Postcrossing 5
vrijdag 7 mei 2010 om 18:36
Hej!! Noa_Lynn, bedankt voor je kaartje!! En die kraspostzegel, hihi, ja, die was ik alweer helemaal vergeten... zal ik em open krassen??
Ik had ook nog een kaartje van Donald Duck, uit Finland, van een 14 jarig meisje.
Enne... ik kon het nog wel zeggen gisteren, maareh... ik heb nu weer een expired kaart (weer China..)
Ik had ook nog een kaartje van Donald Duck, uit Finland, van een 14 jarig meisje.
Enne... ik kon het nog wel zeggen gisteren, maareh... ik heb nu weer een expired kaart (weer China..)
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
vrijdag 7 mei 2010 om 19:00
vrijdag 7 mei 2010 om 19:56
quote:Janna80 schreef op 07 mei 2010 @ 18:36:
Hej!! Noa_Lynn, bedankt voor je kaartje!! En die kraspostzegel, hihi, ja, die was ik alweer helemaal vergeten... zal ik em open krassen??
Die had ik via pmk , bij NL zegels.
Hier gaat het beetje bij beetje goed en minder goed, krijg wel complimentjes en steun van alle kanten dus dat scheelt ook wel wat.
Die had ik via pmk , bij NL zegels.
Hier gaat het beetje bij beetje goed en minder goed, krijg wel complimentjes en steun van alle kanten dus dat scheelt ook wel wat.
vrijdag 7 mei 2010 om 20:47
Mijn score van vandaag: 54 kaartjes voor 9 euro bij De Egel !! De PC-meetings zijn daar wel eens geweest.. ik nog niet. De beste man zag mij speuren en wist dat ik een PC-er was. Hij wees me wat dozen met kaarten aan waar ik op mijn gemakje in mocht neuzen Helemaal leuk !
Oh en bij thuiskomst lagen er wat kaartjes in de bus (moet ze nog bekijken) en 2 hurrays !
*is helemaal happy*
Oh en bij thuiskomst lagen er wat kaartjes in de bus (moet ze nog bekijken) en 2 hurrays !
*is helemaal happy*
vrijdag 7 mei 2010 om 21:28
vrijdag 7 mei 2010 om 21:48
vrijdag 7 mei 2010 om 22:49
quote:Janna80 schreef op 06 mei 2010 @ 23:17:
Noa_Lynn, ja, dat van je grenzen is echt rot... Bij Taboe Schaamte op Psyche is wel een gezellig groepje, misschien kun je daar mee komen kletsen? Daar heeft ook iedereen (op een andere manier) met tegen grenzen aanlopen te maken.
Dankjewel voor het aanreiken van het topic
Ik heb het topic opgezocht!
Zal eens meelezen en wie weet meeschrijven.
Noa_Lynn, ja, dat van je grenzen is echt rot... Bij Taboe Schaamte op Psyche is wel een gezellig groepje, misschien kun je daar mee komen kletsen? Daar heeft ook iedereen (op een andere manier) met tegen grenzen aanlopen te maken.
Dankjewel voor het aanreiken van het topic
Ik heb het topic opgezocht!
Zal eens meelezen en wie weet meeschrijven.
vrijdag 7 mei 2010 om 22:57
quote:StefanieV schreef op 06 mei 2010 @ 21:53:
En dat Portugees profiel, bah geen idee. Een Idrukker-kaartje sturen en zeggen dat je geen Portugees spreekt?
Dat is exact wat ik gedaan heb . Heb op de kaart gezet dat ik geen idee heb of dit een leuke kaart voor haar is, aangezien ze haar profiel uitsluitend in het Portugees heeft geschreven. Hopelijk snapt ze de hint...
Vandaag drie kaartjes gekregen, uit Nieuw Zeeland (mooie airview), Kansas USA en een prachtige kleurrijke kaart met drie plaatjes van een Russisch orthodoxe kerk. Ben ooit in Rusland geweest en was daar erg onder de indruk van de religieuze kunst. Geweldig om dat weer op een kaart te zien!
En dat Portugees profiel, bah geen idee. Een Idrukker-kaartje sturen en zeggen dat je geen Portugees spreekt?
Dat is exact wat ik gedaan heb . Heb op de kaart gezet dat ik geen idee heb of dit een leuke kaart voor haar is, aangezien ze haar profiel uitsluitend in het Portugees heeft geschreven. Hopelijk snapt ze de hint...
Vandaag drie kaartjes gekregen, uit Nieuw Zeeland (mooie airview), Kansas USA en een prachtige kleurrijke kaart met drie plaatjes van een Russisch orthodoxe kerk. Ben ooit in Rusland geweest en was daar erg onder de indruk van de religieuze kunst. Geweldig om dat weer op een kaart te zien!
zaterdag 8 mei 2010 om 15:50
quote:chayuz schreef op 07 mei 2010 @ 22:20:
juuf!!! NOOOOOOOO wat raar......
Zie jij 'm zelf ook nog steeds niet dan?
Het heeft bij mij ook heel lang geduurd voordat ik mijn eigen vernieuwde zag...
JJ, rust maar lekker uit. Beterschap!
Nog steeeeds geen Hurray's!
Mijn lijstje:
China - 46 dagen
USA - 44 dagen
Finland - 44 dagen
Rusland - 17 dagen
India - 17 dagen
Singapore - 17 dagen
Duitsland - 17 dagen
Nou, dat moet toch wel een keer raak zijn met die Hurray's?
juuf!!! NOOOOOOOO wat raar......
Zie jij 'm zelf ook nog steeds niet dan?
Het heeft bij mij ook heel lang geduurd voordat ik mijn eigen vernieuwde zag...
JJ, rust maar lekker uit. Beterschap!
Nog steeeeds geen Hurray's!
Mijn lijstje:
China - 46 dagen
USA - 44 dagen
Finland - 44 dagen
Rusland - 17 dagen
India - 17 dagen
Singapore - 17 dagen
Duitsland - 17 dagen
Nou, dat moet toch wel een keer raak zijn met die Hurray's?