Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Steph, ik wil er wel wat ruilen, maar welke wil je ervoor terug. De meeste van mij heb je al geloof ik. Misschien die met lentekriebels met die lammetjes? Of die met girlpower? Of met die paardebloem met begint het al te kriebelen?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
oh, en zullen we binnenkort weer een hyves ruil doen?
Hey hey,

Ik had geen kaartjes vandaag maar wel 2 Hurrays!

Die ook gelijk favoriet gemaakt zijn! Helemaal leuk dus.

Janna, ik heb ook wat van die vlaggetjes kaarten om te ruilen hoor. (Geldt natuurlijk ook voor de anderen)

Ik heb net weer kaarten aangevraagd, USA en Frankrijk. FR wil graag voetbalkaarten....is dat op dit moment wel zo slim??? Zal ik daar die vlaggetjes kaart heen sturen????

Ik ben voor een Hyves ruil hoor!

JJ, jammer dat het bod niet in behandeling is genomen. Nu maar hopen dat ze er met die andere mensen niet uitkomen!

Plieno gefeliciteerd met het afronden van je studie! En nu? Wat ga je nu doen?
quote:Janna80 schreef op 22 juni 2010 @ 17:28:

zullen we binnenkort weer een hyves ruil doen? Count me in!
dag zonestralen van me!

hyvesruil! leuk, we zijn er wel mee op dreef zeg! ik wil wel weer meedoen!

Jokejacket, flink balen van jullie huis, maar er komt vast wel iets op jullie pad wat nog mooier en beter is! maar ik snap dat het nu nog even balen is!

expiredkaarten, tjah wat doe je ermee, gelukkig heb ik er nog geen 1 gehad... ik denk wel dat als er een kaart expired zou raken ik een kaartje erachteraan stuur.

verder wachten op hurrays hier, nog niks binnen. wel 2 kaartjes vandaag, leuke uit Finland en 1 uit Amerika, hadden jullie niet verwacht he ;)

nou ik ga weer op hapjesjacht, want ik vind het altijd leuk om "aparte" hapjes te serveren voor vrijdag! owjah ik heb besloten op mijn werk op popcorn te trakteren die ik zelf ga poppen :D leukleuk!
Ik wil ook meedoen met de hyvesruil, maar kan diegene die het organiseert mss een pb'tje sturen ofzo via hyves, ik kijk hier zo vaak niet meer momenteel..

1 van mijn expired kaarten is aangekomen trouwens, mag nog 1 onderweg hebben maar even wachten ermee :-)
Dank voor alle felicitaties. Er veranderd verder niet zo veel op werkgebied. Het was een deeltijd (universitaire) studie. De examens had ik twee jaar geleden al afgerond. Toen 2 kids op de wereld gezet en nu (eindelijk) mijn scriptie af gemaakt. Dus ik krijg wel weer wat meer vrije tijd. Maar ik heb net 1 juni een hele leuke nieuwe baan (na 10 jaar bij mijn eerste werkgever, een accountantskantoor), dus voorlopig gaat dat ook nog wel wat van mijn energie kosten (ik zit midden in mijn inwerkperiode). Maar ik ben helemaal blij met deze overstap, want werken op een accountantskantoor met 2 kleine kinderen was voor mij net iets te veel.

Geen postcrossing nieuws vandaag (ik hoop vanavond misschien nog een hurray uit NL, want die is zondag voor de buslichting op de post gegaan, dus zou er nu toch moeten zijn).
Ik had vandaag zomaar 3 kaartjes in de bus; USA, Finland en Noorwegen.

Was net ook even bij het postkantoor geweest en tja, toen ik thuis kwam toch maar op "send postcard" gedrukt. Mijn kaartjes mogen naar Rusland, Tsjechië en Finland.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:neferisis schreef op 21 juni 2010 @ 22:06:

@Noa-lynn > weet je al welke BN-ers er woensdag komen in dat radioprogramma?

Harold Verwoerdt (Coole Piet ) presenteert het.

De BN-ers van morgen zijn Roxanne & Dre jr, Dennie Christian en Kevin Smit.

Kreeg net een hyvesberichtje dat het buiten gehouden wordt vanwege het hele mooie weer .

Het is mijn BN-ers periode wel, 2 weken terug ook bij sterren.nl geweest en afgelopen vrijdag Jan Smit gezien en nu dus weer naar sterren.nl.
quote:chayuz schreef op 22 juni 2010 @ 19:36:

expiredkaarten, tjah wat doe je ermee, gelukkig heb ik er nog geen 1 gehad... ik denk wel dat als er een kaart expired zou raken ik een kaartje erachteraan stuur.

Ik heb juist zondag al mijn expired kaarten, het waren dr 4, nog een 2de kaart gestuurd.

Eind van de maand ga ik voor mezelf een 'kaartjes stuur-limiet' instellen, ben dr nog niet uit hoeveel ik dan per maand mag sturen.

Alle 23 kaarten onderweg hebben is geen doen, zondag totaal 18 kaarten geschreven en ik was het zo zat naderhand.
quote:noa_lynn schreef op 22 juni 2010 @ 20:02:

Alle 23 kaarten onderweg hebben is geen doen, zondag totaal 18 kaarten geschreven en ik was het zo zat naderhand.Phoe... ik heb soms al geen zin om 3 kaarten te schrijven...
Hyvesruil, count me in.

C_estelle, gewoon naar Frankrijk die kaart sturen van Zuid-Afrika verliezen is toch erg maar een kaart maakt het goed.

Janna, paardebloem ken ik niet.
quote:steph schreef op 22 juni 2010 @ 21:29:

Janna, paardebloem ken ik niet.

Die met begint het al te kriebelen? Met 2 uitgebloeide paardebloemen erop?

Wie wilde deze keer de hyvesruil regelen??
quote:Janna80 schreef op 22 juni 2010 @ 17:28:

oh, en zullen we binnenkort weer een hyves ruil doen? Ik ben voor!
quote:Janna80 schreef op 22 juni 2010 @ 21:12:

[...]

Phoe... ik heb soms al geen zin om 3 kaarten te schrijven...Kan ik me nou helemaal niet voorstellen...
Steph, ik zag net dat bij iemand anders die WK-kaart al 18 keer gefavoriet is. Dan zal die Fransoos er toch ook geen probleem mee hebben?

Ik had net nog weer een hurray, jammer genoeg leeg. Het was haar eerste ontvangen kaart. Laten we dat dan maar als excuus geven..... En mijn nieuwe kaart mag naar Maleisië..... weer een nieuw land in mijn lijstje!!!
Snjokorn, ga dit weekend je tent eindelijk uitproberen? Of werkt het weer wederom niet mee?

Mijn man gaat morgen zijn nieuwe tent bij de Braassem opzetten en er tot zondag in bivakkeren (nou ja, overdag mag hij fijn buiten spelen). Hier zijn de weersvoorspellingen prima. Ik hoop alleen dat er ook wat wind komt, is wel fijn als je een NK moet zeilen;)
Dag dames, gisteren nog een Hurray uit Duitsland gekregen.

Helaas wederom geen kaartjes voor mij in de bus....al een week geen kaartjes meer ontvangen....

Gisteren 2 nieuwe adressen aangevraagd: eentje was dus USA en eentje naar de Canarische Eilanden.
Ik doe mee met de hyvesruil!

Leuk Kaatje, een kaart naar de Canarische Eilanden, welk eiland?
Las Palmas (is dat een eiland?? )

En ik had een tweede kaartje naar mijn expired adres gestuurd in Thailand. Alleen wel een Idrukker kaartje (die met de NL vlag in het water) want voor hetzelfde geld komt ie weer niet aan....

En ook nog gratis Idrukker kaarten besteld gisteren, die van Nederland met de stroopwafels.
Las Palmas is toch een van de canarische eilanden?

Die stroopwafelkaarten heb ik ook nog hier. Die doen het best goed en anders bewaar ik ze gewoon een tijdje

Ik heb nu weer 9 kaarten onderweg...
Plieno gefeliciteerd met het afstuderen !!

JJ, jammer van het bod, maar wie weet haakt het andere stel toch nog af

Oh mijn mooiste kaarten bewaar ik trouwens op mijn deur! Zodat iedereen die mijn kamer betreed met mijn hobby wordt geconfronteerd De rest van de kaarten bewaar ik in een doosje en sommige komen terecht op mijn prikbord (al hangt die ook al bijna vol)

Tot nu toe mag ik 3 kaartjes aanvragen voor de PC-meeting, schiet nog niet erg op! Ik hoop op nog een paar voor zaterdag.

Wel wat leuke kaarten ontvangen gisteren, waarvan 3 officials. Mag ook wel, want het verschil tussen send and received was vrij groot aan het worden.

Oeh en ik heb nieuwe zegels van PMK binnen!

Weinig nieuws, moet zo even naar xenos om iets te kopen waarop ik mijn traktatie kan leggen/in doen voor vrijdag. Een grote opbergbak of dienblad ofzo? hhmmm even kijken....

Fijne zonnige dag allemaal !! xxx

PS: ik doe uiteraard ook weer mee met de hyvesruil!
Sweetcandy, Xenos heeft een lijn die op Blond lijkt nu, met theezakjes en snoepjes op blik gedrukt, misschien zit daar iets bij?
Jaaaa, dat nep-Blond van de Xenos heb ik ook!! Leuk man, en niet duur
Hallo mede postcrossers!!!

Long time no see! Ik heb het zooooo druk gehad, ik had zelfs geen tijd om kaartjes te schrijven.. Al had ik ze wel al aangevraagd.. Ik heb er ook een nieuw land bij, Argentinie! Kaart mag naar Buenos Aires!! Vandaag eens even wat kaarten schrijven! Ben gelukkig even een dagje vrij! Heb ook nog twee RRs die ik moet schrijven! Dus ik heb weer wat te doen vandaag! Verder wil ik ook nog naar de Xenos vandaag heb besloten dat ik ook mn ontvangen kaarten in een doos ga bewaren. Ik loop ondertussen zo achter met inplakken dat ik er ongelukkig van word. Dus Sweetcandy misschien kom ik je straks wel tegen hahaha!

Hoe is het verder met jullie? Veel kaarten ontvangen? Leuke hurrays gehad?

JJ, ik zag dat je bod niet in behandeling werd genomen.. Wat jammer zeg...

Steph, hoe is het met jou? Alles weer een beetje tot rust gekomen?

Snjokorn, hoe staat het met je kampeer activiteiten?

Noa-Lynn, zo jij begeef je steeds tussen de Bekende Nederlanders! Leuk hoor! En hoe is het met de buurman?

C_estelle, wat las ik nou toch weer, had jij een mannenhart gebroken.... Het festival kon ik hier achter in de tuin gewoon horen! Handig hoor als je zo dicht bij woont haha!

Janna, geen zin om kaarten te schrijven,, ik wel hoor! Al vind ik uitzoeken van de best bij het profiel passende kaart nog wel een stukje leuker denk ik hahaha!

Kaatje, wat vervelend dat je geen kaarten krijgt... Word straks vast dubbel en dwars goed gemaakt!!

Plieno, nog van harte gefeliciteerd met je afstuderen! Lekker hoor daar ben je weer vanaf!!!

Chayuz, leuk hoor hapjes verzinnen!! En popcorn valt vaak goed in de smaak! Alleen vind ik er nou weer niks aan haha kwestie van smaak!

Stefanie, heb je het erg druk dat je niet meer zo vaak langs komt?

Neferisis, kan het me ook niet voorstellen hoor:)

Zazana, hoe is het met jou meid??

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, maar mezelf kennende.... Ik kom straks weer langs! Heerlijk zo lekker nixen op je vrije dag!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven