Proost!

18-04-2009 17:29 1450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toegegeven aan de verleiding....wie ook?

Bent gij een geheelonthouder?

Totaal aantal stemmen: 51

Ja hoor, ik onthoud mij geheel van alles (12%)
Ja hoor, ik vergeet in het geheel niks (12%)
Neen, ik onthoud mij van niks (27%)
Neen, ik vergeet alles (8%)
Neen, want ik weet niet wat het is (2%)
Half, ik onthoud mij van sommige dingen (22%)
Hips....een wat...hik....? (18%)
Oh lekker is dat Lein, ben je mooi klaar mee!
Jeetje, lekker asociaal zeg. Hebben ze dat niet van te voren aangekondigd?

Zo gezellig, die kinderen die doodmoe bij hun vader vandaan komen. Het is één groot feest hier het laatste kwartier

Mogen we al aan de borrel?
Hang al een uur, af en aan, aan de telefoon en het enige wat ik hoor is "alle lijnen zijn bezet"
Proost Ivy! Van mij mag jij aan de borrel hoor
Doe mij ook maar n borrel

*Ziet Lein al helemaal voor zich:*

Hips...waar issjjjj mijn geld...hik...sjtelletje sjukkels....burp...

Ik ook een borrel graag

Forummen is niet meer leuk hoor. Ik moet 30 keer klikken voor ik een topic mag openen. Dat betekend dat ik er net zo'n 29 keer afgepleurd ben!

Hoest hier?
En een borreltje voor Prut!

Zeg het maar Pruttel, wat mag het wezen?
He ik heb geen schermpje meer in beeld om te linken of foto's te plaatsen of de tekst een kleurtje te geven etc etc...
Zo Lein daar ben je lekker mee..

Administratie op orde brengen moet ik ook nodig doen,ik heb nog zakken vol met papieren die ik allemaal nog uit moet zoeken
Doe maar een Irish coffe, ik moet wakker blijven, daar zit cafeine in en dat is dus goed voor me
Ja, die zogenaamde mega-verbetering als er topics gesloten werden met veel postings...dat is niet helemaal gegaan zoals men beloofd had....

Goh...wat een verrassing...
Nah ik dacht dus dat ik deze maand schandalig slecht met mijn geld om was gegaan, dus zit met een huishoudboekje voor me helemaal klaar om vanaf nu alles perfect in orde te brengen...maar als je er dan achter komt dat je werkgever 400 euro minder over heeft gemaakt EN je krijgt ze niet aan de lijn om te vragen waarom...dan gaat mij de zin om de administratie vandaag verder af te maken wel lichtelijk over...

en nu kan ik ook nog geen foto plaatsen! naaaaaaaah

voor de liefhebbers is op hyves te zien dat ziggy gek is op online catannen op de laptop

en nu trakteer ik mezelf op een bakkie pombär sjippies
Wat ontzettend raar Lalein. Daar word je niet vrolijk van, van zo'n werkgever.

Via wat forummen jullie dan? Ik via FF, dan gaat het wel, al is het de laatste dagen wel weer trager dan anders.

Proost!

*neemt een flinke slok Martini*

Nog 2 uur, dan is het rust in huize Ivy!
Ik heb IE 6 hier op mijn werk pc. Maar op mijn lappie met IE 7 gooit ie me er ook af

Ik heb zo'n ontzettende zin in een hamburger of een frikandel, maar ik heb geen tijd om wat te gaan halen..... Life sucks
quote:pruttel schreef op 11 mei 2009 @ 16:50:

Ik heb IE 6 hier op mijn werk pc. Maar op mijn lappie met IE 7 gooit ie me er ook af

IE geeft juist het probleem. Dus adviseert Viva om FireFox of Google Chrome (nog niet veilig inetten) te gerbuiken om te forummen. Totdat de heren tegnisie de problemen opgelost hebben.
Ik dacht dus dat het aan mijn laptop lag, maar idd....dit probleem heb ik pas sinds in de nieuwe messenger en IE heb. Fijn is dat zeg
De nieuwe messenger geeft bij mij geen problemen. EN ik gebruk verder FF, dus ook gene probs, maar wel een traag forum de laatste dagen.

Vast door die stomme foto's
Ik heb geprobeerd om te fire-foxen, maar dan werkt mijn eigen pc-spul niet zo goed. En dan gaat mijn werk toch voor viva Ongelofeloos he? En mijn pc pikt het niet als ik beide browsers tegelijk openzet......

Hamburger *kwijl* ik MOET echt een hamburger gaan halen zo. Dan kom ik maar te laat op mijn afspraak hoor!
Whahaha Pruttel, geniet van je burger

Hier eten we CousCous, gaat zoon weer boycotten, maar hij heeft gewoon pech
Ik kan ff geen vet meer zien na dit weekend, dus die hamburger laat ik mooi aan mij voorbij gaan

Denk dat ik voor soep met stokbrood en salade ga, dat lusten we allemaal graag hier.

En jij Prut, met je leven naast het forum....en dan nog werk voor laten gaan ook! Tsssssk....
Haha, ja ik heb lef he Minny, zomaar een leven hebben en zoooo.

Nou, mijn weekend was erg spannend, ik was zaterdag zo moe dat ik op de bank in slaap viel tijdens de film, en gister, op onze vrije dag werd ik ziek en heb ik.... jawel, op de bank liggen slapen Leven met Pruttel is een feest!
Wat heb jij trouwens een eigenwijze pc Prut!
Geniet ervan Pruttie

Ik ga even voor een tosti

Ga om half 7 bij een vriend eten, maar heb zon honger dat die tosti niet tegen te houden is haha.
Zooooow Prut....jij leeft echt op het randje zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven