Proost!

18-04-2009 17:29 1450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toegegeven aan de verleiding....wie ook?

Bent gij een geheelonthouder?

Totaal aantal stemmen: 51

Ja hoor, ik onthoud mij geheel van alles (12%)
Ja hoor, ik vergeet in het geheel niks (12%)
Neen, ik onthoud mij van niks (27%)
Neen, ik vergeet alles (8%)
Neen, want ik weet niet wat het is (2%)
Half, ik onthoud mij van sommige dingen (22%)
Hips....een wat...hik....? (18%)
Gewoon doen Lein, grote kans dat vriend nog niet het eten klaar heeft om half 7, dus dan moet je wel erg lang wachten als je nu al honger hebt.
Tosti tussendoor is altijd goed om weer op te laden

Sowieso, als er ooit een partij komt voor mensen die van gesmolten kaas houden dan ga ik daar op stemmen

Min, ik ben zooooooooooo moe, maar er komt maar geen einde aan alles, en de helft is leuk, dus daar doe ik het dan voor he Die helft zou ik ook niet kunnen doen, en dan verstandig en gezond gaan leven en zo, maar dat is me te saai! Haha, blijf liever zo doorgaan.
Hamburger word cheeseburger
Jah, als je de leuke dingen laat dan kun je net zo goed niks meer doen Prut! Das natuurlijk niks

En een cheeseburger is veeeel lekkerderder dan een hamburger!
OHJA!

Op bevrijdingsdag nummers uitgewisseld met een jongen met wie ik een jaar geleden een avond heb staan praten en daarna nooit meer gezien...Wat denk je? Volgens mij kannie niet smsen. Heb 2 berichtjes gestuurd en niks terug gehad...tsssss Wil wel bellen, maar is me eigenlijk teveel moeite als hij niet eens de energie neemt even een sms te sturen...Jammer dan, hij weet niet wattie mist
P-sies, zijn verlies! en dat rijmt dus het is waar

Ik ben ervandoor! daag!!
Wat een stommert Lein! Zijn verlies is jouw winst want daar heb je natuurlijk helemaal geen bips aan, zo iemand!

Lators Prut! Doe de groeten aan die cheeseburger!
Klopt als een zwerende vinger Min

Ik ga ff douchen enzeau, spreek jullie vanavond of morgen.

x
Mini kan zo elk moment thuis zijn dus ik ga soep maken. Tot lators en chats!
Mini is druk en vervelend.... Kan iemand aub de zon uitdoen, dan snapt ze dat ze slaapje moet gaan doen.

Alvast bedankt!
*geeft Min de rubber hamer*

Hier deed-ie zijn werk weer uitstekend
Heb je enig idee wat voor vernieling Mini kan veroorzaken met een rubberen hamer?! Die kan ik maar beter niet in huis halen!

Je moet ook gelijk meppen zodra je dat ding in handen hebt.

Daarna mag je hem weer teruggeven
Ik waag het er maar niet op

Mini is nu trouwens toch lief in dr bedje aan het spelen, dus Minny kan rustig gaan chatten
Dan valt ze van zelf wel in slaap hopelijk.

Ik zie je in de chat!
Het is nu stil boven....

Dusseh: Proost op de Proostchat dan maar!
Proost!
nou heb ik potjandriekemus het hele topic doorgescrolled maar kan de link die niet mag niet vinden....

anyone die mij op msn heeft die m door kan sturen? ik verveel me namelijk enorm...
quote:mamalief schreef op 12 mei 2009 @ 02:31:

nou heb ik potjandriekemus het hele topic doorgescrolled maar kan de link die niet mag niet vinden....

anyone die mij op msn heeft die m door kan sturen? ik verveel me namelijk enorm...10-05-2009 om 23.03 (bericht van mij)
Goedemiddag

Ik ga vandaag even een dagje alcoholvrij doen! Ben namelijk aan de ibuprodinges omdat er breinaalden in mijn onderrug zitten. Heel pijnlijk en niet handig als je moet lopen en zo.

Ik hoop dat Frikandel ze er straks uit kan masseren. Of dat ze er vannacht anders zelf uitvallen. Vannacht vielen ze er al voor de helft uit, maar ze zijn in de loop van de dag weer teruggeschoven
Owww, das pijnlijk Pruttel!

Ik hoop voor je dat het snel wat beter wordt. Warme douche wil ook nog wel eens iets helpen.

Ik heb de hele middag i de speeltuin gezeten, in gesprek met een hele lekkere man, terwijl onze kinderen speelden. Nadeel als je in gesprek bent met een lekkere man: je moet zinnige dingen terug zeggen, maar niet uitspreken wat je denkt. Lastig wel
halleu halleu wie stinkt hier zeu!!!

Ik wilde met jullie proosten, maar de kroeg i leeg!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
@Prut: Auw, niet cool

@Ivy: Wil straks alles horen over die lekkere dude!

@Pakje: Kom straks Proostchatten, maar ben nog niet thuis
Min, mag ik hier een mooie songtext plaatsen op de melodie van het was maar een clown? Ik heb de 1e drie coupletten al klaar, ghe.
Known to cause insanity in laboratory mice
Enne 'cheers' natuurlijk! (wat heb ik hier anders te zoeken)
Known to cause insanity in laboratory mice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven