Reactie- en Bugtopic 4

02-11-2017 22:40 156 berichten
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden hier kwijt

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons hier!

Je moet het eigenlijk mailen.. Maar who are you kidding...
En daarbij is het misschien handig, mocht je willen mailen, een link van dit topic bij te voegen.

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hieronder

overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... #p27088537

Waarschijnlijk ziet dat overzicht er over een jaar nog zo uit, maar ach, het staat leuk.
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 02-11-2017 23:12
0.78% gewijzigd
Ik kan geen nieuwe topics openen op mijn laptop. Maar wel via mijn telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd of ie mag blijven staan...

Ik heb nauwelijks last van bugs. Ergens gaat er dus toch iets niet helemaal fout.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ceylon schreef:
02-11-2017 22:48
Benieuwd of ie mag blijven staan...

Ik heb nauwelijks last van bugs. Ergens gaat er dus toch iets niet helemaal fout.
Waarom zou die niet mogen blijven staan?

Is toch belachelijk dat deel 3 maar gesloten wordt? En nu moet iedereen mailen, die vervolgens niet aan komen. Of waar ook zelden wat mee gedaan wordt.
Ze kunnen net zo goed ook het moderator topic sluiten dan. En iedereen moet maar alles mailen.
Oh, ik vind het ook te gek voor woorden hoor. Maar de regels over wat wel of niet mag blijven staan, bestraft wordt of wie welke ban voor wat dan ook krijgt, ik vind het tegenwoordig allemaal maar koffiedik erwtensoep kijken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Misschien mod ik de mods even vragen of ze dit topic sticky maken
goed zeg. De zijbalk is nu wel weg te klikken maar de bovenbalk en HET FILMPJE maken het forummen onmogelijk
S-Meds schreef:
02-11-2017 23:08
goed zeg. De zijbalk is nu wel weg te klikken maar de bovenbalk en HET FILMPJE maken het forummen onmogelijk
Is toch ongelooflijk dat ze deze dingen gewoon naast negeren en naast zich neerleggen.
S-Meds schreef:
Ik heb een bug.
Meds heeft maar één filmpje, ik heb er minstens drie!
Ik waardeer het trouwens wél enorm dat iemand op vele manieren (inclusief sollicitatietips) opdringerig aangeraden wordt om een andere baan te zoeken. Ben wel bang dat diegene het niet leest, want die is hier toch nooit.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Onhandig dat je tegenwoordig wel erg goed op de datum van een topic moet letten. Net iets leuks gelezen en wil reageren, blijkt het gewoon al een half jaar oud te zijn.

Toegegeven, dat maakt het topic niet minder leuk. Maar ik heb nou eenmaal last van jeukende vingers.
Wtf dat ze dat topic hebben gesloten. Ik wilde net melden dat op m'n telefoon forummen nog kutter is geworden dan het al was. Die scroll pijltjes gaan nu op de tekst staan. Zodat het nu lastiger lezen in. En af en toe zie je niet wat je aan het typen bent.

Ik begin Viva forum moe te worden. Ik ga effe doei zeggen. Kom maandag nog wel effe gal spuwen over addy en Jeroen in het helemaal het einde topic.
Ikje86 schreef:
02-11-2017 23:26
Wtf dat ze dat topic hebben gesloten. Ik wilde net melden dat op m'n telefoon forummen nog kutter is geworden dan het al was. Die scroll pijltjes gaan nu op de tekst staan. Zodat het nu lastiger lezen in. En af en toe zie je niet wat je aan het typen bent.

Ik begin Viva forum moe te worden. Ik ga effe doei zeggen. Kom maandag nog wel effe gal spuwen over addy en Jeroen in het helemaal het einde topic.
Die scrollknopjes zijn vervelend ja!
Maar geen balk en geen filmpjes dus ik heb weinig reden tot mopperen.
Dat fimpje heel de tijd! Ik word er gek van!
Hoe vaak gaan ze dat laten verschijnen?!
Ik wil het NIET zien!!! P
Kan ik het ergens instellen op mijn telefoon dat die filmpjes niet automatisch afspelen? Bij FB moet ik ze ook apart aanklikken, maar datvis misschien een (fijne!) optie van FB?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
03-11-2017 06:02
Kan ik het ergens instellen op mijn telefoon dat die filmpjes niet automatisch afspelen? Bij FB moet ik ze ook apart aanklikken, maar dat is misschien een (fijne!) optie van FB?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
03-11-2017 06:02
Kan ik het ergens instellen op mijn telefoon dat die filmpjes niet automatisch afspelen? Bij FB moet ik ze ook apart aanklikken, maar datvis misschien een (fijne!) optie van FB?
Ik heb geen idee, ik zie geen filmpjes.
Staan die in de nieuwe zijbalk?
S-Meds schreef:
Plus ik moet mijn tablet een kwartslag draaien om hopelijk onder het filmpje een pijltje te kunnen vinden waarmee hopelijk de rest van een topic of de reactie knop even zichtbaar wordt.

Heeft iemand ervaring met het surfen via een adblocker i.p.v. Chrome? Bevalt dat?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Corona67 schreef:
03-11-2017 07:52
Ik heb geen idee, ik zie geen filmpjes.
Staan die in de nieuwe zijbalk?
Bij mij staan ze over het topic heen en spelen ze spontaan af (tablet en telefoon). De rest van mijn scherm wordt onleesbaar gemaakt door een dikke roze balk "Lees ook". Dus wéér een kwartslag draaien, scrollen, pijltje zoeken.....

Ik ben hier steeds minder te vinden. Facebook heeft ook leuke kletsgroepen. Vijftien jaar trouw forummen, maar ik ben er langzamerhand wel klaar mee, hier.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoesje666 schreef:
03-11-2017 08:26
Plus ik moet mijn tablet een kwartslag draaien om hopelijk onder het filmpje een pijltje te kunnen vinden waarmee hopelijk de rest van een topic of de reactie knop even zichtbaar wordt.

Heeft iemand ervaring met het surfen via een adblocker i.p.v. Chrome? Bevalt dat?
Ik heb geen tablet, maar op mijn telefoon gebruik ik een adblocker.
En dat bevalt goed, ik heb geen last van filmpjes of reclames
Ik zie nergens filmpjes waar dan ook op de pagina.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Snoesje666 schreef:
03-11-2017 08:26

Nou zit ik op een ouderwetse pc, maar gewoon chrome met adblocker. Het forum wordt er wel saai van hoor, Ik heb alleen kale tekst, verder niets.
Ik word helemaal ellendig van dat Tempo Team
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
GVD zeg!!!!! wat een k*t forum zeg!!.
er komen echt alleen maar reclame's overheen.
Begrijp echt niet dat hier niks aan gedaan kan worden.
De site " ververst " ziczelf spontaan en dan heb ik dus een oude site ; staat er als laatste nieuw topic een topic dat gisteren aangemaakt is, ofzo. Of ik mis een paar pagina's ( de laatste ) van een topic.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik kan al een week geen topics aanmaken. Heb daarover gemaild, maar dat schiet ook niet op.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven