Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Speciaal voor Tine
Tine, kom dan maar gauw.

Kleine man kan best nog wel een knuffel gebruiken.

Heb vandaag weer zo'n beetje heel de dag met hem op de arm gelopen.

Nu hangt hij al tegen zijn papa aan op de bank naar het Nederlands elftal te kijken.

En ...... hij is stil.

Kind van z'n vader hoor, deze mama heeft niks met voetballen.

Chayuz, lekker hoor muffins.

Krijg er trek van.

Toevallig kreeg ik vandaag een kaart uit Finland (met zo'n wit beestje = dat een Moomin????) en een muffinrecept op.

Dus mijn tweede trek in muffin moment vandaag.

Naast de kaart uit Finland ook een flink kleurrijke uit Duitsland (tekst helaas zo'n beetje onleesbaar) en een oude zwart-wit kaart/foto uit Nederland.

Net 2 adressen aangevraagt.

1 kaart naar Polen met in het delfts blauw geschilderde klompen op en 1 kaart naar Wit - Rusland.

Deze laatste wilde graag een kaart met een vlag op.

Heb de I-drukker met alle vlaggen van de deelnemers van het wk gedaan.

Heb nu nog 1 adres over, maar die bewaar ik voor het weekend denk ik.

En dan hoop ik stiekem dat er nog een paar hurraytjes binnen komen.
Hier vandaag twee kaartjes in de bus. Eén uit Duitsland en één uit Ukraine.

Mijn kaartje naar Roemenie is na 173 dagen aangekomen. Nou ja ik had zondag een nieuwe gestuurd. Ik heb nu nog 5 experid kaarten. Totaal zijn er nu 130 aangekomen en heb ik er 126 ontvangen. Heb er nog 8 onderweg, dus mag nog 2 keer op de "send" knop drukken.

Jaaaa, een hyves ruil, ik doe mee.
Hier geen kaartjes en ook geen hurray. Wel een nieuw adres aangevraagd en dat mag naar Finland dus dat is ook onderweg :-)

Verder is het hier stil, sta er nog maar 3 achter en ze zijn alle 10 onderweg. Het duurt allemaal zo lang de laatste tijd maarja, geduld hé
Stefanie, heb je je geduld pilletje niet ingenomen?? Ik doe dat altijd trouw als ik opsta elke morgen:)

Beachlover, wow 173 dagen! Die is even een omweggetje gaan doen zeker haha!

Anita, ow ik kom kleine man zo een knuffel brengen hoor geen probleem!! Zo zielig als ze zo uit hun doen zijn. Was vast een super lief gezicht, de mannen voor de voetbal!

Chayuz, dank dank dank dank:)
Zo de muffins zijn klaar, oudjaarsborrel staat naast me en irritaties naar het getik waarvan ik niet weet waar het vandaan komt begint te komen....

nu lekker wachten tot vriendlief thuis komt (die is ergens anders voetbal wezen kijken :D )

Het is hier verder mooi rustig, allemaal voetballiefhebbers?? is het dan echt zo bizar er een schijthekel aan te hebben?
Ik heb de Idrukker kaarten met Hup holland hup besteld. Wilde eerst die met die vlaggen, maar die hebben al veel mensen hier en daar staat heel groot 2010 op
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
kun je niks aan doen Janna ;)
Vandaag 5 nieuwe adressen aangevraagd: China, Thailand, United Kingdom, Tsjechie en Wit-Rusland.

2 hurrays uit Nederland en USA. Ook zijn er weer veel kaarten favoriet gemaakt.
quote:chayuz schreef op 24 juni 2010 @ 23:15:

Het is hier verder mooi rustig, allemaal voetballiefhebbers?? is het dan echt zo bizar er een schijthekel aan te hebben?

Nee hoor, maar ik heb mijn kaarten die ik naar de meeting wil meenemen aangevraagd. De meeste profielen waren nogal vaag en dan ben je best lang bezig om iets passends te vinden (en bijpassende postzegels). De kaarten mogen naar Frankrijk, Wit-Rusland, NL (geen bekende), Polen, Finland, V.S. en Italië.

@Anita > wat bewegende beelden al niet doen met zo'n hummel. Mijn zoon kreeg ik rustig door hem in de maxicosi voor een draaiende wasmachine te zetten. Vooral bonte was deed wonderen!
Hahaha, leuk. lekker voor de wasmachine...
Happy Birthday Chayuz!

En goedemorgen iedereen!

Ik heb gister toch zo'n leuk kaartje gehad van Stefanie!!

Als iemand schrjift; heb een adres in NL gekregen, iemand van hier, ben ik dat toch nooit, want ik heb de optie NL niet aanstaan. Maar als het van een Belg komt kan het natuurlijk wel! Echt heel erg leuk.

Ik wil ook weer meedoen met de hyvesruil.

Verder geen nieuws, ben beetje afwezig hier en op postcrossing, heb zware gezondheids dip en lig bijna fulltime op bed. Jammer met dit mooie weer, van hevige pijn en beroerd zijn word je zowiezo ook niet vrolijk.

Fijne dag voor allen!
@Chayuz, van harte gefeliciteerd meid!! Maak er een mooie dag van! Het weer zit in ieder geval mee! Heb je al uitgevonden waar het getik vandaan komt?

@Janna, goed dat je het zegt, ik moet ook nog steeds even Idrukker kaartjes bestellen!

@JJ, tis weer lekker druk bij jou, kaartjes schrijven, hurrays lezen!! Leuk leuk leuk!

@Neferisis, ook weer een stapeltje kaarten om te schrijven! Maar dit keer kan je ze mee nemen naar de meeting! Leuk hoor! Haha hummel voor de wasmachine! Waar dat al niet goed voor is!

@Kozoo, o meid wat vervelend dat je je niet lekker voelt net nu het weer zo mooi is. Ik hoop voor je je dat het snel beter word en dat je toch nog even kan genieten van het zonnetje. Sterkte!

Hier nog steeds niets. geen hurrays en geen kaartjes.. Pilletje geduld zit er al weer in.. Dus moet goed komen!
Happy birthday Chayuz.

nu ff verder lezen
Tine ik neem het altijd in! En dat loont, vandaag 2 hurray's, uit Duitsland en van Kozoo! Blij dat je het kaartje leuk vindt :-) Heb mijn best gedaan haha
Oooh proficiat met je verjaardag chayuz!!!
Zazana, ik doe op donderdagmiddag vrijwilligerswerk met psychiatrische mensen (weet ff niet hoe ik het anders moet zeggen). Gisteren in de hitte met nog een collega met twee rolstoelen een stukje gelopen naar een dierenboerderij op het terrein (het was echt heet) en daarna een ijsje eten ergens binnen waar het ook heet was. Vandaar moe en klam ed.

Ik weet ff niet wie het vroeg maar we zorgen uiteraard goed voor schoonma en ze hoort elke dag ff iets van ons. Dat doet haar goed.
Chayuz gefeliciteerd met je verjaardag, geniet er van!

Ik heb vannacht nog een hurray uit Canada ontvangen na 9 dagen reizen.

Vandaag nog niets maar dat kan nog komen.

Ik ga zo manlief ophalen van het werk, daarna wachten op de kindjes uit school en ze naar mijn zus brengen voor een nachtje. Wij gaan ons 11-jarig huwelijksjubileum vieren bij Concert at Sea. Ik heb er onwijs veel zin in.

Ik kom morgen wel vertellen hoe het was....

Voor iedereen die morgen naar Den Bosch gaat veel plezier!
gefeliciteerd Chayuz!

Nou, ik kreeg net bericht dat mijn kaartje naar Rusland was aangekomen. Was naar dat meisje dat clowns spaarde, dus ik had toch keiveel moeite gedaan om een clownskaart te kopen? Uiteindelijk had ik een houten kaartje opgestuurd met een clowntje erop. Nou de reactie was een echte anticlimax:

''thank you very much''. pfff zal nog eens moeite gaan doen zeg....

Maargoed. Ik ga wel weer een nieuw adres aanvragen straks.
Overigens is mijn kaart naar China al 29 dagen onderweg, zij is al 2 weken niet meer online geweest.

Idem met degene uit Taiwan, die is ook al 15 dagen niet meer online geweest (kaart is 15 dagen onderweg).

Ook het meisje uit Finland is niet meer online geweest sinds ik haar kaartje op de bus heb gegooid (10 dagen geleden).

En mijn nieuwe kaartje mag naar NL. Misschien wel iemand van hier, dat weet ik niet
Kaatje, jammer zeg van die reactie. Zoveel moeite voor bijna niets.

Dank je Chrisy, jij ook.
@Stefanie, ben blij dat het bij jou vandaag ook gewerkt heeft:)

@Steph, fijn dat schoonma zon lieve schoondochter en zoon heeft! Dat doet haar vast heel veel goeds!

@Chrisy1, gefeliciteerd met je jullie huwelijksdag! En wat een leuke orignele manier om dat te vieren!! Heel veel plezier!

@Kaatje, wat stom dat je zon reactie kreeg...

Hier vandaag niet heel veel bijzonders gedaan, vanmorgen even de auto van mn broertje opgehaald bij de garage, daarna hier het winkelcentrum in. Toen weer naar huis, en daarna de stad nog weer in. Heb wel 24 kaartjes gescoord:) Waavan 20 bij Art Unlimited!! Voor degene die mee gaan met de meeting in september, ik ben ook al zoek geweest naar een leuk restaurantje om wat te gaan eten:)
@Chayuz: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Chayuz, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Chayuz! (beter laat dan nooit )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven