remsporen in ondergoed

21-05-2008 15:46 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Als ik de was aan het doen ben, zie ik weleens remsporen in onderbroeken. Als ze uit de wasmachine komen, zitten ze er helaas nog steeds! Weliswaar vervaagt, maar toch! Heeft iemand een tip voor mij hoe ik remsporen het beste uit (wit) ondergoed krijg?



Groetjes Francisca
Ja, een beetje bleek helpt inderdaad als je gaatjes in je kleding wil...
Alle reacties Link kopieren
yoyo2 schreef op 21 mei 2008 @ 16:14:

Tegenwoordig is ook echt alles te googlen ;-)



[afbeelding]
Dat zijn geen remsporen, maar remspatten... :-P
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat het wit wordt geloof ik van harte..

Maar ik doe dat liever niet met mijn kleding.
Alle reacties Link kopieren
Quinty schreef op 21 mei 2008 @ 16:41:

Dat zijn geen remsporen, maar remspatten... :-P
Pruttelpoep ;-)
Alle reacties Link kopieren




:rofl: Hilarisch, maar wel de beste oplossing...



En vochtige toiletdoekjes misschien een idee?
Alle reacties Link kopieren
Zal wel weer raar zijn, maar ik heb dus nóóit remsporen in mijn ondergoed.

Ik gebruik wel ong. een wc-rol per dag, dus ik veeg waarschijnlijk beter af dan to.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig veegt ik zelf ook goed mijn kont af, ik heb haast nooit last van remsporen ookal draag ik een string ;). Nee ik zie het in het ondergoed van mijn vriend, hij moet inderdaad maar eens beter af gaan vegen!!! Volgens mij hebben mannen altijd jeuk daar van onderen hahahaha! Maar bedankt voor de tips, ik ga zeker wat uitproberen :)
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft ook nooit remsporen hoor.... En ik was toch altijd zijn ondergoed.



Dus ik geloof niet dat het een mannenkwaal is, maar dat het echt aan jullie ligt....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Bah! Heeft niemand hier in huis last van. Zet een doos vochtige doekjes neer in de wc.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het meer iets voor de entertainment pijler.. X-D
Alle reacties Link kopieren
Hahah
Alle reacties Link kopieren
Marels schreef op 21 mei 2008 @ 17:32:

Mijn vriend heeft ook nooit remsporen hoor.... En ik was toch altijd zijn ondergoed.



Dus ik geloof niet dat het een mannenkwaal is, maar dat het echt aan jullie ligt....




De mijne gelukkig ook niet.

Zou er enorm op afknappen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ziet je vriend dit zelf niet? Het lijkt mij dat je dit wel ziet toch?

Ik vind het een beetje respectloos om zo'n vieze onderbroek in de was te gooien. Was het lekker zelf uit met een handsopje met biotex.
Alle reacties Link kopieren
Respectloos? Dat vind ik nou ook weer een beetje overdreven. Zijn stinksokken dan ook respectloos?
Alle reacties Link kopieren
Overdreven? Nou nee, ik vind strontstrepen in je broek laten zitten niet echt charming en een beetje respectloos. ( mocht hij die strepen zien en er gewoon van uitgaan dat vrouwlief de stront eruit wast)
Alle reacties Link kopieren
Stinksokken zijn wat anders dan stront in je broek hebben zitten.
Alle reacties Link kopieren
Zwarte onderbroeken... 's ochtends eerst schijten en dan douchen... goed vegen (kan lastig zijn bij een hairy ass)... Succes met opvoeden!
Motto\'s zijn voor mensen zonder wilskracht.
Alle reacties Link kopieren
whiskeycola schreef op 21 mei 2008 @ 20:22:

(kan lastig zijn bij een hairy ass!
Zou ik hem een handje helpen met WAXEN!!
Alle reacties Link kopieren
Marels schreef op 21 mei 2008 @ 16:02:

Wie zegt dat het om haar vent gaat?

Ik denk dat Francisca zelf haar broeken vol schijt.



Ik sluit mij aan bij de volgende tips;

- Je kont goed afvegen

- Je broek naar beneden doen voor je gaat schijten c.q. een enorme scheet gaat laten

En als dat niet helpt;

- Zwarte onderbroeken.



Hoewel je in zwarte onderbroeken ook vieze bruine sporen kunt hebben, het is maar hoe fanatiek je je broek vol schijt.

Mocht dat allemaal nog niet helpen; probeer eens een luier, die kun je weg gooien nadat je hem volgescheten hebt.

Moet je weer niet van die katoenen luiers nemen, dan krijg je daar de poep weer niet uit, en moeten we daar weer een topic over openen, op, ik schat, de horrorpijlerT. Of Actueel. Of nee! Werk en Studie!
:rofl: :rofl:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Capibara schreef op 21 mei 2008 @ 19:39:

Respectloos? Dat vind ik nou ook weer een beetje overdreven. Zijn stinksokken dan ook respectloos?
En wat te denken van spermavlekken in het beddegoed
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Scorpion80 schreef op 21 mei 2008 @ 20:16:

Overdreven? Nou nee, ik vind strontstrepen in je broek laten zitten niet echt charming en een beetje respectloos. ( mocht hij die strepen zien en er gewoon van uitgaan dat vrouwlief de stront eruit wast)
Natuurlijk zijn remsporen niet charming. Maar respectloos? Alsof hij het expres zou doen. Als je die onderbroeken nou met de hand zou moeten wassen dan kan ik me er iets bij voorstellen. Maar hee, ik heb een wasmachine die dat voor me doet hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel; stel dat hij die onderboks in de was gooit terwijl hij ziet dat er sporen van stront in zitten... dan vind ik het respectloos ja... maar hey, that's me, geen stront aan de knikker verder hoor ;-)



TO, leg die onderboksen in het vervolg op de wasmachine met de vieze kant naar buiten. Dat zegt misschien genoeg... een pak biotex ernaast en hopen dat hij de hint snapt.
Alle reacties Link kopieren
Francisca21 schreef op 21 mei 2008 @ 17:30:

Gelukkig veegt ik zelf ook goed mijn kont af, ik heb haast nooit last van remsporen ookal draag ik een string ;). Nee ik zie het in het ondergoed van mijn vriend, hij moet inderdaad maar eens beter af gaan vegen!!! Volgens mij hebben mannen altijd jeuk daar van onderen hahahaha! Maar bedankt voor de tips, ik ga zeker wat uitproberen :)
Ik niet hoor... Remsporen zijn bij mij heel zeldzaam. Gewoon kwestie van kont goed wassen bij douchen en goed afvegen (desnoods meerdere keren) nadat je gepoept hebt. Ik wil niet dat mijn kont kriebelt.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
zwart ondergoed kopen, en je kan schijten wat je wil
Kan dit topic niet gekoppeld worden aan het rimmen-topic op de sekspeiler?

Vooral wat whiskeycola schreef over lastig af te vegen hairy asses, sprak me in dit verband erg aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven