Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
zaterdag 21 februari 2015 om 10:15
zaterdag 21 februari 2015 om 12:46
quote:Lughnasadh schreef op 21 februari 2015 @ 09:37:
Ik kom nog steeds regelmatig op pagina's terecht waar ik helemaal niet wil komen, als ik een topic aanklik. Blijkbaar niet zo interessant, maar jullie bug is dus nog steeds niet over.
Beste Lughnasadh en Istar,
Zouden jullie willen mailen naar forum@viva.nl en willen vermelden wat jullie precies doen, wat er dan gebeurd en wat eigenlijk de bedoeling was en welke browser en device jullie gebruiken? De TD gaat er maandag gelijk naar kijken.
Alvast bedankt voor de melding en jullie info.
met vriendelijke groet,
Junior
Ik kom nog steeds regelmatig op pagina's terecht waar ik helemaal niet wil komen, als ik een topic aanklik. Blijkbaar niet zo interessant, maar jullie bug is dus nog steeds niet over.
Beste Lughnasadh en Istar,
Zouden jullie willen mailen naar forum@viva.nl en willen vermelden wat jullie precies doen, wat er dan gebeurd en wat eigenlijk de bedoeling was en welke browser en device jullie gebruiken? De TD gaat er maandag gelijk naar kijken.
Alvast bedankt voor de melding en jullie info.
met vriendelijke groet,
Junior
maandag 23 februari 2015 om 15:51
Is er weer een nieuwe bug?
Van sommige posts (bijvoorbeeld beide reacties van TAM op 22-02-2015 20:27 op napraat) zie ik enkel dat er een quote is (de naam en het tijdstip van de quote staan er, de inhoud van de quote niet), en de reacties (tekst of icoontje) op die quotes staan er óók niet. Er staat dus maar één lijn in zo'n post en verder niets. Pas wanneer ik die zelf citeer kan ik de reactie op de quote lezen. En nee, die reactie is niet geschreven met onzichtbare (witte) tekst.
Van sommige posts (bijvoorbeeld beide reacties van TAM op 22-02-2015 20:27 op napraat) zie ik enkel dat er een quote is (de naam en het tijdstip van de quote staan er, de inhoud van de quote niet), en de reacties (tekst of icoontje) op die quotes staan er óók niet. Er staat dus maar één lijn in zo'n post en verder niets. Pas wanneer ik die zelf citeer kan ik de reactie op de quote lezen. En nee, die reactie is niet geschreven met onzichtbare (witte) tekst.
maandag 23 februari 2015 om 16:03
quote:HuLang schreef op 23 februari 2015 @ 15:51:
Beste HuLang,
Dit is idd een bekende bug, maar dank je wel voor je melding.
Met vriendelijke groet,
Junior
Beste HuLang,
Dit is idd een bekende bug, maar dank je wel voor je melding.
Met vriendelijke groet,
Junior
dinsdag 24 februari 2015 om 12:48
En mensen meneer/mevrouw van de TD, wanneer wordt er nou eens iets gedaan aan die zwarte rouwbalk als je een wijziging doet?
Kom op, dat is een klein layout dingetje en geen dagen werk.
Kleine moeite, gróót genot, kan ik je vertellen.
Kom op, dat is een klein layout dingetje en geen dagen werk.
Kleine moeite, gróót genot, kan ik je vertellen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 24 februari 2015 om 12:52
dinsdag 24 februari 2015 om 14:48
woensdag 25 februari 2015 om 11:09
quote:prada schreef op 25 februari 2015 @ 05:45:
Beste (Juun) mod. Hoe kan het dat ik na al die tijd nog steeds geen avatars zie (cookies verwijderd), ik geen smiley's kan plaatsen en de site er regelmatig uit ligt. Het begint nu wel te vervelen.
Beste Prada,
Helaas is het nog niet gelukt om een oplossing voor de problemen te vinden, de TD is er druk mee bezig.
met vriendelijke groet,
Junior
Beste (Juun) mod. Hoe kan het dat ik na al die tijd nog steeds geen avatars zie (cookies verwijderd), ik geen smiley's kan plaatsen en de site er regelmatig uit ligt. Het begint nu wel te vervelen.
Beste Prada,
Helaas is het nog niet gelukt om een oplossing voor de problemen te vinden, de TD is er druk mee bezig.
met vriendelijke groet,
Junior
woensdag 25 februari 2015 om 11:13
quote:O.L.L.A schreef op 24 februari 2015 @ 21:45:
Er klopt iets niet en ik zie dit wel vaker gebeuren.
Hier een voorbeeld.
Het eerste topic in nieuw en actief, de reacties kloppen niet.
[afbeelding]
Beste Olla,
Het klopt dat er een verschil zit tussen het aantal reacties in het rijtje nieuwe topics en actieve topics. Zoals ik het heb begrepen, komt dit doordat de lijsten vanuit verschillende delen van het forum worden geladen. De actieve lijst is kloppend.
met vriendelijke groet,
Junior
Er klopt iets niet en ik zie dit wel vaker gebeuren.
Hier een voorbeeld.
Het eerste topic in nieuw en actief, de reacties kloppen niet.
[afbeelding]
Beste Olla,
Het klopt dat er een verschil zit tussen het aantal reacties in het rijtje nieuwe topics en actieve topics. Zoals ik het heb begrepen, komt dit doordat de lijsten vanuit verschillende delen van het forum worden geladen. De actieve lijst is kloppend.
met vriendelijke groet,
Junior
woensdag 25 februari 2015 om 11:56
woensdag 25 februari 2015 om 17:21
Ik zie inderdaad geen avatars meer. Ik wilde kijken of ik soms iets verkeerd had staan bij mijn instellingen, maar ik heb ook helemaal geen opties meer om naar mijn profiel te gaan en daar iets te bewerken?
Smiley-probleem is ook hier bekend.
Smiley-probleem is ook hier bekend.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
woensdag 25 februari 2015 om 22:13
quote:JuniorModeratorViva schreef op 25 februari 2015 @ 11:13:
[...]
Beste Olla,
met vriendelijke groet,
JuniorKlinkt logisch. Dank je!
[...]
Beste Olla,
met vriendelijke groet,
JuniorKlinkt logisch. Dank je!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
donderdag 26 februari 2015 om 12:31
quote:Taralina schreef op 26 februari 2015 @ 07:48:
Is vast al vaker gemeld maar ik merk het nu pas:
Ik kan geen smilies meer gebruiken, dat werkte eerst prima.
Zodra ik nu een smilie wil gebruiken als reactie op een quote, plaatst hij meteen het bericht (dus alleen de quote) zonder dat mijn reactie af was.
(Ipad)
FF testen
Nee, heb ik geen last van (windows)
Over het uitgelogd raken: Ik heb dat alleen op Android (tablet).
Met Windows (telefoon en laptop) geen problemen (op dat vlak )
Is vast al vaker gemeld maar ik merk het nu pas:
Ik kan geen smilies meer gebruiken, dat werkte eerst prima.
Zodra ik nu een smilie wil gebruiken als reactie op een quote, plaatst hij meteen het bericht (dus alleen de quote) zonder dat mijn reactie af was.
(Ipad)
FF testen
Nee, heb ik geen last van (windows)
Over het uitgelogd raken: Ik heb dat alleen op Android (tablet).
Met Windows (telefoon en laptop) geen problemen (op dat vlak )
.