoontje aan moet gaan..
Gewoon het 'overspannen zijn', begin het intussen spuugzat te worden en merk dat dingen die ik eerder als leuke uitstapjes zag nu als een zware last zie omdat ik daarna gewoon moe en verdrietig ben bijv.
Gisteren en vandaag gedoe gehad rondom mn auto laten keuren..
Mn ouders steunen me en zeggen dat ik het goed aanpak en geven me de ruimte als ik laat merken dat ik echt rust moet nemen.
Vind het gewoon zo genoeg!
Sterkte met alles noa_lynn. Als ik kan helpen met iets, zeg het maar hé!
Dank je, maar het is meer een strijd die ik met mn eigen persoontje aan moet gaan..
Gewoon het 'overspannen zijn', begin het intussen spuugzat te worden en merk dat dingen die ik eerder als leuke uitstapjes zag nu als een zware last zie omdat ik daarna gewoon moe en verdrietig ben bijv.
Gisteren en vandaag gedoe gehad rondom mn auto laten keuren..
Mn ouders steunen me en zeggen dat ik het goed aanpak en geven me de ruimte als ik laat merken dat ik echt rust moet nemen.
Vind het gewoon zo genoeg!
donderdag 6 mei 2010 om 19:55
quote:justme80 schreef op 06 mei 2010 @ 19:49:
Jeetje wat word er weer veel geschreven. Volgens mij is mijn hyvesruilkaart nog niet aangekomen, evenals de verjaardagskaarten ( heb er in ieder geval niets van gelezen, of er overheen gelezen...) Ook mijn hyvesruilkaartje en verjaardagskaarten zijn zo te lezen nog onderweg, zullen vanaf morgen denk binnen druppelen.
Jeetje wat word er weer veel geschreven. Volgens mij is mijn hyvesruilkaart nog niet aangekomen, evenals de verjaardagskaarten ( heb er in ieder geval niets van gelezen, of er overheen gelezen...) Ook mijn hyvesruilkaartje en verjaardagskaarten zijn zo te lezen nog onderweg, zullen vanaf morgen denk binnen druppelen.