Postcrossing 5
zaterdag 10 juli 2010 om 21:20
Kennen jullie me nog
Ik denk dat ik dan samen met beachlover de enige ben die nog geen Flow heeft. Ik heb met het vakantieboek in mijn handen gestaan maar schrok enorm van de prijs, gauw terug gelegd.
Tine gefeliciteerd met je huisje! Spannende tijden maar wel leuk hoor helemaal nieuw dus dat moet helemaal goed komen! Geen ergernissen aan verkeerde kleuren op de muur etc. Jij bent gewoon de eerste die er wat op mag doen...
C-estelle fijne vakantie! Geniet ervan samen met Larf!
Ik heb vandaag lekker mogen werken van 12.00 tot 17.30 en morgen gaan we in de herhaling Ik heb er niet zoveel zin in geloof ik....
Ach het komt goed. Morgen kom ik thuis en kan ik zo aanschuiven aan de BBQ die in de straat gehouden word en dan met de hele buurt voetbal kijken...
Deze week een top week gehad met kaarten, vanaf maandag heb ik in totaal 11 kaarten ontvangen. Allemaal uit verschillende landen en dat is toch wel leuk.
Ik heb er ook nog een paar verstuurd, er zijn er nu nog 8 onderweg. Volgende week nog maar eens een paar versturen als ik nieuwe postzegels heb gehaald.
Iedereen een fijne zondag, vakantie of werkweek. Ik kom snel weer langs.
Ik denk dat ik dan samen met beachlover de enige ben die nog geen Flow heeft. Ik heb met het vakantieboek in mijn handen gestaan maar schrok enorm van de prijs, gauw terug gelegd.
Tine gefeliciteerd met je huisje! Spannende tijden maar wel leuk hoor helemaal nieuw dus dat moet helemaal goed komen! Geen ergernissen aan verkeerde kleuren op de muur etc. Jij bent gewoon de eerste die er wat op mag doen...
C-estelle fijne vakantie! Geniet ervan samen met Larf!
Ik heb vandaag lekker mogen werken van 12.00 tot 17.30 en morgen gaan we in de herhaling Ik heb er niet zoveel zin in geloof ik....
Ach het komt goed. Morgen kom ik thuis en kan ik zo aanschuiven aan de BBQ die in de straat gehouden word en dan met de hele buurt voetbal kijken...
Deze week een top week gehad met kaarten, vanaf maandag heb ik in totaal 11 kaarten ontvangen. Allemaal uit verschillende landen en dat is toch wel leuk.
Ik heb er ook nog een paar verstuurd, er zijn er nu nog 8 onderweg. Volgende week nog maar eens een paar versturen als ik nieuwe postzegels heb gehaald.
Iedereen een fijne zondag, vakantie of werkweek. Ik kom snel weer langs.
zaterdag 10 juli 2010 om 21:45
Sweetcandy… had je nog verkoeling kunnen vinden?
Janna..goed bezig met dat vakantieboek, vind het nog steeds grappig hoor dat iedereen hier toch hetzelfde aanschaft steeds!
Noa_lynn… die actie van Flow zag ik inderdaad ook, maar ik had het magazine al
Tine..boxkleed heb ik vandaag uit de hoek gehaald, ik was griezelig geduldig vandaag! De voor en achterkant is nu praktisch af en ook al uitgewassen! Baal alleen als een stekker want ik had bepaalde punten vastgezet met textiellijm, werkt beter dan die speldjes met zo’n oppervlak, maar nu is het erdoorheen gedrukt dus zitten er allemaal vlekken op
nu alleen nog die 2 stukken aan elkaar naaien en het vullen… maar dat zie ik morgen wel weer!
Zazana… nou idd, van dit weer wordt je zwaar lamlendig, momenteel plak ik vast aan de bank, maar vandaag kon je beter binnen zitten als buiten!
Steph… wat is je adres!!! ik kom naar je toe en neem een duik in je zwembad!!
C_estelle.. bijzondere naam inderdaad, ik had laatst ook zo’n soort naam, eens even kijken..owjah het plaatsje “christchurch”
Beachlover.. wow woon je echt zo dicht bij de zee dat je er “even” naar toe kan? Lijkt mij heerlijk!
Noa_Lynn.. hihi, het is toch wat met die buurman… je kat zou er maar al te blij mee zijn!
Neferisis.. heerlijk dat je dochter nog tot zo laat kon zwemmen... niks fijner als een nachtelijke duik! Owjah en wat mijn volgende project is? Ik heb een pot kunsthars gekocht dus ga ik proberen hier kettingen van te maken… heb nu een stel klaarliggen als test (oogje door damsteen, plaatje erop en insmeren met kunsthars)
Chrisy… welkom hier
ik vond het boek ook duur hoor, maar had voor mijn verjaardag een boekenbon gekregen dus ik vond dat ik zo’n boek mocht halen daarvan (en postzegels whoehoe)
Verder geen pc nieuws hier, mooi rustig!
Janna..goed bezig met dat vakantieboek, vind het nog steeds grappig hoor dat iedereen hier toch hetzelfde aanschaft steeds!
Noa_lynn… die actie van Flow zag ik inderdaad ook, maar ik had het magazine al
Tine..boxkleed heb ik vandaag uit de hoek gehaald, ik was griezelig geduldig vandaag! De voor en achterkant is nu praktisch af en ook al uitgewassen! Baal alleen als een stekker want ik had bepaalde punten vastgezet met textiellijm, werkt beter dan die speldjes met zo’n oppervlak, maar nu is het erdoorheen gedrukt dus zitten er allemaal vlekken op
Zazana… nou idd, van dit weer wordt je zwaar lamlendig, momenteel plak ik vast aan de bank, maar vandaag kon je beter binnen zitten als buiten!
Steph… wat is je adres!!! ik kom naar je toe en neem een duik in je zwembad!!
C_estelle.. bijzondere naam inderdaad, ik had laatst ook zo’n soort naam, eens even kijken..owjah het plaatsje “christchurch”
Beachlover.. wow woon je echt zo dicht bij de zee dat je er “even” naar toe kan? Lijkt mij heerlijk!
Noa_Lynn.. hihi, het is toch wat met die buurman… je kat zou er maar al te blij mee zijn!
Neferisis.. heerlijk dat je dochter nog tot zo laat kon zwemmen... niks fijner als een nachtelijke duik! Owjah en wat mijn volgende project is? Ik heb een pot kunsthars gekocht dus ga ik proberen hier kettingen van te maken… heb nu een stel klaarliggen als test (oogje door damsteen, plaatje erop en insmeren met kunsthars)
Chrisy… welkom hier
Verder geen pc nieuws hier, mooi rustig!
zaterdag 10 juli 2010 om 22:41
Chrisy, jij hebt echt lekker veel kaarten gehad!!!
Hier helaas vandaag weer helemaal niets, ook geen hurrays.
Wij hebben vandaag heerlijk genoten van het mooie weer.
Lekker op het strand gezeten.
Kleine man in zijn wipper in het strandhuisje.
En grote meid met haar rubberboot onderleiding van papa dobberen in het water.
Natuurlijk ook ijsjes eten he.
Hier helaas vandaag weer helemaal niets, ook geen hurrays.
Wij hebben vandaag heerlijk genoten van het mooie weer.
Lekker op het strand gezeten.
Kleine man in zijn wipper in het strandhuisje.
En grote meid met haar rubberboot onderleiding van papa dobberen in het water.
Natuurlijk ook ijsjes eten he.
zondag 11 juli 2010 om 09:41
Goedemorgen,
Eindelijk ben ik ook een keer de eerste !!
Zo te zien is het weer strandweer, dus ik ga zo weer die kant op. Maar eerst nog even wat adressen aanvragen. Heb er al één aangevraagd die mag naar India, nieuw land voor mij.
@Chayuz, ik woon nog net niet op het strand. Maar aan het eind van de straat begint het strand. Dus ik ga ook heel vaak na het werken nog even het strand op.
@ Neferisis, ik had nog een plekje op het strand, mijn broer was vroeg, die heeft gelijk een stuk afgebakend. Gaan we vandaag weer doen.
@ Anita, ook lekker genoten van het strand. Zeker met een bootje de zee op, altijd leuk.
Ik kom straks nog even terug, ga eerst kaartjes schrijven.
Eindelijk ben ik ook een keer de eerste !!
Zo te zien is het weer strandweer, dus ik ga zo weer die kant op. Maar eerst nog even wat adressen aanvragen. Heb er al één aangevraagd die mag naar India, nieuw land voor mij.
@Chayuz, ik woon nog net niet op het strand. Maar aan het eind van de straat begint het strand. Dus ik ga ook heel vaak na het werken nog even het strand op.
@ Neferisis, ik had nog een plekje op het strand, mijn broer was vroeg, die heeft gelijk een stuk afgebakend. Gaan we vandaag weer doen.
@ Anita, ook lekker genoten van het strand. Zeker met een bootje de zee op, altijd leuk.
Ik kom straks nog even terug, ga eerst kaartjes schrijven.
zondag 11 juli 2010 om 10:52
Beachlover, het is zeker weer strandweer. Wat heerlijk als je zo vanuit de straat het strand op kunt lopen. Geen gedoe met files of parkeren! Nou ja, ik woon vijf minuten van het bos en de vennen af en dat heeft ook wel wat. Wat voor kaartje heb je naar India gestuurd?
Veel plezier op het strand, ik hoop dat je geen last hebt van de voorspelde buien!
Veel plezier op het strand, ik hoop dat je geen last hebt van de voorspelde buien!
zondag 11 juli 2010 om 11:18
Goedemorgen op deze opnieuw vreselijke hete dag! Enne vanavond zal het nog 'heter' worden als ons Oranje de wereldtitel pakt! Vanmiddag vooraf gezellig barbecuen met zusjelief, vriendjelief en de neef van vriendjelief!
Gisteravond vreselijke onweer hier gehad! Heeft echt 2 uur aangehouden en na de tijd lagen er allemaal takken en bladeren verspreid over de weg! Pfieuw, I don't like it
Het vakantieboek van de Flow leek mij ook erg leuk, maar ik vind het ook véél te duur!
Vrijdag en gisteren nog kaarten ontvangen! Erg leuke
1 uit Duitsland met een aardbei in de chocolade (MJAMMIE), 1 prachtige Nouvelles uit Nederland (had ik nog niet in de verzameling) en 1 hondenkaart uit Ukraine.
Zazana: De kaart mocht naar Rome
Iedereen een goede dag toegewenst!
Gisteravond vreselijke onweer hier gehad! Heeft echt 2 uur aangehouden en na de tijd lagen er allemaal takken en bladeren verspreid over de weg! Pfieuw, I don't like it
Het vakantieboek van de Flow leek mij ook erg leuk, maar ik vind het ook véél te duur!
Vrijdag en gisteren nog kaarten ontvangen! Erg leuke
Zazana: De kaart mocht naar Rome
Iedereen een goede dag toegewenst!
zondag 11 juli 2010 om 12:23
quote:neferisis schreef op 10 juli 2010 @ 20:55:
@Noa Lynn > de kat van de buren liep vanmiddag continu onder de watersproeier door.
Die van mij baalde gisteren tijdens het 'noodweer' dat ik hm binnen haalde en de ramen en deuren dicht deed .
Mocht ie eventjes in de portiek waar het een stuk koeler was, binnen was het stikheet; 29 graden.
Slimme kat, mijn ouders willen zo'n pinguin voor hm halen die op de tuinslang aangesloten wordt.
Dan sproeit het ook zo'n nevel enzo.
@Noa Lynn > de kat van de buren liep vanmiddag continu onder de watersproeier door.
Die van mij baalde gisteren tijdens het 'noodweer' dat ik hm binnen haalde en de ramen en deuren dicht deed .
Mocht ie eventjes in de portiek waar het een stuk koeler was, binnen was het stikheet; 29 graden.
Slimme kat, mijn ouders willen zo'n pinguin voor hm halen die op de tuinslang aangesloten wordt.
Dan sproeit het ook zo'n nevel enzo.
zondag 11 juli 2010 om 12:28
quote:chayuz schreef op 10 juli 2010 @ 21:45:
De buurman is helemaal verzot op Luca .
Hij vraagt af en toe of ik langs kom met hm maar nog niet gedaan eigenlijk, nu is zijn vriendin dr ook steeds.
Luca wordt nu in elk geval niet meer overgeslagen, verwen ik hm niet met allerlei kattenlekkers doet de buurman het voor me .
De buurman is helemaal verzot op Luca .
Hij vraagt af en toe of ik langs kom met hm maar nog niet gedaan eigenlijk, nu is zijn vriendin dr ook steeds.
Luca wordt nu in elk geval niet meer overgeslagen, verwen ik hm niet met allerlei kattenlekkers doet de buurman het voor me .
zondag 11 juli 2010 om 13:05
Noa-lynn, je bent lekker bezig met buurman. (hopelijk leest zijn vriendin niet hier mee). Altijd leuk zo'n kat.
C_estelle, fijne vakantie met je knulletje.
Chayuz, je hebt mijn adres toch?
Nog maar ff 5 adressen aangevraagd: Spanje (haha) met extra voetbal zegel!, USA, Finland, Taiwan en Duitsland (vroeg om een voetbalkaart dus die van de Idrukker) met gefeliciteerd met de 3de plaats.
Vanavond de finale, we gaan winnen dat voel ik aan mijn water.
C_estelle, fijne vakantie met je knulletje.
Chayuz, je hebt mijn adres toch?
Nog maar ff 5 adressen aangevraagd: Spanje (haha) met extra voetbal zegel!, USA, Finland, Taiwan en Duitsland (vroeg om een voetbalkaart dus die van de Idrukker) met gefeliciteerd met de 3de plaats.
Vanavond de finale, we gaan winnen dat voel ik aan mijn water.
maandag 12 juli 2010 om 09:42
Goedemorgen!
Wat een rust hier .
Ik heb net een It's a favourite! mailtje gekregen voor een barbapappa-kaart.
Verder zaterdag een hurray vanuit NL gehad dus mag van de 8 kaarten weer 1 versturen.
En toen was het aftellen geblazen, zit hier helemaal misselijk en onnodig nerveus te wezen...
Mijn vakantie zit er weer op .
Totaal geen zin in, maar morgen en grotendeels overmorgen weer vrij.
Voelde me zaterdag al helemaal lusteloos omdat het bijna maandag was en ik weer moet gaan werken...
Wat een rust hier .
Ik heb net een It's a favourite! mailtje gekregen voor een barbapappa-kaart.
Verder zaterdag een hurray vanuit NL gehad dus mag van de 8 kaarten weer 1 versturen.
En toen was het aftellen geblazen, zit hier helemaal misselijk en onnodig nerveus te wezen...
Mijn vakantie zit er weer op .
Totaal geen zin in, maar morgen en grotendeels overmorgen weer vrij.
Voelde me zaterdag al helemaal lusteloos omdat het bijna maandag was en ik weer moet gaan werken...
maandag 12 juli 2010 om 10:44
maandag 12 juli 2010 om 19:59
Vandaag een heeeeeeeeeeel uitgebreide leuke hurray uit Finland van een 60-jarige man. Een reactie op mijn kaart (engel), een analyse van de gespeelde finale met troostende woorden aan mijn adres (niet dat ik die nodig heb ) en een verhaal over onze gedeelde passie (zeilen). Nou, zo wil ze elke dag wel krijgen!
De nieuwe kaart mag naar exotisch... Finland
@StefanieV > volgens mij valt de regen vanavond nogal mee dus is jouw bbq gered.
@JJ > spannend zo'n taxatie, komt vast goed!
@Zazana > Rome: een stad om van te dromen!
@snjo > nog op stap geweest dit weekend? Mijn kinderen kamperen momenteel in de achtertuin en vinden dat heel cool, maar naar een camping willen ze beslist niet.
@Noa-lynn > kop op, gewoon blijven doorzoeken naar een andere job. En je hebt je collega's vast van alles te vertellen over je belevenissen tijdens de vakantiedagen.
De nieuwe kaart mag naar exotisch... Finland
@StefanieV > volgens mij valt de regen vanavond nogal mee dus is jouw bbq gered.
@JJ > spannend zo'n taxatie, komt vast goed!
@Zazana > Rome: een stad om van te dromen!
@snjo > nog op stap geweest dit weekend? Mijn kinderen kamperen momenteel in de achtertuin en vinden dat heel cool, maar naar een camping willen ze beslist niet.
@Noa-lynn > kop op, gewoon blijven doorzoeken naar een andere job. En je hebt je collega's vast van alles te vertellen over je belevenissen tijdens de vakantiedagen.
maandag 12 juli 2010 om 20:12
Beachlover --> wow, zo dicht bij zee, lijkt mij echt heerlijk! Ik hoop dat de regen jullie voorbij trekt! (huh kromme zin, maar ik krijg hem niet goed haha)
Jokejacket --> Is het heel raar dat ik geen idee heb wat nouvelles is? Ik heb dan echt een beetje een sprookjesachtig/vintage plaatje voor me….
Noa_Lynn --> hihi dus je bespaard nu ook nog op de kattensnoepjes door die buurman! Kun je mooi postzegels voor halen
ik hoop dat je werkdagen toch wel goed gaan bevallen, is altijd weer inkomen na zo’n vakantie natuurlijk maar doe wel rustig aan he!!!!
Steph -- > adres… uuhm daar heb ik niet naar gekeken eigenlijk
als ik hem vind dan stap ik op mijn fiets voor een plons in je zwembad 
Zazana --> leuk van die jongen, haha ik zie mijn vriend nog geen kaartjes schrijven!
Snjokorn --> sneu, echt net expired dus! Volgens mij komt er bij mij ook een expired kaart aan
Neferisis --> wat enorm lief van die man! Altijd leuk van die uitgebreide profielen. En exotisch Finland, wow dat is nieuw voor me!
Vandaag vond ik zelf 2 kaarten in mijn brievenbus, uit London en uit Duitsland. Ook gaan er nog 2 kaarten op de brievenbus, naar Finland en Rusland!
Mijn kaart naar Taiwan is nu al 52 dagen onderweg
ik denk dat ik straks gewoon even een mailtje naar haar stuur, kijken of ze daarop reageert!
Verder is de boxkleed bijna af! Moet hem alleen nog “vullen” en dan dichtnaaien!! En dan op naar mijn volgende projectjes whoeptiedoo!
Jokejacket --> Is het heel raar dat ik geen idee heb wat nouvelles is? Ik heb dan echt een beetje een sprookjesachtig/vintage plaatje voor me….
Noa_Lynn --> hihi dus je bespaard nu ook nog op de kattensnoepjes door die buurman! Kun je mooi postzegels voor halen
Steph -- > adres… uuhm daar heb ik niet naar gekeken eigenlijk
Zazana --> leuk van die jongen, haha ik zie mijn vriend nog geen kaartjes schrijven!
Snjokorn --> sneu, echt net expired dus! Volgens mij komt er bij mij ook een expired kaart aan
Neferisis --> wat enorm lief van die man! Altijd leuk van die uitgebreide profielen. En exotisch Finland, wow dat is nieuw voor me!
Vandaag vond ik zelf 2 kaarten in mijn brievenbus, uit London en uit Duitsland. Ook gaan er nog 2 kaarten op de brievenbus, naar Finland en Rusland!
Mijn kaart naar Taiwan is nu al 52 dagen onderweg
Verder is de boxkleed bijna af! Moet hem alleen nog “vullen” en dan dichtnaaien!! En dan op naar mijn volgende projectjes whoeptiedoo!
maandag 12 juli 2010 om 21:20
Vandaag 2 verjaardagskaartjes in de bus, das wel leuk om alvast in de stemming te komen.
Steph bedankt voor je bere-gezellige kaart uit je woonplaats.
Just me bedankt voor je giraffe kaart! Ik heb ze hier ook liggen maar die zijn allemaal ongeschreven...
Verder nog een korte Hurray uit de USA na 12 dagen.
Vanmorgen flinke plensbuien gehad maar geen onweer. Vanmiddag ook nog een enkele spetterbui en nu is het helemaal opgeklaard.
Ben benieuwd hoe het morgen zal zijn.
Steph bedankt voor je bere-gezellige kaart uit je woonplaats.
Just me bedankt voor je giraffe kaart! Ik heb ze hier ook liggen maar die zijn allemaal ongeschreven...
Verder nog een korte Hurray uit de USA na 12 dagen.
Vanmorgen flinke plensbuien gehad maar geen onweer. Vanmiddag ook nog een enkele spetterbui en nu is het helemaal opgeklaard.
Ben benieuwd hoe het morgen zal zijn.
maandag 12 juli 2010 om 22:32
Zo, op de valreep nog een berichtje van mij.
Ik kon het niet laten en heb toch nog weer kaarten aangevraagd. Ik had nl. gisteren en vandaag wel 5 Hurrays, Rusland, Finland, Thailand, Ierland en UK.
Mijn nieuwe kaarten mogen naar Rusland, UK, Polen, Tjechië en...... hou je vast!! Northern Mariana Islands! (ze hebben maar 5 users) Ik wist niet eens waar het ligt.... ergens in de Pacific dus vlakbij Guam en in de buurt van de Fillipijnen....
Alles is klaar, we zijn klaar voor morgen!
Tot over een stuk of wat dagen!!
Ik kon het niet laten en heb toch nog weer kaarten aangevraagd. Ik had nl. gisteren en vandaag wel 5 Hurrays, Rusland, Finland, Thailand, Ierland en UK.
Mijn nieuwe kaarten mogen naar Rusland, UK, Polen, Tjechië en...... hou je vast!! Northern Mariana Islands! (ze hebben maar 5 users) Ik wist niet eens waar het ligt.... ergens in de Pacific dus vlakbij Guam en in de buurt van de Fillipijnen....
Alles is klaar, we zijn klaar voor morgen!
Tot over een stuk of wat dagen!!