Proost!
maandag 11 mei 2009 om 10:35
maandag 11 mei 2009 om 10:40
maandag 11 mei 2009 om 12:19
Ja ik ben er zelf ook nogal beduusd van dat ik op zo'n prominente plek een topic mag openen. Niemand kan meer om mij heen nu natuurlijk, ik verwacht minstens 700 lezers binnen 1 dag.
Viva, hartelijk bedankt!
Oftewel: Viva zou zich naar mijn, nimmer bescheiden, mening kapot moeten schamen voor deze handelswijze...
Viva, hartelijk bedankt!
Oftewel: Viva zou zich naar mijn, nimmer bescheiden, mening kapot moeten schamen voor deze handelswijze...
maandag 11 mei 2009 om 13:20
Nou, ik ga de link zo maar eens plaatsen in de bermuda driehoek die men hier Het Prikbord placht te noemen.... Maar onder welk kopje? Bij Contact wil ik eigenlijk niet, dan lijkt het net zo'n hengelchat en daar zit ik dus niet op te wachten.
Denken jullie ff mee? Bij de categorieën pagina staat het onder de pijlers. Gewoon ff naar beneden scrollen dus.
Djeeeezz...wat is dit belachelijk allemaal zeg...
Denken jullie ff mee? Bij de categorieën pagina staat het onder de pijlers. Gewoon ff naar beneden scrollen dus.
Djeeeezz...wat is dit belachelijk allemaal zeg...
maandag 11 mei 2009 om 15:07
Nou, ik heb er in elk geval een mail adres voor, stel dat iemand meer wil weten of wat wil vragen. Te zien in mijn profiel
En aan Cour, als beheerder, laat ik de eer om het op het veelgelezen Prikbord te melden. Hoop dat de server had aankan met al die duizenden forummers die daar allemaal tegelijk gaan kijken...NOT...!
En aan Cour, als beheerder, laat ik de eer om het op het veelgelezen Prikbord te melden. Hoop dat de server had aankan met al die duizenden forummers die daar allemaal tegelijk gaan kijken...NOT...!