Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Jammer, ik verheugde me al op de Troonrede!
Alle reacties Link kopieren
Heb net even gezocht naar vacatures bij Sanoma. Er is nog wel wat werk te doen daar. Zoeken ze allemaal stagiaires. Ja geen wonder dat het niks wordt met het forum. Als je mensen niet betaalt, krijg je ook niks hè?
TOON MEER, WEG ERMEE
TOON MEER, WEG ERMEE
TOON MEER, WEG ERMEE
TOON MEER, WEG ERMEE
TOON MEER, WEG ERMEE
Ach corona, jij zelf nu ook? :there:

Ach wat zou het, ik roep mee

TOON MEER, WEG ERMEE
TOON MEER, WEG ERMEE

of tenminste zo laten werken dat ik met Android7 gewoon op 'reageren' kan klikken
Alle reacties Link kopieren
TOON MEER, WEG ERMEE
TOON MEER, WEG ERMEE

Dat dit topic inmiddels ruim over de 3000 heen is en dat dat de mods niet opvalt zegt ook wel iets lijkt me (6)
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Oh joepie... ik zie ineens ook weer alle berichten van degenen die ik onder de negeer heb.... soms wel nog met de melding 'toch tonen' erboven...
dit is echt winst hoor mods! Superupdate dit!
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Dat toon meer is echt schijt irritant. Ik zet graag twee programma's naast elkaar open (word en internet). Dan staat je browser dus op half scherm en krijg je ook al die toon meer melding.
WAAROM ZOU IK NIET ALLES WILLEN LEZEN ALS IK EEN TOPIC OPEN?!


Oh en daarnaast, de zoekfunctie werkt echt belabberd. Zocht een topic ('er hangt een inleiding boven mijn hoofd') om te kijken of TO nog een update had gegeven. Maar die kan je niet vinden via de zoekknop als je op 'inleiding' zoekt. via google gaat 't sneller. Hebben meer mensen moeite met de ingebouwde zoekfunctie?
Alle reacties Link kopieren
lothlorien schreef:
31-10-2017 15:58
Jongens......

Ik snap dat jullie geld moeten verdienen hoor maar ik heb op dit moment niet minder dan 10 (TIEN!!!) reclameblokken in mijn scherm staan.

Kan iemand dat aub verminderen, dit is echt te belachelijk voor woorden.
Een adblocker (zoals uBlock) installeren. Is vaak een plugin voor je browser. Dan krijgt VIVA ook geen inkomsten meer. Nog een voordeel van een adblocker is dat je op youtube geen reclames meer krijgt te zien.
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
01-11-2017 08:48
TOON MEER, WEG ERMEE
TOON MEER, WEG ERMEE

Dat dit topic inmiddels ruim over de 3000 heen is en dat dat de mods niet opvalt zegt ook wel iets lijkt me (6)
Oooh, ik vond het ook al zo irritant.
Dit is mijn motto
Oddish schreef:
01-11-2017 09:53
Een adblocker (zoals uBlock) installeren. Is vaak een plugin voor je browser. Dan krijgt VIVA ook geen inkomsten meer. Nog een voordeel van een adblocker is dat je op youtube geen reclames meer krijgt te zien.
hoe werkt dat op de telefoon?
Alle reacties Link kopieren
hvm schreef:
01-11-2017 05:43
Heb net even gezocht naar vacatures bij Sanoma. Er is nog wel wat werk te doen daar. Zoeken ze allemaal stagiaires. Ja geen wonder dat het niks wordt met het forum. Als je mensen niet betaalt, krijg je ook niks hè?
Dat was al bekend hier.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ik ben weer gegumd in het modtopic. Marinda vraagt of de topictitel over JBC aangepast kan worden omdat de to het niet wil doen, dat kan niet volgens de stagiaire mod, de to moet zelf het verzoek doen.
Waarop ik zeg: nameshaming mag hiet dus gewoon? O ja, racisme ook.
En dat als ik JBC was hun een proces aan de broek zou doen.
Was zo weg. :facepalm:
Te eng natuurlijk.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Dit is ook een mooie, gaat gegumd worden:

2017 11:05

ModeratorViva schreef: ↑01-11-2017 10:05
De TO moet zelf even aangeven of diegene het titel wil veranderen en ook wat er anders moet.
.
Bitje:
HET titel ?

Ik begin ondertussen te denken dat de moderatie ook uitbesteed is naar India.
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
31-10-2017 20:45
Dat schrijft een forummer. Die kreeg antwoord via mail over die knop.
Toch te maf en onbeschoft dat ze dat hier niet zeggen maar op de mail wel 🙄😡🤦‍♀️
Dat was ik, maar het ging over de "lees ook" balk.
Maar goed, ik neem aan dat de "toon meer" en "lees ook" balken deel uitmaken van hetzelfde beleid: meer kliks = meer activiteit = meer inkomsten uit reclame.
Zeer irritant :swear:
yasmijn schreef:
01-11-2017 11:12
Dit is ook een mooie, gaat gegumd worden:

2017 11:05

ModeratorViva schreef: ↑01-11-2017 10:05
De TO moet zelf even aangeven of diegene het titel wil veranderen en ook wat er anders moet.
.
Bitje:
HET titel ?

Ik begin ondertussen te denken dat de moderatie ook uitbesteed is naar India.
:HA:
Oddish schreef:
01-11-2017 09:52
Dat toon meer is echt schijt irritant. Ik zet graag twee programma's naast elkaar open (word en internet). Dan staat je browser dus op half scherm en krijg je ook al die toon meer melding.
WAAROM ZOU IK NIET ALLES WILLEN LEZEN ALS IK EEN TOPIC OPEN?!


Oh en daarnaast, de zoekfunctie werkt echt belabberd. Zocht een topic ('er hangt een inleiding boven mijn hoofd') om te kijken of TO nog een update had gegeven. Maar die kan je niet vinden via de zoekknop als je op 'inleiding' zoekt. via google gaat 't sneller. Hebben meer mensen moeite met de ingebouwde zoekfunctie?
Dat van die zoekfunctie speelt al jaren, toch? Ik gebruik altijd google.
Alle reacties Link kopieren
coolpack2 schreef:
01-11-2017 12:33
Dat van die zoekfunctie speelt al jaren, toch? Ik gebruik altijd google.
Oh echt? Geen idee. Dan vind ik 't helemaal zorgelijk dat er niks aan verbetert is. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
KUTKIA!

Niet de forummer hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
01-11-2017 17:32
KUTKIA!

Niet de forummer hoor.
Sorry, quoten is verplicht voor reageren.

Als je een berichtje met quotes quotet, dan staat de tekst er zonder enige verwijzing naar de quotes. Het ziet er dus uit als een monoloog en het is niet te zien of de alinea's reacties ergens op zijn. Dat is dus een verandering van de geplaatste tekst doordat de contact stiekem gewijzigd is. Quotes mogen nooit veranderd worden! Is dit een fout van Viva, van Sanoma en/of van dat goedkope Indiase ITC-bedrijf?
Wat ik ook aanklik bij de actieve topics ik ga naar een topic uit 2006.
Mijn gereageerde topics doen het wel.
de balk drukt mijn scherm weg op de ipad. Als ik mijn schermvergroot wordt ie weggedrukt door De Balk. sowieso verspringt alles de hele tijd. dood vermoeiend.

The bar pushes my screen away on the ipad. When I get my screen bigger, it is pushed away by The Bar. whatever happens all the time. dead tiresome



en voor de zekerheid in hindi

baar aaeepaid par meree skreen ko door karata hai jab main apana skreen aakaar praapt karata hoon, to da bolk dvaara dhakka diya jaata hai jo bhee har samay hota hai mrt thakaoo
Alle reacties Link kopieren
Godgloeiende nog aan toe zeg..Volgens de Mod bleef je op smartphone 1 week ingelogd! Ook zoiets he ! Maar goed , ik moet nu dus elke dag inloggen? Is dit omdat ik reageer?
Vertel het mij maar. .of beter aan Shiba en Sahib van de helpdesk in India!

Wat eens een geweldig forum was, afgegleden naar. .tja naar wat. .. :woa:
Waarom die hinderlijke 'lees meer' knop elke fucking keer dat je een topic wil lezen? Nóg meer onnodig moeten klikken ipv dat jullie t forum éindelijk ns efficienter zouden maken zodat je automatisch op je laatst gelezen reactie uitkomt...
_Inkie_ schreef:
01-11-2017 21:19
Wat ik ook aanklik bij de actieve topics ik ga naar een topic uit 2006.
Mijn gereageerde topics doen het wel.
En nog steeds hetzelfde, ik kan alleen naar topics waar ik al in gereageerd heb f die in mijn favorieten of bookmarks staan.
Verder kom ik elke keer bij een topic van 2006 en dan meestal bij een post van MV :(
Alle reacties Link kopieren
_Inkie_ schreef:
02-11-2017 09:01
En nog steeds hetzelfde, ik kan alleen naar topics waar ik al in gereageerd heb f die in mijn favorieten of bookmarks staan.
Verder kom ik elke keer bij een topic van 2006 en dan meestal bij een post van MV :(
Ik ook vaak :rose:
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven