Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het bericht van Yasmijn even gemist, maar ik begrijp daaruit dat we geen verbeteringen kunnen verwachten. Het is zoals het is. Ik zal niet meer zeuren, modjes kunnen toch niets doen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Lekker, een update, of zal ik zeggen 'downdate' van het forum. Dat 'toon meer' slaat nergens op en die 'lees ook'-balk die de helft van je scherm in beslag neemt en elke keer weggeklikt moet worden is ook niet echt een toevoeging. Tjonge, net als je dacht dat het niet slechter kan, verzinnen ze bij Sanoma wel weer wat.

Ik snap niet waarom niet eerst alle al bestaande bugs worden opgelost voordat er 'nieuwe' features zoals dat 'toon meer' etc. worden toegevoegd.
*moppert in zichzelf de rest van de dag verder*
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ineens dit topic uit 2006 bij gereageerd staan:


2006 18:54
Beste forummers,Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com . Groetjes, Vivaangel1 bewerkt door moderator
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom steeds in een Moderator topic na aanklikken op een link van een totaal ander topic.

Gaat het daar nog wel allemaal een beetje?
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet meer waar ik met welke vraag naar toe moet dus probeer het hier. Die toon meer knop is dat blijvend? Ik zie nu meer reclame dan reacties in een topic op mijn scherm. Heel erg irritant om steeds op toon meer te moeten klikken. En het werkt nog niet eens ook....
Ik vind het forum traag en slecht reageren als ik wat aanklik.
Nou zeg het hele forum werkt niet soepel. Als je scrollt kom je ergens anders terecht. Misschien wat minder reclamespammen Viva en meer kwaliteit?
Alle reacties Link kopieren
Als ik naar een andere pijler ga ( met veel mazzel) en ik klik een topic aan, dan kom ik telkens terecht bij dat modtopic uit 2006. Wat ik hierboven ergens postte. Het maakt niet uit welk topic ik aanklik, ik kom steeds uit bij dat 11 jaar oude modtopic.

Te maf voor woorden. Ik kan nu echt helemaal niets meer.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
30-10-2017 11:08
Ik kom steeds in een Moderator topic na aanklikken op een link van een totaal ander topic.

Gaat het daar nog wel allemaal een beetje?
Oh jij ook dus.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Viva.Angel1
woensdag 27 december 2006 18:56



Viva angel, hoop dat ook jij een leuke kerst hebt gehad?! Ikke wel iig!Shania33 vraagt of ik e-mailadressen met haar wil uitwisselen op TO: Nederlandse vrouw met turks-koerdische vriend. Kan jij dit bewerkstelligen voor ons? Thanks! Liefs, Caney
Ik heb jullie gemaild!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Pfff, op de PC is het misschien nog waardelozer dan op mobiel. Die "lees ook" balk staat over de posts heen en ik kan ook geen reactie plaatsen omdat die balk ervoor staat. En ik krijg hem ook niet weggeklikt. Heeft iemand al ontdekt hoe je die balk kunt blokkeren met een adblocker zoals dat kon met de plista troep?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
gioia82 schreef:
30-10-2017 18:09
Pfff, op de PC is het misschien nog waardelozer dan op mobiel. Die "lees ook" balk staat over de posts heen en ik kan ook geen reactie plaatsen omdat die balk ervoor staat. En ik krijg hem ook niet weggeklikt. Heeft iemand al ontdekt hoe je die balk kunt blokkeren met een adblocker zoals dat kon met de plista troep?
Nee helaas. Ik heb alles geprobeerd op elk apparaat maar het wordt hem gewoon niet. Niets lukt meer.
Al een account? Log dan hier in.
Sinds de update van een aantal maanden geleden kan iknog steeds niet op de ipad op het forum. Krijg ik een grijs beeld en kan ikniets aanklikken. Met de Viva app op de ipad, zelfde verhaal...
भारत में नमस्कार दोस्तों! आप शायद मुझे नहीं जानते, लेकिन यह कोई समस्या नहीं है। मैं तुम्हें या तो नहीं जानता।
लेकिन सिर के साथ नाखूनों को मारने दो।

हमें लगता है कि यह मंच वास्तव में गड़बड़ है आप शायद असहमत हैं, क्योंकि आप यहाँ कभी नहीं टाइप करते हैं, और क्योंकि आप समझ नहीं पाते हैं, एक समलैंगिक
वैसे भी, नवीनतम अद्यतन के बाद से हम सब वास्तव में नाराज हैं। वे यहाँ बहुत एकजुटता कभी नहीं रहे हैं। यह आपके लिए बहुत अच्छा लग रहा है, लेकिन हम इस मंच पर एकजुटता से नफरत करते हैं।

बटन "अधिक पढ़ें" वास्तव में गधा में एक दर्द है। कृपया इसे हटा दें नई साइड बार भी परेशान है। साथ ही जब मैं विषय में लिखता हूं, और मैं बाद में पढ़ना चाहता हूं। मैं अपनी पहली पोस्ट पर जाता हूं मैं वहां नहीं जाना चाहता !! मुझे पता है कि वहां क्या लिखा है, क्योंकि मैंने इसे खुद लिखा था! मैं आखिरी पोस्ट पर जाना चाहता हूं

अब हम आप लोगों को मोबाइल फोन पसंद करते हैं, लेकिन हम हर समय प्रदाता के विज्ञापनों को देखने से नफरत करते हैं। और हम इसे बहुत अधिक vaginas देखना चाहते हैं अगर हम उन्हें देखना चाहते हैं, तो हम एक स्त्री रोग विशेषज्ञ बन गए होंगे।

ठीक है, मैं आपको बहुत लंबी शिकायत के साथ बोर नहीं करना चाहता। तो अगर आप इन बगों को एक कूल्हे और उच्छृंखल में ठीक करने के लिए बहुत दयालु हों, तो हम बहुत आभारी होंगे। और कुछ अन्य परेशान कीड़े का पालन करेंगे।

सर्वश्रेष्ठ संबंध, कोरोना 67
Ik klikte net op het centraal mod topic en kwam in: Persoonlijkheidsstoornis. Hoe ga je daar mee om? uit 2006
Alle reacties Link kopieren
@ Corona :rofl: :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
कोरोना क्या लिखता है +1
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Kijk toch eens waar ik terecht kom:

3:05

Pardon? Mis ik iets? Is het respectloos dit te vragen?
Vivaangel:
We hebben volgens mij al 100 topics lang een vragenlijstje in de openingspost. Waarom mag dat nu niet meer?
Ik denk dat je even het openingsberichtje van het afgelopen Singletopic moet lezen. Dat bedoel ik met respectloos. Ik heb niet gezegd dat het respectloos is om je vraag hier te stellen. Het bewerken toen vond ik een beetje flauw maar ik pas ervoor om eraan mee te werken ons als een stel sloeries weg te zetten.


Ongelooflijk toch? 😂😂😂
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
30-10-2017 17:52
Oh jij ook dus.
Graag per persoon mailen naar viva@viva.nl.

Dat is efficiënt. Dan is zo snel mogelijk iedereen geholpen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat Yas?
Nouschi schreef:
30-10-2017 20:35
@ Corona :rofl: :rofl:
De vertaling terug ziet er dan toch weer anders uit :proud:
ShaunTheSheep schreef:
30-10-2017 20:36
कोरोना क्या लिखता है +1
:lol:
:high5:
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
30-10-2017 20:27
Sinds de update van een aantal maanden geleden kan iknog steeds niet op de ipad op het forum. Krijg ik een grijs beeld en kan ikniets aanklikken. Met de Viva app op de ipad, zelfde verhaal...
Klopt, dat is volgens mij de cookie melding die je met geen mogelijkheid kunt wegklikken....
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
ik kan geen enkel nieuw topic openen, ik kom elke keer op een oud modtopic terecht. Forum op laptop in Chrome.
Alle reacties Link kopieren
मंच काम नहीं करता है
manch kaam nahin karata hai
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven