Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Zo hier ook weer even een berichtje van mij.

Ben van het weekend weer heerlijk naar de camping geweest, was echt superrrrrrrrr weer !! Heerlijk... Jongste dochter heeft nu haar zwemdiploma, dus het is nu iets makkelijker, ze mag nog niet alleen zwemmen, maar het gaat de goede kant op.

Heb gisteren nog een kaartje ontvangen uit Schotland, een hele leuke!!!

Leuk dat jullie het leuk en gezellig op de meeting hebben gehad!

Ligaa leuk en super dat je de hyvesruil weer wil regelen!

Chauyz, nog gefeliciteerd, ontzettende lieve ketting!!

Zo wat ben ik blij dat ik een koele woning heb!!!
Neferisis, aan die hoeveelheid kom ik nooit op één dag.

Hogere bloeddruk mag ik wel hebben, zeker op hete dagen. Mijn bloeddruk is giga laag (ivm medicatie). Maar wel enorm bedankt voor de info.

Justme, heerlijk om met dit weer lekker te gaan zwemmen op de camping.
Zo, morgen vroeg nog even bewijsstukken inscannen en assesment voorbereiden. 14.00 is het zover !

BBRRR toch wel erg spannend nu hoor, al denk ik dat ik me geen grote zorgen hoef te maken. Mondeling ben ik vrij sterk... maar ik moet het wél even allemaal op dat moment goed kunnen verwoorden.

Ik kijk uit naar 15.00, dan zit alles erop en kan ik vakantie gaan vieren!

Sorry voor mijn ego-post ;)

Slaap lekker allemaal!
sweetcandy, ik ben alvast aan het duimen voor je!! komt helemaal goed met jou, als ze niet geloven dat je er niks aan hebt gedaan kun je in elk geval al je berichtjes van hier plaatsen dat je zo druk bent

Neferisis, owjah mijn russisch is echt top lang leve vertaalmachines

en wat zijn jullie allemaal aan het haken geslagen helemaal leuk! ik heb in de winter ene poging gedaan maar heb het geduld er denk ik niet voor, snap geen drol hoe die steken nou werken, misschien een "leer haken meeting" organiseren ;)

trouwens, mijn voet is weer helemaal top! vanochtend was ik even aan het voelen en toen voelde ik toch iets hards, pincent erbij gepakt en toch nog een glassplinter van dikke centimeter eruit gehaald! heeft er dus gewoon 1.5 week ingezeten, geen wonder dat ik nog steeds pijn had, wat een opluchting nu!

leuk trouwens dat jullie de ketting tof vinden, ben er zelf ook helemaal blij mee, helemaal mijn ding :D matched vast ook mooi met mn pipi langkous rok hihi!
Sweetcandy: succes met het assessment!
Hoi hoi,

Ik was even op bezoek bij de site van tnt, omdat ik nieuwe buiten europa zegels nodig heb. Lees ik ineens dat de postzegels gaan veranderen (cijfer ipv bedrag). Ik schrok en dacht, nee geen PMK meer! Maar gelukkig! Guldenpostzegels blijven geldig.
Ja, ik hoorde het ook, met een 1 en een 2 erop...

Maar wat daar nou het voordeel van is??
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Sweetcandy, succes!

Chayuz... oei... fijn dat ie er nu uit is...
Succes Sweetcandy!!

Chayuz: pfffweeew.. nou die is er uit nu!

Ik vind dat postzegel gedoe ook maar raar... Niet leuk ook. Sommige landen hebben dat al langer en op de een of andere manier vind ik het juist leuk om te kijken wat voor bedrag er op staat, wat het kost vanuit dat land.

Maar voor buiten NL (of was het nou buiten Europa) blijven de zegels hetzelfde.
quote:Janna80 schreef op 28 juni 2010 @ 10:52:

Ja, ik hoorde het ook, met een 1 en een 2 erop...

Maar wat daar nou het voordeel van is??

Volgens mij alleen dat er geen nieuwe postzegel hoeft te komen bij prijswijzigingen ofzo.

Paar weken terug was dr al een tnt-schrijven over op mn werk, wij vonden het belachelijk.

Het zijn geeneens leuke zegels geloof ik, erg zakelijke uitstraling

..heeeeeeel szzzzaaiiii.

Geef mij maar de donald duck zegels enzo
Oh die 1 en 2 is hier al lang zo. Ik vind het idd idioot maarja hier is het al standaard zo. En wij hebben wel nog steeds leuke zegels voor binnen België, buiten BE zijn het echt saaie postzegels hier, heb het ook ingevuld op de enquete hoor, dat ze eens nieuwe postzegels mogen geven
Kozoo, hier de onze (of toch 1 ervan)

Hoi dames! Hopelijk allemaal een fijn weekend gehad?

Ik heb geen PC nieuws, maar wel een collega aan het Postcrossen gekregen!
goed bezig kaatje! Komt diegene hier ook meeschrijven?

Poeh ik voel mij enorm hip nu, heb een nieuwe telefoon en dit berichtje typ ik dus vanaf mijn balkon op, jawel, mn nieuwe telefoon. Jaja kwordt met de dag hipper!

Ik wens u allen een fijne pcdag! Kga straks aan het werk en hopen dat die kids geen voetbal willen kijken!!!
Wha hip hoor! Fijn he, internet op je mobiel. Vooral als je saai in de trein zit enzo...

Ik moet ook vanmiddag werken en denk dat we wel voetbal gaan kijken.

2 nieuwe kaarten gaan naar Finland en Rusland.
@ Chayuz:

Nee ze houdt niet zo van computers maar ze wil 2 profielen voor haar zoontjes aanmaken. Die vonden het zo erg dat ze nooit post krijgen. Dus toen heb ik haar de link van postcrossing doorgestuurd en vond het allemaal wel erg interessant en leuk! Ben benieuwd.
Sweetcandy, heel veel succes vandaag (ook nog eens hittedag)

Fijne pc-dag allemaal.

Ik ga straks met vriend naar schoonmams, eerste verjaardag zonder schoonpa. Moeilijke dag voor haar.
Kaatje, haha, niet iedereen is er dol op inderdaad. Maar goed toch leuk dat ze meedoet!

Steph, geef je schoonmams een extra dikke knuffel ook namens mij!

Sweetcandy, bedankt voor je kaartje vanaf de meeting :D krijg spontaan zin in aardbeien!

StefanieV --> bedankt voor je verjaardagskaartje, heeft het drankje gesmaakt??

zo en nu ga ik mooi rustig aan richting mijn werk!! tot vanavond!!
chayuz, het is een ijsje geworden ook goed? Een lekkere banana split is het geworden, met slagroom
Hoe gaat dat dan straks precies in zijn werk met de vernieuwde postzegels? Voor mij is dit helemaal nieuw!

Ik heb vandaag veeeeeel kaarten gekregen, joehoe! 2 meetingkaarten, waarvan er maar 1 ondertekend is door Neferisis... hoe kan dat?!?!
Ooohh, er was te weinig plek op de locatie, waardoor een stuk of 8 personen aan de bar zaten (waaronder neferisis), waaschijnlijk zijn niet alle kaarten langs ons gekomen op de een of andere manier.....

Vandaag een kaartje uit Roemenie, niet heel bijzonder maar wel passend bij mijn profiel.

Chayz, gelukkig is je voet weer goed!! enne hip hoor, met een nieuwe telefoon op het viva-forum ;)

Oja! Mijn assesment ging goed! Aardige vrouw. Heb op de onderdelen waarop ik beoordeeld zou worden 2x een 7 en 3x een 8 gescoord. Hartstikke goed dus!
StefanieV --> nou dat vind ik helemaal prima, ik ben echt dol op ijs!!!

JokeJacket, oeh ben jij ook al verwend met een kaartje van de meeting! leukleuk

SweetCandy --> GEFELICITEERD, dat is echt een hele goede score! daar mag je trots op zijn!

verder vond ik zojuist een hurray uit China in mijn mailbox! misschien morgen toch maar postzegels halen (hoe stom het ook klinkt, ik vergeet het steeds!!)
Ik heb een kaart van de meeting, ehh vriend heeft een kaart van de meeting en daar staan ook niet alle namen op.

Verder nog een kaart uit China, zonder naam of ID. Gelukkig kon ik wel de stempel lezen. Zeer gaaf want het is er een van de OS in Beijing.

Sweetcandy, gefeliciteerd meid. Zeer goed gedaan.

We zijn moe van taart snijden en koffie zetten en rondbrengen.

Voetbal wel gekeken want het bezoek was weg.
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 28-06-2010 20:20
Reden: oeps
% gewijzigd
@ Sweetcandy, bedankt voor je kaartje van de meeting :d

Aan bijlezen en reageren nog even een tijdgebrek omdat het balkon nu echt mijn domein is .

Wel ga ik morgen al vroeg naar Blijdorp toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven