reageren op een bericht.

22-02-2011 17:29 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb even een vraagje. Als je op een bericht wilt reageren en je wilt een stukje van de tekst meenemen, hoe doe je dat dan?

Het lukt mij wel met kopieren/plakken, maar dan lijkt het net of ik de tekst zelf heb geschreven...
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Rechts bovenin het bericht dat je wilt quoten staat een knopje met aanhalingstekens. Klik daarop en tadaaa: je quote het bericht.
quote:niccifrench schreef op 22 februari 2011 @ 17:29:

Heb even een vraagje. Als je op een bericht wilt reageren en je wilt een stukje van de tekst meenemen, hoe doe je dat dan?

Het lukt mij wel met kopieren/plakken, maar dan lijkt het net of ik de tekst zelf heb geschreven...

En dan ziet het er dus zo uit.

Het is het eerste "knopje" van de drie die je rechts boven een bericht van iemand ziet staan.

Eh zo...

Rechts boven je tekst balkje....kies citeer bericht..

Het lukt mij wel met kopieren/plakken, maar dan lijkt het net of ik de tekst zelf heb geschreven...Citeren. In het grijze bakje boven je berichtje, waar je je naam in ziet, zie je rechts 3 buttons, het eerste button is citeren. Ga maar met je muis erover heen, dan lees je wat die buttons doen.
En klopt het dat je nog steeds geen Avatar kan veranderen / toevoegen? Want ik blijf uiteraard proberen maar het lukt dus écht niet.

Bedankt, maar ik bedoel eigenlijk als je uit zon bericht een stukje wil halen, ik weet dat dat knopje citeer bericht eris, maar dan pakt hij het hele bericht....
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
quote:viennas schreef op 22 februari 2011 @ 17:31:

Rechts bovenin het bericht dat je wilt quoten staat een knopje met aanhalingstekens. Klik daarop en tadaaa: je quote het bericht.*ziet nu pas dat dat aanhalingstekens zijn, dacht altijd een afbeelding van een cassettebandje ofzo *
quote:niccifrench schreef op 22 februari 2011 @ 17:41:

Bedankt, maar ik bedoel eigenlijk als je uit zon bericht een stukje wil halen, ....Dan moet je even handmatig verwijderen wat je eruit wilt laten. Let er wel op dat je het stukje met quote tussen haakjes laat staan.

Bedankt, maar ik bedoel eigenlijk als je uit zon bericht een stukje wil halen, ik weet dat dat knopje citeer bericht eris, maar dan pakt hij het hele bericht....Dan quote je het hele bericht, en haal je het deel weg wat je niet wilt zien. Moet je alleen wel zorgen dat je het woord [quote'] niet weg haalt.
quote:Jorina schreef op 22 februari 2011 @ 17:44:

[...]

*ziet nu pas dat dat aanhalingstekens zijn, dacht altijd een afbeelding van een cassettebandje ofzo *
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

[...]

*ziet nu pas dat dat aanhalingstekens zijn, dacht altijd een afbeelding van een cassettebandje ofzo *

Zelfs na dit bericht moest ik nog een keer kijken om die aanhalingstekens te zien.

Ik dacht het een praatballon was met een mannetje er in met een hoed.

[...]

*ziet nu pas dat dat aanhalingstekens zijn, dacht altijd een afbeelding van een cassettebandje ofzo *Whahahahahahahaha ik dus ook.

[...]

*ziet nu pas dat dat aanhalingstekens zijn, dacht altijd een afbeelding van een cassettebandje ofzo *Ik zal het nog gekker maken: ik zag er een mannetje met een hoed op in een TV scherm in .
quote:Tinkeldel schreef op 22 februari 2011 @ 18:06:

[...]

Zelfs na dit bericht moest ik nog een keer kijken om die aanhalingstekens te zien.

Ik dacht het een praatballon was met een mannetje er in met een hoed.Wow ik dus ook .
quote:iris1969 schreef op 22 februari 2011 @ 18:09:

[...]

Wow ik dus ook . Zo'n detective achtige man, met een bruine jas en zwarte jas had ik voor ogen.
quote:Tinkeldel schreef op 22 februari 2011 @ 18:12:

[...]

Zo'n detective achtige man, met een bruine jas en zwarte hoed had ik voor ogen.

Ja ik ook!

[...]

*ziet nu pas dat dat aanhalingstekens zijn, dacht altijd een afbeelding van een cassettebandje ofzo *Groeps Cassettebandje meldt zich ahhahahah ik heb het ook altijd gedacht (snapte al niet zo goed wat dat te maken had met een quote maar goed..)
Euhhh.....brilletje misschien dames
Ik zie er geen man in?! Zijn die witte dingen dan zijn ogen?
quote:yellowlove schreef op 22 februari 2011 @ 18:39:

Ik zie er geen man in?! Zijn die witte dingen dan zijn ogen?Nee, de man staat in het midden, het witte is de achtergrond.
quote:iris1969 schreef op 22 februari 2011 @ 18:14:

[...]

Ja ik ook!

[afbeelding]Ja die! In zo'n regenachtig steegje, onder een straatlantaarn.

Bedankt, maar ik bedoel eigenlijk als je uit zon bericht een stukje wil halen, ik weet dat dat knopje citeer bericht eris, maar dan pakt hij het hele bericht....Knippuh en plakkuh :D
Het duurde echt een tijdje, maar ik zie de man. Dan hebben jullie ook goede ogen zeg....
quote:iris1969 schreef op 22 februari 2011 @ 18:45:

[...]

Nee, de man staat in het midden, het witte is de achtergrond.Gek, ik zie dit er nu pas in, maar dan moet ik wel heel goed kijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven