Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
प्रिय प्रिय तकनीकी सेवा, क्या आप बीटल को हल कर सकते हैं? बहुत अच्छे पागल - लोग
Hihi, zeer goede noten??
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet snel geïrriteerd, helemaal niet, maar dat ik elke keer in een moderator topic terecht kom terwijl ik wilde Lunchtrommel voor volwassenen lezen, maar het mag niet, denk ik.

Iemand al een reactie gehad op iets?
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
31-10-2017 10:24
Ik ben niet snel geïrriteerd, helemaal niet, maar dat ik elke keer in een moderator topic terecht kom terwijl ik wilde Lunchtrommel voor volwassenen lezen, maar het mag niet, denk ik.

Iemand al een reactie gehad op iets?
Tuulknie
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
31-10-2017 10:25
Tuulknie
Misschien mailen dan maar ;-D
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Bedankt voor al jullie berichten, echter zoals wij eerder hebben aangegeven kunnen jullie dit in het bug-topic plaatsen of mailen. Via de mail kunnen wij het probleem het snelst doorzetten naar de juiste afdeling. Als jullie de bugs mailen naar forum@viva.nl. met: url, browser, device en een screenshot dan kunnen wij hier beter naar kijken.

Omdat dit geen bug-topic is, halen wij ook alle berichten die niet in het CM horen off topic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Begrijp je nou niet dat vele forummers echt niet gaan mailen? En dat device en browser anno 2017 een vreemde vraag is? Men gebruikt 3 of 4 devices! En browsers! Dat een printscreen ook niks helpt omdat er tientallen bugs zijn?
Jij bent ook maar de messenger, snap ik. Maar het wekt enorme irritatie op.

En hoe is het mogelijk dat als je een ander topic aanklikt ( met veel moeite al) dat men dan op een modtopic van 2006 terecht komt!? ???? !!!!! Dat er al maanden niet normaal geforumd kan worden en de laatste dagen helemaal niet meer? Modtopic 2006? Gooi hem dan in de prullebak. Je kunt toch topics verwijderen als mod?

Tijdens het tikken van deze post schiet ik steeds een pagina terug. Constant kopiëren. Onmogelijk is het hier.
Minachtig voor de users. En zonder users geen advertentie-inkomsten. Laat het noodlijdende Sanoma zich dat maar goed beseffen.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nogal het gevoel dat we op een zinkend schip zitten en dat de kapitein en zijn bemanning er met de laatste rubberboot vandoor zijn gegaan.
We worden als users totaal genegeerd hier! De boel werkt niet er zijn ook geen lichtpuntjes meer, er wordt juist alleen maar meer afgebroken achter de schermen. Alles voor de harde pegels, die kennelijk steeds minder binnenkomen (goh, hoe zou dat nou komen...).

Ik vrees dat het einde der tijden nabij is.
Alle reacties Link kopieren
En op het modtopic word je gegumd en hier komt geen enkele reactie :facepalm:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe bug?

Ik klik op lijf en lijn een aantal topics aan en krijg dit:

Informatie
Het opgevraagde topic bestaat niet.

Meerdere topics.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
31-10-2017 12:24
Nieuwe bug?

Ik klik op lijf en lijn een aantal topics aan en krijg dit:

Informatie
Het opgevraagde topic bestaat niet.

Meerdere topics.
Actieve topics zijn het.
Al een account? Log dan hier in.
Toch kan het wel werken. Bij mij verdwijnt alle reclame als ik de cookies op aangepast zet en dan pas accepteer.
De lees ook balk staat netjes aan de kant en heb ik inmiddels geleerd te negeren
Dat met in een oud moderator topic terecht komen of een foutmelding heb ik niet gehad.

Ik zie geen ava's, dat is wel een beetje saai maar ja. De essentie werkt. Ik zit op een laptop met firefox of chrome. Als ik op mobiel zou zitten en daarop zoveel gedoe zou hebben, had ik dat allang opgegeven.
anoniem_6527270f28ee9 wijzigde dit bericht op 31-10-2017 12:46
1.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
31-10-2017 12:11
En op het modtopic word je gegumd en hier komt geen enkele reactie :facepalm:
Maar gelukkig staat in deze OP wel dat de serverupdate uit 2016 vlekkeloos verlopen is!
Met elke wijziging worden er bugs toegevoegd ipv opgelost. En de Bermudadriehoek wordt steeds groter. Nul reactie op mails.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik op een link klik onder actieve items (Actueel, Metoo-topic) dan kom ik uit op een pagina met een foutmelding die mij verteld dat het hele topic niet bestaat.

Ik twijfel nu toch zo enorm aan mijzelf, kan ik wel met een forum omgaan? Moet ik beeldschermen dan helemaal links laten liggen en een boek gaan lezen.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Na de "klik voor meer" knop is er van alles mis. Wat dachten jullie van een back up terug zetten? En dan kan de TD daarna achter de schermen verder knutselen tot het wel goed werkt. Dit is echt geen doen en zo onprofessioneel
Jongens......

Ik snap dat jullie geld moeten verdienen hoor maar ik heb op dit moment niet minder dan 10 (TIEN!!!) reclameblokken in mijn scherm staan.

Kan iemand dat aub verminderen, dit is echt te belachelijk voor woorden.
FLIKKER NOU EENS OP MET DAT TOON MEER!!!! :moon: :@
yasmijn schreef:
31-10-2017 08:37
Libelle forum bestaat toch niet meer?
Oh... Geen idee haha!
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
31-10-2017 18:28
FLIKKER NOU EENS OP MET DAT TOON MEER!!!! :moon: :@
Dat blijft zie ik in het modtopic.

Het is wel een keer klaar hier. Er valt gewoon niet meer te forummen.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Beste technische dienst en/of bugmeelezer,

Ik snap dat de 'toon meer' balk geen bug is, maar een beleidsbeslissing, en dat het in die zin helemaal niet uw zaak is.
Ik heb aan u het vriendelijk verzoek om door te geven dat het ondanks dat het geen bug is en u het uiteraard perfect kunt laten werken, een bijzonder gebruiksonvriendelijk en frustrerend knopje is.
Bij voorbaat dank.




Meneer of mevrouw de CM,

Dacht u werkelijk dat gebruikers blíj zouden zijn met uw laatste update?
Of klopt mijn vermoeden dat de schrijvers van het forum (ik heb het uitdrukkelijk niet over meelezers) u werkelijk helemaal niets interesseren?
Ik zou het waarderen als u gewoon openlijk uw prioriteiten zou laten weten.
Bij voorbaat dank.


Beste Moderators,
Sterkte. Weet dat er op het www een hoop plaatsen zijn waar je anoniem kunt klagen over onmogelijke werkomstandigheden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Het lijkt ook wel of hoe minder er gepost wordt, hoe trager de boel wordt. Zucht.
feow schreef:
31-10-2017 19:12
Beste technische dienst en/of bugmeelezer,

Ik snap dat de 'toon meer' balk geen bug is, maar een beleidsbeslissing, en dat het in die zin helemaal niet uw zaak is.
Ik heb aan u het vriendelijk verzoek om door te geven dat het ondanks dat het geen bug is en u het uiteraard perfect kunt laten werken, een bijzonder gebruiksonvriendelijk en frustrerend knopje is.
Bij voorbaat dank.




Meneer of mevrouw de CM,

Dacht u werkelijk dat gebruikers blíj zouden zijn met uw laatste update?
Of klopt mijn vermoeden dat de schrijvers van het forum (ik heb het uitdrukkelijk niet over meelezers) u werkelijk helemaal niets interesseren?
Ik zou het waarderen als u gewoon openlijk uw prioriteiten zou laten weten.
Bij voorbaat dank.


Beste Moderators,
Sterkte. Weet dat er op het www een hoop plaatsen zijn waar je anoniem kunt klagen over onmogelijke werkomstandigheden.
Eigenlijk zeiden wij hetzelfde . Alleen gebruikte ik meer hoofdletters (in elk geval relatief gezien)
yasmijn schreef:
31-10-2017 19:00
Dat blijft zie ik in het modtopic.

Het is wel een keer klaar hier. Er valt gewoon niet meer te forummen.
Waar schrijven ze dat dan?
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
31-10-2017 20:40
Waar schrijven ze dat dan?
Dat schrijft een forummer. Die kreeg antwoord via mail over die knop.
Toch te maf en onbeschoft dat ze dat hier niet zeggen maar op de mail wel 🙄😡🤦‍♀️
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
31-10-2017 20:45
Dat schrijft een forummer. Die kreeg antwoord via mail over die knop.
Toch te maf en onbeschoft dat ze dat hier niet zeggen maar op de mail wel 🙄😡🤦‍♀️
Inderdaad

Vraag anders of ze jou een mail sturen met de laatste beleidsmededelingen!
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
31-10-2017 20:50
Inderdaad

Vraag anders of ze jou een mail sturen met de laatste beleidsmededelingen!
Grapje. Als ik al zou mailen (wat ik niet doe) krijg je een nietszeggend antwoord.
Ik peins er niet meer over.
Al een account? Log dan hier in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven