Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
donderdag 26 februari 2015 om 13:18
quote:GateKeeper schreef op 26 februari 2015 @ 13:13:
Mods, mijn vet/cursief/onderstreept en doorstreept icoontjes werken niet. Zodra ik een van de knoppen gebruik plaatst hij direct mijn reactie.
Beste Gatekeeper en anderen,
Zoals jullie in de OP hierboven kunnen zien, zijn dit bugs die al bij ons bekend zijn.
Maar dank jullie wel voor het melden.
met vriendelijke groet,
Junior
Mods, mijn vet/cursief/onderstreept en doorstreept icoontjes werken niet. Zodra ik een van de knoppen gebruik plaatst hij direct mijn reactie.
Zoals jullie in de OP hierboven kunnen zien, zijn dit bugs die al bij ons bekend zijn.
met vriendelijke groet,
Junior
zaterdag 28 februari 2015 om 07:59
quote:JuniorModeratorViva schreef op 26 februari 2015 @ 13:18:
[...]
met vriendelijke groet,
JuniorHet wil de TD maar niet erg lukken om de bugs van het lijstje te laten verdwijnen he?
[...]
met vriendelijke groet,
JuniorHet wil de TD maar niet erg lukken om de bugs van het lijstje te laten verdwijnen he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 28 februari 2015 om 08:38
quote:impala schreef op 26 februari 2015 @ 12:31:
[...]
FF testen
Nee, heb ik geen last van (windows)
Over het uitgelogd raken: Ik heb dat alleen op Android (tablet).
Met Windows (telefoon en laptop) geen problemen (op dat vlak )
Nee, ik ook niet.
[...]
FF testen
Nee, heb ik geen last van (windows)
Over het uitgelogd raken: Ik heb dat alleen op Android (tablet).
Met Windows (telefoon en laptop) geen problemen (op dat vlak )
Nee, ik ook niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 28 februari 2015 om 10:09
En weer de helm gezien voor onderhoud en de melding dat het erg druk is. Hoe kan het dat er onderhoud word gepleegd terwijl er in een andere post van de Mod word gezegd. De TD gaat er maandag gelijk naar kijken. Nav dat ging ik ervan uit dat er in het weekend geen onderhoud word gepleegd terwijl wel de gele helm verschijnt. Ik snap er niks meer van
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 1 maart 2015 om 17:53
quote:charlottew88 schreef op 28 februari 2015 @ 10:09:
En weer de helm gezien voor onderhoud en de melding dat het erg druk is. Hoe kan het dat er onderhoud word gepleegd terwijl er in een andere post van de Mod word gezegd. De TD gaat er maandag gelijk naar kijken. Nav dat ging ik ervan uit dat er in het weekend geen onderhoud word gepleegd terwijl wel de gele helm verschijnt. Ik snap er niks meer van Daar gaat de td maandag gelijk even naar kijken!
En weer de helm gezien voor onderhoud en de melding dat het erg druk is. Hoe kan het dat er onderhoud word gepleegd terwijl er in een andere post van de Mod word gezegd. De TD gaat er maandag gelijk naar kijken. Nav dat ging ik ervan uit dat er in het weekend geen onderhoud word gepleegd terwijl wel de gele helm verschijnt. Ik snap er niks meer van Daar gaat de td maandag gelijk even naar kijken!
maandag 2 maart 2015 om 09:56
woensdag 4 maart 2015 om 11:14
Hoi,
Om 1.50 ongeveer ging ik nog even naar de site, niet ingelogd, maar ik kreeg toch onderaan een 'reactievak', alleen, niet met mijn avatar maar van een mooie rode lippenstift, blauwe huls. Ik heb toen meteen afgesloten. Ik zie net, dat het de avatar van Geordie was. Heel vreemd. er ging dus iets niet goed, daarom meld ik het maar even. Stel dat je het niet opmerkt, en reageert met de avatar van een mede-forumster, dat wordt wel erg verwarrend. Nu weer normaal.
Om 1.50 ongeveer ging ik nog even naar de site, niet ingelogd, maar ik kreeg toch onderaan een 'reactievak', alleen, niet met mijn avatar maar van een mooie rode lippenstift, blauwe huls. Ik heb toen meteen afgesloten. Ik zie net, dat het de avatar van Geordie was. Heel vreemd. er ging dus iets niet goed, daarom meld ik het maar even. Stel dat je het niet opmerkt, en reageert met de avatar van een mede-forumster, dat wordt wel erg verwarrend. Nu weer normaal.
woensdag 4 maart 2015 om 13:31
O, als dit iets onopgelosts is kan het dus ook zijn dat er ongeweten spookposts met mijn avatar zijn geplaatst. Of stel: iemand heeft een tijdelijke ban, en een ander 'verbreekt' die door (per ongeluk) met de gebande avatar te posten. Dan kan je dus een onterechte (perma)ban krijgen terwijl je zelf niets gepost hebt? Dat is nogal bedrieglijk, het voelt niet veilig.
Ik heb er weliswaar nog niet uitgesproken om gevraagd, maar zou het nu toch fijn vinden om een reactie te krijgen van de VF hot shots die hierover gaan.
Ik heb er weliswaar nog niet uitgesproken om gevraagd, maar zou het nu toch fijn vinden om een reactie te krijgen van de VF hot shots die hierover gaan.
woensdag 4 maart 2015 om 13:33
quote:fjorgyn schreef op 04 maart 2015 @ 11:14:
Hoi,
Beste Fjorgyn,
Bedankt voor je melding, de TD is het aan het uitzoeken.
met vriendelijke groet,
Junior
Hoi,
Beste Fjorgyn,
Bedankt voor je melding, de TD is het aan het uitzoeken.
met vriendelijke groet,
Junior
woensdag 4 maart 2015 om 16:17
woensdag 4 maart 2015 om 17:39