Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Ik had een heel enthousiaste hurray uit Indonesië! Heel leuk, en ik had voor mijn gevoel een vrij simpele kaart gestuurd van een zeehond.

Ik vond op de tafel een kaart uit Finland, een leuke Childrenbook illustration. (ik vind tegenwoordig de kaarten niet meer op de mat, Larf is eerder thuis als ik en die pakt ze al op, bekijkt en leest ze eerder als ik.)

Ik zit te dubben of ik nog kaarten aan ga vragen aangezien ik over een week vertrek. Ik weet ook nog niet of ik mijn profiel op inactief ga zetten voor 10 dagen...... ik vind het eigenlijk niet nodig.

Steph, show je PC-tshirt eens! Ik ben benieuwd....
nnoooouuwww wat worden er maar weinig kaartjes geregistreerd :( De meeste zijn nu toch wel rond de 20 dagen onderweg (ook finland en duitsland die normaal wel snel zijn)

Ik wacht dus ook even lekker weer even met aanvragen! Het zal wel te maken hebben met de zomer
Tine.. gedver, rotwespen! Heb er zo’n hekel aan! Ben blij voor je dat je er nu vanaf bent!

Jokejacket… spannend hoor zo een woning kopen! Helemaal super! En als je geen zin hebt om kaartjes aan te vragen dan moet je dat gewoon niet doen, vind ik persoonlijk een groot voordeel van deze hobby, je kant het doen wanneer je wilt, zo goed als geen verplichtingen! Zolang je hier maar wel blijft typen hoor, dan vind ik het prima!

JustMe… leuke kaart heb je verstuurd. Was het nog lekker op de camping dit weekend?

Steph.. wat gaaf 2 brillen! Wow, wil ik ook een nieuwe bril! Baal altijd zo dat die zo enorm duur zijn! Vooral omdat ik er ook een zonnebril bij wil eigenlijk… dillema’s dillema’s..

En, vertel, wat staat er op je postcrossingshirt??

C-estelle.. en.. al helemaal zin in de vakantie? En al besloten of je kaarten aan gaat vragen?

Swetcandy.. de kaartjes komen vanzelf wel aan! Komt helemaal goed

Zelf heb ik nu onderweg:

Taiwan--- > 45 dagen (boehoe duurt lang!)

Italie --> 37 dagen (duurt ook lang!)

Japan --> 25 dagen (gaat lekker he!)

Duitsland -- > 4 dagen

Nieuw Zeeland -- > 4 dagen

China -- > 4 dagen

Amerika -- > 4 dagen

Dus nu maar afwachten, maar nu kruip ik eerst achter de naaimachine, rondjes aan elkaar naaien ;)
Vandaag een kaartje uit Oostenrijk, leuk!

En een Hurray uit Finland na 5 dagen reizen, ze was enthousiast over het kaartje wat ik had gestuurd.
Lees over voorlopig koopcontracten...spannend.

Over wespen .... BRRRR

Over brillen en t-shirts.

En over het wel of niet aanvragen van kaarten.

En van mij helemaal geen pc-nieuws.

Geen kaartjes bij de post en geen hurrays in de mail.

Jammer.
Dag dames,

vandaag echt een enorme k*tdag gehad. Vannacht niet geslapen, me de hele dag kei brak gevoeld. En bij thuiskomst niet eens een kaartje Boehoe wat voelde ik me zielig...

maar....ik had op PC een kaartje uit Hawaii (van iemand anders) favoriet gemaakt en toen kreeg ik een berichtje dat diegene uit Hawaii mij wel dezelfde kaart wilde sturen, echt lief! Dus adressen uitgewisseld en zij krijgt een kaartje uit mijn woonplaats want dat wilde ze graag. Echt superleuk. Ben benieuwd wanneer ie binnenkomt!
JJ, uiteraard.

Foto komt wel via hyves, eerst strijken. Er staat op (rood met gele letters) POSTCROSSING, the postcrossing project.

Dat laatste in kleinere letters. Het leuke in Polen is dan een meeting!!!!!!!!!!!

Chayuz, de gewone bril krijg ik vergoed en de zonnebril was bij Hans Anders maar 65 euro.

Anita wat een humor.

Kaatje, dat is dan weer leuk.

Morgen de hele onderverdieping poetsen pffff geen zin in maar toch doen.
Zo en nu ben ik eens de eerste! Gisteravond na het forummen nog ff post kijken en joeppiee een hurray.

Ik ga ontbijten en dan (bleeghh) poetsen.
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 06-07-2010 08:20
Reden: oeps
% gewijzigd
Ondanks dat ik gisteren nu niet echt kon rekenen tot mijn beste dag ever is het lachen me niet vergaan gelukkig!

Voor iedereen een mooie dag gewenst.

En voor mezelf toch ook wel een hurraytje of 2.

Poets ze Steph.
Goedemorgen,

Iedereen een fijne dag gewenst enne Kaatje: laat je niet gek maken! Tof zeg dat zij uit Hawaii je een kaart wil gaan sturen. Dat is echt top!
Ja tof he!!

het gaat overigens om deze kaart:

Wat een mooie kaart Kaatje! Echt cool!
Kaatje wat een mooie kaart! Wauw.

Bijna klaar met poetsen, ook pauze gehad hoor, alleen nog de plee en wat stofzuigen.
Inderdaad een erg leuk kaartje, Kaatje!

Jij hebt straks wel een lekker glaasje fris verdient, Steph! Ik heb alleen nog maar de was afgehaald en gevouwen, terwijl de stofzuiger me steeds staat toe te lachen!

Hier 2 mooie dierenkaarten ontvangen, van de pandabeer en van een zeehond!

Oranje-shirt is al sinds vanochtend aan... brengt geluk hoop ik hihi.
Vandaag een kaartje uit Raamdonksveer gekregen, lekker dichtbij! Erg leuk
Raamsdonksveer dat is zeker nog eens in de buurt.... Was het een leuke kaart?!
ja een zelfgemaakte volgens mij, met foto van een vliegtuigje en de tekst: Happy Postcrossing, groeten uit Raamdonksveer!

Vond hem leuk!
Gelukkig snel klaar met poetsen, daarna mijn benen laten harsen (geen pijn) en mijn wenkbrauwen laten epileren (dat doet wel pijn).

Één lege hurray maar wel de kaart favorite gemaakt, dat snap ik dan weer niet. Verder nog een mooie tagkaart uit Shanghai.

Leuk een kaart van dichtbij.
Vandaag 5 kaarten binnengekregen, waarvan 1 bij geen van de accounts geaccepteerd wordt...

Heb de hulp van postcrossing alvast ingeschakeld .

Oja mijn hyvesruilkaartje is aangekomen hoorde ik van Ligaa, had bericht gekregen via hyves.
ben weer terug van weggeweest. Vond bij thuiskomst slechts 1 kaartje in de bus en had geen hurrays gekregen. Ik heb wel 20 kaartjes gekocht (en heb er 1 weggegeven).

Kaatje: leuke kaart zeg.

Steph: Lekker, een eigen zwembad

Juuf: ik ben te laat maar wil je toch nog een fijne vakantie wensen (vulkaan is rustig gebleven....)

Noa-lynn: leuke vangst vandaag, 5 kaartjes.
Snjókorn falla, á allt og alla
Welkom terug, Snjo!
Welkom terug snjo!

Het is zeker een leuke vangst, helemaal omdat ik bijna geen kaarten meer onderweg heb nu.
Pjieuw, alle kaarten aan het inscannen, heb er al over de 100 en moet nog beginnen haha, mooi werkje voor deze avond

5 kaarten hier trouwens! En een hurray uit BE, mag nog 3 kaartjes versturen, adressen aangevraagd, mogen naar USA, Canada en Denemarken :-)
Hier weer maar een mini-beetje pc-nieuws.

Een van mijn kaarten is favoriet gemaakt.

Verder geen hurrays en alweer geen post in de brievenbus *kijkt maar weer eens sip*
Na een off-day in bed doorgebracht te hebben vanochtend er toch maar uitgekomen, zoon werd 12 en dus alle zeilen bij! Gelukkig vandaag geen tuin vol bezoek, morgenmiddag wat aanloop.

Geen kaarten, wel een hurray uit de USA. Het was een kaart die vanaf de meeting was verzonden en de ontvangster vond het helemaal geweldig al die namen. De nieuwe kaart mag ook weer naar de States.

@Justme > ik heb die kaart ooit ook verstuurd en die is bij mij 10x favoriet gemaakt. Volgens mij zijn de eerste drie personen dames en de meest rechter een travestiet.

@Tine > eng hoor, al die wespen onder het dak. Moet je dat nest niet weg laten halen?

@Steph > ben benieuwd naar je nieuwe bril. Een zwak voor Brad Pitt dus. Persoonlijk heb ik iets meer met donkere types, maar Brad speelt wel een mooie rol in een van mijn favofilms (Seven years in Tibet).

@Chayuz > je kunt maar beter onder een brug dan onder een auto liggen... Hoe vordert het boxkleed?

@JJ > geen zin om te schrijven? Zal toch echt moeten bij dat voorlopig koopcontract!

@Kaatje > vrolijke alohakaart!

@StefanieV > en, alle kaarten gescand? Wat leuk dat je een kaart naar Denemarken mag sturen. Je ziet dat land niet vaak voorbij komen.

Zo, het was een lange dag en ik ga nu toch echt in het envelopje. Tot laterszzzzzzzzz!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven