Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
thee schreef:
30-10-2017 21:18
Wat is dat Yas?
Op welk topic op andere pijlers ik ook klik, ik kom op een modtopic uit 2006 terecht 😡
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
30-10-2017 22:28
ik kan geen enkel nieuw topic openen, ik kom elke keer op een oud modtopic terecht. Forum op laptop in Chrome.
Ah nog een.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
30-10-2017 23:25
En nog een hier.
United we stand!
Al een account? Log dan hier in.
Hoe kom ik ineens aan dit onderschrift. Ik weet niet eens hoe ik dat moet instellen. Wat is dit? Erger nog, dit is iets wat ik nooit zou neerzetten. Graag reactie.
Alle reacties Link kopieren
evareeva schreef:
31-10-2017 00:43
Hoe kom ik ineens aan dit onderschrift. Ik weet niet eens hoe ik dat moet instellen. Wat is dit? Erger nog, dit is iets wat ik nooit zou neerzetten. Graag reactie.
Reactie kun je vergeten. Dit heb je vast ooit zo ingesteld. My 2 cents.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Oh worden de onderschriften dan ook door elkaar gehusseld dus. My god wat een rampengebied hier. Net als de topics uit 2006 die je krijgt als je een normaal topic van 2017 aanklikt.

Wauw. Erger dan nu is het nooit geweest.
Doet je terugverlangen naar de lay-out Max en Bestand Gesloten Fout. (Als iemand dat nog weet)
Al een account? Log dan hier in.
Ben verbijsterd...

Dank Yasmijn voor je bemoedigende woorden. R.u.k. forum. Pfffff, zo gaat de lol er snel af. En thanks Viva! Voor mijn ongewilde Dali quote :puh:
En dan ook overal die sex reclames, orgasme hier, vreemdgaan daar, neuken zo..... barf

Niveautje hoor :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
31-10-2017 00:53
Oh worden de onderschriften dan ook door elkaar gehusseld dus. My god wat een rampengebied hier. Net als de topics uit 2006 die je krijgt als je een normaal topic van 2017 aanklikt.

Wauw. Erger dan nu is het nooit geweest.
Doet je terugverlangen naar de lay-out Max en Bestand Gesloten Fout. (Als iemand dat nog weet)

Als het zo doorgaat, dan gaan we straks wel terug naar de tijd waarin je 's avonds even het hele forum bij kon lezen. ;-D
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Alle reacties Link kopieren
evareeva schreef:
31-10-2017 00:55
En dan ook overal die sex reclames, orgasme hier, vreemdgaan daar, neuken zo..... barf

Niveautje hoor :facepalm:

Dat is om het verlaagde bezoekersaantal in ieder geval wat op te krikken door langswippende mannen die denken hier lekker geile vrouwtjes te vinden. Sex sells, weetjewel.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Alle reacties Link kopieren
*Beeldig* schreef:
31-10-2017 00:56
Als het zo doorgaat, dan gaan we straks wel terug naar de tijd waarin je 's avonds even het hele forum bij kon lezen. ;-D
Dat was fijn. 35 nieuwe berichten! 😂
Over het hele forum! En je kende iedereen en de rellen waren hilarisch!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
*Beeldig* schreef:
31-10-2017 01:00
Dat is om het verlaagde bezoekersaantal in ieder geval wat op te krikken door langswippende mannen die denken hier lekker geile vrouwtjes te vinden. Sex sells, weetjewel.
Gadverrrrr
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
evareeva schreef:
31-10-2017 00:55
En dan ook overal die sex reclames, orgasme hier, vreemdgaan daar, neuken zo..... barf

Niveautje hoor :facepalm:
Zo ordinair en ranzig.
Al een account? Log dan hier in.
*Beeldig* schreef:
31-10-2017 01:00
Dat is om het verlaagde bezoekersaantal in ieder geval wat op te krikken door langswippende mannen die denken hier lekker geile vrouwtjes te vinden. Sex sells, weetjewel.
Wat ik zeg; echt niveau hier! :evil:
yasmijn schreef:
31-10-2017 01:02
Zo ordinair en ranzig.
Hear hear.....
ik hoop dat de pb weer uit meerdere pagina's komt te bestaan
Scoll me de sikkepit en zie graag het laatste bericht onderaan.

BVD,
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
31-10-2017 01:00
Dat was fijn. 35 nieuwe berichten! 😂
Over het hele forum! En je kende iedereen en de rellen waren hilarisch!
Nou, er wordt sinds de update echt inderdaad opvallend weinig gereageerd! o_o
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
yasmijn schreef:
31-10-2017 00:53
Oh worden de onderschriften dan ook door elkaar gehusseld dus. My god wat een rampengebied hier. Net als de topics uit 2006 die je krijgt als je een normaal topic van 2017 aanklikt.

Wauw. Erger dan nu is het nooit geweest.
Doet je terugverlangen naar de lay-out Max en Bestand Gesloten Fout. (Als iemand dat nog weet)
Ah, reageren gaat ook niet meer. Ik zei:

Check, weet ik nog. Ik trok al dezelfde conclusie. 't Lijkt wel een zinkend schip, moeten we gaan fuseren met Libelle of zo?
*Beeldig* schreef:
26-10-2017 19:22
Onvoorstelbaar dit. Net als je denkt dat het niet erger kon... Ik wil geen "lees ook" die mijn halve pagina inneemt of "lees meer" op mijn telefoon waardoor ik me nog suffer moet klikken dan ik al deed op dit nieuwe kloteforum.

Als het doel was de community nog gefrustreerder te krijgen, dan is dat gelukt. Ik gok erop dat er alleen maar méér mensen wegbijven.

Dat is geen bug allemaal trouwens, dat is gewoon stomme keuzes maken en stomme beslissingen nemen. Veel plezier hier nog, ik ga weer een paar dagen iets anders doen dan forummen.
Dit.
Te triest voor woorden echt.
Totale minachting voor de users, ook de honderden bugs die een half jaar geleden zijn gemeld en die ‘snel opgelost zouden worden’ zijn in de prullenbak geflikkerd, en nu komt deze ellende er weer overheen.
En dan nog de non-communicatie over dit alles vanuit mods...
Waar zijn jullie bij Sanoma in godsnaam mee bezig?!?
En waarom staat dit topic en de andere mod topics niet meer bij mijn ‘in gereageerde topics’?
Waarschijnlijk wéér een van de tactieken om maar zo weinig mogelijk kritiek te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Om te beginnen ben ik blij dat het forum weer gebruikt kan worden. Reageren was niet mogelijk. Ik had besloten het forum te verlaten totdat dit opgelost werd. Dat is nu het geval.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
coolpack2 schreef:
31-10-2017 07:39
Ah, reageren gaat ook niet meer. Ik zei:

Check, weet ik nog. Ik trok al dezelfde conclusie. 't Lijkt wel een zinkend schip, moeten we gaan fuseren met Libelle of zo?
Libelle forum bestaat toch niet meer?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie geen afbeeldingen meer. Zowel geplakte plaatjes als ava's zijn verdwenen. :thunder:

De reclameplaatjes rechts zijn helaas blijven staan.
Alle reacties Link kopieren
Als ik niet eens meer op het topic kom waar ik op klik heeft het geen nut om nog ergens op te klikken.
Procrastinators unite, tomorrow.
zozoe schreef:
30-10-2017 11:08
Ik kom steeds in een Moderator topic na aanklikken op een link van een totaal ander topic.

Gaat het daar nog wel allemaal een beetje?
Heb ik sinds gisteren ook ineens last van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven