Raad de engel
maandag 22 september 2008 om 11:44

donderdag 16 oktober 2008 om 16:34
quote:Poezewoes schreef op 11 oktober 2008 @ 02:01:
Toevoeging aan de forumregels, ivm het openbaar modereren:
Zeikerds die privépostings van angels afrekenen op het angelschap mogen gemeld worden bij de forummers. Deze zullen dan gepaste maatregelen nemen. al helemaal als het postings betreft met een hele hele lange baard,
Zeikerds die privépostings van angels afrekenen op het angelschap mogen gemeld worden bij de forummers. Deze zullen dan gepaste maatregelen nemen. al helemaal als het postings betreft met een hele hele lange baard,
donderdag 16 oktober 2008 om 20:39
quote:Poezewoes schreef op 11 oktober 2008 @ 02:01:
Zeikerds die privépostings van angels afrekenen op het angelschap mogen gemeld worden bij de forummers. Deze zullen dan gepaste maatregelen nemen. Lijkt me een strak plan Poez! Ik zal vast de zwepen regelen. Ben wel voor lijfstraffen in dit geval
Zeikerds die privépostings van angels afrekenen op het angelschap mogen gemeld worden bij de forummers. Deze zullen dan gepaste maatregelen nemen. Lijkt me een strak plan Poez! Ik zal vast de zwepen regelen. Ben wel voor lijfstraffen in dit geval
maandag 27 oktober 2008 om 19:48

donderdag 27 november 2008 om 21:39
Kan me voorstellen dat Int er geen zin meer in had. Wat een smerig en laag gezeik naar hem toe, volgens mij liep er tussen een aantal forummers een weddenschap "wie pest de mannelijke moderator zo snel mogelijk weg". En dan ook nog zeggen dat men volwassen genoeg is om de mod en forummer gescheiden te houden. My ass!