Rijexamen stress

30-05-2017 22:47 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Morgenochtend heb ik mijn praktijk examen bij het cbr. Nou ben ik hier zo zenuwachtig voor dat ik bang ben dat ik het niet haal door de zenuwen :(

Heeft iemand wat tips voor mij?
banaan eten
valeriaandruppels
bachbloesemdruppels

diepe ademhaling van te voren

Je gaat niet dood je kan het! Je moet gewoon in een half uur je kunstje doen en je kan het
you go girl
Adem in, adem uit.
Haal je het niet, dan doe je het overnieuw. Klinkt stom, maar de wereld vergaat niet wanneer je zakt ;-)

Veel succes!
elf12 schreef:
30-05-2017 22:52
Adem in, adem uit.
Haal je het niet, dan doe je het overnieuw. Klinkt stom, maar de wereld vergaat niet wanneer je zakt ;-)

Veel succes!
Dit had ik ook in mijn achter hoofd :)
Bam!!!!
Ik hoop dat je slaagt! Ik was ook super nerveus maar uiteindelijk is het mij ook gelukt! 2bananen eten zoals hier boven al is genoemd heeft mij ook geholpen. Het helpt je focussen.

zet m op
Volg het pad van jou dromen, niet de snelweg van andermans verwachtingen.
Ik heb destijds eerlijk tegen de examinator gezegd dat ik bijna stierf van de zenuwen en dat ik daardoor mijn tussentijdse toets heel hard had verpest. Zij was heel begripvol, vroeg of ik het hielp om tussentijds te kletsen of niet. Resultaat: in 1x geslaagd.

Als ik het kan, kan jij het ook. Het gaat je lukken morgen! :cheer2:

Laat je weten hoe het afgelopen is?
En heb ook wat vertrouwen in je rij-instructeur. Hij/zij laat je niet voor niets op gaan voor examen, ze hebben vaak een naam en een slagingspercentage hoog te houden (die van mij destijds wel). Dan zul je het wel kunnen.
Tadderak30 schreef:
30-05-2017 22:58
Ik heb destijds eerlijk tegen de examinator gezegd dat ik bijna stierf van de zenuwen en dat ik daardoor mijn tussentijdse toets heel hard had verpest. Zij was heel begripvol, vroeg of ik het hielp om tussentijds te kletsen of niet. Resultaat: in 1x geslaagd.

Als ik het kan, kan jij het ook. Het gaat je lukken morgen! :cheer2:

Laat je weten hoe het afgelopen is?

Goeie! Heb ik toen ook gedaan, heeft enorm geholpen inderdaad! Ze snappen dat je nerveus bent.
elf12 schreef:
30-05-2017 22:59
En heb ook wat vertrouwen in je rij-instructeur. Hij/zij laat je niet voor niets op gaan voor examen, ze hebben vaak een naam en een slagingspercentage hoog te houden (die van mij destijds wel). Dan zul je het wel kunnen.
Dat is inderdaad wel een opluchting. Ze gaat ook mee tijdens het examen, misschien helpt een vriendelijk gezicht een beetje :)
Het advies van de examinator was destijds om mijn instructeur gewoon bij het cbr te laten wachten. Hoe meer mensen, hoe meer druk, hoe meer stress.
Helaas helaas gezakt. Bijna een foutloze rit maar 1 keer een ingreep op de snelweg omdat ik niet kon invoegen en de examinator aan mijn stuur trok.
Ah balen!
Maar bekijk het zo: verder een foutloze rit, en je weet nu dat je nog even moet oefenen op het invoegen.

Volgende keer haal je het!
elf12 schreef:
31-05-2017 14:28
Ah balen!
Maar bekijk het zo: verder een foutloze rit, en je weet nu dat je nog even moet oefenen op het invoegen.

Volgende keer haal je het!

Daar gaan we inderdaad voor! Invoegen is bijna nooit een probleem voor me maar door de zenuwen maakte ik gewoon een hele domme fout, gelukkig is dit een mooi leermoment dan :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven