Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:PowerCube schreef op 28 juli 2016 @ 18:23:

[...]

Op mobiel (iOS). Hij linkt ongevraagd = bij het erlangs scrollen klik je er onwillekeurig op, zodat je ongewenst wordt doorgelinkt.Heb ik ook last van. Ontzettend vervelend.
quote:CommunityManagerViva schreef op 27 juli 2016 @ 11:36:

[...]

Kun je aangeven wat er precies niet werkt?

Groet,

CM VIVANiets, de zoekfunctie werkt helemaal niet. Welke term je ook in typt, hij vindt nada, noppes, niets.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 31 juli 2016 @ 11:21:

[...]

Niets, de zoekfunctie werkt helemaal niet. Welke term je ook in typt, hij vindt nada, noppes, niets.

Wat vreemd, want hier werkt de zoekfunctie wel goed. Zou je ene printscreen kunnen sturen van wat je ziet nadat je een zoekterm hebt ingevoerd?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:KaitlynTodd schreef op 28 juli 2016 @ 20:55:

Continu zie ik zwarte blokken hier op de site. En het gekke is het is alleen op Viva. Op andere websites heb ik het niet.

Ik forum mobiel, Huawei Y627 android. Chrome browser en via wifi.

Zou je een printscreen kunnen sturen hoe dat er dan precies uitziet?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Die zwarte blokken zijn vrijwel meteen verdwenen, dus printscreen zal moeilijk gaan, maar zal mijn best doen als weer gebeurd
quote:KaitlynTodd schreef op 01 augustus 2016 @ 09:29:

Die zwarte blokken zijn vrijwel meteen verdwenen, dus printscreen zal moeilijk gaan, maar zal mijn best doen als weer gebeurd

Fijn, dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:PowerCube schreef op 28 juli 2016 @ 18:23:

[...]

Op mobiel (iOS). Hij linkt ongevraagd = bij het erlangs scrollen klik je er onwillekeurig op, zodat je ongewenst wordt doorgelinkt.Dit is nog steeds, is daar iets over te melden misschien?
quote:PowerCube schreef op 01 augustus 2016 @ 10:14:

[...]

Dit is nog steeds, is daar iets over te melden misschien?

We gaan het navragen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:CommunityManagerViva schreef op 28 juli 2016 @ 15:59:

[...]

Ik begrijp dat dat soms vervelend kan zijn. Dit zal niet op korte termijn aangepast worden - er is bewust voor een lichte kleur gekozen zodat het niet stoort tijdens het forummen.

Groet,

CM VIVAEen lichte kleur, als zijnde wit op wit? Da's wel heeeeeeel licht. Doe dan lichtgrijs ofzo.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:PowerCube schreef op 01 augustus 2016 @ 10:14:

[...]

Dit is nog steeds, is daar iets over te melden misschien?

Dit is gebeurt omdat er (weliswaar onbedoeld) op wordt geklikt, helaas kunnen we hier niets aan doen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 01 augustus 2016 @ 09:23:

[...]

Wat vreemd, want hier werkt de zoekfunctie wel goed. Zou je ene printscreen kunnen sturen van wat je ziet nadat je een zoekterm hebt ingevoerd?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumIk heb mijn koekjes weggegooid en nu werkt de zoekfunctie wel
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 02 augustus 2016 @ 13:13:

[...]

Ik heb mijn koekjes weggegooid en nu werkt de zoekfunctie wel

Dat is goed nieuws! Zoekze ;-)!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 02 augustus 2016 @ 11:15:

[...]

Dit is gebeurt omdat er (weliswaar onbedoeld) op wordt geklikt, helaas kunnen we hier niets aan doen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumIk heb het alleen bij de reclame van Plus500, de rest opent nooit vanzelf.
WTF ik lag vannacht nog even mobiel te forummen en had niet door dat mijn geluid nog aanstond. Begint er ineens uit het niets loeihard een muziekje te spelen en een advertentie of filmpje over sport af te spelen. Ik schrok me kapot en vind dingen die op eigen houtje ineens herrie produceren echt niet kunnen.
quote:Deadpool schreef op 02 augustus 2016 @ 14:51:

WTF ik lag vannacht nog even mobiel te forummen en had niet door dat mijn geluid nog aanstond. Begint er ineens uit het niets loeihard een muziekje te spelen en een advertentie of filmpje over sport af te spelen. Ik schrok me kapot en vind dingen die op eigen houtje ineens herrie produceren echt niet kunnen.

Dit heb ik ook continu! Dan ben ik die advertentie/filmpje allang voorbij gescrollt en heb er zeker niet op geklikt en dan begint het ineens af te spelen.

Heb ik dit hier ook eerder gemeld. Dat was toen een trailer van de film De Grote Vriendelijke Reus, maar heb daar nooit een reactie op gekregen...
Nou mijn man was echt boos het was 3 uur snachts en ik lag wakker door harde buiken. Ik klik ook nooit op die onzin het laadt uit zichzelf en je schrikt omdat je niet meteen doorhebt waar het vandaan komt.
ZombieQueen en Deadpool,

Dat heb ik soms ook, maar ik forum alleen overdag en zeer zelden 's nachts. Ik heb weleens meerdere tabbladen openstaan en dan zit ik op een andere site en plotseling hoor ik muziek. Ik maar uitzoeken waar dat vandaan kwam. Van het Viva-forum? Nee, dat forum maakt geen geluid; doet trouwens geen enkel forum. Andere sites ook niet, behalve sites met video's zoals YouTube. Maar... het geluid komt tóch van heet Viva-forum! Raar! Totdat ik een reclamefilmpje zie met geluid...
World of Warcraft: Legion
De ellende is dat het pas laadt als je er allang voorbij bent en je dus geen idee hebt waar het vandaan komt.
quote:Deadpool schreef op 02 augustus 2016 @ 14:51:

Wat vervelend zeg. Zou je ons een printscreen van die advertentie kunnen sturen en de ladings-url?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Ik zal daar eens op letten, ModeratorViva, maar voor mij is het al een tijdje geleden dat dat mij overkomen is.
Ik ga er ook op letten want vorige keer heb ik als de wirdeweerga het forum weg geklikt. Ik weet nog wel dat het iets van viva zelf was en over sporten ging.
Wat is eigenlijk de bedoeling dat de tijden onder een post klikbaar zijn? Als ik op mijn mobiel scroll klik ik steeds perongeluk op een tijd waardoor mijn pagina herlaadt en ik weer bij dezelfde post terecht kom. Ik heb hier zo'n 2 maand last van denk ik, voorheen had ik dit probleem nooit. Het is best irritant.
Je kunt dan een link maken naar iemands post:

ZombieQueen in "Reactie- en Bugtopic 3"

Deze link verwijst dus naar jouw post. Normaal worden deze links gebruikt bij quotes:

<Naam> SCHREEF OP <Datum> @ <Tijd>:

<Bericht>

Ik gebruik deze mogelijkheid bijna nooit, ten eerste omdat het niet gewenst is dat je een link of quote maakt naar een bericht in een ander topic, maar soms doe ik dat bij mijn eigen berichten.
quote:Deadpool schreef op 02 augustus 2016 @ 16:46:

Ik ga er ook op letten want vorige keer heb ik als de wirdeweerga het forum weg geklikt. Ik weet nog wel dat het iets van viva zelf was en over sporten ging.Je kunt in je geschiedenis zien waar je naartoe bent gelinkt.
quote:ModeratorViva schreef op 02 augustus 2016 @ 11:15:

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumDat vind ik wel een beetje een zwaktebod

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven