Proost!
maandag 11 mei 2009 om 16:43
Nah ik dacht dus dat ik deze maand schandalig slecht met mijn geld om was gegaan, dus zit met een huishoudboekje voor me helemaal klaar om vanaf nu alles perfect in orde te brengen...maar als je er dan achter komt dat je werkgever 400 euro minder over heeft gemaakt EN je krijgt ze niet aan de lijn om te vragen waarom...dan gaat mij de zin om de administratie vandaag verder af te maken wel lichtelijk over...
en nu kan ik ook nog geen foto plaatsen! naaaaaaaah
voor de liefhebbers is op hyves te zien dat ziggy gek is op online catannen op de laptop
en nu trakteer ik mezelf op een bakkie pombär sjippies
en nu kan ik ook nog geen foto plaatsen! naaaaaaaah
voor de liefhebbers is op hyves te zien dat ziggy gek is op online catannen op de laptop
en nu trakteer ik mezelf op een bakkie pombär sjippies
maandag 11 mei 2009 om 16:48
maandag 11 mei 2009 om 16:53
quote:pruttel schreef op 11 mei 2009 @ 16:50:
Ik heb IE 6 hier op mijn werk pc. Maar op mijn lappie met IE 7 gooit ie me er ook af
IE geeft juist het probleem. Dus adviseert Viva om FireFox of Google Chrome (nog niet veilig inetten) te gerbuiken om te forummen. Totdat de heren tegnisie de problemen opgelost hebben.
Ik heb IE 6 hier op mijn werk pc. Maar op mijn lappie met IE 7 gooit ie me er ook af
IE geeft juist het probleem. Dus adviseert Viva om FireFox of Google Chrome (nog niet veilig inetten) te gerbuiken om te forummen. Totdat de heren tegnisie de problemen opgelost hebben.
maandag 11 mei 2009 om 16:59
Ik heb geprobeerd om te fire-foxen, maar dan werkt mijn eigen pc-spul niet zo goed. En dan gaat mijn werk toch voor viva Ongelofeloos he? En mijn pc pikt het niet als ik beide browsers tegelijk openzet......
Hamburger *kwijl* ik MOET echt een hamburger gaan halen zo. Dan kom ik maar te laat op mijn afspraak hoor!
Hamburger *kwijl* ik MOET echt een hamburger gaan halen zo. Dan kom ik maar te laat op mijn afspraak hoor!
maandag 11 mei 2009 om 17:04
maandag 11 mei 2009 om 17:06