Postcrossing 5
zaterdag 26 juni 2010 om 21:42
Oohhww Ligaa! Normaal werk ik ook ieder jaar op het TT-circuit, maar helaas kwam het dit jaar niet uit
Anders kwam je me misschien wel tegen Het zal wel weer een groot feest zijn geweest met al die dronken droppies!
De meeting vandaag was trouwens supergezellig! Geloof dat we in totaal met 28 postcrossers waren. Helaas geen Bossche Bol gezien, misschien een andere keer dan maar...
De meeting vandaag was trouwens supergezellig! Geloof dat we in totaal met 28 postcrossers waren. Helaas geen Bossche Bol gezien, misschien een andere keer dan maar...
zaterdag 26 juni 2010 om 22:33
Goedeavond iedereen,
Wat een ontzettend leuke ketting heb je gekregen van je liefje, Chayuz! Fijn dat je zo hebt genoten van je verjaardag!
Ook goed om te horen dat de meeting naar de zin is geweest
Kaatje: wat een stomme reactie uit Rusland! Bah.
Hier 2 kaarten, 1 met de gekleurde strandhuisjes van the postcardstore uit duitsland en 1 lelijke uit Frankrijk maar met een heel toffe postzegel van Asterix!
1 hurray ook uit the USA.
Wat een ontzettend leuke ketting heb je gekregen van je liefje, Chayuz! Fijn dat je zo hebt genoten van je verjaardag!
Ook goed om te horen dat de meeting naar de zin is geweest
Kaatje: wat een stomme reactie uit Rusland! Bah.
Hier 2 kaarten, 1 met de gekleurde strandhuisjes van the postcardstore uit duitsland en 1 lelijke uit Frankrijk maar met een heel toffe postzegel van Asterix!
1 hurray ook uit the USA.
zaterdag 26 juni 2010 om 22:53
zaterdag 26 juni 2010 om 23:01
zaterdag 26 juni 2010 om 23:11
Wat was het warm vandaag! De meeting was leuk, wel veel mensen en kaarten, je zag door de bomen het bos niet meer. Bij de lunch verscheen opeens een blaaskapel (het was hun stamcafé) en ze produceerden meer decibellen dan een stadion vol vuvuzela's!
Ben met 35 nieuwe kaarten thuisgekomen en een stapeltje Boomerangs. Laat die hurrays nou maar komen.
@Steph > we hebben elkaar gesproken hoor! Ik zat bij je aan de bar, net om het hoekje samen met mijn vriendin. Mijn nick begint met een C. Nog bedankt voor de WK I-drukker kaarten. Heb je die tas na de lunch gekocht?
@Chayuz > je schrijft aardig Russisch , bedankt voor de felicitaties.
Wat een geinige ketting van je lief, heel zoet.
@Sweetcandy > alweer aan de studie?
@Kozoo > die Bossche Bollen hebben we alleen in de etalage bij de bakker gezien. En amigurumi is echt leuk om te doen.
@Ligaa > oeps, verslapen, da's schrikken. Je hebt kennelijk nu je eigen race gereden .
Ben met 35 nieuwe kaarten thuisgekomen en een stapeltje Boomerangs. Laat die hurrays nou maar komen.
@Steph > we hebben elkaar gesproken hoor! Ik zat bij je aan de bar, net om het hoekje samen met mijn vriendin. Mijn nick begint met een C. Nog bedankt voor de WK I-drukker kaarten. Heb je die tas na de lunch gekocht?
@Chayuz > je schrijft aardig Russisch , bedankt voor de felicitaties.
Wat een geinige ketting van je lief, heel zoet.
@Sweetcandy > alweer aan de studie?
@Kozoo > die Bossche Bollen hebben we alleen in de etalage bij de bakker gezien. En amigurumi is echt leuk om te doen.
@Ligaa > oeps, verslapen, da's schrikken. Je hebt kennelijk nu je eigen race gereden .
zaterdag 26 juni 2010 om 23:27
Muts dat ik ben. Ja, die tas heb ik gekocht na de luch bij Expo, koopje overigens net 11 euro.
Kozoo, ik ben nu aan het leren haken. Valt niet mee.
Juuf, ik heb geen tassentic hoor. Eentje waar alles in kan, eentje voor het uitgaan (portemonnee, legitimatie (nooit nodig) en mobieltje) en nu een grotere voor oa meetings. Drie dus maar.
Kozoo, ik ben nu aan het leren haken. Valt niet mee.
Juuf, ik heb geen tassentic hoor. Eentje waar alles in kan, eentje voor het uitgaan (portemonnee, legitimatie (nooit nodig) en mobieltje) en nu een grotere voor oa meetings. Drie dus maar.
zaterdag 26 juni 2010 om 23:36
De postbode had vandaag 2 kaarten in de bus gegooid. Een official uit DL (een niks-aan multiview) en een direct swap uit China voor zoonlief: een mascotte van de Olympische Spelen in Beijing 2008. Die kaart was op 30 april gepost!
Nu mijn bed eens opzoeken, eens kijken of het uit te houden is onder het dekje. Slaap lekker allemaal!
Nu mijn bed eens opzoeken, eens kijken of het uit te houden is onder het dekje. Slaap lekker allemaal!
zondag 27 juni 2010 om 09:21
Typ ze Sweetcandy!!!
Voor iedereen een goedemorgen op deze zonnige dag.
Leuk om te lezen dat het een gezellige meet is geweest.
En dat vele van ons kaartjes hebben gekregen.
Chayuz, heel mooie ketting heb je gekregen.
Ligaa, oopsie verslapen.
Gelukkig had je zelf vervoer.
Hier gisteren geen hurrays maar wel een kaartje uit Taiwan.
Met de SunMoonLake.
Heel mooi!!!
Straks nog maar eens 2 adressen aanvragen.
Voor iedereen een goedemorgen op deze zonnige dag.
Leuk om te lezen dat het een gezellige meet is geweest.
En dat vele van ons kaartjes hebben gekregen.
Chayuz, heel mooie ketting heb je gekregen.
Ligaa, oopsie verslapen.
Gelukkig had je zelf vervoer.
Hier gisteren geen hurrays maar wel een kaartje uit Taiwan.
Met de SunMoonLake.
Heel mooi!!!
Straks nog maar eens 2 adressen aanvragen.
zondag 27 juni 2010 om 09:49
Hoi hoi allemaal
Wat is er veel gechreven sorry sorry ik heb nog niet alles gelezen zal vandaag een poging doen
het is hier zo druk met huiswerk ben van 's morgens vroeg tot 's avonds laat bezig inpakken uitpakken de bussen rijden af en aan pfffffff
Maar goed ik hoop dat het wat rustiger wordt kan ik eindelijk wat vaker meeschrijven
Van de week een paar mooie varkenskaarten gekregen en een paar toeristenkaarten
6 kaarten verstuurt mag nog 4 adressen aanvragen maar wacht nog even ik mag er nu 15 onderweg hebben
Niet te hard typen sweet candy is het veels te warm voor
@ ligaa kan ik nog meedoen aan de hyves ruil ???
Fijne zondag allemaal
Wat is er veel gechreven sorry sorry ik heb nog niet alles gelezen zal vandaag een poging doen
het is hier zo druk met huiswerk ben van 's morgens vroeg tot 's avonds laat bezig inpakken uitpakken de bussen rijden af en aan pfffffff
Maar goed ik hoop dat het wat rustiger wordt kan ik eindelijk wat vaker meeschrijven
Van de week een paar mooie varkenskaarten gekregen en een paar toeristenkaarten
6 kaarten verstuurt mag nog 4 adressen aanvragen maar wacht nog even ik mag er nu 15 onderweg hebben
Niet te hard typen sweet candy is het veels te warm voor
@ ligaa kan ik nog meedoen aan de hyves ruil ???
Fijne zondag allemaal
zondag 27 juni 2010 om 09:56
Heerlijk de airco aangehad op de slaapkamer, ben als een blok in slaap gevallen.
Was staat aan (jemig wat worden er veel handdoeken nu gebruikt) straks in de droger (vriend vind ze zacht fijner). Nog poetsen (als vriend gaat werken) en dan niets doen.
Neferisis, waarom waren de zoute dropjes niet zo goed? Ik weet dat er zoethout in zit.
Sweetcandy, succes vandaag met typen. En morgen uiteraard op de studie!
Was staat aan (jemig wat worden er veel handdoeken nu gebruikt) straks in de droger (vriend vind ze zacht fijner). Nog poetsen (als vriend gaat werken) en dan niets doen.
Neferisis, waarom waren de zoute dropjes niet zo goed? Ik weet dat er zoethout in zit.
Sweetcandy, succes vandaag met typen. En morgen uiteraard op de studie!
zondag 27 juni 2010 om 13:13
Ha dames,
Ik bak er ook nog helemaal niks van , van het haken. Heb gister wat leuke kleurtjes katoen gekocht maar het is te dun.. ik moet eerst de steken onder de knie krijgen en dat lukt niet zo goed als het zo strak en klein is. Kan me nu ook niet concentreren met knallende migraine.
Juuf: wat balen dat het nog niet lekker gaat. En dat je dingen af moet zeggen. Helaas weet ik erg goed hoe dat voelt.
SweetcandY; ben je dan helemaal klaar, als je verslag nu af is straks?
Steph, ben benieuwd naar je nieuwe tas, i love expo!!
Ligaa: fijn dat je de ruil weer wilt organiseren
Kreeg zojuist een hele leuke hurray uit china, altijd leuk. En een van mijn kaarten was weer favoriet gemaakt, ook altijd goed.
Fijne dag allen.
Ik bak er ook nog helemaal niks van , van het haken. Heb gister wat leuke kleurtjes katoen gekocht maar het is te dun.. ik moet eerst de steken onder de knie krijgen en dat lukt niet zo goed als het zo strak en klein is. Kan me nu ook niet concentreren met knallende migraine.
Juuf: wat balen dat het nog niet lekker gaat. En dat je dingen af moet zeggen. Helaas weet ik erg goed hoe dat voelt.
SweetcandY; ben je dan helemaal klaar, als je verslag nu af is straks?
Steph, ben benieuwd naar je nieuwe tas, i love expo!!
Ligaa: fijn dat je de ruil weer wilt organiseren
Kreeg zojuist een hele leuke hurray uit china, altijd leuk. En een van mijn kaarten was weer favoriet gemaakt, ook altijd goed.
Fijne dag allen.
zondag 27 juni 2010 om 17:31
quote:steph schreef op 27 juni 2010 @ 09:56:
Het zout in drop is geen natriumchloride, maar amoniumchloride. Amoniumchloride heeft geen invloed op de bloeddruk. Toch kan te vaak en te veel drop eten de bloeddruk verhogen. Dit wordt veroorzaakt door een totaal andere stof, namelijk glycyrrhizinezuur.
Glycyrrhizinezuur is afkomstig uit de zoethoutwortel en geeft drop haar specifieke smaak. Deze stof komt in alle dropsoorten evenveel voor. Dus ook zoete drop, laurierdrop en Engelse drop bevatten glycyrrhizinezuur. Dropverslaafden doen er goed aan niet meer dan 150 gram drop per dag te eten.
Het zout in drop is geen natriumchloride, maar amoniumchloride. Amoniumchloride heeft geen invloed op de bloeddruk. Toch kan te vaak en te veel drop eten de bloeddruk verhogen. Dit wordt veroorzaakt door een totaal andere stof, namelijk glycyrrhizinezuur.
Glycyrrhizinezuur is afkomstig uit de zoethoutwortel en geeft drop haar specifieke smaak. Deze stof komt in alle dropsoorten evenveel voor. Dus ook zoete drop, laurierdrop en Engelse drop bevatten glycyrrhizinezuur. Dropverslaafden doen er goed aan niet meer dan 150 gram drop per dag te eten.