Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Hallo hallo

JJ jammer van het bod!... Misschien heb je nog geluk, en anders vind je echt wel jullie droomhuisje!

Noa-lynn, je krijgt het weer druk hoor... hahaha binnen bekend nederland!!! Coole piet, zou je hem wel herkennen zonder schminck? hahaha lachen hoor.

Vind het trouwens jammer dat Fieka hier niet meer post, ze heeft meegedaan met de hyvesruil.. maar heeft nooit gereageerd of ze het kaartje ontvangen heeft.

Ik doe trouwens ook wel weer mee met de hyvesruil!

Heb de laptop even aan de kant gezet, druk druk .. en mezelf kennende als ik eenmaal dat ding aandoe, dan blijf ik altijd TE lang zitten. Nu even een pauze ingelast dus mocht weer van mezelf.

Van de week een envelop gekregen met kaarten, een official uit Brazilie, 1 kaart met leuke text van de profielhoudster. En daarbij zaten iets van 6 dezelfde kaarten van haar studenten die engels leren. Wel leuk dus, nu vroeg ze ook of ik kaarten naar kon sturen, voor haar studenten. Dus gaat er een envelop met IDRUKKER kaarten naar Brazilie. Vandaag ook 2 kaartjes gekregen, Italie en China .

Ook kreeg ik een hurray, had iemand een vliegtuig kaart gestuurd, diegene vond hem fantastisch n de kaart werd ook direct 7 keer totfavoriet gekroond.

Nu weer een aantal kaarten aangevraagd.

Dit is nu mijn lijstje wat nu onderweg is:

Nederland 0 dagen

Taiwan 0 dagen

Finland 0 dagen

China 0 dagen

Rusland 0 dagen

Portugal 0 dagen

Australie 5 dagen

Hong Kong 5 dagen

Duitsland 9 dagen

Singapore 41 dagen (langer als 1 maand niet online geweest.)
Haai Justme!

Haha dat ken ik hoor, als dat ding eenmaal aan staat blijft hij vaak te lang aan staan... Ja inderdaad Fieka is al een tijd niet langs geweest.. Jammer dat ze niet heeft gereageerd of ze jou kaartje heeft gekregen..

By the way, ik doe ook weer graag mee aan de hyves ruil!

Ik zit hier omringd door kaarten, postzegels, pennen en andere ellende. Heb er een beetje een bende van gemaak al zeg ik het zelf. Heb weer even 6 kaartjes geschrevn voor 2 RRs! Die gaan samen met nog 5 andere kaartjes voor een andere RR zo meteen op de post!!

De postbode bracht mij zojuist 2 kaarten! Eentje uit Duitsland, al stond er op de kaart een mooie afbeelding uit Thailand! Dit was van een RR. Nog een kaartje uit Tjechie een official. Leuk kaartje van een kinderserie maar de achterkant was niet te lezen.... En diegene was 35 nou dan mag je toch wel eens normaal kunnen schrijven lijkt mij.. Maar goed. O ook nog een EHBO boekje binnen. Moet zaterdag EHBO cursus doen voor die bagger organisatie. Gisteravond om 10 uur kreeg ik een mail dat het geld voor vandaag op de rekening moest staan. Dit grapje moet uit eigen zak betaald worden... Ik krijg geen reiskosten vergoeding (alkmaar-almere) Mag geen uren schrijven en moet zelfs mn lunch zelf mee nemen... Heb er nu al geen zin in... En dat op mn vaders verjaardag....
@tine2804: Wat een onprofessionele aanpak zeg, die cursus. Hopelijk ben je er snel klaar en kan je toch nog naar je vader's verjaardag.

@all: Ik doe ook weer graag mee aan de Hyves-ruil. Is me tot nu toe heel goed bevallen. Jammer dat Fieka niet meer meeschrijft maar misschien leest ze nog altijd wel mee.

Hier werd ik gisteren verrast met 6! kaarten in de bus. Dat was wel even feest natuurlijk.

1 kaart met een Bunzing uit Wit Rusland. Met een NL-tekst erop die door een vertaalcomputer gemaakt was. De meiden vinden 'm 'schattig....'.

Een kaart uit USA met 2 honden een pop in een mand. Monsterlijk vind ik. Handschrift ook nauwelijks te lezen maar iets over het voetbal in Zuid Afrika.

Een leuke kaart uit Nederland met een verzameling zeepjes. Ik ben dol op verzamelingen dus deze was helemaal goed.

Dan nog een kaart van Poeh-beer uit Litouwen. Wel aardig. De postzegel van de spelen in Vancouver vind ik mooier :-)

Een kaart uit Kroatie (land had ik nog niet) met een kinderboekillustratie van het boek dat daar in 2007 kinderboek van het jaar werd. Leuk verhaaltje erop.

En een kaart van Seattle van een 14-jarig Amerikaans dametje.

Verder nog 2 hurrays en nieuwe kaarten zijn onderweg naar Belgie en Australie. Allebei landen die ik ook nog niet had.

De post is hier altijd laat, dus ik ben benieuwd wat er vandaag onze kant op gaat komen.

Lampje
Neferisis, bedankt voor je enorme leuke kaart i just LOVE Pipi Langkous hihi! zoals je zo mooi had geschreven, ik zal altijd wel rebels blijven haha!

oehhh mijn birthdaykriebels beginnen al helemaal te komen.

straks ga ik eerst even naar de kapper, geen idee wat ik ga doen maar ze mogen me wel verrassen, groeit toch wel weer als ik het niks aan vind! en dan druk popcorn bakken voor de kids en muffins voor mijn collega's. hopen dat dat gaat lukken!

even denken,. volgens mij verder geen pc nieuws.. of, owjah, mijn kaart naar Canada is aangekomen. ga nog even geen adressen opvragen omdat ik nog geen postzegels in huis heb en ik eerst andere dingen moet doen van mijzelf!

ow en ik heb een nieuwe (tweedehandse) fiets, helemaal blij, een matdonkergroene omafiets met mand voorop, nu ben ik helemaal hip! beetje egopost hier, maar ik ben momenteel ook zo druk als een klein kind haha.

Xenos nepblond is trouwens echt heel leuk, laatst een heel pakketje gemaakt voor een verjaardag! diegene was helemaal happy!

Tine, mooi balen van die EHBO cursus, verdorie zeg! kan goed begrijpen dat je daar dan absoluut niet op zit te wachten!

lampje, mooie lading kaarten had jij in de brievenbus! heerlijk zeg!
Ben ik weer !

Nou, het is gelukt hoor: de traktaties voor vrijdag zijn af! Heb bij xenos een mooi, diep dienblad gekocht die ik later ook nog weer kan gebruiken uiteraard. Alles past erop/in!

Zonet een hurray uit Belgie gehad. Ik denk dat ik zo alvast adressen ga aanvragen voor de meeting. Dan liggen de kaartjes vast klaar! Dan wordt de travel-tijd iets langer, maar geeft niets

Ik mis trouwens de leuke ansichtkaatjes van de xenos :(

Kreeg ook nog een rare U2U van een tag:

Hi,*** (naam)

I've recieved your card today! The palace of fine art is beautiful! thaks!

best regards to you and your son! pool for summer is a great idea!

*** (naam)

Ik heb haar wel een kaartje gestuurd, want het is een reply..... maar ik heb geen zoon... en ook geen zwembad.....
Tine, met ons gaat het goed met schoonma uiteraard niet. Ze heeft het zo zwaar, zo zielig.

Sweetcandy, die tagster zal wel een vergissing hebben gemaakt.

Twee kaarten, België (leuk en een mooi verhaal) en Finland ook leuk. Ook nog een hurray, ik moet morgen eens beginnen met kaarten aanvragen want het zijn er nu officieel 11 die ik mag aanvragen. En dan tags ed.
Grrrr, weer geen kaartje vandaag
Hier ook geen kaartje...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
en wat ga jij trakteren sweetcandy??

kheb net nieuw plantjes in de bloempot bij onze deur gedaan. dat ding had ik vorig jaar gekregen van mn oma (uberdegelijk) maar ik had de plantjes dood laten gaan. En gezien zij vrijdag ook komt dacht ik, laat ik het eens goed doen haha!

nou ik ga even eten en dan druk popcorn bakken
Hier nog geen PC nieuws maar ik mag naar huis dus wie weet, liggen er kaartjes op me te wachten.

Neferisis en Tine: ik ga van het weekend nu écht k(r)amperen. Weet nog niet of ik vrijdag, zaterdag of zondag vertrek. Even de weersverwachting afwachten.

Tine: stom zeg van die cursus. Hoop inderdaad ook dat je er snel mee klaar bent.

Wauw Lampje, wat een goede score zeg.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik had wel een kaartje, uit Rusland! Een mooie van St. Petersburg.

Oww, en vannnacht 2 Hurrays, Canada en Duitsland.

Gelijk nieuwe kaarten aangevraagd en die mogen naar, Tjechië en (suprise) Duitsland!

Zag net trouwens dat ik over 2 dagen een jaar Postcrosser ben.

Nu snel nog wat boodschappen doen en daarna eten!
nou, ik ga morgen op ijsjes trakteren. popcorn is levensgevaarlijk, ben 2 aangebrande pannen verder. ben het nu al zat....

Ach, met deze temperaturen is ijs juist lekker!!
dat ga ik ook maar als excuus gebruiken gezien sommige kids al op de hoogte waren van popcorn. erg hangt echt een enorme muffe lucht nu thuis! zucht, hoe deed oma dat toch altijd vroeger (net als ramen lappen)
quote:c_estelle schreef op 21 juni 2010 @ 22:54:

Chrisy, misschien dat ik ook nog wel met die andere meet meedoen, de Vivameet in Utrecht begint pas om 16 uur

Moet nog even kijken hoe ik het dan ga doen met opvang van Larf. Wanneer ik het weet, kan ik me dan via jou aanmelden?

Ik heb je onder voorbehoud alvast opgegeven want er konden maximaal 45 mensen mee en ze zaten al op 41.

Tine heeft zich deze week ook nog opgegeven zag ik! Gezellig!
Haha... leuke hurray vandaag (ik had een hup holland hup kaart naar Duitsland gestuurd!).

"thank you very much for your nice card, and congratulations for the winning of the first round !!! I hope we will win today !!! Very exiting !! Have a nice time,"

Vond het wel lef hebben om dit (overigens leuke) kaartje naar een Duitse te sturen.
Ik had vandaag een 2tal doorgestuurde postcrossing mailtjes, bleken van mn zus te zijn die geen tijd/zin/kaartjes e.d. in huis had en of ik ze wil sturen en schrijven voor dr.
En nog een lege hurray van een pools jongetje... jammer... maar het is een kind, dus vind ik het minder erg dan wanneer het een volwassene is (die moet kunnen beseffen dat je een berichtje terug wel kan waarderen).

Toch stom dat mijn kaart naar DE en PL eerder aankomt dan mijn kaart naar NL (die tegelijk op de post is gegaan). Ach, het onvoorspelbare is toch het leuke aan postcrossing, nietwaar?
Je laat je gebruiken Noa, doe je dat ook bij haar?
quote:plieno schreef op 23 juni 2010 @ 21:13:

Toch stom dat mijn kaart naar DE en PL eerder aankomt dan mijn kaart naar NL (die tegelijk op de post is gegaan). Ach, het onvoorspelbare is toch het leuke aan postcrossing, nietwaar?Misschien is hij/zij op vakantie?
Ik heb 3 hurrays, dus straks of morgen even nieuwe kaartjes schrijven!
Noa_Lynn niet doen hoor, je zus gebruikt je!

Plieno gefeliciteerd met je eindresultaat.

JJ nog iets van de makelaar gehoord?

Hyvesruil Yes, yes yes, ik ben voor!

Gisteren 2 Hurrays: Rusland na 18 dagen en China na 76 dagen (dus niet opgeven dames, ik stuur zelden een 2de kaart en ook geen pb trouwens).

Geen kaartjes....

Vandaag 5 kaarten verstuurd: Duitsland, Polen, USA, Finland en Belarus.

1 Hurray uit China na 16 dagen en wederom geen kaartje voor mij....

Ik haal het andersom inderdaad niet in mn hoofd.

Ze wist ook al aardig mn tijd in te delen voor gisteren, vandaag, morgen, overmorgen e.d.

Heb gisteren wel opgepast maar nu toch echt gezegd dat mijn vakantie niet een startsein is om bij haar ´in dienst´ te gaan als oppas of chauffeur.

Verder is het wel een schat van een zus maar soms .
Als ze geen tijd/zin/kaartjes heeft, hoeft ze ze toch niet aan te vragen?

Hier geen kaartjes vandaag en ook geen hurrays.. Polen is al 37 dagen onderweg, ik vind dit toch wel heel lang of niet?
4 adressen aangevraagd en geschreven, alvast voor de meeting. 2 verre landen en dan nog NL en Frankrijk....

Heb net tot half 10 buiten gezeten, heerlijk hoor !!!

@ Chayuz, ik heb bij Aldi wat gekocht --> verpakte snoepjes en een koekje en dat in folie bij elkaar gemaakt met een lintje erom

Morgen nog even wat voor begeleidster kopen, doosje bonbons ofzo... niet iets bijzonders, zo bijzonder was de stage ook weer niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven