Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lucky_Birdie schreef:
30-08-2017 12:36

Ik wil geen lijst zien van topics die ik geopend heb, ik wil nieuwe / actieve topics zien. En niet dat gedoe nu waarbij je moet openen en nog een keer moet klikken voor een overzicht.
:worship:
Bij het openen van een pagina kreeg ik de volgende foutmelding:

Informatie
The controller must return a response (null given). Did you forget to add a return statement somewhere in your controller?
Haal svp die schermvullende, niet weg te klikken banner van T-mobile weg!!
Voor mij een reden om nooit meer een T-mobile abonnement af te sluiten, dus effect wat ze willen bereiken, bereiken ze (in mijn geval) juist tegenovergesteld. Maar ze hebben wel heel erg veel, erg korte, bezoeken op hun website....
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Met de pijlers is overigens iets geks aan de hand. Als ik op

index.php (startscherm)

op Actueel klik, kom ik op

actueel/list_topics/9

Dan klik ik op 1 en dan kom ik op

actueel/list_topics/9/1

Dat is de tweede pagina van die pijler. Desondanks wordt die pagina aangemerkt als 1. Als ik daarna op 2 klik, kom ik op

actueel/list_topics/9/2

Dat zou dan de tweede pagina zijn (door het getal 2), maar is feitelijk de derde pagina. Op deze manier wordt de tweede pagina gemist en zijn de topics moeilijk terug te vinden, tenzij men een truc gebruikt: voor de tweede pagina klik je op 1, voor de derde pagina op 2, etc. Het begin pagina is dan weer onbereikbaar.
World of Warcraft: Legion
hans is heel normaal joh, dit forum zit gewoon heel onlogisch in elkaar. als je erop kan komen en je niet wordt ontvoerd door t mobile
CommunityManagerViva schreef:
29-08-2017 17:14
Beste forummers,

De problemen rondom de advertenties en de privéberichten zijn bij ons bekend. Helaas heb ik geen nieuwe status update voor jullie. Zodra dit wel het geval is horen jullie het natuurlijk direct.

Met vriendelijke groet,
CM VIVA
En dit mijn beste is wat mij betreft de grootste bug en grootste irritatie.
Jij meldt helemaal niks.
Jij doet niets met de feedback.
Ik heb al tig keer gelezen dat jij hier leest.
Heb je ook gelezen dat de openingspost van dit topic een blamage is? Het is OUD!!

Jij wekt op geen enkel manier de indruk dat je communicatie met de forummers serieus neemt. Of het forum.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
S-Meds schreef:
01-09-2017 18:59
hans is heel normaal joh, dit forum zit gewoon heel onlogisch in elkaar. als je erop kan komen en je niet wordt ontvoerd door t mobile
...mag je van geluk spreken...
World of Warcraft: Legion
De sociale werkplaatstheorie is inmiddels wel bevestigd lijkt me.
feow schreef:
01-09-2017 19:12
En dit mijn beste is wat mij betreft de grootste bug en grootste irritatie.
Jij meldt helemaal niks.
Jij doet niets met de feedback.
Ik heb al tig keer gelezen dat jij hier leest.
Heb je ook gelezen dat de openingspost van dit topic een blamage is? Het is OUD!!

Jij wekt op geen enkel manier de indruk dat je communicatie met de forummers serieus neemt. Of het forum.
De mods nemen alles ter kennisgeving aan en doen er verder niets mee.
Jeetje, kap nou eens met die achterlijke levensgrote reclames waardoor je niks meer kan. Hoe moeilijk kan het zijn om die rotzooi eraf te halen / niet te plaatsen. Hoef je toch geen maanden 'aan te werken'.
CommunityManagerViva schreef:
29-08-2017 17:14
Beste forummers,

De problemen rondom de advertenties en de privéberichten zijn bij ons bekend. Helaas heb ik geen nieuwe status update voor jullie. Zodra dit wel het geval is horen jullie het natuurlijk direct.

Met vriendelijke groet,
CM VIVA
Wat een onzin.
Ook net of er behalve advertenties en privéberichten geen andere problemen meermaals door meerdere forummers genoemd zijn.
Djiez.
Loeske85 schreef:
02-09-2017 01:16
Jeetje, kap nou eens met die achterlijke levensgrote reclames waardoor je niks meer kan. Hoe moeilijk kan het zijn om die rotzooi eraf te halen / niet te plaatsen. Hoef je toch geen maanden 'aan te werken'.
Die reclames zijn een inkomstenbron. Die gaan ze echt niet weghalen ben ik bang.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
02-09-2017 09:17
Die reclames zijn een inkomstenbron. Die gaan ze echt niet weghalen ben ik bang.
Dat hoeft ook niet, maar normaal kunnen forummen lijkt me toch wel handig. Zat reclames die de boel niet verstoren.
Als een topic waarin je gereageerd hebt, niet meer in de lijst op de voorpagina staat, is ie niet meer te vinden. Ik ging naar de betreffende pijler, maar daar stond ie zelfs op pagina 7 niet, terwijl er vanmorgen nog in gereageerd was.
Zoekfunctie geprobeerd, daar kwam ie omhoog, maar als ik erop klikte, kwam ik weer op de voorpagina.

Echt zo @(
Ik heb een paar pagina's geleden geleerd dat dat is omdat ze bij Sanoma, afdeling techniek, niet kunnen tellen. De eerste pagina is pagina 0, de tweede pagina is pagina 1. Als je op de eerste pagina staat, dan denk je dat je pagina 2 aan moet klikken om naar de tweede pagina te gaan. Maar omdat ze dus niet kunnen tellen, moet je op pagina 1 klikken om naar pagina 2 te gaan.

Jij bent dus niet dom, noch blind.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
waarom staat een topic wat jezelf geopend hebt, niet bij het lijstje gereageerd? Ik weet wel dat hij bij de andere rijtjes staat (eigen topics en favorieten) alleen die zie je niet in een oogopslag. Zou het fijn vinden als dat ook opgelost wordt
Wordt het navigeren nog opgelost?

* van pijler naar pijler
* gelijk bij het bovenste bericht ipv bij je eerste bericht ooit.
* melding dat er een pb is (als de pb's al ooit goed gaan werken)

Gebeurt er eigenlijk nog wat of is het pappen en nathouden?
Gek. Ik wilde mijn motto wijzigen maar kon niet op de "verstuur" knop drukken. Blijkbaar werkt die knop toch zonder iets te doen.
Er gebeurt al maandenlang niets. Als er iets gebeurt, dan krijgen we immers een update van de CM over de opgeloste bugs. :lightbulb:

Gewoon een andere dagbesteding zoeken, dat werkt het beste tegen de ergernis.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Of toch niet?
Ik erger me zelden hoor. Het is vooral op mobiel vervelend.

Ik vind alleen het gelieg er over schijtirritant. Zeg gewoon dat het allemaal geen prioriteit meer heeft en Sanoma het zo goed genoeg vindt.
Tinkerhell schreef:
29-08-2017 09:25
Ik heb van de week per ongeluk een topic dat ik volg uit mijn Favorieten gegooid. Nu wil ik hem er weer terug hebben, maar dat lukt niet.
Ik had precies hetzelfde van de week en krijg hem ook niet terug in favorieten, dacht al dat het aan mij lag... Nu steeds zoeken.
Het huidige forum bestaat bijna lang genoeg om weer een aankondiging te doen dat Sanoma bezig is met een nieuw VIVA-forum.
Niet geschoten is altijd mis
Hier ook dankzij het viva forum overgestapt naar de adblock browser, wat een verschil!

Mijn grootste ergernissen waren ook de T-Mobile en andere paginagrote, meescrollende adds. Heb hierover gemaild (al weken geleden), maar inderdaad niets gebeurd.

Momenteel heb ik een T-Mobile abonnement, beviel altijd prima, maar ik heb nu een negatieve associatie met het merk gekregen (T-Mobile betekent nu ergernis). Jammer..
I'm not lazy
I'm on energy saving mode

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven