Rotterdamse vraag.
dinsdag 24 december 2013 om 08:09
Goedemorgen,
Weet iemand of er markt is vandaag op de Binnenrotte? Ik weet niet waar ik moet zoeken voor deze informatie, in verband met de storm. Ik heb al gekeken bij het cityportal, maar daar is het stil. Ook de markttwitter is stil.
Wie heeft inside information en laat zich omkopen om het te delen?
Weet iemand of er markt is vandaag op de Binnenrotte? Ik weet niet waar ik moet zoeken voor deze informatie, in verband met de storm. Ik heb al gekeken bij het cityportal, maar daar is het stil. Ook de markttwitter is stil.
Wie heeft inside information en laat zich omkopen om het te delen?
dinsdag 24 december 2013 om 09:48
quote:Cateautje schreef op 24 december 2013 @ 09:42:
Schmidt voelt zich wel verheven en dat merk je qua prijs en Schmidt staat er om bekend dat hij goede nieuwe haring verkoopt, maar voor de rest is het ook maar een gewone viswinkel en heb ik mijn vis toch het liefst van de markt, vers van de afslag.Vind Schmidt een bepaalde sfeer van zien en gezien worden met een apart publiek hebben met name op zaterdagmiddag als de hut vol staat.
Schmidt voelt zich wel verheven en dat merk je qua prijs en Schmidt staat er om bekend dat hij goede nieuwe haring verkoopt, maar voor de rest is het ook maar een gewone viswinkel en heb ik mijn vis toch het liefst van de markt, vers van de afslag.Vind Schmidt een bepaalde sfeer van zien en gezien worden met een apart publiek hebben met name op zaterdagmiddag als de hut vol staat.
dinsdag 24 december 2013 om 10:08
quote:Cateautje schreef op 24 december 2013 @ 10:03:
Nou ladies, ik ga aan de dag beginnen en zet dan mijn zuidwester op en vecht me een weg naar de markt.
Bedankt voor alle info en voor hen die ook nog niet alles in huis hebben, happy hunting en blijf vrolijk!!
Doei.
Doeiiii
Ik ga ook naar Schmidt in mijn uggs, mijn Jacky Luxury jas met die lekkere warme vossenbontkraag, mijn Gucci zonnebril op mijn hoofd voor als de zon doorbreekt en mijn Burberry regenlaarzen...
Even lekker gezien worden.
Nou ladies, ik ga aan de dag beginnen en zet dan mijn zuidwester op en vecht me een weg naar de markt.
Bedankt voor alle info en voor hen die ook nog niet alles in huis hebben, happy hunting en blijf vrolijk!!
Doei.
Doeiiii
Ik ga ook naar Schmidt in mijn uggs, mijn Jacky Luxury jas met die lekkere warme vossenbontkraag, mijn Gucci zonnebril op mijn hoofd voor als de zon doorbreekt en mijn Burberry regenlaarzen...
Even lekker gezien worden.
dinsdag 24 december 2013 om 10:22
quote:LouisaVuitton schreef op dinsdag 24 december 2013 10:08 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Cateautje in "Rotterdamse vraag."" class="messagelink">Cateautje schreef op 24 december 2013 @ 10:03</a>:</b>
Doei. </div></blockquote>
Doeiiii
Even lekker gezien worden. Uggs en regenlaarzen? Wel een beetje to much
Doei. </div></blockquote>
Doeiiii
Even lekker gezien worden. Uggs en regenlaarzen? Wel een beetje to much
dinsdag 24 december 2013 om 16:56
Hallo Rotterdammerts, bedankt voor deze marktanalyse en nou was ik vooral ook benieuwd of de genoemde marktkramen er ook op zaterdag staan?
Wij zijn de laatste keer vis gaan halen bij Simonis op de visafslag, maar dat was vooral omdat we toch al daar in de buurt waren. Was erg lekker maar i.m.o. ook errug duur!
Fijne dagen!
Wij zijn de laatste keer vis gaan halen bij Simonis op de visafslag, maar dat was vooral omdat we toch al daar in de buurt waren. Was erg lekker maar i.m.o. ook errug duur!
Fijne dagen!
donderdag 26 december 2013 om 00:02