Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Deze loopt ook los

Je bent zelf een theepot
Ik word ineens zomaar doorgelinkt naar Woonsquare Meubelen, geen advertentie in de buurt maar meteen naar die pagina doorgelinkt op iPhone.
Beste forummers,

We gaan er meteen achteraan. Excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA
Mods, Gaan jullie ook nog aandacht besteden aan die notificaties (die niet meer werken)?
quote:Zij-van-boven schreef op 01 oktober 2016 @ 18:41:

Mods, Gaan jullie ook nog aandacht besteden aan die notificaties (die niet meer werken)?

Het wordt volgende week door de TD opgepakt. Het is nu niet in te schatten hoe groot het probleem is en hoe snel het dus zal zijn opgelost. We houden jullie op de hoogte.

Groet,

CM VIVA
En nog uit zichzelf spelende advertentie...

Jullie beloven steeds beterschap enzo. Dan halen jullie die advertenties tijdelijk offline en een tijdje later zijn ze er weer. Ondertussen ben ik het flink beu aan het worden.

quote:CommunityManagerViva schreef op 03 oktober 2016 @ 12:42:

[...]

Het wordt volgende week door de TD opgepakt. Het is nu niet in te schatten hoe groot het probleem is en hoe snel het dus zal zijn opgelost. We houden jullie op de hoogte.

Groet,

CM VIVAWaarom volgende week pas? Dit speelt al sinds half september.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Hè!? Opeens weer achterlijke reclame met geluid die vanzelf begint! Zit je even op het forum, hoort je hele omgeving dat!! Stop daarmee! Please? Je schrikt jezelf rot, je omgeving ook en vaak ook niet gewenst dat je omgeving dit hoort.
Klaar mee
quote:SuzanneSuus schreef op 30 september 2016 @ 17:07:

Deze loopt ook los

[afbeelding]

[afbeelding]Daar liep ik van de week ook tegenaan. Ik zal kijken of het opgelost is.
World of Warcraft: Legion
Ik krijg telkens een venster in mijn beeld met daarop annuleer of oke en het beeld verspringt.

Als ik er op klik gebeurt er niets, heel vervelend.

Heb alles al een keer opnieuw opgestart, maar dat helpt niet.

Volgens mij ligt het aan het forum.

Kunnen jullie hier iets aan doen mods?

Het is inmiddels weer goed, misschien lag het toch aan mijn computer, ik heb de browse-geschiedenis gewist.
Mods als je op anoniem gaat worden je berichten dan automatisch verwijderd?
quote:kyralon schreef op 07 oktober 2016 @ 22:08:

Mods als je op anoniem gaat worden je berichten dan automatisch verwijderd?

Ik ben dan geen mod...

Maar alles blijft wel staan. Alleen jouw nick veranderd in anoniem2016..... en die kan je dan niet meer loepen.
quote:ZombieQueen schreef op 07 oktober 2016 @ 22:10:

[...]

Ik ben dan geen mod...

Maar alles blijft wel staan. Alleen jouw nick veranderd in anoniem2016..... en die kan je dan niet meer loepen.Dus in dat geval moet je alles zelf verwijderen
quote:kyralon schreef op 07 oktober 2016 @ 22:11:

[...]

Dus in dat geval moet je alles zelf verwijderenKlopt. Maar goed, je kan dan nog wel in quotes staan natuurlijk.
quote:kyralon schreef op 07 oktober 2016 @ 22:11:

[...]

Dus in dat geval moet je alles zelf verwijderenNiemand linkt jouw naam met jouw berichten, en je bent niet meer te loepen. Waarom dan al je berichten verwijderen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb al een paar dagen last van het onderstaande. Het reactieblokje schuift over de 'plaats je reactie' knop. En het begint behoorlijk irritant te worden omdat ik geregeld op 'plaats je reactie' druk voordat ik klaar ben met tikken.

Ik gebruik Chrome op een Android apparaat.

quote:-Kia-Ora- schreef op 09 oktober 2016 @ 14:45:

Ik heb al een paar dagen last van het onderstaande. Het reactieblokje schuift over de 'plaats je reactie' knop. En het begint behoorlijk irritant te worden omdat ik geregeld op 'plaats je reactie' druk voordat ik klaar ben met tikken.

Ik gebruik Chrome op een Android apparaat.

[afbeelding]

Wat vervelend. Sinds wanneer heb je hier last van? En mag ik weten welk toestel je gebruikt?

Groet,

CM VIVA
Ik heb hier sinds een aantal dagen last van, precies weet ik het niet, en inmiddels verdwijnt de knop volledig achter het reactie blok. Dus ik ben maar een beetje aan het tikken in het vlak in de hoop dat het bericht geplaatst wordt. Dit was gisteren nog niet het geval.

Ik gebruik Chrome op een Android apparaat...

quote:-Kia-Ora- schreef op 10 oktober 2016 @ 15:21:

Ik heb hier sinds een aantal dagen last van, precies weet ik het niet, en inmiddels verdwijnt de knop volledig achter het reactie blok. Dus ik ben maar een beetje aan het tikken in het vlak in de hoop dat het bericht geplaatst wordt. Dit was gisteren nog niet het geval.

Ik gebruik Chrome op een Android apparaat...

[afbeelding]

Heb je al geprobeerd je cookies te wissen?

En met welk toestel bedoel ik welk type, bijvoorbeeld een Samsung Galaxy S7. Het lukt me niet om het te reproduceren, dus kan toestel gebonden zijn.

Groet,

CM VIVA
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 10-10-2016 16:48
Reden: je mag me deze info overigens ook mailen op communitymanager@viva.nl
% gewijzigd
Ik eet me rond aan die koekjes joh . Maar nee dat heeft het probleem niet opgelost.

Nu scrollt er iedere keer een banner mee van the next boy/girl band. Het lukt niet altijd om weg te klikken. Printscreen maken lukt niet dan gaat mijn tablet steeds uit
Next boy/girl band banners boven en bewegen onderin en onderin ongeveer bij elk topic dat je aanklikt. Hoop dat we niet moeten blijven wegklikken in deze frequentie tot de finale van vrijdag
Morgen is de finale. Ik hoop dat dan ook direct deze banners stoppen. Wat een ellende.
Ik weet niet zeker of dit hier hoort of in het moderatortopic.

Nog weer iets over plista namelijk: ik heb verder niet echt problemen met die plaatjes, maar ik vind het wel vreemd dat ik eigenlijk alleen maar seksueel getinte plistadingen te zien krijg. Ik kom namelijk letterlijk nooit op de sekspijler en lees de verhaaltjes ook nooit. Het idee van die plaatjes was dacht ik dacht je dingen zag die bij je interesses passen, maar dat is nu dus niet het geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven