Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
quote:neferisis schreef op 07 juli 2010 @ 01:12:

@JJ > geen zin om te schrijven? Zal toch echt moeten bij dat voorlopig koopcontract!

Ik heb mn handtekening al geoefend voor vanavond hoor

Goedemorgen dames!

Joehoeeeee voor Oranje! Wat een superspanning en gezelligheid gisteren in het café waar ik was, heerlijk avondje gehad!

Geen pc-nieuws dus ik moet nu wel weer aan mn huiswerk, jammer! Tot later!
Speciale dag voor jou vandaag JJ.

Helemaal leuk dat jullie gaan tekenen.

Neferisis, Gefeliciteerd met je zoon!!!!!

Gisterenavond nog een hurray.

Kaartje naar Finland is na 6 dagen aangekomen.

Geen bijzondere woorden helaas.

Vanavond naar Mama Mia (ik lijk Tine wel, hahaha)
@Neferisis: Gefeliciteerd met je grote zoon. Alles boven de 10 vind ik 'oud'. Gelukkig wordt mijn oudste in september pas 9 en kan ik haar nog heerlijk klein vinden :-)

@Jokejacket: Spannend hoor, vanavond tekenen.

Wat een mooi kaartje van Hawaii zag ik daar langskomen. Kan me voorstellen dat je die bij de favorieten hebt gezet.

Hier is het veel en veel en veel te rustig. Al 5 dagen geen post, geen hurray's, geen favorieten etc. Helemaal niet leuk.

En ik heb er genoeg die voor mijn gevoel al op de plek van bestemming liggen maar waarvan de mensen niet thuis zijn om ze te registreren. Erg frustrerend. Ik heb zulke leuke kaarten om te versturen en dan kan het niet.

Onderweg nu:

Australie: 3 dagen

HongKong: 7 dagen

Duitsland: 8 dagen

Taiwan: 10 dagen

China: 11 dagen

Amerika: 16 dagen

Finland: 21 dagen

Rusland: 30 dagen

Expired kaart naar China: 130 dagen waar ik zo'n 2 weken terug een extra kaartje achteraan gestuurd heb.

Die laatste 3 zijn allemaal al langer dan een week niet online geweest.

Had ik al gezegd dat ik het zwaar frustrerend vind?

Maar wel erg gelukkig met NL naar de finale! Ik gniffel een beetje om de I-Drukkerkaart met de vlaggen die onderweg is naar Duitsland en vandaag toch minstens zou moeten aankomen :-)

Maar goed, ik hoop snel op wat hurray's. Zou leuk zijn.

Lampje
Wel verdorie zeg!

Ik had veel eerder moeten klagen. De Finnen zijn wakker (van de 21 dagen!) en hebben m'n kaart geregistreerd om 11.06!

Joehoe!!! Ik ga een nieuwe kaart uitzoeken en verzenden!

Lampje
Klagen werkt hier echt, Lampje!
@Steph : Wat is een Tagkaart?

@Snjokorn: Welkom terug! Leuke kaartjes gekocht?

@Neferisis: Gefeliciteerd met je zoon! Voel je je weer wat beter?

@StefanieV: Daar ben ik vorige week een dag mee bezig geweest, maar nu heb ik al mijn ontvangen kaarten online, toch wel erg leuk! Vanaf nu ook de verzonden kaarten maar fotograferen.

@JJ: Spannend, tekenen!!! Je zal je wel helemaal happy voelen!

Ik heb een kaart naar Duitsland die al 21 dagen onderweg is. Vind ik erg lang hoor! En diegene is wel gewoon elke dag online, dus niet op vakantie. Ik wacht nog maar even af.

Ik heb 6 nieuwe adressn aangevraagd, NL (niemand van hier), China, USA, Australie, Rusland en................ Frans Polynesie?!?!? Een speciaal landje, k heb er nog nooit van gehoord. Het ligt geheel aan de andere kant van de wereld en het land heeft maar 5 postcrossers. Echt zo leuk!!!!
Zazana: Leuk, een nieuw land(je). Ik ken het ook niet.

Uiteraard heb ik leuke kaarten gekocht (anders zou ik ze niet gekocht hebben), nieuwe kaarten van de vulkaan uitbarsting en ook eentje van mijn favoriete waterval waar je de aswolk boven ziet hangen en nog wat anderen.

Neferisis: nog gefeliciteerd met je zoon.

JJ: spannend hoor, die handtekening zetten vandaag.

Ik had al een hurray uit Finland binnen. Wacht nog even met het aanvragen van een nieuw adres.
Snjókorn falla, á allt og alla
Bedankt voor de felicitaties, zoon krijgt straks wat bezoek. Het echte feest moet nog gepland worden, eerst moet het WK maar eens afgelopen zijn.

@Lampje > Oei, die I-Drukker kaart! Als het maar niet zo is dat wie het laatst lacht het hardst lacht...

@Zazana > ben wel weer opgeknapt, ik kan niet zo goed tegen de warmte, zeker niet als ik een tandje bij moet zetten. Piano, piano, pianissimo!

Leuk Frans Polynesië, dat is toch Tahiti? Ik wil wel een kaartje van Paul Gauguin!

Snjokorn > vast mooie plaatjes!
Mijn nieuw gekochte plaatjes:

Snjookie, welkom terug. Mooie kaarten zeg. Zeker die vulkaankaarten, die vind je hier niet.

JJ, gaaaaaaaf. En dan pas in Nov erin zeg.

Neferisis, alsnog gefeliciteerd met je zoon's verjaardag.

Zazana, dat is op het pc-forum als je bij Tags kijkt. Je kunt per onderwerp iemand 'tikken'(taggen dus) dan vraag je (per u2u) het adres aan van die persoon. Vervolgens tagt iemand jouw en die vraagt aan jouw je adres.

Snap je?

Twee kaarten, eentje onleesbaar maar gelukkig met geprint ID nummer uit USA en eentje uit Duitsland. Verder nog een hurray.
Ik heb toch weer 4 adressen aangevraagd Taiwan, China, Duitsland en Ierland (wéér een nieuw land voor me! )

Zal ik naar DE die WK-vlaggen kaart sturen???

Van de week kaarten gehad uit DE, FI en US. Niet allemaal mooi maar ja, net als Chrisy zegt, beter een lelijk kaartje als helemaal geen kaartje! Dat had ik nl.vandaag!!!

Net nog even tube wasmiddel en antimuggenspul gekocht voor de vakantie. En wat leuke boekjes/tijdschriften. Ik had het Flow-vakantie boek gekocht en daar zitten zulke leuke vintage vakantiekaarten in! Bijna te leuk om te versturen......

Zazana, leuk Frans Polynesië. Bijzonder land!

Snjokorn, mooie kaarten zeg!

Nu eerst even koken.....
Even een snelle ego-post. Ik ga zo een paar adressen aanvragen, heb nog een aantal onderweg van 20 dagen of langer :( Naja dat komt dan wel hoop ik....... Nu lekker voetbal kijken, hopelijk wordt Duitsland de winnaar, lijkt me een supermatch voor de finale (al zou Spanje beter zijn voor NL om van te winnen)
C_estell, doen joh.

Sweetcandy, het mag van mij Spanje worden.
dubbel
Neferisis --> jah gaat wel goed hoor met het boxkleed, wordt wel een beetje gek van al die rondjes aan elkaar naaien, hoevaak ik al heb moeten wisselen tussen de paarse en groene garen.. powww je zou bijna 2 naaimachines nodig hebben! Gefeliciteerd met je zoon trouwens

Anita --> hoe was het bij mama mia? goed genoten?

Lampje --> fijn dat je toch een hurray hebt gekregen kun je weer lekker gaan schrijven

JokeJacket --> en is je handtekening goed op papier terecht gekomen? leuk hoor dan is het wel helemaal officieel!

Zazana --> wat een bijzonder land! heel tof! hihi Pater Moeskroen heeft ook een liedje over polynesie, 1 van de saaiste nummers (vind ik) maar dankzij jou stukje zit hij wel in mijn hoofd nu (bleerd heel hard POOOOLYYYNEEESIEEE )

Snjokorn--> wow wat een mooie plaatjes!! kan ik een vakantie bij je boeken??

C_estelle, Jaaaa het Flowvakantieboek is zoo leuk! ik heb hem ook, ben sowieso dol op dat blad, de artikelen zijn mij soms wat te zweef maar het is gewoon zo mooi gemaakt adt ik het nooit kan laten liggen haha. de stickers in het vakantieboek zijn ook zo leuk!

Sweetcandy --> je raad het nooit, ik zie voetbal als ik over mijn laptop kijk, vriendlief kwam thuis met dikke bak aarbeien, dus was ik zo lief dat hij even voetbal mag kijken (ik ben zo slecht nog niet

Hier verder geen postcrossingactiviteiten, of toch, jawel gisteren een kaart gekregen uit Belarus, ook opzich wel een actief land heb ik het idee.

verder nog geen hurrays ontvangen. duurt allemaal wel erg lang.

Valt mij trouwens op dat iedereen een beetje een postcrossing dipje heeft, of is het meer een forumdipje, ik hoef lang niet meer zoveel bij te lezen als eerder (al heeft het mooie weer er vast ook wel wat mee te maken)

ben nu in twijfel of ik nog even achter de naaimachine ga, kan ik dat nog maken?? vast wel..
Gezellig Chayuz, wanneer kom je

Helaas geen kaartjes in de bus voor mij vandaag... dan maar voetbal kijken.
Hier geen kaartjes, wel twee berichtjes van ontvangers die ik had gemaild. Kaarten zijn niet aangekomen, maar ze willen ze toch registreren. Ik heb beloofd er een tweede kaartje achteraan te sturen.

Morgen dus maar even doen.

Oja, toch wel een kaartje uit Rusland. Ga ik ook eerst maar even aanmelden.
Hoi hoi meiden!

Zo was ik ook weer! Heb weer lekker gewerkt vandaag! Helemaal leuk!! Morgen weer en vrijdag ook nog!

JJ hoe is het met tekenen gegaan? Staat alles op papier!

Neferisis van harte gefeliciteerd met je zoon!

Snjokorn wat een ontzettend mooie kaarten!

Chayuz als het mooi weer is zit jij achter je naai machine:) Laat je wel een fototje zien als het af is!

Beachlover fijn dat die lui je wel terug gemaild hebben, weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Sweetcandy hoe staat het met de wedstrijd:)

Anita oe oe jaloers, tine wil ook wel weer naar Mama Mia, ik hoop dat je het naar je zin hebt:) Had je mooie plaatsen?

Zazana, wat een gaaf land! Leuk hoor als er ineens weer een ander land tussen zit.

Cestelle jou vakantie begint ook al heeeel dicht bij te komen!!! Lekker hoor!

Steph jammer dat de kaart onleesbaar was, maar gelukkig stond het ID nummer er wel goed op.

Hier de laatste dagen wat kaartjes, een Moomin:) Daar was ik helemaal blij mee! Ook steeds wat hurrays, nu net weer kaarten verstuurd naar Engeland en naar Tjechie.

Zo ik ga lekker slapen! Tot snel weer!!
Hé is mijn hyvesruilkaart nog niet aangekomen?
edit: verkeerde topic
WKkaart naar DE gaat op de bus!
Mama Mia was geweldig (6 jaar geleden ook al gezien, maar dat maakt het echt niet minder).

Die glitterpakken echt top!!!!

Hier gisteren het hyves-ruilkaartje in de bus.

Bedankt Harja.

Hij is lekker kleurrijk en daar hou ik van.

C-estelle, geweldige actie met die kaart, hahaha

En nu wil ik ook dat flow-vakantieboek.

Ga de kleine man even wassen (moet ik hem wel even wakker maken) en zijn fles geven.

Hopelijk vandaag nog meer pc nieuws en ga vanmiddag eens zien of ik wat postzegels kan scoren.

Ben net heel dom het postkantoor voorbij gewandeld.
Haha C_estelle: you mean girl!!

Lekker dat je vakantie zo dichtbij komt, alvast heeeeeeel veel plezier!! De voorpret alleen is al zo leuk.

Wat een supermooie kaarten van sjno!

Ik ga ook het flow vakantieboek kopen. Wilde ik zowiezo al, ik heb een abbo op de flow. Echt heerlijk blad. Al die papiersoorten en patroontjes, het is echt een kozoo-blad

Steph: wat leuk dat je een t-shirt hebt gekocht van postcrossing. Ooit had iemand er een aan op een meeting, erg leuk!

Ga je vandaag in het zwembad?

Ik vind Spanje leuker als tegenstander, dus dat is goed zo. Nou ben ik zowiezo dol op spanje, maar oranje tegen spanje klinkt toch leuker, dat rijmt tenminste.

Ik heb maar liefst 13 kaartjes verschil tussen verstuurd en ontvangen, veel he. Ik krijg er ook erg weinig de laatste tijd. Stuur er zelf ook niet zo heel veel momenteel, denk dat we allemaal weinig puf hebben, zal idd wel met het weer te maken kunne hebben, maar dat maakt niet uit. Dat is het leuke aan pc, je doet het gewoon naar behoefte
quote:c_estelle schreef op 07 juli 2010 @ 17:41:

Ik had het Flow-vakantie boek gekocht en daar zitten zulke leuke vintage vakantiekaarten in! Bijna te leuk om te versturen.....Oh! Die had ik ook in m'n handen, maar ik had al zoveel tijdschriften dat ik die terug gezet heb...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:chayuz schreef op 07 juli 2010 @ 20:47:

Valt mij trouwens op dat iedereen een beetje een postcrossing dipje heeft, of is het meer een forumdipje, ik hoef lang niet meer zoveel bij te lezen als eerder (al heeft het mooie weer er vast ook wel wat mee te maken) Om voor mezelf te spreken schrijven, bij mij klopt dat wel ja. Met beide eigenlijk. Ik merk dat ik vaak lang rond bleef hangen op het forum... dus nu maar even wat minderen
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven