remsporen in ondergoed

21-05-2008 15:46 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Als ik de was aan het doen ben, zie ik weleens remsporen in onderbroeken. Als ze uit de wasmachine komen, zitten ze er helaas nog steeds! Weliswaar vervaagt, maar toch! Heeft iemand een tip voor mij hoe ik remsporen het beste uit (wit) ondergoed krijg?



Groetjes Francisca
Alle reacties Link kopieren
Opgerold velletje wc-papier tussen de bilnaad. Voel je niets van.
Alle reacties Link kopieren
een string een idee :rofl:
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef op 21 mei 2008 @ 21:22:

[...]





En wat te denken van spermavlekken in het beddegoed
Sperma is toch totaal iets anders dan kak..! :-O
Alle reacties Link kopieren
Vochtig wcpapier neer zetten bij t toilet :)



En anders iets van vlekkenspul gebruiken zoals shout of vanish. Daarmee gaat alles er wel uit dus remsporen vast ook.

En zwarte boxers laten aanschaffen misschien?
Alle reacties Link kopieren
Marels schreef op 21 mei 2008 @ 16:02:

Wie zegt dat het om haar vent gaat?

Ik denk dat Francisca zelf haar broeken vol schijt.



Ik sluit mij aan bij de volgende tips;

- Je kont goed afvegen

- Je broek naar beneden doen voor je gaat schijten c.q. een enorme scheet gaat laten

En als dat niet helpt;

- Zwarte onderbroeken.



Hoewel je in zwarte onderbroeken ook vieze bruine sporen kunt hebben, het is maar hoe fanatiek je je broek vol schijt.

Mocht dat allemaal nog niet helpen; probeer eens een luier, die kun je weg gooien nadat je hem volgescheten hebt.

Moet je weer niet van die katoenen luiers nemen, dan krijg je daar de poep weer niet uit, en moeten we daar weer een topic over openen, op, ik schat, de horrorpijlerT. Of Actueel. Of nee! Werk en Studie!
:rofl: :rofl: :applause: Marels geweldig !!! :worship: Zo lekker overdreven.
Alle reacties Link kopieren
Zamirah schreef op 24 mei 2008 @ 19:05:

[...]





Sperma is toch totaal iets anders dan kak..! :-O
Ja tuurlijk, maar vroeg mij af of dit ook onder de noemer "respectloos" viel.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
mocy schreef op 22 mei 2008 @ 01:21:

Opgerold velletje wc-papier tussen de bilnaad. Voel je niets van.
Dit is toch zeker een geintje hè?
Alle reacties Link kopieren
Gatverdarreme zeg.

Bij een kind kan ik me er nog iets bij voorstellen maar een volwassen vent die zijn kont niet goed schoonhoudt en schaamteloos zijn gore strontonderbroeken in de wasmand gooit....

Onvoorstelbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ehm.. je wederhelft verzoeken om na het poepen even zijn gat te wassen. Doet die van mij ook. Met veel haar is vegen lastig.

Op het werk wordt gewoon niet gekakt. In geval van eventuele sporen moet ie zelf zijn ondergoed wassen! (daarna was kont wassen helemaal geen issue meer trouwens).





Wat je zou kunnen proberen met het al bedorven ondergoed;



*in de week zetten met een vaatwasmachinetablet (goed scrabble woord). Nachtje laten staan. Schijnt ook te helpen tegen die gele vlekken van het zweten/deodorant.



*viezigheid eruit knippen



*weggooien
Alle reacties Link kopieren
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Hahaha waar gaat dit over joh! Gewoon even zeggen dat ie z'n kont beter af moet vegen! En doet ie het niet!? Dan gewoon onderbroek met remspoor naar boven op z'n kussen leggen... en dan wachten tot ie lekker z'n bed in kruipt... Nou wee je gebeente als ie dan z'n kont niet meer afveegt!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven