Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Het staat vast al ergens, maar ik word gék van al die reclames die dwars door alle reacties heen lopen of witte vlakken achter laten op de plek waar tekst staat. Ik kan hele topics niet meer lezen. Volgens mij is het grootste probleem nog met de reclame van Viva zelf, met 'word abonnee'.
quote:Lughnasadh schreef op 21 februari 2015 @ 09:37:

Ik kom nog steeds regelmatig op pagina's terecht waar ik helemaal niet wil komen, als ik een topic aanklik. Blijkbaar niet zo interessant, maar jullie bug is dus nog steeds niet over.

Beste Lughnasadh en Istar,

Zouden jullie willen mailen naar forum@viva.nl en willen vermelden wat jullie precies doen, wat er dan gebeurd en wat eigenlijk de bedoeling was en welke browser en device jullie gebruiken? De TD gaat er maandag gelijk naar kijken.

Alvast bedankt voor de melding en jullie info.

met vriendelijke groet,

Junior
Is er weer een nieuwe bug?

Van sommige posts (bijvoorbeeld beide reacties van TAM op 22-02-2015 20:27 op napraat) zie ik enkel dat er een quote is (de naam en het tijdstip van de quote staan er, de inhoud van de quote niet), en de reacties (tekst of icoontje) op die quotes staan er óók niet. Er staat dus maar één lijn in zo'n post en verder niets. Pas wanneer ik die zelf citeer kan ik de reactie op de quote lezen. En nee, die reactie is niet geschreven met onzichtbare (witte) tekst.
quote:HuLang schreef op 23 februari 2015 @ 15:51:

Is er weer een nieuwe bug?

Van sommige posts (bijvoorbeeld beide reacties van TAM op 22-02-2015 20:27 op napraat) zie ik enkel dat er een quote is (de naam en het tijdstip van de quote staan er, de inhoud van de quote niet), en de reacties (tekst of icoontje) op die quotes staan er óók niet. Er staat dus maar één lijn in zo'n post en verder niets. Pas wanneer ik die zelf citeer kan ik de reactie op de quote lezen. En nee, die reactie is niet geschreven met onzichtbare (witte) tekst.

Beste HuLang,

Dit is idd een bekende bug, maar dank je wel voor je melding.

Met vriendelijke groet,

Junior
Nou de hele dag ging het prima tot vanavond uur of 20.30. Vanaf toen tot nu net constant de melding dat het te druk is....
En mensen meneer/mevrouw van de TD, wanneer wordt er nou eens iets gedaan aan die zwarte rouwbalk als je een wijziging doet?

Kom op, dat is een klein layout dingetje en geen dagen werk.

Kleine moeite, gróót genot, kan ik je vertellen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:dolfje schreef op 23 februari 2015 @ 22:55:

Nou de hele dag ging het prima tot vanavond uur of 20.30. Vanaf toen tot nu net constant de melding dat het te druk is....Ik kan het me niet voorstellen. Dat het te druk is.
Idd, gisteravond niet op het forum kunnen komen. En vanmorgen zag ik verkeerde quotes in diverse topics, dus wel een quote te zien maar duidelijk niet dat wat de quoter wilde.

Firefox mobiel.
Ik heb net een keer of 20 geprobeerd in te loggen. Dat ging dus niet, voortdurend dat inlogscherm weer voor mijn neus(waar is trouwens de optie "ingelogd blijven" gebleven?). Uit arren moede heb ik de hele pagina maar afgesloten, en toen ik 'm weer opende was ik bij toverslag vanzelf ingelogd....
Het is een tantaluskwelling om je inbox op te schonen. Het kost 4 handeingen om 1 pb op te ruimen. Kan er niet gewoon een hokje voor komen, zodat je in 1x een hele rits kan aanvinken en verwijderen?
Er klopt iets niet en ik zie dit wel vaker gebeuren.

Hier een voorbeeld.

Het eerste topic in nieuw en actief, de reacties kloppen niet.

That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Beste (Juun) mod. Hoe kan het dat ik na al die tijd nog steeds geen avatars zie (cookies verwijderd), ik geen smiley's kan plaatsen en de site er regelmatig uit ligt. Het begint nu wel te vervelen.
quote:prada schreef op 25 februari 2015 @ 05:45:

Beste (Juun) mod. Hoe kan het dat ik na al die tijd nog steeds geen avatars zie (cookies verwijderd), ik geen smiley's kan plaatsen en de site er regelmatig uit ligt. Het begint nu wel te vervelen.

Beste Prada,

Helaas is het nog niet gelukt om een oplossing voor de problemen te vinden, de TD is er druk mee bezig.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:O.L.L.A schreef op 24 februari 2015 @ 21:45:

Er klopt iets niet en ik zie dit wel vaker gebeuren.

Hier een voorbeeld.

Het eerste topic in nieuw en actief, de reacties kloppen niet.

[afbeelding]

Beste Olla,

Het klopt dat er een verschil zit tussen het aantal reacties in het rijtje nieuwe topics en actieve topics. Zoals ik het heb begrepen, komt dit doordat de lijsten vanuit verschillende delen van het forum worden geladen. De actieve lijst is kloppend.

met vriendelijke groet,

Junior
Kan de bug misschien worden opgelost zodat ik niet meer na 24 uur word uitgelogd en dus dagelijks om dezelfde tijd eruit gekwakt wordt en pogingen om in te loggen hoef te doen?
Gisteravond weer niet erin te komen.

Verder: het navigeren naar pijlers is inmiddels niet eens meer omslachtig, maar niet te doen, omdat de uitklapmenu's over andere delen heen gaan en de pijlers niet aan te klikken zijn. Tablet, firefox, Windows 8. Vreeslijk.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 25 februari 2015 @ 11:09:

[...]

Beste Prada,

Helaas is het nog niet gelukt om een oplossing voor de problemen te vinden, de TD is er druk mee bezig.

met vriendelijke groet

JuniorDank voor je antwoord.
Ik zie inderdaad geen avatars meer. Ik wilde kijken of ik soms iets verkeerd had staan bij mijn instellingen, maar ik heb ook helemaal geen opties meer om naar mijn profiel te gaan en daar iets te bewerken?

Smiley-probleem is ook hier bekend.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Ik kan mobiel geen nieuw topic openen.

De aanhouder wint. Na 6 pogingen.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 25 februari 2015 @ 11:13:

[...]

Beste Olla,

Het klopt dat er een verschil zit tussen het aantal reacties in het rijtje nieuwe topics en actieve topics. Zoals ik het heb begrepen, komt dit doordat de lijsten vanuit verschillende delen van het forum worden geladen. De actieve lijst is kloppend.

met vriendelijke groet,

JuniorKlinkt logisch. Dank je!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Verschillende 'delen' van het forum???

Zal wel aan mij liggen maar de logica ontgaat mij volledig.
.
Je weet toch?

Het deel voor betalende leden en het gratis deel, nog steeds vol met bugs.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Is vast al vaker gemeld maar ik merk het nu pas:

Ik kan geen smilies meer gebruiken, dat werkte eerst prima.

Zodra ik nu een smilie wil gebruiken als reactie op een quote, plaatst hij meteen het bericht (dus alleen de quote) zonder dat mijn reactie af was.

(Ipad)
quote:Taralina schreef op 26 februari 2015 @ 07:48:

Is vast al vaker gemeld maar ik merk het nu pas:

Ik kan geen smilies meer gebruiken, dat werkte eerst prima.

Zodra ik nu een smilie wil gebruiken als reactie op een quote, plaatst hij meteen het bericht (dus alleen de quote) zonder dat mijn reactie af was.

(Ipad)

FF testen

Nee, heb ik geen last van (windows)

Over het uitgelogd raken: Ik heb dat alleen op Android (tablet).

Met Windows (telefoon en laptop) geen problemen (op dat vlak )
.
Mods, mijn vet/cursief/onderstreept en doorstreept icoontjes werken niet. Zodra ik een van de knoppen gebruik plaatst hij direct mijn reactie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven