Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Lamlul jr gaat demonstreren dat hij heus wel een ei kan bakken.

Ben weer weg, wie wil?
De laatste reactie op alle bugs hier op het forum was van 12-02(afgezien van het feit dat Juun nog reageert op een leuk plaatje). Dat was 5 dagen geleden. Dat kunnen jullie toch niet maken Mods. Waarom informeren jullie ons forummers niet? Jullie laten ons behoorlijk in de kou staan. Ik vind het niet verwonderlijk dat vele forummers zich niet meer op het forum laten zien.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
De laatste reactie op alle bugs hier op het forum was van 12-02(afgezien van het feit dat Juun nog reageert op een leuk plaatje). Dat was 5 dagen geleden. Dat kunnen jullie toch niet maken Mods. Waarom informeren jullie ons forummers niet? Jullie laten ons behoorlijk in de kou staan. Ik vind het niet verwonderlijk dat vele forummers zich niet meer op het forum laten zien.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Herhaling herhaling herhaling...

Bij nieuwe topics zie ik nu 4x Vergoeding schaamlipcorrectie en 2x afscheidsmail werk, dereactie van charlottew88 hierboven zie ik ook 2 keer en in diverse topics staan reacties 2 of meer keer. FF mobiel.

En bovendien kon ik de afgelopen bijna 4 uur niet op dit boutforum komen.
Het is toch droevig dat de traagheid die eerst alleen om middernacht speelde, nu de gehele dag door speelt? En om de haverklap de melding dat het te druk is of de onderhoudsmelding. Echt, dit wordt pijnlijk gênant intussen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:noopes schreef op 17 februari 2015 @ 12:52:

Herhaling herhaling herhaling...

Bij nieuwe topics zie ik nu 4x Vergoeding schaamlipcorrectie en 2x afscheidsmail werk, dereactie van charlottew88 hierboven zie ik ook 2 keer en in diverse topics staan reacties 2 of meer keer. FF mobiel.

En bovendien kon ik de afgelopen bijna 4 uur niet op dit boutforum komen. Inderdaad 2x keer terwijl ik maar 1 keer op plaats je reactie heb geklikt
Wat een drama weer zeg. Is de TD er nog of zijn ze gevlucht?

Kunnen ze niet beter alles opnieuw schrijven en dan gewoon de boel weer overzetten (na goed getest te hebben!) ipv proberen deze bak met ellende te herstellen?
Testscripts kennen ze zo te zien niet. Echt, er zijn dingen uitgevoerd die echt makkelijk getest hadden kunnen worden. Heb ook gewerkt met het maken en veranderen van databases, zijn hele protocollen voor om deze weer gebruikers-klaar te maken. Iedere functie wordt dan uit en te na getest.

In dit geval lijkt het wel een project ICT 1e klas: "hoe verneuk je zo lang mogelijk een forum." Wat een vreselijk gepruts en wat ben ik het spuugzat!
Tjongejongejonge, jullie TD moet zich toch doodschamen onderhand. Zo traag als het nu is, is het in 13 jaar nog nooit geweest.

En na iedere poging die je doet krijg je deze melding, terwijl ik eerder het gevoel heb dat er geen hond meer te vinden is hier.

En dan deze mededeling durven tonen, het is een blamage

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
En geen woord vanuit de TD of de communicatiemanager, nada, noppes, niets!
Het is nu ook weer drama.. Zo traag als ,nou vul maar in..
Godsamme zeg, het is hier zó druk dat de pagina's amper nog willen laden.

Kunnen jullie niet even allemaal de Roelvinkjes gaan kijken? Dan kan ik even 5 minuten bijlezen?
Zelfs Max was beter dan dit.
En nog steeds geen enkele reactie van de Mods
Dit is toch werkelijk waar om te janken! Als TD zou ik me zolangzamerhand echt de ballen uit de broek gaan schamen. Dit is echt het toppunt van slecht

Dit is zo slecht dat volgend jaar in de Dikke van Dale bij de uitleg van het woord "slecht" staat: vivaforum!
quote:mariatesselschade schreef op 17 februari 2015 @ 21:43:

Dit is toch werkelijk waar om te janken! Als TD zou ik me zolangzamerhand echt de ballen uit de broek gaan schamen. Dit is echt het toppunt van slecht

Dit is zo slecht dat volgend jaar in de Dikke van Dale bij de uitleg van het woord "slecht" staat: vivaforum!Nou ik ben niet echt een klagende forummer maar het is echt ondoenlijk om hier te forummen. Echt vreselijk
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik zag een avatar! Maar dat was denk ik een vergissing, nu zie ik ze niet meer. Butzooi...
Is het op alle divices zo slecht? Want mobiel forummen is niet te doen (plus het lange laden trekt in 1x je databundel leeg)
DIe goeroe is niks. Of ik tref hem niet zo vaak, dat kan ook natuurlijk (een goede addblocker, zou dat het verschil zijn??) Ik zie ook gewoon de avatars.

Maar het forum is traag, echt traag. Het is vergelijkbaar met toen we nog internet via de telefoon hadden. Misschien moeten jullie een ouder iemand eens vragen hoe traag dat precies was.

Reacties worden niet, dubbel of zelfs tot 12x geplaatst (zie topic van Biker75).

Als een reactie wel wordt geplaatst, zie je dat vaak niet. Dan klik je nog maar eens op ´plaats je reactie´ om vervolgens de melding te krijgen dat je niet verder kunt omdat je niet twee keer hetzelfde kunt posten. En begin je dus weer van voren af aan.

Het enige voordeel dat de hele boel heeft; ik heb inmiddels ontdekt hoe ik mijn eigen reacties snel en gemakkelijk terug vind.

Maar het is dat ik ziek ben en momenteel niet veel anders kan doen, anders was ik toch echt afgehaakt inmiddels. De lol gaat er wel een beetje vanaf.

Wat wel opvalt; via internet explorer is het drama². Met chrome gaat het nog wel. En die addblocker, dus advertenties hoeven niet opgebouwd te worden en dat maakt ook echt heel veel verschil. En ik merk dat topics, waarin gereageerd wordt door mensen met een bewegende avatar, ook langer nodig hebben.
Die bewegende avatars mogen ze van mij afschaffen, ik vind het ietwat puberaal.

Het forum is nu ook zo traag als dikke stront door een trechter. En ik heb Chrome en een add blocker.

En nog steeds geen reactie van de TD of de communicatiemanager.
Kan wel merken dat het lunchtijd is. Gele helm gele helm gele helm en dan weer wegens overweldigende drukte niet bereikbaar. Nog wel het mooiste/ergste zinnetje: 'dit kan tijdelijk zijn'.

Kan. Maar waarschijnlijk niet dus.

En geen enkele reactie meer, behalve het wissen van opmerkingen op het centraal moderatortopic wegens off topic. Laat me niet lachen. Dit forum is gewoon een aanfluiting, en dat is op dit moment het enige zinnige onderwerp. Alle andere discussies zijn ten dode opgeschreven omdat men het uiteindelijk opgeeft.
En nog steeds geen enkele reactie van de Mod(s)
quote:hebjehaarookweer schreef op 18 februari 2015 @ 13:26:

Kan wel merken dat het lunchtijd is. Gele helm gele helm gele helm en dan weer wegens overweldigende drukte niet bereikbaar. Nog wel het mooiste/ergste zinnetje: 'dit kan tijdelijk zijn'.

Kan. Maar waarschijnlijk niet dus.

En geen enkele reactie meer, behalve het wissen van opmerkingen op het centraal moderatortopic wegens off topic. Laat me niet lachen. Dit forum is gewoon een aanfluiting, en dat is op dit moment het enige zinnige onderwerp. Alle andere discussies zijn ten dode opgeschreven omdat men het uiteindelijk opgeeft.Lunchtijd, ontbijt, koffietijd, tijd om te gaan avondeten, theetijd maakt geen ene bal uit of de gele helm komt te voorschijn of het is volgens Viva over-ge-wel-dig-gend druk
Het is weer bal hoor.

Hulde dat de Guru weg is.

Helaas is het alternatief ook niet denderend.

Overigens: als je die pagina krijgt met 'het forum is nu te druk bezet' staat daar een link met 'probeer het nog een keer'.

Als je op die link klinkt, krijg je echter een vage lege pagina met een korte tekst over een java script.

Doe dan geen link, denk ik dan.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
wanneer komen de avatars weer? de ene keer zie je ze, dan ga je naar andere topic, zijn ze weer pleite.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven