Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 oktober 2016 om 12:42
quote:Zij-van-boven schreef op 01 oktober 2016 @ 18:41:
Mods, Gaan jullie ook nog aandacht besteden aan die notificaties (die niet meer werken)?
Het wordt volgende week door de TD opgepakt. Het is nu niet in te schatten hoe groot het probleem is en hoe snel het dus zal zijn opgelost. We houden jullie op de hoogte.
Groet,
CM VIVA
Mods, Gaan jullie ook nog aandacht besteden aan die notificaties (die niet meer werken)?
Het wordt volgende week door de TD opgepakt. Het is nu niet in te schatten hoe groot het probleem is en hoe snel het dus zal zijn opgelost. We houden jullie op de hoogte.
Groet,
CM VIVA
maandag 3 oktober 2016 om 23:47
quote:CommunityManagerViva schreef op 03 oktober 2016 @ 12:42:
[...]
Groet,
CM VIVAWaarom volgende week pas? Dit speelt al sinds half september.
[...]
Groet,
CM VIVAWaarom volgende week pas? Dit speelt al sinds half september.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 4 oktober 2016 om 06:00
vrijdag 7 oktober 2016 om 09:57
vrijdag 7 oktober 2016 om 22:14
zondag 9 oktober 2016 om 14:45
Ik heb al een paar dagen last van het onderstaande. Het reactieblokje schuift over de 'plaats je reactie' knop. En het begint behoorlijk irritant te worden omdat ik geregeld op 'plaats je reactie' druk voordat ik klaar ben met tikken.
Ik gebruik Chrome op een Android apparaat.
maandag 10 oktober 2016 om 15:10
quote:-Kia-Ora- schreef op 09 oktober 2016 @ 14:45:
Ik heb al een paar dagen last van het onderstaande. Het reactieblokje schuift over de 'plaats je reactie' knop. En het begint behoorlijk irritant te worden omdat ik geregeld op 'plaats je reactie' druk voordat ik klaar ben met tikken.
[afbeelding]
Wat vervelend. Sinds wanneer heb je hier last van? En mag ik weten welk toestel je gebruikt?
Groet,
CM VIVA
[afbeelding]
Wat vervelend. Sinds wanneer heb je hier last van? En mag ik weten welk toestel je gebruikt?
Groet,
CM VIVA
maandag 10 oktober 2016 om 15:21
Ik heb hier sinds een aantal dagen last van, precies weet ik het niet, en inmiddels verdwijnt de knop volledig achter het reactie blok. Dus ik ben maar een beetje aan het tikken in het vlak in de hoop dat het bericht geplaatst wordt. Dit was gisteren nog niet het geval.
Ik gebruik Chrome op een Android apparaat...
maandag 10 oktober 2016 om 16:47
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 oktober 2016 @ 15:21:
Ik heb hier sinds een aantal dagen last van, precies weet ik het niet, en inmiddels verdwijnt de knop volledig achter het reactie blok. Dus ik ben maar een beetje aan het tikken in het vlak in de hoop dat het bericht geplaatst wordt. Dit was gisteren nog niet het geval.
[afbeelding]
Heb je al geprobeerd je cookies te wissen?
En met welk toestel bedoel ik welk type, bijvoorbeeld een Samsung Galaxy S7. Het lukt me niet om het te reproduceren, dus kan toestel gebonden zijn.
Groet,
CM VIVA
[afbeelding]
Heb je al geprobeerd je cookies te wissen?
En met welk toestel bedoel ik welk type, bijvoorbeeld een Samsung Galaxy S7. Het lukt me niet om het te reproduceren, dus kan toestel gebonden zijn.
Groet,
CM VIVA
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 10-10-2016 16:48
Reden: je mag me deze info overigens ook mailen op communitymanager@viva.nl
Reden: je mag me deze info overigens ook mailen op communitymanager@viva.nl
% gewijzigd
donderdag 13 oktober 2016 om 18:50
Ik weet niet zeker of dit hier hoort of in het moderatortopic.
Nog weer iets over plista namelijk: ik heb verder niet echt problemen met die plaatjes, maar ik vind het wel vreemd dat ik eigenlijk alleen maar seksueel getinte plistadingen te zien krijg. Ik kom namelijk letterlijk nooit op de sekspijler en lees de verhaaltjes ook nooit. Het idee van die plaatjes was dacht ik dacht je dingen zag die bij je interesses passen, maar dat is nu dus niet het geval.
Nog weer iets over plista namelijk: ik heb verder niet echt problemen met die plaatjes, maar ik vind het wel vreemd dat ik eigenlijk alleen maar seksueel getinte plistadingen te zien krijg. Ik kom namelijk letterlijk nooit op de sekspijler en lees de verhaaltjes ook nooit. Het idee van die plaatjes was dacht ik dacht je dingen zag die bij je interesses passen, maar dat is nu dus niet het geval.